abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34234996
Dutch, ik heb Nigel al een paar keer geopperd maar mijn man wil er niks van weten. Helaas, een ander mag ze hebben dus. Ik heb nu 2 Amerikaanse namen geopperd (ook echt namen die je bij donkere mensen ziet) en die vond hij erg leuk (1 lijkt erg op de naam van zijn broertje).
pi_34235045
Ik wou vroeger altijd een dochter met de naam Robin of Mickaela (puntjes op de e) en dan afkorten naar micky. En ook Renee vond ik leuk omdat je alle 3 voor zowel jongen als meisje kan nemen (alleen bij Renee en Mickaela de laatste letter weg laten).
  donderdag 19 januari 2006 @ 11:54:32 #78
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34235211
Ik hou ook wel van stoere namen voor meiden: Robin, Nikki, Kris, Renee. Maar het mannetje vindt dat helemaal niks. Maar gelukkig zijn we daar al over uit.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_34235344
Meiden namen worden we het niet over eens, ik zie al gebeuren dat als ik straks wel zwanger ben en mannetje in Afghanistan zit we ruzie gaan maken over de post over namen. Misschien moet ik hem dan maar een namenboek mee geven die kant op.
  donderdag 19 januari 2006 @ 12:02:05 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34235475
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:58 schreef Faja-Lobi het volgende:
Meiden namen worden we het niet over eens, ik zie al gebeuren dat als ik straks wel zwanger ben en mannetje in Afghanistan zit we ruzie gaan maken over de post over namen. Misschien moet ik hem dan maar een namenboek mee geven die kant op.
Dat is idd mss wel een goed idee.
Ik zie hem al zitten daar in zijn camouflagepak en dan tegen zijn collega's 'Wat vinden jullie van Jennifer?'
  donderdag 19 januari 2006 @ 12:23:22 #81
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34236222
BE, je zorgt ervoor dat ik bijna mijn melk uitproest!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_34236276
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:02 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat is idd mss wel een goed idee.
Ik zie hem al zitten daar in zijn camouflagepak en dan tegen zijn collega's 'Wat vinden jullie van Jennifer?'

en dan roept er één terug: doe maar Lindy, kan ze later in de militaire gevangenis werken.
  donderdag 19 januari 2006 @ 17:06:31 #83
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_34246132
als ik met mijn vriend zijn achternaam doe krijg ik dit:

voor een jongen:
Furkan
Dauwe
Anthon
Thaddeus
Reynard

voor een meisje:
Opal
Irmgard
Harma
Isolda
Siela

vreselijke namen

en als ik het met mijn achternaam doe krijg je dit:

jongen:
Jonni
Conroy
Huub Ian
Nowel
Jan-bart

meisje:
Mariska
Clarine
Jamy-lee
Cloe
Jowy

en dat vind ik ook niks

[ Bericht 0% gewijzigd door glossy op 19-01-2006 17:27:00 ]
  † In Memoriam † donderdag 19 januari 2006 @ 17:24:09 #84
43556 miss_dynastie
pi_34246710
Opal hoe??
  donderdag 19 januari 2006 @ 17:28:03 #85
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_34246838
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Opal hoe??
dat is de achternaam van me vriend zag dat ik die er ook bij had laten staan,heb het ff verwijderd
  † In Memoriam † donderdag 19 januari 2006 @ 17:35:36 #86
43556 miss_dynastie
pi_34247088
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:28 schreef glossy het volgende:

[..]

dat is de achternaam van me vriend zag dat ik die er ook bij had laten staan,heb het ff verwijderd
Dat had ik dan weer niet door, ik vond het al zo'n 'mannelijke' voornaam voor een meisje, maar had niet anders verwacht van die site
  donderdag 19 januari 2006 @ 18:44:00 #87
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_34249258
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:35 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat had ik dan weer niet door, ik vond het al zo'n 'mannelijke' voornaam voor een meisje, maar had niet anders verwacht van die site
vind zo ie zo al dat er veel rare namen uit komen
pi_34256457
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:06 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

Nigel vindt ik dan wel weer mooi voor een gemengd kindje (zoals ik dus heb). Maar ik wil eigenlijk alleen maar Engelse namen.
heu, Nigel IS toch een engelse naam???
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:38 schreef Brighteyes het volgende:

Was je toen ook verliefd? En als ze dan vroegen op wie, dat je dan je sleutelhanger met je verzorgpony liet zien?
eh... behalve het verliefde deel komt dit me niet bekend voor gelukkig.
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:15:29 #89
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_34257883
Namen verzinnen..
Hadden we vorige keer geen jongensnaam (uiteindelijk 'doe die dan maar').. de meiden naam stond al heel lang vast en toen we te horen kregen dat 't een meisje werd was dat dus ook meteen duidelijk.

Nu geloof ik dat de jongensnaam niet zo'n probleem gaat worden, ik kan alleen echt geen meidennaam bedenken.

Naja, eerst nog maar eens zwanger worden
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:17:55 #90
3011 E.T.
pi_34257989
Toen ik puber was, gingen we voornamelijk voor Brian voor jongetjes en voor meisjes weet ik 't echt niet meer (maar ik kan me zo voorstellen dat ik dat gewoon verdrongen heb )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_34259036
Als (beginnend) puber was ik helemaal weg van de namen Jamie en Billy, naar 2 leden van mijn favoriete band. Vond ik ook beiden toepasbaar voor zowel jongentjes als meisjes...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_34259079
Hier nog lang geen kindjes, maar ik heb al wel een lijstje

Hier veel meer meidennamen...alleen zijn er ook al een aantal waarbij ik naast de pot pis, zeg maar

Ultieme nummer 1 is hier Nina, maar zo heet de bazin van vriendlief... Tess stond ook hoog, maar ik heb inmiddels al een lief nichtje met die naam Dat bewuste nichtje krijgt komende zomer een broertje of zusje, en ik ben bang dat als het een zusje gaat worden ik mijn ultieme nummer 1 ook kwijt ben (voorgevoel, ik heb het er namelijk niet met dr over, ik kijk wel uit ). Cato en Sari vind ik trouwens ook leuk

Jongensnamen vind ik heel moeilijk, maar Luuk vind ik toch wel heel erg leuk.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_34259161
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:40 schreef clauwheee het volgende:
Hier nog lang geen kindjes, maar ik heb al wel een lijstje

Hier veel meer meidennamen...alleen zijn er ook al een aantal waarbij ik naast de pot pis, zeg maar

Ultieme nummer 1 is hier Nina, maar zo heet de bazin van vriendlief... Tess stond ook hoog, maar ik heb inmiddels al een lief nichtje met die naam Dat bewuste nichtje krijgt komende zomer een broertje of zusje, en ik ben bang dat als het een zusje gaat worden ik mijn ultieme nummer 1 ook kwijt ben (voorgevoel, ik heb het er namelijk niet met dr over, ik kijk wel uit ). Cato en Sari vind ik trouwens ook leuk

Jongensnamen vind ik heel moeilijk, maar Luuk vind ik toch wel heel erg leuk.
Ja Luuk vind ik ook erg leuk... of Luke
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_34261448
Die naam-achternaam website is niet al te snugger, zelfs dingen die je makkelijk kunt uitsluiten met een beetje programmeren gaan fout.

Mijn achternaam begint nl met het woordje 'de'
En wat krijgt ik oa als resultaat:
Fedde (gestotter als resultaat)
Boyd (waar blijft die d?)

Beiden bekken bepaald niet lekker, probeer maar eens uit te spreken.

Over namenschriftjes gesproken: ik heb wel eens het namenschriftje van mijn moeder onder ogen gehad. Met mijn huidige naam ben ik heel blij, maar ik kon me bij werkelijk geeneen van de andere namen ook maar iets voorstellen .Vreselijk. Maar wellicht was ik daar ook wel aan gewend geraakt.
pi_34261615
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:41 schreef Igraine het volgende:

[..]

Ja Luuk vind ik ook erg leuk... of Luke
Ik zou dan weer gaan voor Luc
  donderdag 19 januari 2006 @ 23:34:34 #96
3011 E.T.
pi_34261753
Die site met namen (waar je de achternaam intikt) zegt volgens mij nergens dat hij namen zoekt bij de achternaam die je ingeeft. Hij zegt alleen maar dat hij 'random' namen geeft en dan als extra service voor jou de achternaam erbij zet zodat je kan zien hoe het in z'n geheel zou kunnen zijn.

zo begrijp ik het tenminste.. Het staat er wel en beetje dubieus idd.
pi_34261891
zo begreep ik 't ook ET.
pi_34261996
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:34 schreef E.T. het volgende:
Die site met namen (waar je de achternaam intikt) zegt volgens mij nergens dat hij namen zoekt bij de achternaam die je ingeeft. Hij zegt alleen maar dat hij 'random' namen geeft en dan als extra service voor jou de achternaam erbij zet zodat je kan zien hoe het in z'n geheel zou kunnen zijn.

zo begrijp ik het tenminste.. Het staat er wel en beetje dubieus idd.
Ja, nu je het zegt.... Het is dus eigenlijk gewoon een beetje een overbodige site Zou wel tof zijn als er een site bestond die hier wel echt naar zou kijken. Maar daarover verschilt natuurlijk ook iedereen van mening, wat mooi is en wat niet.
pi_34262016
Ik ook..

Clauwhee, lang niet gezien hier
  donderdag 19 januari 2006 @ 23:43:16 #100
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_34262183
Luuk vond ik ook erg leuk, evenals Alex. Vroeger wilde ik een meisje altijd Roxanne noemen .

Valt voor mij nu in de Savanna, Sharona-categorie (no pun intended!)
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')