Jij bent echt ergquote:Op maandag 13 februari 2006 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb SSX4 en NBA Street 3 gekocht. Toffe games eigenlijk wel, en dat Mario meedoet is natuurlijk alleen maar een pluspunt
Gedaanquote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb zin om Mario Dancing stage te kopen![]()
![]()
quote:
IK heb het spel al uitgespeeldquote:
Easy is ook net wat te simpel, normal is leuk, hard is niet te doenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
IK heb het spel al uitgespeeld
Op easy![]()
![]()
Maar ik vind het echt een tof spelIK was dood op aan het eind
Non stop doorspelen
![]()
iddquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Easy is ook net wat te simpel, normal is leuk, hard is niet te doen
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Half uurtje gespeeld nu. Het is de bedoeling dat je als Chibi Robo de best Chibi Robo van de wereld wordt en promoveert tot Super Chibi Robo. Je doet dit door Happy Points te verdienen (een soort experience) die je krijgt voor allerlei klusjes, van het poetsen van vuile plekken tot het opruimen van propjes papier. Je kan echter niet als een dwaas gaan rennen omdat je aan je batterij moet denken en je jezelf moet opladen om de zoveel tijd (wordt netjes aangegeven).
Je partner is Telli Vision en hij helpt je door het spel met hints, tips en uitleg. Onderwijl kom je allemaal bizarre creatures tegen, vooralsnog een Robot met eigendunk en een verliefde knuffel. Het spel is vooral erg cute en lief en het is ook best leuk gewoonSPREAD THE HAPPINESS
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:31 schreef Tain het volgende:
Klinkt als een perfect spel voor je Noot
Wanneer komt het spel uit in Europaquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De game ziet er in het echt overigens wat frisser uit. De graphics zijn niet bijzonder, beetje blokkerig zelfs, maar de vloerweerspiegeling is geniaal.
Ja, idd!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Easy is ook net wat te simpel, normal is leuk, hard is niet te doen
Wat is je gamessmaak toch walgelijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De game ziet er in het echt overigens wat frisser uit. De graphics zijn niet bijzonder, beetje blokkerig zelfs, maar de vloerweerspiegeling is geniaal.
Iemand interesse in Metroid Prime of NFS:Hot Pursuit 2? Ik ruil zequote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:59 schreef Thomper het volgende:
Iemand interesse in Burnout 1, 2 of Metroid Prime? Ik verkoop ze
Het is sowieso voor de revolution omdat die revolution ook GC games kan afspelenquote:Op zondag 19 februari 2006 10:32 schreef Thomper het volgende:
Reggie zei vandaag in een interview dat hij had met het TV-programma GameHead op het Amerikaanse SpikeTV dat Zelda nu uitkomt in de herfst van 2006. Iemand die nu nog niet gelooft dat dat spel ook voor de Revolution is?
Die van mij nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:03 schreef Oksel het volgende:
Zélfs mijn cube staat stof te happen.
crosspostquote:Op zondag 19 februari 2006 10:32 schreef Thomper het volgende:
Reggie zei vandaag in een interview dat hij had met het TV-programma GameHead op het Amerikaanse SpikeTV dat Zelda nu uitkomt in de herfst van 2006. Iemand die nu nog niet gelooft dat dat spel ook voor de Revolution is?
Die van mij ook al een tijdje..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:03 schreef Oksel het volgende:
Zélfs mijn cube staat stof te happen.
Alle Xboxen waren opquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
In de USA was dat ook het geval in december
That's not our problemquote:
welke gameshop van Rotterdam ??futurezone ?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:20 schreef Oksel het volgende:
Ik heb vandaag Donkey Konga: Jungle Beat gescoord bij de Gameshop in R'dam, voor ¤14,95! Nieuw!
Niet dat ik hem ga spelen, nadat ik mijn vriendin gebroken op de bank zag zitten na een paar levels.. maar hij's leuk voor in m'n verzameling. Dit was spel nr. 35..
Ja. Was de laatste.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:25 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
welke gameshop van Rotterdam ??futurezone ?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:49 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
besteld
zal vast geen hele exciting game zijn, maar alleenScrat
maakt het al de moeite waard
Boeiend, zijn toch altijd screens en filmpjes uit die demo levelsquote:Op zondag 5 maart 2006 13:37 schreef Xrenity het volgende:
[afbeelding]
http://www.hyrule.net/?get=newsview&date=1262&lan=en
Ik verkeer ook al in een zenfase waarin ik alle info over Zelda probeer buiten te sluitenquote:Op zondag 5 maart 2006 14:38 schreef Darkzell het volgende:
Ik hoef eigenlijk niks meer te weten over Zelda:TP. Wil alles gewoon zelf ontdekken dadelijk en spelen ga ik hem toch wel. Nu nog alleen die release
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:43 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik verkeer ook al in een zenfase waarin ik alle info over Zelda probeer buiten te sluiten.
Wind Wakerquote:Op zondag 5 maart 2006 22:42 schreef GaRleC het volgende:
Is er eigenlijk al een zelda op de GC ? bhalve die 4 swords?
In je eentje kun je het spel met een normale Gamecube controller spelen.. Alleen komt dit spel alleen tot zijn recht als je het met minimaal 2 mensen speelt. Dus zoek iemand met een GBA (of 2) en koop samen het spel.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:07 schreef Hellrazor het volgende:
is zelda four zwords de moeite waard als je in je eentje gaat spelen ? , en kan je zonder gba spelen ?
Ja hoor, ook in de singleplayer is het een overheerlijk spel.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:07 schreef Hellrazor het volgende:
is zelda four zwords de moeite waard als je in je eentje gaat spelen ? , en kan je zonder gba spelen ?
Ik heb hem vandaag gekocht. Ik heb btw vdaag een winkel in Nijmegen gevonden die Chibi al heeft en waar je de aankomende zelda kan reserverenquote:Op maandag 6 maart 2006 13:08 schreef Darkzell het volgende:
Ik ben nu bezig met Windwaker en als ik die uit heb dan ga ik toch eens proberen om die collectors edition te pakken te krijgen met OoT en MM erop want die heb ik ook nog nooit gespeeld.
Ben bij Windwaker nu net uit die tower of gods en ben in een tussenfilmpje onderwater gegaan.
Dat spel is ook te makkelijk, ik heb het helemaal uitgespeeld zonder een keer dood te gaan.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:10 schreef Darkzell het volgende:
Tot nu toe is TWW iig erg leuk maar ook wel erg easy. Ik ben nog niet eens echt dood gegaan en die bazen zijn mits je doorhebt hoe je ze moet raken ook erg snel dood.
Ik niet, ik heb mezelf gekilled om te kijken hoe dat er nou uitzagquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat spel is ook te makkelijk, ik heb het helemaal uitgespeeld zonder een keer dood te gaan.
Hoe het eruit ziet weet ik ondertussen al wel aangezien m'n broertje het ook speelt en die is al wel eens dood gegaan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb mezelf gekilled om te kijken hoe dat er nou uitzag
...quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Chibi Robo is echt nog steeds een geniaal spellekeIk heb al zoveeeel meegemaakt... Ik heb de schoen van de prinses teruggevonden en ben toen helemaal naar haar torenkamer geklommen om m terug te geven, ik heb bijna de Giga Robo weer opgeladen en ik heb een kikkersuit dat ik kreeg toen ik twee kikkers redde van hun dood. De LEGO T-Rex is ook geniaal
Het klinkt echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Chibi Robo is echt nog steeds een geniaal spellekeIk heb al zoveeeel meegemaakt... Ik heb de schoen van de prinses teruggevonden en ben toen helemaal naar haar torenkamer geklommen om m terug te geven, ik heb bijna de Giga Robo weer opgeladen en ik heb een kikkersuit dat ik kreeg toen ik twee kikkers redde van hun dood. De LEGO T-Rex is ook geniaal
Je hebt haar toen toch wel meteen gedumpt he? Iemand met zo'n enorm gebrek aan smaak wil je toch niet als vriendin...quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:31 schreef Oksel het volgende:
Ik heb mijn vriendin Zelda: Four Swords voor haar verjaardag gegeven. Was ze niet blij mee..
Ze d8 dat het Mario Party 7 was.. en toen bleek het Zelda voor mij te zijn.. die ik stiekem voor mezelf had gekocht..quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:49 schreef Marble het volgende:
[..]
Je hebt haar toen toch wel meteen gedumpt he? Iemand met zo'n enorm gebrek aan smaak wil je toch niet als vriendin...
Leuke lijst. maar metroid prime kan optyfen uit die lijstquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Top 20 GameCube games:
http://cube.ign.com/articles/695/695463p1.html
Ik heb ze allemaal op Metroid Prime () en Batallion Wars na. Nu wilde ik BW altijd al een keer kopen, dus die komt er nog wel. Ben benieuwd wat de andere 10 games zijn.
dat is de het beste schietspel op de consoles van deze generatie imoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:59 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Leuke lijst. maar metroid prime kan optyfen uit die lijst(is meer een tijdelijke titel 2dehands kopen en weer 2dehands verkopen). Verder leuke spelletjes. kijken welke ik op Ebay kan vinden. Timesplitters 2 laatst voor 6euro nogwat gekocht
(goede koop blijkt)
De 2D metroid's zijn 10x beter dan Metroid Primequote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:11 schreef speknek het volgende:
Metroid Prime is de beste game van deze generatie, stelletje barbaren. Een heel nieuw genredefinierende game die gelijk de lat onneembaar hoog legt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |