Jij bent echt ergquote:Op maandag 13 februari 2006 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb SSX4 en NBA Street 3 gekocht. Toffe games eigenlijk wel, en dat Mario meedoet is natuurlijk alleen maar een pluspunt
Gedaanquote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb zin om Mario Dancing stage te kopen![]()
![]()
quote:
IK heb het spel al uitgespeeldquote:
Easy is ook net wat te simpel, normal is leuk, hard is niet te doenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
IK heb het spel al uitgespeeld
Op easy![]()
![]()
Maar ik vind het echt een tof spelIK was dood op aan het eind
Non stop doorspelen
![]()
iddquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Easy is ook net wat te simpel, normal is leuk, hard is niet te doen
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Half uurtje gespeeld nu. Het is de bedoeling dat je als Chibi Robo de best Chibi Robo van de wereld wordt en promoveert tot Super Chibi Robo. Je doet dit door Happy Points te verdienen (een soort experience) die je krijgt voor allerlei klusjes, van het poetsen van vuile plekken tot het opruimen van propjes papier. Je kan echter niet als een dwaas gaan rennen omdat je aan je batterij moet denken en je jezelf moet opladen om de zoveel tijd (wordt netjes aangegeven).
Je partner is Telli Vision en hij helpt je door het spel met hints, tips en uitleg. Onderwijl kom je allemaal bizarre creatures tegen, vooralsnog een Robot met eigendunk en een verliefde knuffel. Het spel is vooral erg cute en lief en het is ook best leuk gewoonSPREAD THE HAPPINESS
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:31 schreef Tain het volgende:
Klinkt als een perfect spel voor je Noot
Wanneer komt het spel uit in Europaquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De game ziet er in het echt overigens wat frisser uit. De graphics zijn niet bijzonder, beetje blokkerig zelfs, maar de vloerweerspiegeling is geniaal.
Ja, idd!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Easy is ook net wat te simpel, normal is leuk, hard is niet te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |