www.java.comquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:08 schreef kippiej het volgende:
Uw browser ondersteunt geen Java, hetgeen vereist is voor de geselecteerde cursus. U kunt een huidige versie downloaden van Microsoft Internet Explorer of de laatste Java Runtime Environment by Sun Microsystems en probeer de cursus opnieuw te openen.
neej onze leraar is gewoon keilui.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:26 schreef Handschoen het volgende:
Das wel heel erg simpel, dit is je eerste jaar scheikunde ofzo?
Wtf is een hcl ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:04 schreef luciferist het volgende:
[..]
ja gaan we iets maken waarvan dat kut accent van jou eens weg gaat.
hebben ze nu ook wel moppeld iets over hcl
Zoutzuur n00bquote:
Het JRL in Boxtel. Bekerom heet die gast.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:08 schreef luciferist het volgende:
[..]
waar zit jij op school, les van ene BEM?
edit: nick: prof. buttplug
quote:
Oftewel Zoutzuur, indien het in een water-oplossing voorkomt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:14 schreef Devolution het volgende:
[..]Normaal zou ik denken dat dat sarcastisch is, maarja van jou kun je alles verwachten
Het is HCl, oftewel waterstofchloride
nee n00b dat is een HCl-oplossing, HCl is een gas, waterstofchloridequote:
lees profiel nert die niet weet wie die de schuld moet gevenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:09 schreef kippiej het volgende:
Kutsite
Kutchemie
Kut tweedeklasser die te beroerd is om te leren
Dude, hoe kansloosquote:Inleiding
Heb je je wel eens afgevraagd hoe de wereld van het allerkleinste eruit ziet?
Wat je tegenkomt als je steeds verder zou kunnen 'inzoomen' op een stukje materie?
In de natuurwetenschap werken we met modellen over de bouw van materie: moleculen, atomen en elementaire deeltjes zijn daarbij belangrijke begrippen.
In deze les leer je iets van deze modellen over de opbouw van materie. En hoe je die kunt gebruiken om te begrijpen hoe kernstraling ontstaat.
Bij deze les hoort een powerpoint document, waarin je zelf tekeningen moet maken.
Veel plezier met deze duik in het diepe van de materie.
Dat is water, sukkelquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:28 schreef Marruk het volgende:
[afbeelding]
Dus een atoom is een soort van rode Mickey Mouse?
Das nog nie zo ingewikkeld hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:02 schreef Agiath het volgende:
Ik heb het nu over polair-draaiende moleculen met spiegelsymmetrie-isotopen
Dus klaag niet....
Niet echt nee, maar ivm ditquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:21 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Das nog nie zo ingewikkeld hoor![]()
Dat is een watermolecuul...quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:28 schreef Marruk het volgende:
[afbeelding]
Dus een atoom is een soort van rode Mickey Mouse?
als je stoer doet , doe het dan goedquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:02 schreef Agiath het volgende:
Ik heb het nu over polair-draaiende moleculen met spiegelsymmetrie-isotopen
Dus klaag niet....
wtfquote:polair-draaiende moleculen met spiegelsymmetrie-isotopen
Ach, ik ben er nog mee bezig dus zelf kan ik de zaken ook nog niet echt uit elkaar houdenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:41 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
als je stoer doet , doe het dan goed![]()
[..]
wtf...die dingen noem je optische isomeren....hebben een assymetrisch c-atoom ( chirale c atoom)..en spiegelbeelden zijn isomeren ervan.
je haalt 3 dingen door elkaar...
polair, optische isomeren en isotopen..
![]()
doe je boek maar weer open want zo zul je je examens niet halen.
Okee okee.. Maar dat wat et moet voorstellen s wel een watermolecuul.. want die heeft altijd zon mickeymouse vorm..!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:10 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
volgens mij is het gewoon een gif'tje.
protonen zijn onderdeel van atomen, dus ik denk dat je niet helemaal weet waar het over gaat...quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:02 schreef Maikuuul het volgende:
Protonen shitzo gaar is dat allemaal.
Maarja het is wel belangrijk, om mensen te vermoorden met mooie bommen
Ja, wie maakt er nou atoombommen?!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:43 schreef buzzer het volgende:
[..]
protonen zijn onderdeel van atomen, dus ik denk dat je niet helemaal weet waar het over gaat...
Elke bom bestaat uit atomenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:27 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, wie maakt er nou atoombommen?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |