Vertel jij het of doe ik hetquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:42 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Klaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrr[afbeelding]
Omdat Honda's door ouwe lullen worden bereden die ver van de redline wegblijven en hun schaamranden zelden wegrijden. Ergo: minder crashes, meer ouwe motoren die rond kunnen blijven rijdenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
okee is dat ook weer duidelijkmaarre nog 1 vraagje.
als Honda zo slecht is waarom zijn er dan veeeeel meer oude Honda's (lees voor 1980) dan andere Japanse merken ?
bijvoorbeeld een 750CC kawa of Yamahaha kom je bijna niet tegen terwijl er genoeg 750CC honda's rondrijden
De uitnodiging was feitelijk al de aanname.quote:
Die R1200S was al veel langer aangekondigt en gepost overal, dus zag ik niet meer als een echt nieuw verrassend model. Ik had mijn zin hoogstens even kunnen aanvullen met "maar" en "wel".quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:59 schreef Haselaar het volgende:
Al zijn het geen r-modellen, je plaatst wel een R1200S![]()
![]()
Shit, weet jij nou overal een antwoord op?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Vertel jij het of doe ik het
[..]
Omdat Honda's door ouwe lullen worden bereden die ver van de redline wegblijven en hun schaamranden zelden wegrijden. Ergo: minder crashes, meer ouwe motoren die rond kunnen blijven rijden
Zoek maar eens op marktplaats naar een 750CC Viertakt dan zie je dat je het meeste Honda tegenkomt,quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een Suzuki GT750, de driecylinder 2 takt komt nog vrij veel voor, en de GS-1000.
Bij Kawasaki is dat de Z900.
Dit zijn allemaal machines die bepaalde eigenschappen hadden waardoor ze niet op de sloop terechtkwamen.
Dus niet omdat de anderen slecht gebouwd waren, het was gewoon nog heel normaal om je Japanse motor af te danken in die tijd.
Of er meer Honda's overleeft hebben weet ik niet, wel dat de eerste grote Japanse motor, de Black Bomber Honda indertijd even wat extra imago gaf.
Ik vind de zwarte Fireblad 100RR een hele geile motor.. wannahave.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
eigenlijk wil ik stiekem een zwarte Suzuki GSX-R 1000 Yoshimura![]()
maar omdat ik hem niet kan betalen rijd ik maar Honda![]()
Goeie Kandidaatquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:54 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
en, is het wat? of is het helemaal hopeloos met hicham
ZX10 is echt geen marktleider hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik vind de zwarte Fireblad 100RR een hele geile motor.. wannahave.
Maar dat komt misschien mede omdat de ZX10R en de GSX-R1000 nu marktpleider zijn.
Kies onbewust altijd voor de underdog.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:18 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Goeie Kandidaat [afbeelding]
Intelichen... intulig... intelig... slim
Dat zeg ik massa / kuddequote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
okee is dat ook weer duidelijkmaarre nog 1 vraagje.
als Honda zo slecht is waarom zijn er dan veeeeel meer oude Honda's (lees voor 1980) dan andere Japanse merken ?
bijvoorbeeld een 750CC kawa of Yamahaha kom je bijna niet tegen terwijl er genoeg 750CC honda's rondrijden
2 Cylinderquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:06 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Hoe kom je er (ineens ?) bij om een SV te scoren? Ik kan me tenminste niet herinneren dat ik je daarover eerder heb gehoord.![]()
Volgens de testen de afgelopen jaren. Verkoopstatistieken ken ik niet, en wil ik niet weten ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
ZX10 is echt geen marktleider hoorSuzuki op 1 en Yamaha op 2.
![]()
kawasaki staat ergens op 8 of zo![]()
Hoeveel fietsen staan er nog daadwerkelijk op kenteken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
Zoek maar eens op marktplaats naar een 750CC Viertakt dan zie je dat je het meeste Honda tegenkomt,
Dies wel mooi jahquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
eigenlijk wil ik stiekem een zwarte Suzuki GSX-R 1000 Yoshimura![]()
maar omdat ik hem niet kan betalen rijd ik Honda![]()
Je hebt 'm ook in andere kleuren hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:17 schreef Worldbeater het volgende:
Ik vind de zwarte Fireblade 100RR een hele geile motor.. wannahave.
niet funquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
leuke discussie hier
Bouncy and fun
Oh jawel , het moet alleen één bobbel hebben i.p.v. tweequote:
[..]
Kun je dat ff in Jip en Janneke taal uitleggen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De uitnodiging was feitelijk al de aanname.![]()
[..]
Hoi Riet, gezellig daar in Arnhem?quote:
quote:Man begraaft BMW om verzekering te tillen
Matthew Mueller uit Ohio in de Verenigde Staten had geen zin om zijn BMW te laten repareren nadat hij de motor had opgeblazen. Daarom besloot hij zijn auto onder de zoden te leggen om zo de verzekeringspremie op te strijken.
De 35-jarige man huurde een graafmachine en liet zijn BMW begraven op het terrein van zijn vader in Ohio. Hij gaf de wagen als gestolen op en ontving een verzekeringspremie van 20.000 dollar.
De politie werd echter getipt over de wagen en groef de BMW weer op. Mueller draaide op voor de graafkosten van 15.500 dollar en moest een jaar in de cel voor verzekeringsfraude, vervalsing en geknoei met bewijzen.
Publicatiedatum: vrijdag 20 januari 2006
quote:Toetsenbord is viezer dan toiletbril
Uit Zweeds onderzoek blijkt dat op een gemiddeld computertoetsenbord meer bacteriën leven dan op een normale toiletbril. Op een gemiddeld toetsenbord zijn zo'n 33.000 bacteriën per vierkante centimeter te vinden, tegenover 130 bacteriën per vierkante centimeter op een toiletbril.
Daarmee is een toetsenbord dus 265 keer vuiler, concludeert het Pegasus Lab, dat in opdracht van het Zweedse tijdschrift PC För Alla de viezigheid onderzocht.
Enter
De onderzoekers stelden bovendien vast dat er een rijke onderverdeling in de vele bacteriën te maken is. Per vierkante centimeter gaat het om meer dan 3000 schimmelsoorten. Niet verrassend is dat de 'Enter'-toets het smerigst van alle knopjes op het toetsenbord is, schrijft PCMweb.
Tip
Het tijdschrift PC För Alla heeft nog een even handzame als weinig verrassende tip voor degenen die na gebruik van een openbare computer bang zijn voor virussen: 'Was uw handen voor en na elk gebruik van het toetsenbord'.
Publicatiedatum: donderdag 19 januari 2006
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:39 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh jawel , het moet alleen één bobbel hebben i.p.v. tweeom het echt aantrekkelijk te maken.
![]()
En het zou anti reclame zijn voor de doelgroep als je kroonjuwelen aan het dansen gaan tijdens het autorijden. Erg pijnlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat heb je nou aan een vrouw met 1 tiet
![]()
Ook een vrouw die borstkanker heeft gehad kan erg begeerlijk zijn...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
Politiek correcte antwoord WimLexquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ook een vrouw die borstkanker heeft gehad kan erg begeerlijk zijn...
Voor degenen die alleen maar plaatjes lezen en alles uitgekauwd willen hebbenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Voor degenen die alleen maar plaatjes lezen en alles uitgekauwd willen hebben:
1 bobbel = [afbeelding]
2 bobbels = [afbeelding]
[tenzij: zie bijvoorbeeld antwoord Alexxx]
quote:Tweeling fopt politie met wisseltruc
Een eeneiige tweeling uit Amsterdam heeft de politie gisteren aardig voor de gek gehouden. De ene helft van de tweeling werd aangehouden, omdat hij nog een boete moest betalen of ervoor de gevangenis in moest. Uiteindelijk wisten de agenten echter niet meer wie wie was.
Bij aanhouding van de wagen troffen de agenten de tweeling aan. De bestuurder van de rode motor liet zijn rijbewijs zien en gaf zijn naam op. Omdat de bestuurder van de groene motor zich niet kon legitimeren, werd hij meegenomen naar het bureau. Daar werd een ingewikkeld verhaal verteld en werd er verschillende keren van naam veranderd. Daardoor wisten de agenten niet meer welke helft van de tweeling aan het bureau zat.
De 2e bestuurder noemde zich Hicham waarop de bestuurder van de rode motor zei dat hij Hicham was. De bestuurder van de groene motor zei dat de ander Worldpimber heette waarop de bestuurder van de rode motor zei dat Youssef niet de waarheid vertelde.
Omdat er tijdens het verhoor verschillende malen naar "FOK! MC" werd verwezen door de 2 jeugdige delinquenten zal justitie een onderzoek startten naar de pas benoemde en nu al verdachte Alexxx.
Opsluiting
De boete van 97 eurocent moest toch betaald worden. Dit konden de betrokkenen echter niet. Na overleg met de officier van justitie is besloten de persoon die zich uitgaf als Hicham, op te sluiten voor zestien minuten.
Publicatiedatum: vrijdag 13 januari 2006
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |