quote:
Als je bij R2-D2 op gesprek moet, dan kan het alle kanten op. Succes wensen helpt dan niet meer.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:39 schreef hicham het volgende:
En ik dan? Voor haar maakt het niets uit, het gaat juist om mij
Ik ben gelijk gaan posten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn oude fietsje.![]()
[afbeelding]
Ben nu alleen sinds enkele weken motorloos, en zoek een betaalbare 2 cylinder van 1.000 cc.
Zaterdag naar een VTR-1000 met schade kijken, en een knappe TL1000S staat ook op het lijstje.![]()
Welkom Haselaar en Fok777.![]()
Tijdje meegelezen, of gelijk gaan posten?![]()
Dat komt beste Mart omdat er een hele kudde's op Honda's rijden omdat iedereen ze wijs maakt dat Honda de shit is. Vervoglens worden er dus ook meer Honda's gejat. Voornamelijk ook om dan in onderdelen verkocht te worden. Het is namelijk zo dat Honda's vaker verrot gaan dan bv ducati's en dat daarom die onderdelen nodig zijn.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:52 schreef Haselaar het volgende:
[..]
Ik ben gelijk gaan posten.
Erg mooie fiets had je zeg,
trouwens je zoekt een betaalbare twee cilinder van 1000CC, ooit weleens naar de BMW R100S gekeken?
De meeste kosten rond de ¤4.000,-
quote:
Gaat Hicham strax de koffie halen voor R2?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:48 schreef Rausdouwer het volgende:
Als je bij R2-D2 op gesprek moet, dan kan het alle kanten op. Succes wensen helpt dan niet meer.Al helemaal niet nadat ik haar een nuttig lijstje heb gestuurd met tips 'hoe treiter ik de sollicitant?'
![]()
Succes Hicham.![]()
Ik had er nog bij moeten zeggen: sportief.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:52 schreef Haselaar het volgende:
trouwens je zoekt een betaalbare twee cilinder van 1000CC, ooit weleens naar de BMW R100S gekeken?
De meeste kosten rond de ¤4.000,-
Precies de goede hoek.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:08 schreef Haselaar het volgende:
Overdrijven is ook een vak, als je met een R100RT lekker (en pittig) kan rijden, kan het zeker met een R100S,
kijk dan wat een mooi ding:
[afbeelding]
![]()
... en er is zó veel keus.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:17 schreef Haselaar het volgende:
Tja smaken verschillen nou eenmaal...
Ik ben zeer verheugd dat het plaatje het niet doetquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:08 schreef Haselaar het volgende:
Overdrijven is ook een vak, als je met een R100RT lekker (en pittig) kan rijden, kan het zeker met een R100S,
kijk dan wat een mooi ding:
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:13 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Ik rijd wel Honda, maar ik ben niet merkenblind. Ik rijd gewoon wat ik mooi vind.En wat lekker rijd. Momenteel vind ik Suzuki zelfs de mooiste motoren hebben.
Hoewel de Blades ook fantastisch zijn.
Hornet vind ik toch veel saaier dan de nieuwe GSR.
Ja hoe zit datquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gaat Hicham strax de koffie halen voor R2?![]()
Nadeel van Hicham is dat hij zelf geendrinkt, pluspunt dat hij op stage heeft bewezen dat hij echt een project ruim voor de deadline af krijgt.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:30 schreef Makster het volgende:
Ja hoe zit datWord dit de eerste marokkaan die gewoon solliciteert naar een echte functie
![]()
Klaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Succes met het gesprek straks.
en, is het wat? of is het helemaal hopeloos met hichamquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:42 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Klaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrr[afbeelding]
Mag hij niet eens even inloggen voor een verslagje?quote:
Ik snap er echt niks van......quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:42 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Klaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrr[afbeelding]
Al zijn het geen r-modellen, je plaatst wel een R1200Squote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:57 schreef Worldbeater het volgende:
De nieuwe Beemers vind ik wel aardig, al zijn het geen R modellen.![]()
De R1200S is natuurlijk helemaal een te gek ding.![]()
[afbeelding]
Ik was aan het plannen om toch maar aan loterijen mee te gaan doen.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:01 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat komt beste Mart omdat er een hele kudde's op Honda's rijden omdat iedereen ze wijs maakt dat Honda de shit is. Vervoglens worden er dus ook meer Honda's gejat. Voornamelijk ook om dan in onderdelen verkocht te worden. Het is namelijk zo dat Honda's vaker verrot gaan dan bv ducati's en dat daarom die onderdelen nodig zijn.
Daar komt nog is bij de meest verkochte Honda's van die suffe tour dingen zijn, om nog maar te zwijgen over de goldwing addics![]()
Kom ik tot het voglende punt dat Honda alle mogelijke markten aanboort om hun product te verkopen, dit i.t.t de andere japmerken die zich vooral richten op de sportieve markt, meer de echte motorrijders dus
Naja anywayz, het zal wel smaak zijn hehWat is het toch een mooi iets
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Verstand komt met de jaren![]()
Zo een R100S gaat even hard doro de bocht als de rollator van mijn oma![]()
BMW is van de motoren het 2e meest gestolen merkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik ben zeer verheugd dat het plaatje het niet doetEDIT: Kut hj doet het wel
![]()
Misschien is het je al opgevallen maar ik poep op BMW, uitzondering is idd die R1100S van WB en de wat nieuwere modellen zijn SOMS ok![]()
[..]
![]()
Ben ook niet merkenblind, heb zelfs 6 weken een Honda gehadEn nu een soes en een kawa, ooit komt er een duc en ben nu in een interne strijd om alles te verkopen en een SV te scoren
![]()
[..]
Ja hoe zit datWord dit de eerste marokkaan die gewoon solliciteert naar een echte functie
![]()
Achja lekker boeien ook al die motoren, ff back to belangrijke business. HEeft er nog iemand geneukt vandaag of eventueel gisteren? *
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:30 schreef Makster het volgende:
![]()
Ben ook niet merkenblind, heb zelfs 6 weken een Honda gehadEn nu een soes en een kawa, ooit komt er een duc en ben nu in een interne strijd om alles te verkopen en een SV te scoren
![]()
[..]
Een Suzuki GT750, de driecylinder 2 takt komt nog vrij veel voor, en de GS-1000.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
Bijvoorbeeld een 750CC kawa of Yamahaha kom je bijna niet tegen terwijl er genoeg 750CC honda's rondrijden
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
BMW is van de motoren het 2e meest gestolen merk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik snap er echt niks van......
Lim is echt bij jou aan het solliciterenWat voor functie? Wat doe jij eigenlijk
Sterker nog wie ben je eigenlijk
Godver![]()
Middag komt er aan, ik ga het TE druk krijgen.
Adios compadres!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |