quote:Op vrijdag 20 januari 2006 07:55 schreef R2-D2 het volgende:
Goeiemorgen
Goeie Introductie President Hicham [afbeelding]
![]()
We spreken elkaar zodirect, vandaag was de afspraak tochquote:Op vrijdag 20 januari 2006 07:55 schreef R2-D2 het volgende:
Goeiemorgen
Goeie Introductie President Hicham [afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:07 schreef hicham het volgende:
[..]
We spreken elkaar zodirect, vandaag was de afspraak toch![]()
Mijn oude fietsje.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:50 schreef Haselaar het volgende:
Ik heb niks met de BMW K-serie, maar die nieuwe K1200S vind ik wel stoer,
de R1100S en de nieuwe R1200S vind ik zeer mooi.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:32 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Volgens mij wil ik een SV![]()
Maarja de KLX verkopen is het zelfde als een been afstaan, bloed zweet en tranen zitten in die bike, om nog maar te zwijgen over het geld wat erin gestoken is!
Mensen, mensen, mensen, wat te doen.......
Spic & span!quote:
Vragen aan RB of jij z'n SV warm mag houden als hij op een stipje in de Noordzee aan het dobberen isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:32 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Volgens mij wil ik een SV![]()
Maarja de KLX verkopen is het zelfde als een been afstaan, bloed zweet en tranen zitten in die bike, om nog maar te zwijgen over het geld wat erin gestoken is!
Mensen, mensen, mensen, wat te doen.......
Ik spreek je over een klein uurtje, net eventjes jouw cv doorgenomenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:07 schreef hicham het volgende:
[..]
We spreken elkaar zodirect, vandaag was de afspraak toch![]()
quote:Div wil werkgevers bewust maken van de meerwaarde van diversiteit voor hun eigen (personeels)beleid, in een arbeidsmarkt en afzetmarkt die steeds diverser worden. Doel is hen te stimuleren gebruik te maken van alle uiteenlopende talenten (waaronder die van etnische minderheden, vrouwen en ouderen) en de personeelssamenstelling meer een afspiegeling van de bevolking te laten zijn. Daarvoor worden uiteenlopende informatie en instrumenten toegankelijk gemaakt.
Goed planquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
all risk verzekeren en dan de schuur in de fik steken
![]()
en van het verzekerings geld een rijdende motor kopen![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:47 schreef Makster het volgende:
[..]
Goed plan![]()
EN DIE KLX DIE RIJDT GEWOON![]()
![]()
Streetfighter de deur uitdoen, je hebt er toch geen tijd voorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:47 schreef Makster het volgende:
[..]
Goed plan![]()
EN DIE KLX DIE RIJDT GEWOON![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:42 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik spreek je over een klein uurtje, net eventjes jouw cv doorgenomen![]()
Ambiteus, weinig werkervaring, allochtoon.
[sub]Als we jou aannemen stijgt het percentage allochtone werknemers met 100%![]()
Onderdeel van de opvolger van de wet SAMEN:
[..]
![]()
quote:
quote:
Ik ben me uitermate goed aan het voorbereidenquote:
Of te sluiten met:quote:"Hallo, ik ben Naam en zoek uitdaging"
Okay?quote:"Met vriendelijke groetjes"
KLX is JUIST een echte motor, weegt geen drol, vollop koppel, super handelbaar, je kan bij elke willekeurige rotonde rechtdoor ipv eromheen, voorwiel omhoog is gas geven en GAAAAN, geen overbodige crap zoals knipperlichten, startmotoren, accu's, speigels, lampen enz enz. Nee zo een SM is gewoon back to basic blazen.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:11 schreef R2-D2 het volgende:
Als je een sollicitatiebrief schrijft, probeer dan niet te starten met:
[..]
Of te sluiten met:
[..]
Okay?![]()
@ Raus
Honda en spectaculairquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:09 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik zit wel te wachten op iets spectaculairs van Honda.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:11 schreef R2-D2 het volgende:
Als je een sollicitatiebrief schrijft, probeer dan niet te starten met:
[..]
Of te sluiten met:
[..]
Okay?![]()
Euh...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:18 schreef Makster het volgende:
[..]
voorwiel omhoog is gas geven en GAAAAN,
En ik dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Succes met het gesprek straks.
ik had een post embargoquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:18 schreef Makster het volgende:
[..]
KLX is JUIST een echte motor, weegt geen drol, vollop koppel, super handelbaar, je kan bij elke willekeurige rotonde rechtdoor ipv eromheen, voorwiel omhoog is gas geven en GAAAAN, geen overbodige crap zoals knipperlichten, startmotoren, accu's, speigels, lampen enz enz. Nee zo een SM is gewoon back to basic blazen.
Zullen we het ff gaan hebben over Honda![]()
Weegt veelste veel![]()
Overal tupperware![]()
Gare nokkenaskettingspanners![]()
Kijk naar buiten en je ziet er 45 langs komen![]()
Emotioloos![]()
Geen karakter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al is je blade wel ok![]()
EN het is tenslotte alweer vrijdag
Waar heb je trouwens uit gehangen de laatste weken
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik had een post embargo![]()
laten we eens even terug komen op Hondaik heb toevallig gisteren een site gezien waar verschillende statistieken op staan met betrekking op gestolen voertuigen in Nederland.
en daarin kwam er toch naar voren dat Honda de meest gestolen motor ismeteen kwam bij mij de vraag op hoe dat dan mogelijk is omdat Honda helemaal niet populair blijkt te zijn bij motorrijders
![]()
bij dieven zijn iig wel erg gewild vooral in Brabant en Limburg( kut wij wonen daar
)
hier is een linkje naar die site er is een PDF waarin de vergelijking staat tussen 2004 & 2005![]()
als je een keer die groene waas voor je ogen kwijt bent, kom je er ook achter dat rood een geweldige kleur is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |