chris liebingquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:45 schreef kroegtijger het volgende:
[..]valt ook wel wat voor te zeggen ja.
Van mij mag het zelf wel wat steviger (Tom Harding, JP, Fausto...gewoon de HQ-lineup dus) maar dat zal er wel niet in zitten
Het mag van mij ook wel wat ruiger qua techno. Ook qua metal trouwens,quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:47 schreef Laton het volgende:
[..]
chris liebing![]()
ach, vorig jaar met skills, ellen allien en heiko laux me toch heerlijk vermaakt![]()
als je je smaak en horizon niet wil verbreden moet je vooral alleen naar bands gaan die je al kent en andere muziekstijlen en stromingen generaliseren en in een verdom hoekje plaatsten en eigenlijk helemaal niet naar lowlands gaan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als je voor de harde Metal naar Lowlands gaat kun je beter naar Graspop gaan, als je voor hardcore, techno en zooi naar Lowlands gaat kun je beter zo'n hardcore feest bezoeken.
onbegrijpelijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga dit jaar voor de vijfde keer en heb het alle jaren fantastisch naar m'n zin gehad. Ik erger me alleen aan bepaalde muziek op Lowlands, that's all
Nee, ik wil zowel techno als metal op Lowlands. Hajkoa en Goregrind en zo hoeft van mij niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als je voor de harde Metal naar Lowlands gaat kun je beter naar Graspop gaan, als je voor hardcore, techno en zooi naar Lowlands gaat kun je beter zo'n hardcore feest bezoeken.
helemaal mee eensquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:36 schreef Laton het volgende:
[..]
als je je smaak en horizon niet wil verbreden moet je vooral alleen naar bands gaan die je al kent en andere muziekstijlen en stromingen generaliseren en in een verdom hoekje plaatsten en eigenlijk helemaal niet naar lowlands gaan.![]()
of Dano weer laten komenquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:45 schreef kroegtijger het volgende:
[..]valt ook wel wat voor te zeggen ja.
Van mij mag het zelf wel wat steviger (Tom Harding, JP, Fausto...gewoon de HQ-lineup dus) maar dat zal er wel niet in zitten
moet niet al te moeilijk zijn toch?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:47 schreef bl0emetjE het volgende:
vorig jaar niet geweest, maar ik wil eigenlijk dit jaar wel weer!
Nu nog even mensen ritselen die met me mee willen
zo;n 50000 man staan klaarquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:47 schreef bl0emetjE het volgende:
Nu nog even mensen ritselen die met me mee willen
iddquote:
Nee dat is echt een verbreding van de muziekcultuur dat doodgedraaide liedje wild rover die al door elke ierse band is uitgevoerd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dropkick Murphy's - The Wild Rover was cool vorig jaar
tja, da's wel redelijk een eigenschap van een traditionalquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee dat is echt een verbreding van de muziekcultuur dat doodgedraaide liedje wild rover die al door elke ierse band is uitgevoerd.
Het bracht tenminste wel een fantastische sfeer in de Alpha.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee dat is echt een verbreding van de muziekcultuur dat doodgedraaide liedje wild rover die al door elke ierse band is uitgevoerd.
Die waren vorig jaar supricse actquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=2210
Die mogen ook wel op Lowlands komen
je zal er geen spijt van krijgenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:42 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ben van plan dit jaar voor het eerst te gaan!!
Nu nog naar Lowlands!!!quote:Roskilde boekt Tool, Franz Ferdinand en Kanye West
Gepost door: Yeahroen - 2006-01-25 14:15:24 - Bron: Roskilde Festival
Tool, Franz Ferdinand en Kanye West zijn de eerste door de organisatie bekendgemaakte namen voor het Roskilde Festival.
Roskilde wordt in 2006 gehouden van 29 juni tot 2 juli, maar op de camping kun je je al opwarmen vanaf 25 juni.
Informatie over de kaartverkoop voor Roskilde vind je hier
Tool is ook een redelijk hardnekkig gerucht voor Pinkpop...quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:47 schreef maniack28 het volgende:
Dit bericht.... doet mij wat
[..]
Nu nog naar Lowlands!!!
Bron: festivalinfo.nl
Tsja, 1 van de 2 zou leuk zijn....alle2 wordt weer wat teveel van het goede....quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tool is ook een redelijk hardnekkig gerucht voor Pinkpop...
in 2001 hadden ze o.a. Tool. Radiohead en Manic Street Preachers.. Een herhaling van die 3 dit jaar op PP zou fraai zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:59 schreef maniack28 het volgende:
Doe dan maar Lowlands he... past beter (mijns inziens)
edit- tenzij ze dit jaar op Pinkpop met een alternatieve line-up komen, maar dat verwacht ik niet
nee laat ze maar naar Lowlands komenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
in 2001 hadden ze o.a. Tool. Radiohead en Manic Street Preachers.. Een herhaling van die 3 dit jaar op PP zou fraai zijn.![]()
Pff iedereen hier iets tegen europa's oudste festival ofzo? Gun PP ook wat....quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:09 schreef Laton het volgende:
[..]
nee laat ze maar naar Lowlands komen![]()
Ik heb niks tegen PP, maar wel in de vorm waarin het de huidige jaren gegeven werdquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Pff iedereen hier iets tegen europa's oudste festival ofzo? Gun PP ook wat....
van mij mogen ze OOK naar lowlands komen
Dit is het Lowlands topic, dus mischien wel logisch dat ze dan niet willen dat tool naar PP gaatquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Pff iedereen hier iets tegen europa's oudste festival ofzo? Gun PP ook wat....
van mij mogen ze OOK naar lowlands komen
Hun nieuwe cd komt toch binnenkort een keer?!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:15 schreef pfaf het volgende:
Tool mag van mij ook wel op Lowlands komen optreden.
De vorm waarin het de laatste 2/3 jaar gegoten zat, had diverse oorzaken, zoals te lezen is in de diverse PP topics. Enfin 3 doors down WAS ooit leuk.. Katie Melua moeten ze een reisverbod geven voor een jaartje of 60 en Kane.... tja... Veel mensen vinden het toch leuk. En vorig jaar was het een prima tijdstip om te gaan etenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen PP, maar wel in de vorm waarin het de huidige jaren gegeven werdDus als dat veranderd vind ik het prima... maar het zou natuurlijk een schande zijn om Tool te programmeren tussen 3 Doors Down, Katie Melua en Kane
Jazeker.. en hier op Fok voorspelt... Aan je voorbij gegaan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:22 schreef koen_pijl het volgende:
Maar was er vorig jaar een suprise act?
Binnenkort is ruim, maar voor Lowlands moet wel lukken inderdaad.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:24 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Hun nieuwe cd komt toch binnenkort een keer?!
Is dat zo of hebben ze gewoon een goed managment en goede pluggers, de beschrijving over kane vorig jaar in het boekje van werchter vond ik toch wel treffend. Ik kan de beschrijving alleen niet zo uit mijn blote hoofd toveren.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:27 schreef peaceman het volgende:
en Kane.... tja... Veel mensen vinden het toch leuk.
Heb me ook goed vermaakt op 2 many dj's en Vitalic!quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:47 schreef Laton het volgende:
[..]
chris liebing![]()
ach, vorig jaar met skills, ellen allien en heiko laux me toch heerlijk vermaakt![]()
Ik kan me herinneren dat ik ook wel moest lachen ja..., maar Kane wordt toch al jaren veel genoemd in de goude tip van PP.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Is dat zo of hebben ze gewoon een goed managment en goede pluggers, de beschrijving over kane vorig jaar in het boekje van werchter vond ik toch wel treffend. Ik kan de beschrijving alleen niet zo uit mijn blote hoofd toveren.
Of het is typisch Nederlands dat een baggerband als Kane ook nog publiek trekt...quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ik ook wel moest lachen ja..., maar Kane wordt toch al jaren veel genoemd in de goude tip van PP.
Het is ook niet mijn band, absoluut niet zelfs, aan de andere kant vind ik het weer typisch Nederlands om een succesvolle Nederlandse band massaal af te kraken.
t probleem met kane is dat ze zichzelf gewoon te goed vinden. Als ze zich lekker in de onderhond-positie hadden gezet en onder het motto "niet lullen maar spelen" hadden ze in een veel beter daglicht gestaan. Maar als zo'n arrogante en irritante drabber als Dinand gaat lopen roepen dat ze internationaal gaan doorbreken, dan ben ik er snel klaar meequote:Op woensdag 25 januari 2006 15:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ik ook wel moest lachen ja..., maar Kane wordt toch al jaren veel genoemd in de goude tip van PP.
Het is ook niet mijn band, absoluut niet zelfs, aan de andere kant vind ik het weer typisch Nederlands om een succesvolle Nederlandse band massaal af te kraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |