quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Live stond op LL in 2001 en 2003. En in 2001 als "surprise".
Hoezo? Ik zag half Blowlands ermee rondlopen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Respect dat je dat durft te drinken![]()
ik heb zelfs de neiging schultenbrau te halen...puur voor het lauwe festivalbiergevoel...echt lekker vind ik het niet,. maar op een festival zuip ik echt alleen maar om dronken te worden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:57 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zag half Blowlands ermee rondlopen.
Lekker, het hele weekend lauw bier drinken.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:01 schreef RichardQuest het volgende:
Vorig jaar was het bier zondagmiddag op, dus dit jaar nóg meer meenemen. Maar wat was dat zwaar zeg...
Uhm, je kan daar echt gekoelde tray-tjes halen??quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:15 schreef Roellio het volgende:
[..]
Lekker, het hele weekend lauw bier drinken.
Ik haal lekker gekoelde trays Grolsch!
ja, maar je humeur koelt ook als je ziet hoeveel ze kostenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:16 schreef pAin het volgende:
[..]
Uhm, je kan daar echt gekoelde tray-tjes halen??
Je moet intelligent zijn om meegenomen bier niet lauw te hoeven drinken. Anderen kopen dat probleem afquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:15 schreef Roellio het volgende:
[..]
Lekker, het hele weekend lauw bier drinken.
Wat was het, 8 euro voor 6 kleine blikjes?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:17 schreef Laton het volgende:
[..]
ja, maar je humeur koelt ook als je ziet hoeveel ze kosten![]()
ja precies...2 petflessen met pure sterke drank..liefst absint ofzo..en die krijg je echt wel mee.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:20 schreef RichardQuest het volgende:
Oh ja, het lukte me ook om een fles wodka op het festivalterrein te krijgen, erg handig..
Vergeet 1994 nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Live stond op LL in 2001 en 2003. En in 2001 als "surprise".
Je moet intelligent zijn om op Lowlands geld zat te hebben!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat was het, 8 euro voor 6 kleine blikjes?. Uurtje drinken en foetsie 8 euro.
Of gewoon een ouwe zak zijn, die al jaren werkt en tijdens LL nergens op hoeft te lettenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:43 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je moet intelligent zijn om op Lowlands geld zat te hebben!
idd heb vaak me kilt of me cammo broek aan .... die cammo broek heeft van die handige zakken aan de zijkant en bij die kilt heb ik een handig opbergvakje. en als ze je gaan fouilleren gewoon heel kinky naar die gozer kijken... dan vind hij het allang goedquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:20 schreef RichardQuest het volgende:
Oh ja, het lukte me ook om een fles wodka op het festivalterrein te krijgen, erg handig..
Jij was die slimmerd van de bus toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:43 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je moet intelligent zijn om op Lowlands geld zat te hebben!
Flogging Molly is altijd wel leuk jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hoop echt dat dit jaar Flogging Molly. Osdorp Posse en de Beastie Boys komen
Flogging Molly 2 jaar geleden gezien en dat was subliem! Echt helemaal uit m'n dak gegaan!
misschien meneer Villalobos?? altijd goed voor wat mooie foto'squote:Op woensdag 25 januari 2006 12:27 schreef Laton het volgende:
ik hoop op ontzettend veel experimentele techno en ambienten goede stampdj;s voor het einde
whaha ja ...naar villalobos zou ik zelf ook niet eens nuchter WILLEN gaan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:30 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
misschien meneer Villalobos?? altijd goed voor wat mooie foto's
quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:34 schreef Laton het volgende:
[..]
whaha ja ...naar villalobos zou ik zelf ook niet eens nuchter WILLEN gaan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |