abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 februari 2006 @ 20:23:36 #201
3185 Adelante
To let it go now
pi_35087653
De enige stofsoort die echt super verduisterend is, is de SANELA, maar die wordt niet per m2 verkocht Ben bang dat ik je niet verder kan helpen, ben sowieso niet zo'n textielfanaat

Ohjah, voor de fans: Woonsdag keert niet terug in FY07 niet meer vernieuwend, levert niet voldoende store traffic op en de aanbiedingen zijn
Goede nieuws is wel dat er wel wordt gekeken naar een ander soortige aanbiedingsdag (evt gecombineerd met IKEA Family)...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 14 februari 2006 @ 23:02:53 #202
67385 ROG
Go on, say it.
pi_35094121
Vandaag in Haarlem vluchtig een nieuwe LACK salontafel gezien, een klein maatje dan de huidige. Maat was 55x90 geloof ik, prijs ben ik vergeten. Kan iemand de exacte info en kleuren opduiken? Thnx.

Hij zou hier iets beter passen denk ik, verkoop mijn huidige wel door in huis hier.
pi_35095344
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:23 schreef Adelante het volgende:
De enige stofsoort die echt super verduisterend is, is de SANELA, maar die wordt niet per m2 verkocht Ben bang dat ik je niet verder kan helpen, ben sowieso niet zo'n textielfanaat

Ohjah, voor de fans: Woonsdag keert niet terug in FY07 niet meer vernieuwend, levert niet voldoende store traffic op en de aanbiedingen zijn
Goede nieuws is wel dat er wel wordt gekeken naar een ander soortige aanbiedingsdag (evt gecombineerd met IKEA Family)...
check!

SANELA.
Gordijn
SANELA
¤ 69.00 / 2 st.

Lengte: 300 cm
Breedte: 140 cm
Aantal per verpakking: 2 st.

wel van fluweel! maar ik kan hier niet langer dan een jaar wonen, en ik heb al wat (in dit geval te kleine) rolgordijntjes. dusss... ik denk er nog even overna. bedankt voor je hulp!
Let's check out that wave, before it checks out us!
  dinsdag 14 februari 2006 @ 23:55:32 #204
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_35096349
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 10:13 schreef coolbabe het volgende:
Ik wilde buffetkast Ingo hebben maar die was steeds niet op voorraad en nu zelfs van de site verdwenen. Vertel me alsjeblieft niet dat hij uit het assortiment is
Ik heb het showmodel (met prijskaartje) vandaag nog zien staan. Vast wel. Ik moet eens een boekje pakken en al die vragen opschrijven...
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  woensdag 15 februari 2006 @ 00:54:43 #205
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_35098248
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:23 schreef Adelante het volgende:

We hebben anders nog genoeg om de aanbiedingen 3 jaar lang te herhalen!
pi_35098487
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:54 schreef WebForce het volgende:

[..]

We hebben anders nog genoeg om de aanbiedingen 3 jaar lang te herhalen!
Vaak is de 'verrassings-aanbieding' dan ook geen verrassing meer :`)
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  woensdag 15 februari 2006 @ 07:45:54 #207
30488 coolbabe
My little pwny
pi_35100815
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:55 schreef Snarf het volgende:

[..]

Ik heb het showmodel (met prijskaartje) vandaag nog zien staan. Vast wel. Ik moet eens een boekje pakken en al die vragen opschrijven...
Jij werkt op Delft, right? Kun je er een apart houden voor me??
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_35102993
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:31 schreef granuaile het volgende:

[..]

check!

SANELA.
Gordijn
SANELA
¤ 69.00 / 2 st.

Lengte: 300 cm
Breedte: 140 cm
Aantal per verpakking: 2 st.

wel van fluweel! maar ik kan hier niet langer dan een jaar wonen, en ik heb al wat (in dit geval te kleine) rolgordijntjes. dusss... ik denk er nog even overna. bedankt voor je hulp!
Deze hebben wij ook in de slaapkamer. Echt top! En echt helemaal niet duur, als je het terug rekent naar de meterprijs.
  woensdag 15 februari 2006 @ 19:12:45 #209
3185 Adelante
To let it go now
pi_35123262
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 07:45 schreef coolbabe het volgende:

Jij werkt op Delft, right? Kun je er een apart houden voor me??
INGO buffetkast is tijdelijk niet leverbaar, wordt weer verwacht in week 10. Het goede nieuws is dat ie niet uit het assortiment gaat
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 15 februari 2006 @ 19:15:09 #210
3185 Adelante
To let it go now
pi_35123362
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:02 schreef ROG het volgende:
Vandaag in Haarlem vluchtig een nieuwe LACK salontafel gezien, een klein maatje dan de huidige. Maat was 55x90 geloof ik, prijs ben ik vergeten. Kan iemand de exacte info en kleuren opduiken? Thnx.

Hij zou hier iets beter passen denk ik, verkoop mijn huidige wel door in huis hier.
Ken alleen de LACK salontafel 90x55, maar die is echt niet nieuw ofzo kosten 16,95 voor de witte en 25,00 voor ber/beu
  woensdag 15 februari 2006 @ 19:37:48 #211
30488 coolbabe
My little pwny
pi_35124405
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 19:12 schreef Adelante het volgende:

[..]

INGO buffetkast is tijdelijk niet leverbaar, wordt weer verwacht in week 10. Het goede nieuws is dat ie niet uit het assortiment gaat
dank je wel!
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_35124604
Stomme winkel. Ze hebben veel te veel leuke dingen.
For great justice!
  woensdag 15 februari 2006 @ 20:15:24 #213
3185 Adelante
To let it go now
pi_35126082
En er komen nog veel en veel meer leuke nieuwe dingen bij voor het nieuwe jaar, klein voorproefje van artikelen die nog niet verkrijgbaar zijn, maar toppers moeten worden voor komend boekjaar:

IKEA STOCKHOLM serie: een iets hoger prijssegment (voor IKEA begrippen), maar ook prima kwaliteit, design en mooie details...

De KRAMFORS bank ook in stof verkrijgbaar:

Nieuwe keukens en accesoires in nieuwe kleuren (bijv. Nexus café):

ik zag zelfs een inbouw espresso machine, hebbuh, hebbuh, hebbuh
pi_35132204
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 10:10 schreef johandeleng het volgende:

[..]

Deze hebben wij ook in de slaapkamer. Echt top! En echt helemaal niet duur, als je het terug rekent naar de meterprijs.
helemaal waar. ik bedenk me dat ik meer nodig heb dan 2x 140. en qua lengte heb ik ook maar de helft nodig. ik ga op strooptocht!
Let's check out that wave, before it checks out us!
  woensdag 15 februari 2006 @ 22:30:28 #215
37582 Snarf
pi_35133231
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:15 schreef Adelante het volgende:
bla
Ben jij bij de FY07 range presentation in Zweden geweest ofzo??
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_35133257
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:15 schreef Adelante het volgende:
En er komen nog veel en veel meer leuke nieuwe dingen bij voor het nieuwe jaar, klein voorproefje van artikelen die nog niet verkrijgbaar zijn, maar toppers moeten worden voor komend boekjaar:

IKEA STOCKHOLM serie: een iets hoger prijssegment (voor IKEA begrippen), maar ook prima kwaliteit, design en mooie details...
[afbeelding]
Wat een mooie kast!
Wat voor materiaal is ie? En wat gaat ie ongeveer kosten?
pi_35136414
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:30 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Wat een mooie kast!
Wat voor materiaal is ie? En wat gaat ie ongeveer kosten?
Jaa! Die kast is echt geweldig, met dat trapje Hopen dat ik er straks een wandje voor vrij kan maken (en wat geld opzij kan zetten.. ) Die groene KRAMFORS-bank is ook erg mooi, de lederen versie glimt mij wat teveel, dus stoffen bekleding staat 'm vast goed.

Die twee banken op de bovenste foto's (één 2-zits en 'n loveseat).. is dat ook een nieuwe serie?
Wanneer komt deze nieuwe collectie dan, in 2007 pas..?
= Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.. =
  donderdag 16 februari 2006 @ 00:30:19 #218
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_35138790
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:31 schreef Rubeneo het volgende:

[..]

Jaa! Die kast is echt geweldig, met dat trapje Hopen dat ik er straks een wandje voor vrij kan maken (en wat geld opzij kan zetten.. ) Die groene KRAMFORS-bank is ook erg mooi, de lederen versie glimt mij wat teveel, dus stoffen bekleding staat 'm vast goed.

Die twee banken op de bovenste foto's (één 2-zits en 'n loveseat).. is dat ook een nieuwe serie?
FY07 begint in september, vaak zijn de producten al eerder en ook vaak komen die pas later (catalogusartikelen niet )
  donderdag 16 februari 2006 @ 01:24:17 #219
67385 ROG
Go on, say it.
pi_35140211
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 19:15 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ken alleen de LACK salontafel 90x55, maar die is echt niet nieuw ofzo kosten 16,95 voor de witte en 25,00 voor ber/beu
Díe heb ik dus in beuken, wel leek ie in de showroom kleiner (sorry, wishfull thinking en grotere tafels ernaast ).

Maar hij was wel zeker als 'Nieuw' gelabeld, dit was in H'lem btw. Niet toevallig opnieuw in de markt gezet?
pi_35142466
Die zwarte keuken!
  donderdag 16 februari 2006 @ 12:07:14 #221
3185 Adelante
To let it go now
pi_35147537
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:30 schreef Snarf het volgende:

Ben jij bij de FY07 range presentation in Zweden geweest ofzo??
Almhult
  donderdag 16 februari 2006 @ 13:09:50 #222
3185 Adelante
To let it go now
pi_35149434
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:31 schreef Rubeneo het volgende:

Jup, ook de banken komen uit de stockholm serie en een 1,5 zits (loveseat). Beide zijn gepland voor launch in augustus 2006.
  donderdag 16 februari 2006 @ 13:54:47 #223
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_35150804
Vraagje betreffende Ikea keukens en je bouwdepot van je hypotheek.
We willen onze keuken volgende week gaan bestellen en waarschijnlijk wordt dat bij IKEA. Maar het bouwdepot van de hypotheek komt pas op 1 mei beschikbaar (dan is de overdracht van het huis pas). Moet je bij Ikea aanbetalen aan je keuken? Of pas betalen bij levering?
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:31:28 #224
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_35151975
En als ik dan toch bezig ben nog een vraagje...

Het schoolbord dat in Ikea Breda in een van de showroom keukens hangt, die met die bakjes er onderaan het schoolbord, verkopen jullie dat ook los?
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_35152068
Ik ga volgende week grote inkopen doen bij Ikea
Op het lijstje staat o.a. de Pax Stordal kast, van 300 x 236.

Heeft iemand ervaring met deze kast? En dan gaat het voornamelijk over het vervoeren ervan, kan je die deuren tillen met 2 personen? Ik huur een verhuisbus, dus dat moet wel passen.

En welke lampjes staan er het mooist bij? Mijn plafond is 2.49 hoog.. Dan passen er waarschijnlijk net geen lampjes op zoals deze:

Want daar staat bij dat vanwege de hitte je er 20 cm omheen vrij moet houden.
Daarnaast kan ik nooit dat lampje aan en uitzetten, 236 cm is wat hoog, ik ben nl 168 cm

Iemand daar tips voor?
Alvast bedankt!
  donderdag 16 februari 2006 @ 15:29:11 #226
67385 ROG
Go on, say it.
pi_35153861
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:34 schreef kristen het volgende:
En welke lampjes staan er het mooist bij? Mijn plafond is 2.49 hoog.. Dan passen er waarschijnlijk net geen lampjes op zoals deze:
[afbeelding]

Daarnaast kan ik nooit dat lampje aan en uitzetten, 236 cm is wat hoog, ik ben nl 168 cm

Iemand daar tips voor?
Alvast bedankt!
  • Een schakelaartje in het snoer maken op een goede hoogte, het schakelaartje bovenin staat dan altijd 'aan'. Het snoer laat je achterlangs je kast lopen?
  • Verlengsnoer bovenop je kast leggen, lampjes aansluiten met behulp van een klik-aan-klik-uit systeem, waarmee je op afstand met een kleine afstandsbediening lampen kan aanklikken. Kan je in de bouwmarkt kopen.
  •   donderdag 16 februari 2006 @ 15:32:23 #227
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_35153994
    quote:

Heeft iemand ervaring met deze kast? En dan gaat het voornamelijk over het vervoeren ervan, kan je die deuren tillen met 2 personen? Ik huur een verhuisbus, dus dat moet wel passen.

[afbeelding]

Iemand daar tips voor?
    Alvast bedankt!
    Je zou naar de Magiker lampjes kunnen kijken, die zijn volgens mij wat platter. Aan/uit zetten kun je natuurlijk vrij simpel doen met een verlengsnoer-met-schakelaar op lagere hoogte
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
    pi_35154542
    quote:
    Een schakelaartje in het snoer maken op een goede hoogte, het schakelaartje bovenin staat dan altijd 'aan'. Het snoer laat je achterlangs je kast lopen?

Verlengsnoer bovenop je kast leggen, lampjes aansluiten met behulp van een klik-aan-klik-uit systeem, waarmee je op afstand met een kleine afstandsbediening lampen kan aanklikken. Kan je in de bouwmarkt kopen.
    Ja, daar zat ik ook al aan te denken, zo'n schelaartje. Maar wat bedoel je met een klik-aan-klik-uitsysteem? Nooit van gehoord....
    quote:
    Je zou naar de Magiker lampjes kunnen kijken, die zijn volgens mij wat platter. Aan/uit zetten kun je natuurlijk vrij simpel doen met een verlengsnoer-met-schakelaar op lagere hoogte
    En die Magiker lampjes zijn idd wat lager, dus dat zo qua brandgevaar wel kunnen denk ik.
    Zo'n snoer-met-schakelaar kan je dat kant en klaar kopen of moet je dat zelf in elkaar knutselen? (even de moeilijkheidsgraad van dit project meten )
    pi_35154929
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 13:54 schreef Loesje29 het volgende:
    Vraagje betreffende Ikea keukens en je bouwdepot van je hypotheek.
    We willen onze keuken volgende week gaan bestellen en waarschijnlijk wordt dat bij IKEA. Maar het bouwdepot van de hypotheek komt pas op 1 mei beschikbaar (dan is de overdracht van het huis pas). Moet je bij Ikea aanbetalen aan je keuken? Of pas betalen bij levering?
    Het is wel de bedoeling dat je een aanbetaling doet. In tegenstelling tot 'de meeste' keukenzaken hoeft dat echter geen 10-25% te zijn maar voor zover ik weet volstaat een bedrag van ¤110.-. De rest kun je dan betalen bij levering (of voorafgaand aan de levering per acceptgiro uit je bouwdepot overmaken).
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 14:31 schreef Loesje29 het volgende:
    En als ik dan toch bezig ben nog een vraagje...

Het schoolbord dat in Ikea Breda in een van de showroom keukens hangt, die met die bakjes er onderaan het schoolbord, verkopen jullie dat ook los?
    Bedoel je deze?
    quote:

Goede keuze
    Het zwaarst en grootst zijn de PAX kasten zèlf. De schuifdeuren zijn NIET voorgemonteerd en komen in 2 of 3 pakketten (afhankelijk van het model en de maat): een lang balk-vormig pakket waarin de rails e.d. zitten, en twee platte pakketten van ± 100x100 cm waarin de deurpanelen zitten. Als je de frames in elkaar zet, gaan die panelen er plaat voor plaat in.
    quote:
    [afbeelding]

Iemand daar tips voor?
    Alvast bedankt!
    Je kunt inderdaad werken met een schakelaar die je naast de kast monteert, of omleidt naar een muurschakelaar. Maar deze lampjes zijn niet de enige die voor dit doel gebruikt kunnen worden, kijk gewoon eens rond op de afdelingen Garderobekasten en Verlichting voor ideeën!
    pi_35155393
    quote:
    Het zwaarst en grootst zijn de PAX kasten zèlf. De schuifdeuren zijn NIET voorgemonteerd en komen in 2 of 3 pakketten (afhankelijk van het model en de maat): een lang balk-vormig pakket waarin de rails e.d. zitten, en twee platte pakketten van ± 100x100 cm waarin de deurpanelen zitten. Als je de frames in elkaar zet, gaan die panelen er plaat voor plaat in.
    Super, dat is goed nieuws!!! Was al bang dat ik die 2 deuren in hun geheel moest gaan vervoeren.. Dat het zwaar en groot is allemaal is gelukkig ingecalculeerd, mijn drie broertjes worden omgekocht dmv een dozijn donuts, moet lukken.
      donderdag 16 februari 2006 @ 16:21:02 #231
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_35155658

De afstandsbediening, en een contactdoos. De contactdoos klik je in het stopcontact/verlengsnoer, daarin klik je weer je stekker van je lampje. Met de afstandsbedieningen kan je nu de stroom aan en uit zetten.

www.klikaanklikuit.nl

Dit systeem is wel duur (zo'n 25 Euro per item), ik heb zelf een halfjjaar geleden bij de Aldi een imitatie-set (nog mooier vormgegeven ook, raar maar waar) voor 14.95 gehaald met víér contactdozen en een afstandsbediening.
    pi_35155884
    Super, dat moet zelfs voor een klus leek als ik zeker lukken!

* holt naar de aldi
      donderdag 16 februari 2006 @ 16:59:39 #233
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_35157053
    "een halfjaar geleden" zei ik , Aldi kennende hadden ze ze maar een weekje.

Mijn merk is Quigg, zo te zien een typisch Aldi merk..
      donderdag 16 februari 2006 @ 18:40:37 #234
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_35160800
    geen aldi meuk hier aan gaan prijzen eej IKEA heeft zelf ook prima klik-aan-klik-uit setjes
    pi_35163139
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 18:40 schreef Adelante het volgende:
    geen aldi meuk hier aan gaan prijzen eej IKEA heeft zelf ook prima klik-aan-klik-uit setjes
    alleen zijn die momenteel niet leverbaar
      donderdag 16 februari 2006 @ 22:35:24 #236
    38606 Loesje29
    stiekem 30...
    pi_35170539
    Allan hartstikke bedankt voor je antwoorden
    Die aanbetaling op de nieuwe keuken is goed te overzien zeg!
    En ik schaam me dat ik dat schoolbord niet zelf kon vinden, want die bedoelde ik inderdaad! Ik typte ´schoolbord´ bij zoeken in op de site en toen kreeg ik niets. Zal wel iets fout gedaan hebben

Volgende week maar eens de keuken gaan bestellen! Heb er zin in!
    pi_35179099
    Natuurlijk ga ik eerst bij Ikea informeren welke fantastische systemen zij hebben!
    Maar als dat niet lukt, dan zijn we helaas genoodzaakt om ergens anders op zoek te gaan...
    pi_35180780
    Ow ja, nog een vraagje:
    Ik heb een poosje geleden opbergdozen gezien bij de Ikea, met een zilverkleurig patroon erop (beetje bloemen, barokachtig)
    Weet iemand of deze nog steeds in het assortiment zijn? Ik kan ze namelijk niet op de website vinden en zag ze in Utrecht zo snel niet.

Alvast bedankt!
      vrijdag 17 februari 2006 @ 23:23:42 #239
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_35206944
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 10:34 schreef kristen het volgende:
    Ow ja, nog een vraagje:
    Ik heb een poosje geleden opbergdozen gezien bij de Ikea, met een zilverkleurig patroon erop (beetje bloemen, barokachtig)
    Weet iemand of deze nog steeds in het assortiment zijn? Ik kan ze namelijk niet op de website vinden en zag ze in Utrecht zo snel niet.

Alvast bedankt!
    Naar mijn weten wel
      Hoofdredactie Fotografie zaterdag 18 februari 2006 @ 14:01:01 #240
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_35219850
    Als ik een klippan, een vestby garderobekast en een anabode garderobe kast thuis wil laten bezorgen vanuit Delft in Den Haag (centrum, 1e verdieping), hoeveel ben ik dan ongeveer kwijt?

En die Klippan, kan je die eventueel zelf ook makkelijk meenemen? In een aanhanger ofzo
    pi_35222940
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 14:01 schreef Yoni het volgende:

En die Klippan, kan je die eventueel zelf ook makkelijk meenemen? In een aanhanger ofzo
    Bij ons pastte ie zelfs in de auto dus aanhanger moet zeker lukken.
      Hoofdredactie Fotografie zaterdag 18 februari 2006 @ 18:32:23 #242
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_35228445
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 15:41 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Bij ons pastte ie zelfs in de auto dus aanhanger moet zeker lukken.
    Wat voor auto?
    pi_35229446
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 18:32 schreef Yoni het volgende:

[..]

Wat voor auto?
    Ford Mondeo, hij ging niet meer dicht hoor, maar met een touw ging het prima.
      zaterdag 18 februari 2006 @ 19:00:20 #244
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_35229586
    De bank is een pakket, deze moet dus nog in elkaar gezet worden
    pi_35229799
    Dat is helemaal handig dan, de mijne kan niet uit elkaar. Sinds wanneer kunnen ze dat dan trouwens wel?
    pi_35244615
    Even een vraag over de ikea keukens: maken zij bij de inbouwkoelkasten (87,5cm) gebruik van sleepdeuren of van deur-op-deur-systemen? Ik kan 't op de site niet goed vinden.
      zondag 19 februari 2006 @ 11:59:58 #247
    37582 Snarf
    pi_35249230
    quote:
    Even een vraag over de ikea keukens: maken zij bij de inbouwkoelkasten (87,5cm) gebruik van sleepdeuren of van deur-op-deur-systemen? Ik kan 't op de site niet goed vinden.

De tafelmodellen (CBU-serie) maken gebruik van deur-op-deur, en bouw je dus niet in een kast in. De inbouw-modellen (CBI-serie) maken gebruik van sleepdeuren en moeten wel in een kast. Voor de volledigheid: de CFS-modellen zijn vrijstaand.
    pi_35251772
    Ok, dan hebben wij dus een sleepdeur nodig. Bedankt!
      zondag 19 februari 2006 @ 19:09:37 #249
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_35263753
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 19:06 schreef _Boo_ het volgende:
    Dat is helemaal handig dan, de mijne kan niet uit elkaar. Sinds wanneer kunnen ze dat dan trouwens wel?
    Half jaartje dacht ik...
    pi_35271077
    De Solsta-fateuil, zijn daar soms leveringsprobls mee? hij is al bijna 3 weken niet op voorraad in Groningen volgens de site... weet iemand hier miss iets meer van, en of deze stoel op korte termijn weer te verkrijgen is? Want als dat niet zo is zoek ik een andere uit...

Alvast bedankt!!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')