abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34190565
Kots hier op mensen die zich goed voelen door voorbijgangers te fotograferen en die daarna anoniem op internet af te zeiken.
post hier ook oorzaken waar deze stoornis door veroorzaakt kan zijn.

ik begin zelf maar even.

Oorzaken voor dit gedrag.
- onzekerheid.
- stoer willen zijn voor internetvriendjes.
- mogelijke traumatische ervaringen
- een mislukte opvoeding
pi_34190577
Trieste figuren die zo hun eigen ego een beetje proberen op te krikken.

Kijk hij is nog lelijker dan mij.
Kijk die neus is nog verrotter als die van mij.
etc
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  woensdag 18 januari 2006 @ 11:59:34 #3
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34194757
en schop
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_34194903
Tis inderdaad verrot jezelf op te hemelen ten koste van anderen.
  woensdag 18 januari 2006 @ 12:04:00 #5
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_34194921
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:01 schreef BennyNL het volgende:
link?
Hij is inderdaad erg link ja !
Maar toch niet helemaal.
pi_34194963
Een voorbeeld van zo'n topic.
VIEZE SMERIGE MENSEN!!!
pi_34194971
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:04 schreef Gizmore het volgende:

[..]

Hij is inderdaad erg link ja !
HA

[ Bericht 84% gewijzigd door Tha_T op 18-01-2006 12:14:24 (anders verneuk je de lay-out even) ]
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
  woensdag 18 januari 2006 @ 12:40:22 #8
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34196162
ja godver, nu kappen met dat sneue gekleuter..
* slotje klaar hangt

lpg: dan weet je gelijk waarom ik dit topic op slot had getieft
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_34198423
Niet op slot gooien man. Geef die linkse christenlul ook een kans zijn mening te profileren.

Arme LPG staat met zijn ongewassen haar op de foto in dat topic. Respect!

+ ik mis het volgende:

Persoonlijke gegevens
Voornaam:
Achternaam:
Geslacht:
pi_34198520
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:42 schreef Camplo het volgende:
Niet op slot gooien man. Geef die linkse christenlul ook een kans zijn mening te profileren.

+ ik mis het volgende:

Persoonlijke gegevens
Voornaam:
Achternaam:
Geslacht:
Maar waarom maak je foto's van anderen? Vind je het niet lullig en kwetsend voor deze personen of interesseert je het geen fuck
pi_34198661
Zoals ik al zei:

Waar maak je je druk om? Recht in iemands gezicht zeggen dat ie kankerlelijk is of stinkt als een himalaya tekkel, of het achter ze rug om doen?

Erachter komen doen ze toch niet, behalve lpg. En trouwens met iedereen mag de spot worden gedreven maar links Nederland valt erover omdat er een paar feauteau's geplaatst worden. Tering de hoeveel meidenasses op het gemiddelde mobieltje van een Marokkaan is niet eens te tellen, en dan om 2 van zo'n grafpiranha's gaan jullie je drukmaken. Volgende keer ff oogbalkjes gebruiken?

Dat lpg zichzelf per ongeluk herkent en het de grootste anti-foto-plaats persoon maakt tja, das jammer dan.

Voor de rest worden er in ONZ dagelijks mensen belachelijk gemaakt. Geen HOND die erom maalt. Maar nee omdat dit iets dichter bij de werkelijkheid staat gaan er traantjes rollen.

Hypocriete zooi hoor.
JOHNNY HEITINGA
pi_34198724
heeft vrij weinig met links - rechts te maken dit me dunkt.
pi_34198808
We zullen de Zolderboys, of enkele andere mensen er maar niet bijhalen.
Geen hond die er om maalde.
Nu staan er willekeurig geflitste mensen die opvielen maar gemaakt zijn in situaties waar je zelf maybe in zou kunnen zitten en dan is het idee opeens beangstigend dat je opeens zelf geflitst kan worden ofzo?

Vertel mij het verschil maar eens.
JOHNNY HEITINGA
pi_34198811
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:49 schreef Camplo het volgende:
Zoals ik al zei:

Waar maak je je druk om? Recht in iemands gezicht zeggen dat ie kankerlelijk is of stinkt als een himalaya tekkel, of het achter ze rug om doen?

Erachter komen doen ze toch niet, behalve lpg. En trouwens met iedereen mag de spot worden gedreven maar links Nederland valt erover omdat er een paar feauteau's geplaatst worden. Tering de hoeveel meidenasses op het gemiddelde mobieltje van een Marokkaan is niet eens te tellen, en dan om 2 van zo'n grafpiranha's gaan jullie je drukmaken. Volgende keer ff oogbalkjes gebruiken?

Dat lpg zichzelf per ongeluk herkent en het de grootste anti-foto-plaats persoon maakt tja, das jammer dan.

Voor de rest worden er in ONZ dagelijks mensen belachelijk gemaakt. Geen HOND die erom maalt. Maar nee omdat dit iets dichter bij de werkelijkheid staat gaan er traantjes rollen.

Hypocriete zooi hoor.
Waar zegt lpg dat hij het zelf is? dit lijkt me meer jouw interpretatie.

Hoe deze foto's zijn gemaakt en neergezet vind ik verwerpelijk. Voooral het maken ervan.
pi_34198841
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:51 schreef Repeat het volgende:
heeft vrij weinig met links - rechts te maken dit me dunkt.
Wel, alleen Christenrakkers vallen over het 'je naaste niet lief hebben'. En SGP is toch vrij links naar me dunkt.
JOHNNY HEITINGA
pi_34198895
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:53 schreef Geesoes het volgende:

[..]

Waar zegt lpg dat hij het zelf is? dit lijkt me meer jouw interpretatie.

Hoe deze foto's zijn gemaakt en neergezet vind ik verwerpelijk. Voooral het maken ervan.
Wat is het verschil met mensen die zichzelf vrijwillig op de foto zetten en vervolgens keihard uitgelachen worden door heel Fok! ???

Als je er problemen mee hebt, kijk niet of pas de policy aan.
JOHNNY HEITINGA
pi_34198912
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:05 schreef lpg het volgende:
Een voorbeeld van zo'n topic.
VIEZE SMERIGE MENSEN!!!
Volgens mij staat er een boete op als je zomaar mensen fotografeert en ze online gooit!
idem zwak
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
pi_34198922
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:53 schreef Camplo het volgende:

[..]

Wel, alleen Christenrakkers vallen over het 'je naaste niet lief hebben'. En SGP is toch vrij links naar me dunkt.
De SGP is vrij rechts naar me dunkt. CU is vrij links. En ik ben geen christen en toch vind ik het verwerpelijk. Politiek stem ik bij de partijen die aan de linkerkant zitten. Maar ik noem mezelf niet links.
pi_34198933
quote:
We zullen de Zolderboys, of enkele andere mensen er maar niet bijhalen.
Geen hond die er om maalde.
Nu staan er willekeurig geflitste mensen die opvielen maar gemaakt zijn in situaties waar je zelf maybe in zou kunnen zitten en dan is het idee opeens beangstigend dat je opeens zelf geflitst kan worden ofzo?

Vertel mij het verschil maar eens.
Dat jij ongewild mensen op het internet plaatst.
De zolderboys hadden hun foto's al op het internet staan, dan kun je verwachten dat ze ergens misbruikt worden.

Hoe zou jij het vinden als ik ergens van jou foto's maakte en deze ging gebruiken voor een of andere gaysite om maar even een voorbeeld te geven.

Verder is je vorige reactie over links en marokkaantjes wel heel erg triest, je laat jezelf daar wel erg kennen. Het wordt bij een soort huilie topic.
Fiets
pi_34198951
quote:

[..]

SGP links je bent echt dom.
Fiets
pi_34198955
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:55 schreef Camplo het volgende:

[..]

Wat is het verschil met mensen die zichzelf vrijwillig op de foto zetten en vervolgens keihard uitgelachen worden door heel Fok! ???

Als je er problemen mee hebt, kijk niet of pas de policy aan.
Je zegt het zelf, die zoeken vrijwillig de publiciteit...
pi_34199153
Wie een foto van mij maakt moet het zelf weten. Als het je lukt.
Je krijgt hooguit een vraag waarom, en voor de rest doe je maar. Heb niks om me voor te schamen zeer in tegenstelling tot die andere mensen.

Daarbij wat zal het jullie een zorg zijn hoe en wat? Alsof ik er wat om geef, truely I don't.

Keer een bejaardentopic geopend met idem foto's en geen hond die ik heb lopen horen janken waarom ik mensen zomaar op de foto zet. Waar waren jullie toen?

Of ging het erom dat ik toen niks zei over het uiterlijk? Sorry hoor, tere zieltjes die zich meteen geraakt voelen. Ik weet ook wel dat de gemiddelde internet geek er niet uitziet als fotomodel. Kan ik er wat aan doen? Nope.
JOHNNY HEITINGA
pi_34199247
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:55 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

Volgens mij staat er een boete op als je zomaar mensen fotografeert en ze online gooit!
idem zwak
JOHNNY HEITINGA
pi_34199284
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:01 schreef Camplo het volgende:
Wie een foto van mij maakt moet het zelf weten. Als het je lukt.
Je krijgt hooguit een vraag waarom, en voor de rest doe je maar. Heb niks om me voor te schamen zeer in tegenstelling tot die andere mensen.

Daarbij wat zal het jullie een zorg zijn hoe en wat? Alsof ik er wat om geef, truely I don't.

Keer een bejaardentopic geopend met idem foto's en geen hond die ik heb lopen horen janken waarom ik mensen zomaar op de foto zet. Waar waren jullie toen?

Of ging het erom dat ik toen niks zei over het uiterlijk? Sorry hoor, tere zieltjes die zich meteen geraakt voelen. Ik weet ook wel dat de gemiddelde internet geek er niet uitziet als fotomodel. Kan ik er wat aan doen? Nope.
Nou toon ballen zou ik zeggen en post een foto van jou hoofd. Dan bepalen wij wel of jij iets hebt om je voor te schamen, evenals jij dat bij die mensen doet.
Fiets
pi_34199311
Ik acht jou niet in staat een redelijk oordeel te vormen. Aangezien jij deze mensen in bescherming neemt.
JOHNNY HEITINGA
pi_34199345
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:05 schreef Camplo het volgende:
Ik acht jou niet in staat een redelijk oordeel te vormen. Aangezien jij deze mensen in bescherming neemt.
Iedereen mag oordelen, niet alleen ik hoor.

Doe nou niet zo schijterig en post die foto.
Fiets
pi_34199491
Zoek en gij zult vinden.

Pasfotoregistratie politie Amsterdam Zuid-Oost kijkt overal mee
JOHNNY HEITINGA
pi_34199681
Hehe eindelijk iemand die goed rondzoekt, alleen is die al wel 3 jaar oud
JOHNNY HEITINGA
  woensdag 18 januari 2006 @ 14:16:55 #29
91245 Zeverzak
Ik zever teveel
pi_34199757
Wat ben jij een mietje!
Beetje commentaar hebben op mensen en daarvan ongemerkt foto's van lopen posten en zelf niet eens dat beetje lef in je donder hebben om je eigen kop op internet te flikkeren.
(__/) This is Bunny,
(='.'=) Bunny Became a Hooker
(.Y.)
(")_(")
  woensdag 18 januari 2006 @ 14:19:39 #30
91245 Zeverzak
Ik zever teveel
pi_34199887
Ik heb toch geen commentaar op jouw foto...
Enkel op dat geblaat van je.

En volgens mij staat er een kruisje...
(__/) This is Bunny,
(='.'=) Bunny Became a Hooker
(.Y.)
(")_(")
pi_34199919
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:19 schreef Zeverzak het volgende:
Ik heb toch geen commentaar op jouw foto...
Enkel op dat geblaat van je.
waarom zeg je dit dan
quote:
zelf niet eens dat beetje lef in je donder hebben om je eigen kop op internet te flikkeren.
JOHNNY HEITINGA
pi_34199963
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:20 schreef Camplo het volgende:

[..]

waarom zeg je dit dan
[..]
Dat is nog steeds geen commentaar op de foto!
  woensdag 18 januari 2006 @ 14:21:33 #33
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34199965
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:17 schreef Camplo het volgende:
Hij staat er toch man blinde lul. Waar is die van jou?
Loopt deze shit nog steeds. Waar maken mensen zich druk om, te veel vrije tijd?

Als je dit soort humor niet kunt waarderen, kom dan ook in opstand tegen karikaturen en allerhande vorm van spot met foto’s van bekende mensen/artiesten/staatshoofden.
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_34200024
Nu zijn we allemaal uitgeblaat
JOHNNY HEITINGA
pi_34200057
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:21 schreef stukovich het volgende:

[..]

Loopt deze shit nog steeds. Waar maken mensen zich druk om, te veel vrije tijd?

Als je dit soort humor niet kunt waarderen, kom dan ook in opstand tegen karikaturen en allerhande vorm van spot met foto’s van bekende mensen/artiesten/staatshoofden.
Hey je staat aan mijn kant! Waarom quote je mij dan
JOHNNY HEITINGA
pi_34200064
quote:
[b]Op woensdag 18 januari 2006 13:55 schreef Camplo het volgende:onzinnig geblaat
Zo kansloos mannetje. Mag je voor het eerst zonder je moeder op het internet. Jij bent echt wel heel erg ideaal hè. Maar wat let jou eigenlijk om op die mensen af te stappen en het gewoon te zeggen? Dan kun je jouw problemen gewoon met hun bespreken, en niet met ons.

Oh nee, je bent natuurlijk een ontzettend mietje die alleen op FOK! stoere praat heeft. Jongen, succes met je leven.
11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
pi_34200235
Gozer de helft van die reactie geverds hier heb ik nog nooit gezien, lijkt me vrij nutteloos te weten wat jij er van vindt.

Jij ook succes met je leven trouwens.

Ik ben fitnessen en jullie zijn way-offtopic!
JOHNNY HEITINGA
pi_34206377
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:42 schreef Camplo het volgende:

+ ik mis het volgende:

Persoonlijke gegevens
Voornaam:
Achternaam:
Geslacht:
Ik reageerde gewoon inhoudelijk op jou topic.
Jij begint meteen te beledigen en je foutieve denkbeelden als feiten te presenteren.
Dat zegt veel over jou.
pi_34214584
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:03 schreef Geesoes het volgende:
Tis inderdaad verrot jezelf op te hemelen ten koste van anderen.
Maar.. hoe hemel je jezelf op als je anoniem te werk gaat?
Signature
pi_34215145
Camplo, mijn reeds lage achting ten opzichte van jou is nu op zeeniveau. Je bent uiterst kansarm als je foto's van mensen die jou niet aanstaan gaat maken en deze op internet afzeikt. Ik hoop dat mensen zichzelf herkennen en je aangeven vanwege het schenden van het portretrecht! En ik hoop dat je verder een enorm ongelukkig leven tegemoed gaat, maar dat terzijde.
pi_34217986
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 20:37 schreef Departak het volgende:
Camplo, mijn reeds lage achting ten opzichte van jou is nu op zeeniveau. Je bent uiterst kansarm als je foto's van mensen die jou niet aanstaan gaat maken en deze op internet afzeikt. Ik hoop dat mensen zichzelf herkennen en je aangeven vanwege het schenden van het portretrecht! En ik hoop dat je verder een enorm ongelukkig leven tegemoed gaat, maar dat terzijde.
Ik hoop het ook. Maak maar hard dat ik van hun een foto maakte! BEWIJZEN
JOHNNY HEITINGA
pi_34218102
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 20:37 schreef Departak het volgende:
niet om het een of ander..maar is dit ook geen overdreven reactie?

kijk foto's die gepost worden van vreemde en die dan belachelijk worden gemaakt..ach is minder klopt,maar ja word altijd wel gedaan ...kan je je wel overal druk om maken..gewoon je schouders op halen en niet zo zwart-wit kijken...
Salsa Española
pi_34218174
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 21:30 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

kijk foto's die gepost worden van vreemde en die dan belachelijk worden gemaakt..ach is minder klopt,maar ja word altijd wel gedaan ...kan je je wel overal druk om maken..gewoon je schouders op halen en niet zo zwart-wit kijken...
Ach allemaal van die nietszeggende kneusjes die hier zo depressief reageren. Topic titel renamen in zoek de nerds is maybe een betere optie.
JOHNNY HEITINGA
pi_34218338
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 21:32 schreef Camplo het volgende:

[..]

Ach allemaal van die nietszeggende kneusjes die hier zo depressief reageren. Topic titel renamen in zoek de nerds is maybe een betere optie.
In jou belevingswereld heeft degene die het hardst scheld en grootste bek heeft altijd gelijk?
  woensdag 18 januari 2006 @ 21:39:12 #45
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_34218618
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 21:32 schreef Camplo het volgende:

[..]

Maar camplo zet je eigen foto hier eens neer dan heb je nog wat lef En geen fake he Liefst een waar je op vak 410 zit weten we meteen dat je geen cyberhool bent
pi_34218626
Post eens een foto van jou. Dank u.
JOHNNY HEITINGA
pi_34218663
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 21:39 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Maar camplo zet je eigen foto hier eens neer dan heb je nog wat lef En geen fake he Liefst een waar je op vak 410 zit weten we meteen dat je geen cyberhool bent
Fuck off, geen herkenbare foto's van 410. Geen herkenbare foto's van mij in Ajax related sfeer. Ome Gerrit kijkt mee.

Waar maken jullie je trouwens druk om? Ga janken in ONZ ofzo, daar worden dagelijks mensen te kak gezet.
JOHNNY HEITINGA
pi_34218702
Mensen afzeiken op hun uiterlijk is hetzelfde als iemand in een rolstoel van een ravijn duwen, er is geen drol aan...
  woensdag 18 januari 2006 @ 21:46:49 #49
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_34219045
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 21:40 schreef Camplo het volgende:

[..]

Fuck off, geen herkenbare foto's van 410. Geen herkenbare foto's van mij in Ajax related sfeer. Ome Gerrit kijkt mee.

Waar maken jullie je trouwens druk om? Ga janken in ONZ ofzo, daar worden dagelijks mensen te kak gezet.
Ik huil er niet om hoor Maar geen foto jammer blijkt maar dat je zelf niet al te goed uitziet Maar ik maak me er niet druk om hoor dat doet de ts wel Wel jammer dat je laf bent En er zijn genoeg foto,s over 410 op het internet hoor dat zijn ook niet bepaald diehard hooligans En verder ik ben niet voor feyenooit als je zo begint
pi_34219076
Waar maak jij je nou zo druk om camplo?
ik maak me niet druk ofzo ik heb alleen medelijden met jou.
pi_34219113
quote:

[..]

oehhh, je bent een stoere hoelie.
Dit met z'n vriendjes in naam van z'n clubje dingen sloopt.

respect hoor.
Fiets
  woensdag 18 januari 2006 @ 21:51:24 #52
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_34219300
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 21:48 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

oehhh, je bent een stoere hoelie.
Dit met z'n vriendjes in naam van z'n clubje dingen sloopt.

respect hoor.
Hij is geen hooligan hoor weet ik wel zeker
pi_34220103
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 21:30 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

De mentaliteit om bij onrecht je schouders op te halen en niet te reageren, is er een die een maatschappij kapot kan maken.
pi_34220852
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:07 schreef lpg het volgende:

[..]

De mentaliteit om bij onrecht je schouders op te halen en niet te reageren, is er een die een maatschappij kapot kan maken.
Je komt nooit in ONZ?
JOHNNY HEITINGA
  woensdag 18 januari 2006 @ 22:23:13 #55
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_34220951
Camplo.... maak je aub niet zo druk, het gaat hier over internethooligans, de meesten weten niet beter. Ben zelf geen ajax fan, verre van dat, maar begrijp waarom die gezichten niet zichtbaar zijn, en terecht. Laat die kneuzen hier toch zeiken, maar trek je terug uit dit topic dan hou je tenminste de eer aan jezelf.

Ken jij trouwens ene Bart uit 410, uit Limburg ?
* Nu al verkozen tot kutste FOK! user van 2006 *
pi_34221047
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:21 schreef Camplo het volgende:

[..]

Je komt nooit in ONZ?
Niet vaak nee.
pi_34221243
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:23 schreef sr_firewire het volgende:
Camplo.... maak je aub niet zo druk, het gaat hier over internethooligans, de meesten weten niet beter. Ben zelf geen ajax fan, verre van dat, maar begrijp waarom die gezichten niet zichtbaar zijn, en terecht. Laat die kneuzen hier toch zeiken, maar trek je terug uit dit topic dan hou je tenminste de eer aan jezelf.

Ken jij trouwens ene Bart uit 410, uit Limburg ?
Als hij uit richting Venlo/Horst komt wel.
JOHNNY HEITINGA
  woensdag 18 januari 2006 @ 22:34:18 #58
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_34221568
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:28 schreef Camplo het volgende:

[..]

Als hij uit richting Venlo/Horst komt wel.
Roermond.
Er is toch een Limburg nog iets opgericht bij Ajax. Ik weet dat hij altijd met een hele groep uit Limburg en Brabant naar Ajax gaat. Heeft stadionverbod gehad 2 jaar geleden bij Amsterdam Tournament.
pi_34222023
Wat ik nog het grappigste vind is dat camplo steeds vraagt waar mensen zich druk om maken.
Zelf reageert Camplo nog het meest op dit topic, vaak laat hij in zijn reactie's ook erg veel emotie's blijken. En elke keer val je terug op schelden en onzinnige argumenten. Maar jij maakt je natuurlijk niet druk...
pi_34222291
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:44 schreef lpg het volgende:
Wat ik nog het grappigste vind is dat camplo steeds vraagt waar mensen zich druk om maken.
Zelf reageert Camplo nog het meest op dit topic, vaak laat hij in zijn reactie's ook erg veel emotie's blijken. En elke keer val je terug op schelden en onzinnige argumenten. Maar jij maakt je natuurlijk niet druk...
Nee doe ik niet, want jullie gaan overal oppervlakkig op in.
JOHNNY HEITINGA
pi_34222378
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:34 schreef sr_firewire het volgende:

[..]

Roermond.
Er is toch een Limburg nog iets opgericht bij Ajax. Ik weet dat hij altijd met een hele groep uit Limburg en Brabant naar Ajax gaat. Heeft stadionverbod gehad 2 jaar geleden bij Amsterdam Tournament.
Daar zat ik wel eens bij volgens mij. Die handelen altijd met fakkels in de trein toch?
JOHNNY HEITINGA
  woensdag 18 januari 2006 @ 22:52:15 #62
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34222463
Wtf zou mij dat interreseren als ze een foto van me maken

Ik post ze zelf en word toch afgezeken
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_34222558
Mja jij bent niet zo kleinzerig.
JOHNNY HEITINGA
pi_34222568
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:49 schreef Camplo het volgende:

[..]

Nee doe ik niet, want jullie gaan overal oppervlakkig op in.
pi_34222719
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:52 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf zou mij dat interreseren als ze een foto van me maken

Ik post ze zelf en word toch afgezeken
Die foto's worden dan ook niet van jou gemaakt:P

Maargoed, de kansarme heeft gelijk, ik zal me er verder niet druk om maken.
pi_34222751
Zo is het wel. Grote mond over hoe ik eruit zie, maar je eigen foto's nog nergens gezien. En hoe druk jij je vooral kan maken om 2 foto's... bezigheidstherapie?
JOHNNY HEITINGA
  woensdag 18 januari 2006 @ 23:02:43 #67
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_34222983
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:50 schreef Camplo het volgende:

[..]

Daar zat ik wel eens bij volgens mij. Die handelen altijd met fakkels in de trein toch?
Wat een boefjes
pi_34222987
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:57 schreef Camplo het volgende:
Zo is het wel. Grote mond over hoe ik eruit zie, maar je eigen foto's nog nergens gezien. En hoe druk jij je vooral kan maken om 2 foto's... bezigheidstherapie?
Het enige wat ik gezegd heb over jou uiterlijk is dat ik me afvroeg of je zo onzekerheid over je eigen uiterlijk je gedrag verklaard.
Verder heb ik al gezegd ik maak me niet echt druk ik vind het gewoon een laffe actie.
pi_34223607
lekker belangrijk
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34223689
Gelukkig ben ik alles behalve onzeker en al helemaal niet over me uiterlijk.
JOHNNY HEITINGA
pi_34230581
Dit topic kan wel op slot.
Camplo heeft zichzelf ondertussen wel belachelijk genoeg gemaakt.
pi_34230835
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 08:17 schreef lpg het volgende:

eventueel wil ik nog wel een foto van hem plaatsen. Zien we eens hoe een stoere hoelie eruit ziet.
Fiets
  donderdag 19 januari 2006 @ 08:56:05 #73
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34230940
quote:

[..]

dan weet je gelijk hoe het is om zomaar fotoos van anderen op het net te pleueren... Je spreekt jezelf een beetje tegen zeg maar...
  donderdag 19 januari 2006 @ 08:57:24 #74
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_34230959
Waarom zie ik nergens foto's van Camplo dan ? Snap niet waar het over gaat maja...

En ja Camplo die gast is dat
  donderdag 19 januari 2006 @ 10:09:43 #75
105460 DerBolle
Electro Native
pi_34232352
heb net even deze 2 topics door gelezen en jezus camplo wat ben jij zielig (+typ eens normaal ofzo man)
"I don't mean to sound bitter, cold or cruel, but I am, so that's how it comes out." - Bill Hicks
pi_34237343
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 08:57 schreef sr_firewire het volgende:
Waarom zie ik nergens foto's van Camplo dan ? Snap niet waar het over gaat maja...

En ja Camplo die gast is dat
ik had een foto gepost, maar die hebben ze weggehaald.

tip kijk ff in de source van z'n plaatje, en blader door de bijbehorende dir heen. als hij um niet al heeft weggehaald.
Fiets
pi_34237605
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:06 schreef jimjim1983 het volgende:
de politie kijkt mee
Terwijl een hoop van die gevaarlijke 410'ers (ik noem geen namen ) met hun koppen op sites als hyves te bewonderen zijn met naam en toenaam.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34237636
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:07 schreef cultheld het volgende:

[..]

Terwijl een hoop van die gevaarlijke 410'ers (ik noem geen namen ) met hun koppen op sites als hyves te bewonderen zijn met naam en toenaam.
daarom:
pi_34240043
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:07 schreef cultheld het volgende:

[..]

Allemaal geen echte geloof me nu maar, Sherlock Holmes.
JOHNNY HEITINGA
pi_34240121
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 08:56 schreef buzzer het volgende:

[..]

dan weet je gelijk hoe het is om zomaar fotoos van anderen op het net te pleueren... Je spreekt jezelf een beetje tegen zeg maar...
Ik spreek mezelf tegen? Right ik werd al opgepakt omdat ik een sjaal voor me mond had en een capuchon op had. En omdat ik op een relschoppper leek. En het was nog loos alarm ook, en ome Gerrit stond erbij en keek erna. Denk je serieus dat ik zomaar 410 foto's ga uploaden? 5 jaar lang fakkel beelden uit de Arena die is gek.
JOHNNY HEITINGA
pi_34240297
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:10 schreef Camplo het volgende:
Zoek en gij zult vinden.

[afbeelding]

Pasfotoregistratie politie Amsterdam Zuid-Oost kijkt overal mee
Hee ik zie mezelf

En wie de neuk ben jij nou Camplo?
pi_34240467
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 08:17 schreef lpg het volgende:
Voor de nerds van Fok ben je al snel belachelijk.

Fact is jullie dappere dodo's lopen stoer te lullen over hoe 'onzeker' ik wel niet ben.
Types als jullie vallen er over, terwijl mensen belachelijk maken schering en inslag is. Conclusie is dat ik waarschijnlijk met een stelletje linux nerds in discussie ben getreden die onder verscheidene clones posten in R&P hoe moeite ze wel niet hebben met een meisje aanspreken, of er mee in contact komen.

Troost je, dergelijke problemen ken ik niet, en mijn foto zal niet snel ergens opduiken omdat iemand mij zo belachelijk lelijk vindt.

Konden jullie dat ook maar zeggen hè?

Nu ben ik out hier. Je eigen face tonen is immers nog steeds te moeilijk en ik heb geen zin daar weer een topic over te beginnen omdat niet heel Nederland de wandel naar de badkamer voor wat verzorging de moeite waard vindt.
JOHNNY HEITINGA
pi_34240603
pi_34240672
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:24 schreef Camplo het volgende:

[..]

Fact is jullie dappere dodo's lopen stoer te lullen over hoe 'onzeker' ik wel niet ben.
Types als jullie vallen er over, terwijl mensen belachelijk maken schering en inslag is. Conclusie is dat ik waarschijnlijk met een stelletje linux nerds in discussie ben getreden die onder verscheidene clones posten in R&P hoe moeite ze wel niet hebben met een meisje aanspreken, of er mee in contact komen.

Troost je, dergelijke problemen ken ik niet, en mijn foto zal niet snel ergens opduiken omdat iemand mij zo belachelijk lelijk vindt.

Nu ben ik out hier. Je eigen face tonen is immers nog steeds te moeilijk en ik heb geen zin daar weer een topic over te beginnen omdat niet heel Nederland de wandel naar de badkamer voor wat verzorging de moeite waard vindt.
Kijk deze reactie spreekt boekdelen:
-Ik heb te maken met linuxgebruikers
-mensen die bij R&P posten dat ze moeite hebben met chica's aanspreken.
-Konden jullie dat ook maar zeggen

Kan je ook een inhoudelijke discussie beginnen met onderwerpen die door mensen zijn voorgedragen en die dan ook weerleggen in plaats van nergens op slaande kreten neerzetten. Je begint al gelijk met trollen.

Je neemt gewoon foto's van mensen die die naar alle waarschijnlijkheid niet willen. Een foto die iemand zelf op internet gezet heeft is net wat anders.
pi_34240750

Wie van jullie staat hier?
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:34:36 #87
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_34240841
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:32 schreef Camplo het volgende:
[afbeelding]

Wie van jullie staat hier?
Je pagina doet het niet en plaatje ook niet.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_34241055
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:13 schreef Camplo het volgende:

[..]

Wedden van wel?
pi_34241318
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:24 schreef Camplo het volgende:

[..]

naja, als jij het stoer vind om mensen belachelijk te maken door foto's van ze te posten.
het stoer vind om met je vriendjes in naam van je clubje dingen te slopen
het belangrijk vind om bij de 410's te horen.

jah, dan vallen wij helaas af.

Maar uit ervaring kan ik je vertellen dat het nerdgehalte hier best meevalt, jij bent hier immers toch ook? Er loopt hier op fok! van alles rond, en dat maakt het ook tot een leuk forum. Wel heb ik gemerkt dat de meesten het hier niet hebben op die typetjes die zogenaamd stoer achter een meute aanlopen, en hun te macho gedrag proberen goed te praten.
Het verschil tussen jou en het stereotype scooterjosti is niet erg groot.

persoonlijk vind ik dat hoelie gedrag maar een trieste zaak, ga lekker voetbal kijken ipv ruzie te zoeken en dingen te slopen.
Fiets
pi_34241482
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:48 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]
persoonlijk vind ik dat hoelie gedrag maar een trieste zaak, ga lekker voetbal kijken ipv ruzie te zoeken en dingen te slopen.
Laatste opmerking dan:

jij loopt hier te generaliseren als een aap. Je kent 410 niet, je weet blijkbaar niks van hooligans, je kent heel de sfeer niet. Ik heb nog nooit ruzie gehad behalve paar keer op stations als de pauperclubjes uit Eindhoven/Den Bosch/Utrecht weer eens geen CL hadden. En noem tevens ff alle dingen die ik gesloopt heb op.

Je vindt waarschijnlijk dat je een puik mannetje bent dat alles goed denkt te zien, maar juridisch gezien zit je hier slechts wat suggesties en vooroordelen te spuien, gebaseerd op alles wat je ooit in de media gezien/gelezen/gehoord hebt, zonder enige kennis van hoe de vork daadwerkelijk in de steel zit.

Mag jij een hekel hebben aan stoere mensen, ik heb het niet zo op leugenaars die anderen proberen zwart te maken.

Tevens laatste reactie. Rel lekker verder
JOHNNY HEITINGA
pi_34241536
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:52 schreef Camplo het volgende:

[..]

Laatste opmerking dan:

jij loopt hier te generaliseren als een aap. Je kent 410 niet, je weet blijkbaar niks van hooligans, je kent heel de sfeer niet. Ik heb nog nooit ruzie gehad behalve paar keer op stations als de pauperclubjes uit Eindhoven/Den Bosch/Utrecht weer eens geen CL hadden. En noem tevens ff alle dingen die ik gesloopt heb op.

Je vindt waarschijnlijk dat je een puik mannetje bent dat alles goed denkt te zien, maar juridisch gezien zit je hier slechts wat suggesties en vooroordelen te spuien, gebaseerd op alles wat je ooit in de media gezien/gelezen/gehoord hebt, zonder enige kennis van hoe de vork daadwerkelijk in de steel zit.

Mag jij een hekel hebben aan stoere mensen, ik heb het niet zo op leugenaars die anderen proberen zwart te maken.
Lees de laatste zin is en lees je eigen posts is door.

Waarom probeer jij anderen zo zwart te maken?
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:54:40 #92
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34241584
Joden
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_34241609
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:13 schreef Camplo het volgende:

[..]

Nou tot ik geen idee heb wie jij bent 'echtere' dan jij denk ik?
pi_34241634
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:54 schreef FrankyMcG het volgende:
Joden
Ff het vooroordeel bevestigen!

ROTTERDAM IS KUT
ROTTERDAM IS KLOTE
HEEL DAT fEYENOORD
BESTAAT ALLEEN UIT POTEN!

ALS DE LENTE KOMT DAN GOOIEN WIJ.....BOMMEN OP ROTTERDAM!!!!!!!!!

1600 auto's reizen af naar kakkerlakken stad! Zal het ze dit keer wel lukken
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:56:22 #95
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34241647
er is weer genoeg gebasht nu... klaar!
pi_34241671
Ik ga me niet eens de moeite nemen om dit op te gaan schonen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')