Doen dan!quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:33 schreef Bastard het volgende:
Beetje matige actie om ongevraagd foto's te maken van mensen en daar vervolgens stoer en vooral anoniem over te zeiken op een forum vind je zelf ook niet?
Zal van jou eens een foto maken en RANDJOSTI er onder zetten.. kijken wat dan je reactie is.
Wie ben jij om te bepalen hoe mensen zich moeten gedragen...quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:31 schreef Camplo het volgende:
Beetje laf???
Rot eens op kijk die fucking schimmelneus. Ga eens niet reizen met je besmettelijke pokkeziektes. En als je de moeite neemt naar college te gaan kom dan in elk geval schoon gewassen en fris ruikend of blijf anders thuis.
lpg jij herkent jezelf gewoon op feauteau 1 hè?
Sorry
Misschien omdat het vrij is om te zitten waar je wilt. Waarom zat jij er al toen die mensen daar wilde gaan zitten?quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:34 schreef Camplo het volgende:
Wat een ge-uil om een paar foto's.
Ik vraag die mensen met ze lelijke grafbek toch ook niet om recht tegenover mij te gaan zitten?
Waarom doen ze het dan?
Je wordt in ieder geval niet gehinderd door beschavingquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:34 schreef Camplo het volgende:
Jank verhaal
Het is niet vrij te zitten waar je wilt. Lelijk grafvolk heb niet bij mij in de buurt te zittenquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:35 schreef Vipers het volgende:
[..]
Misschien omdat het vrij is om te zitten waar je wilt. Waarom zat jij er al toen die mensen daar wilde gaan zitten?
Nee hè.quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:36 schreef Lod het volgende:
[..]
Je wordt in ieder geval niet gehinderd door beschaving.
Dan wil ik jou voortaan ook niet meer bij mij in de buurt zien.quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:37 schreef Camplo het volgende:
[..]
Het is niet vrij te zitten waar je wilt. Lelijk grafvolk heb niet bij mij in de buurt te zitten, en volgens mij voelen een hoop mensen zich nu aangesproken.
![]()
Stel je voor dat jij hier binnekort in een topic staat hèquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:39 schreef Vipers het volgende:
[..]
Dan wil ik jou voortaan ook niet meer bij mij in de buurt zien.![]()
SamSung D600quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:40 schreef Kalfje2005 het volgende:
goede kwaliteit foto's
welk toestel heb je gebruikt.
Pardon? Het wordt steeds leuker. Je durft het niet recht in het gezicht te zeggen maar wel laf hier op Internet de bink gaan uithangen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:36 schreef Camplo het volgende:
Iemand kwetsen omdat een gezwel uit ze neus komt zal die vast prettig vinden. Wat niet weet wat niet deert. En die semi-gothic voor me moet ik helemaal niks tegen zeggen dan springt ie meteen.
Daarbij, I don't give a shit wat die mensen ervan vinden dat ze hier staan. NOT MY FUCKING PROBLEM. Het is niet strafbaar. Jammer dan, whine verder gggristenhond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |