abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 januari 2006 @ 06:57:48 #1
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34189547
zo vroeg en dan al gelijk een nieuw topic aan moeten maken

hier in huis was het wel gezellig vannacht/vanmorgen manlief kon niet slapen en besloot maar te gaan spoken in huis zodat ik ook regelmatig wakker word niet fijn en dan besluit maxim om half 6 wakker te worden, fles drinken, en niet meer verder slapen
half 6 ipv half 9 is een groot verschil
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2006 @ 07:08:39 #2
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34189589
goeiemorgen martineke, ik heb dr al een uur op zitten hoor.
  woensdag 18 januari 2006 @ 07:11:19 #3
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34189596
goedemorgen ook al zo vroeg wakker zeg, ik moet er ff aan wennen hoor ben verwend denk ik
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2006 @ 07:16:45 #4
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34189621
ik ben ook weer aan het wennen hoor
vriendje is 3 weken thuis geweest.
ik kon natuurlijk vorige week alweer zachtjes oefenen in het vroeger opstaan (half 8) want luca moest vorige week weer naar school
maar nu gaat de wekker weer om 6 uur en dat is toch wel heeeeeeel vroeg merk ik
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2006 @ 07:19:03 #5
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34189635
t is trouwens best wennen hoor, je vent 3 weken non stop om je heen.
de eerste week was echt ruzie, want hij bemoeide zich overal mee
ik heb echt een paar keer geroepen: kan je niet weer naar je werk terug?
maar t is toch nog goedgekomen. en nu mis ik hem wel weer
  woensdag 18 januari 2006 @ 07:19:06 #6
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34189636
indd heel erg vroegggg poehee.
ik sta nooit eerder op dan half 9 zo ong, Maxim word dan pas wakker.
respect voor de mensen die altijd zo vroeg wakker zijn
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2006 @ 07:20:31 #7
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34189642
mwah. het eerste half uur functioneer ik gewoon op de automatische piloot hoor.
na m'n eerste kop koffie gaat het al beter
  woensdag 18 januari 2006 @ 07:22:12 #8
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34189653
hehe ja dat is heel erg wennen dan, hier is het andersom, ik moet erg wennen als manlief is werken. van de 40 uur die een normaal mens evt zou werken, zit hij er 35 thuis.
tis maar stilletjes als hij weer is werken.

maar wel weer vertederend dat je hem nu weer mist
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2006 @ 07:35:43 #9
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34189720
werkt hij maar 5 uur in de week dan?
  woensdag 18 januari 2006 @ 07:42:00 #10
30488 coolbabe
My little pwny
pi_34189768
Goedemorgen
Ze zijn hier voor de deur aan het heien. Ik ben om 7 uur m`n bed uitgetrild
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2006 @ 07:47:14 #11
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34189812
getver coolbabe, slapen de kinderen er wel doorheen?
  woensdag 18 januari 2006 @ 08:00:47 #12
30488 coolbabe
My little pwny
pi_34189919
nee, maar we moesten er toch uit om naar school te gaan Het wordt maar een klein huisje dus ik hoop dat het niet langer dan 2 dagen gaat duren in het ergste geval
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_34190632
Hoe is het inmiddels in huize Bos? Ik hoop niet allemaal gevloerd, maar als ik de laatste berichtjes op t oude bankje van ladybos lees dan vraag ik het me af...

Goeiemorgen allemaal trouwens!
Fake it till you make it...
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2006 @ 09:12:25 #14
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_34190745
Jeetje wat een vroege vogels hier Goedemorgen trouwens
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_34190968
Goeiemorgen.

Luchtbel succes he vandaag

Joepie wij kunnen maandag bij eht his gaan kijken. Kinders beide op school dus rustig de tijd. Donderdag eerst langs de hypotheker. O en beneden is het ook nog eens dubbel glas. Ik wil het, ik wil het, ik wil het. Het heeft zo moeten zijn dat we die vorige bejaardenwoning geweigerd hebben
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_34191532
jessie kijk eens in het foto topic
  woensdag 18 januari 2006 @ 10:01:21 #17
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34191617
Oeh Jessie wat fijn spannend!

Ik ben niet meer zo zenuwachtig gelukkig (niet meer zo ) maar nu weet ik niet meer wat ik aan moet en hoe m'n haar moet blablablabla
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 januari 2006 @ 10:22:36 #18
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34192148
LadyBos nu helemaal gevloerd? Hoop maar van niet...

Succes straks, LB Zet hem op hoor!

Jessie, wat spannend!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 18 januari 2006 @ 10:25:37 #19
30488 coolbabe
My little pwny
pi_34192220
LB ik duim voor je! Het gaat gewoon goed, omdat het moet
Spannend Jessie!
pi_34192299
Luchtbel trek vooral iets aan waar je je zelf prettig in voelt!!!

Ja spannend he. De vrouwtjes op de peuterspeelzaal (veel wonen dus in die buurt) zeggen dat de buurt leuk is, de huizen leuk. Dat we vast ja gaan zeggen.
Alles is alweer ingericht door mij
Gelukkig hebben we het rozenbehang nog niet in Jans dr kamer geplakt!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 18 januari 2006 @ 10:45:34 #21
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34192676
Jessie m'n pyjama lijkt me niet zo heel gepast
pi_34192837
heel veel succes luchtbel.

en beterschap voor alle Bosjes, wat ellendig joh.

jessie, leuk!!! ben benieuwd!
  woensdag 18 januari 2006 @ 10:54:39 #23
30488 coolbabe
My little pwny
pi_34192904
Dan maak je wel een onvergetelijke indruk LB
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2006 @ 10:56:10 #24
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34192939
wat voor huis is het jessie? ver weg?
pi_34192983
als de vrouwtjes van de psz daar wonen is 't vast niet zo heel ver weg.
  woensdag 18 januari 2006 @ 11:02:53 #26
30488 coolbabe
My little pwny
pi_34193092
de vrouwtjes
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 januari 2006 @ 11:06:15 #27
13151 crew  Rewimo
pi_34193171
Ze zijn allemaal heel klein
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 18 januari 2006 @ 11:09:12 #28
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34193234
hehe ik was ff uitgevallen, ff terug me mandje in gekropen dus, en maxim ook.

manlief werkt maar heel weinig ja, laatste maand helemaal niet zelfs, er komen gewoon geen opdrachten binnen, slappe tijd nu. hij is eigen baas overigens
maar aan de andere kant als hij het druk heeft is hij wel elke dag weg, maar dan ook maar hooguit een uurtje of 5, smiddags is hij dan weer thuis.
pi_34197351
Lol vrouwen dan

Maarre ik ben bij t huis wezen kijken alvast. Samen met een vrouwtje ehhh vrouw die daar woont. Nou er is dus geen dubbelglas. Het plafond is heel raar een soort van verlaagd met, ja, niet te omschrijven ik ga er maandag foto's van maken. Op de ene muur zit boomschors en op de andere muur oud jute Er komen echt hele oude mensen uit dit huis. Ik hoop dat Geer er doorheen kan kijken De keuken is heel simpel, een wit keukenblokje. Maar dat vind ik wel prima. En wel lekker groot. De tuin is niet veel, maar dat is die nu ook niet. En het ligt er wel verzorgd bij. Toch wil ik het nog steeds. De ligging is zo leuk
Het voelt heerlijk!!!!
pi_34197383
Tegen wie was je uitgevallen dan Martineke?
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 januari 2006 @ 13:19:36 #31
13151 crew  Rewimo
pi_34197543
LB, ben je al terug?

Jessie, wat er op de muren zit is inderdaad niet zo belangrijk. Ruimte is wel fijn natuurlijk Geen dubbelglas is weer minder...
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2006 @ 13:22:54 #32
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34197656
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:14 schreef jessie het volgende:
Lol vrouwen dan

Maarre ik ben bij t huis wezen kijken alvast. Samen met een vrouwtje ehhh vrouw die daar woont. Nou er is dus geen dubbelglas. Het plafond is heel raar een soort van verlaagd met, ja, niet te omschrijven ik ga er maandag foto's van maken. Op de ene muur zit boomschors en op de andere muur oud jute Er komen echt hele oude mensen uit dit huis. Ik hoop dat Geer er doorheen kan kijken De keuken is heel simpel, een wit keukenblokje. Maar dat vind ik wel prima. En wel lekker groot. De tuin is niet veel, maar dat is die nu ook niet. En het ligt er wel verzorgd bij. Toch wil ik het nog steeds. De ligging is zo leuk
dat klinkt leuk jessie
ik hoop echt voor je dat het was is
pi_34197847
boomschors! (klinkt alsof 't er zo gegroeid is jessie. )
pi_34197984
Dat dubbelglas zouden we misschien nog wel kunnen laten zetten. Het is een koopgarant woning dus je deelt winst en verlies. De prijs van het huis is daardoor niet hoog. 137.000 Het gaat nog getaxeerd worden dan. Maar de prijs mag niet meer als 10 procent afwijken.

Echt eng belt er net politie of Geer thuis is. Schrik me wezenloos. Maar het gaat over een dood van een paar jaar geleden in onze oude straat. En ze willen nu mensen spreken die er gewoond hebben. Hebben mij dus ook nodig. Ik zei nog dat ik het zo gek vond dat er toendertijd nooit mensen verhoord zijn. Maar toen dacht men dat het een "ongeluk" was.....
Maar goed nu heb ik voor vrijdag afgesproken en dan heeft Jans logopedie. Moet ik t afzeggen, weer helemaal op gaan zoeken naar wie ik moet bellen enzo. Wat een gedoe.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_34198110
We duimen mee Jessie en Luchtbel
Geen dubbel glas is wel erg vervelend..
/edit ik had Jessie's laatste post gemist

[ Bericht 31% gewijzigd door poemojn op 18-01-2006 13:44:01 ]
  woensdag 18 januari 2006 @ 14:09:47 #36
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34199461
Bah wat eng Jessie!

Het gesprek duurde lang en ging best goed denk ik.
  woensdag 18 januari 2006 @ 14:09:50 #37
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34199462
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:15 schreef jessie het volgende:
Tegen wie was je uitgevallen dan Martineke?
hehe, uitgevallen= terug in me mandje gekropen
pi_34199760
Nou het was me hier het nachtje wel. MrBos kroop over de grond van ellende Hij dacht echt dat ie dood ging en lag te ijlen dat ik moest zeggen dat hij moest gaan slapen. Maar gelukkig hielp de loperamide en domperidon dus hij heeft nog een paar uurtjes kunnen slapen. Mijn vader is gekomen om te helpen, en die is langs de huisartsenpost gegaan om de domperidon te halen. Ik wordt met de minuut misselijker dus zit ook aan de domperidon in de hoop dat ik het af kan wenden.

Myrthe heeft vannacht goed geslapen, en een halve fles binnengehouden. Maar toen ik vanochtend de antibiotica gaf kwam het er binnen 5 seconden weer uit, inclusief de andere helft van de fles We zaten allebei helemaal onder dus ik heb haar in bad gezet en ben er zelf bij gekropen, toen liet Myrthe een windje en moesten we heeeeeeeeel snel het bad weer uit Dus helemaal lekker is ze ook nog niet, ze is nu wel weer aan het spelen gelukkig.
pi_34199785
Spannend Luchtbel en al enig idee wanneer je iets meer weet?

Ik kreeg vandaag een brief van het ziekenhuis dat ik a.s. maandag voor een 2 de poging aan het sol gesprek mag deelnemen, moet er om 12.20 uur zijn

Huize bos nogmaals beterschap
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  woensdag 18 januari 2006 @ 14:25:04 #40
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34200111
In de loop van volgende week Bar. Spannend he, nieuw werk?
Ik dacht dat ik m'n zenuwen onder controle had en het gesprek liep ook wel goed maar het duurde echt best lang. Na een kwartier kreeg ik steeds meer het gevoel dat ik moest kotsen en het werd echt me de minuut erger en die man maar door lullen en steeds vragen of ik het voor me zag en wat ik er vond en wat ik zou doen. Hij vroeg ook wat voor een afdeling mij leuk leek en zei dat ze probeerden daar rekening mee te houden, dat klonk wel goed. Ik had mezelf beloofd kalm te blijven en dat lukte ook wel alleen m'n lichaam werkte niet mee was ik ff blij toen ik buiten stond!

Beterschap LadyBos! echt rot zeg!
pi_34200480
Ik ga voor je duimen en zeker spannend.
Ik ben eerlijk dat ik er ook wel beetje tegenop zie maandag
Niet zozeer tegenover het gesprek, maar meer omdat er gewoon 4 mensen bij zullen zitten.....
Ben ook wel enorm benieuwd hoe het allemaal zal zijn daar in het ziekenhuis

hoop wel dat ik me dan iig al stukken beter voel als nu.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_34200509
Ohoh LB ik hoop maar dat het kotsen van de zenuwen kwamen en dat je niet ook ziek wordt
pi_34200544
Oooooooooo nu snap ik het Martineke. Nooit gehoord van die uitdrukking

Wat goed van je luchtbel Dat word een weekje in spanning zitten dus.
Ladybos dit duurt wel lang nu zo he
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2006 @ 14:42:11 #44
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_34200883
Luchtbel wat spannend. Hopelijk heeft die man niet zoveel gemerkt van je zenuwen. Stel je voor dat je over hem had heengekotst

Ladybos ik ben blij dat de medicijnen in ieder geval een klein beetje verlichting hebben kunnen geven. Helaas ziet de situatie er nog steeds niet al te rooskleurig uit en daarom vanaf hier nog even een hele dikke knuffel (nou ja, niet al te dik want anders wordt ik ook nog ziek) voor jullie alle 3
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 18 januari 2006 @ 14:43:56 #45
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34200959
Ja Ladybos daar ben ik behoorlijk zeker van en ik had vannacht wellicht iets te veel gedronken om uberhaupt te kunnen slapen dus ziek zal ik niet worden!

Bar het is ook best eng, ik vind zelf die gresprekken nooit zo erg. Maar ik ben zo bang dat ik afgewezen wordt en dus teleurgesteld ben straks
  woensdag 18 januari 2006 @ 14:46:01 #46
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34201051
Wehehe Slaapmeisje, zulke dingen droom ik van te voren altijd
pi_34201091
Hoeveel kandidaten waren er nog meer in de runnig Luchtbel of is dat niet bekend
en je weet het soms toch nooit hoor, Ik vind het soms zo moeilijk in te schatten wat ze nu van je vinden, en dan krijg je ineens dat berichtje....
pi_34201920
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:43 schreef Luchtbel het volgende:
Ja Ladybos daar ben ik behoorlijk zeker van en ik had vannacht wellicht iets te veel gedronken om uberhaupt te kunnen slapen dus ziek zal ik niet worden!

Bar het is ook best eng, ik vind zelf die gresprekken nooit zo erg. Maar ik ben zo bang dat ik afgewezen wordt en dus teleurgesteld ben straks
Ik duim nog ff door

Ik vind de brief het aller-aller-aller-ergst. Alle sollicitaties die ik tot nu toe heb gehad waren dus allemaal via-via en dan meteen een gesprek.

Toen ik gesprek had op m'n oude middelbare school voor docent Levo had ik halverwege het idee dat ik ging flauwvallen (van het hyperventileren denk ik). Ik heb mezelf met de grootst mogelijke moeite in de hand gekregen ik zag mezelf al *boink* met mijn kop op tafel vallen.

Ben overigens erg blij dat ik 't niet geworden ben hahahaha, op de 1 of andere manier vind ik het docentschap niet echt bij me passen. En ik ik riep al jaren dat ik juf wilde worden.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_34202049
Lady-S... doet je eens melden. Ik heb een vraag aan je. Zag in het Tunesië topic dat jij naar Hotel Saaida bent geweest. Daar ga ik ook heen. Dus... vertel mij er eens meer over... ben nl. zeer benieuwd.
pi_34202328
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:09 schreef Kleintje het volgende:
Lady-S... doet je eens melden. Ik heb een vraag aan je. Zag in het Tunesië topic dat jij naar Hotel Saaida bent geweest. Daar ga ik ook heen. Dus... vertel mij er eens meer over... ben nl. zeer benieuwd.
Misschien staat ie hier ook ergens tussen: http://pittie.web-log.nl/
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 18 januari 2006 @ 15:20:39 #51
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34202514
Wat is Levo?
pi_34202542
Heee, dank je Syrena! Ik ga eens kijken!
  woensdag 18 januari 2006 @ 15:24:55 #53
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_34202689
Tjee de Fam.Bos beterschap allen

LB duimen draaien nu dus

Bar ook

Ben benieuwd wat Geer er van vindt Jessie
pi_34202727
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:20 schreef Luchtbel het volgende:
Wat is Levo?
Levensbeschouwelijke Vorming... a.k.a. godsdienst het vak dat niemand wil volgen, maar dat de eerste jaren toch verplicht is
Mijn tweede sollicitatie (andere school) was Maatschappijleer.
En mijn tweede studiekeuze was docent Engels.

Eerste twee zijn echt vakken waar geen enkele leerling zin in heeft volgens mij hahaha.
pi_34202754
Fam. Bos, beterschap!

Spannend LB, ik blijf rustig doorduimen en dan duim ik gelijk voor Bar erbij.
pi_34202798
En voor mijn huidige baan ben ik al 2 uur aan het surfen naar een bepaald soort cd-hoesje Niet te vinden Maar ik hou vol! Beroepseer enzo

Net weer een student op de hoogte gesteld van het jammerlijk mislukken van mijn scriptie Ik moet dat echt gaan afleren
  woensdag 18 januari 2006 @ 15:34:07 #57
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34203049
Oh Syrena het vaste spijbeluur bedoel je
Ik wist niet dat het zo heette, ik ken inderdaad wel maatschappijleer.
pi_34203177
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:34 schreef Luchtbel het volgende:
Het vak waarbij je zelfs op het VWO werd uitgelachen als je een negen had
hey een negen is een negen
pi_34204700
Famile Bos...
Tjeeeee.. Beterschap zeg! Ik hoop dat het snel een beetje over gaat..
*flashbacks krijgt van afgelopen kerst*

Ik ben in een stemming..
We hadden via via al wat gehoord dat ze hier in het dorp het één en ander willen verbouwen.. Wij:
Later word je ineens door familie op een artikel in de krant gewezen. Woonzorgcomplex in Hallum
Toen werd hier de stemming dus al
Wij wonen dus vrijwel direct tegen de voormalig Koekjesfabriek aan.. Dat wil dus zeggen dat wij een woonzorgcomplex in onze achtertuin krijgen!

Nu hebben we een brief van de gemeente gekregen..
quote:
Aan de bewoners van (langebuorren ** bladiebla)

Geachte bewoner(s),

Nu de verwerving der gronden t.b.v. de realisering van het "Hof van Hallum" in een afrondende fase verkeert, willen wij u, aals aanwonende, informeren over de huidige stand van zaken.
Uiteraard zullen wij u ook informeren over de op handen zijnde ontwikkelingen en de toekomstige momenten waarop wij met u over de temaken bouwplanontwikkeling (ontwerp etc.) van gedachten zullen wisselen.

Wij nodigen u van harte uit om de informatiebijeenkomst bij te wonen op:
Woensdag 25 januari a.s.

Tijdens deze bijeenkomst zal ook een vertegenwoordiging van Wonen N.W. Friesland aanwezig zijn, die het project zullen gaan ontwikkelen, realiseren en exploiteren.

Uw aanwezigheid wordt zeer op prijs gesteld.

Met vriendelijke groet,

burgemeester en wethouders van Ferwerderadiel,

Bladiebla-handtekening-bladiebla
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2006 @ 16:23:03 #60
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_34205280
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:34 schreef Luchtbel het volgende:
*Flashback naar middelbare schooltijd maakt*

Ik had op de HAVO maatschappijleer als extra vak en dat ging best aardig en was leuk om te volgen. Totdat ze het over politiek gingen hebben en toen was ik er helemaal klaar mee. Omdat het toch een extra vak was vertelde ik de mentor dat ik het wilde laten vallen. Dat mocht niet en ik had een hele discussie met die vent. Toen ik doorvroeg waarom niet, vertelde mijn mentor dat dat niet kon/mocht omdat ik niet onvoldoende stond voor dat vak. Nou... dat was gauw geregeld
pi_34205950
oja..

Ik heb een nieuwe bril!
W ~ H ~ T
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:51:53 #62
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_34208913
Nou ik heb net in innige omhelzing met de wcpot gelegen dus ik vrees dat deze buikgriep mij niet bespaard blijft Heel raar wel als je al weet wat je moet verwachten Heb nog m'n vest uitgedaan, glaasje water klaargezet, haar in een staart, en spugen maar..
pi_34211887
He bah Ladybos, balen dat het ook jou niet bespaard blijft. Hoe gaat het nu met Myrthe en MrBos?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 18 januari 2006 @ 19:28:18 #65
593 sjak
Juffie Bloem
pi_34212201
Gat, wat een zieken hier zeg! Beterschap allemaal.
Aan de andere kant ook heel eel sollicitaties, spannend hoor.
Lekker douchen!
pi_34213806
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:51 schreef Spuuglokje het volgende:
Feauteau
Oké.. Let niet op m'n kop.
Heb m'n haar wat onnozel in een staartje gefrut, de belichting zuigt maar de
bril is tenminste goed te zien.

M'n truttenbril
W ~ H ~ T
  woensdag 18 januari 2006 @ 20:07:52 #67
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_34213936
mooie bril hoor jonnetje

beterschap in huize bos ziek zijn is niet leuk
  woensdag 18 januari 2006 @ 20:09:53 #68
593 sjak
Juffie Bloem
pi_34214023
Prima bril toch! Ik heb zo'n hele strenge. Ik zet 'm niet op de foto, ik kijk niet eens in de spiegel als ik 'm op heb. Ik ben niet zo'n brillenmens.
Lekker douchen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 januari 2006 @ 20:15:32 #69
13151 crew  Rewimo
pi_34214236
Staat je goed, Jonnetje

FamilieBos, beterschap! Klinkt erg akelig die buikgriep

LB, ben erg benieuwd naar het vervolg, spannend!
  Jubileum moderator woensdag 18 januari 2006 @ 21:17:24 #70
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34217245
Fam Bos jullie hebben wel een hele akelige variant te pakken vrees ik, wij waren er in 1 weekend allemaal vanaf.
Heel veel sterkte daar (en ik ga niet zoenen hoor, ik ben net weer beter )

Slaapmeisje wat ben je toch een lief mens !!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 18 januari 2006 @ 23:05:43 #71
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34223118
levensbeschouwing hette bij ons katachese
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_34230692
* Maggie wil nog even speciaal naar Belana zwaaien, omdat dat alweer een tijdje geleden is en ook nog wel weer een tijdje zal duren
  † In Memoriam † donderdag 19 januari 2006 @ 08:41:18 #73
7074 moussy
kuttekop
pi_34230751
René is naar school gegaan terwijl ik boos was en nu voel ik me schuldig Ze liep zoooo te trutten vanmorgen, lelijk te doen en te katten op alles en iedereen En terwijl Cas om drinken vraagt, ik zijn beker pak, hij net dat rietje in zn mond doet, ik dus Cas aan zn beker onderste boven sleur in mn haast. Hè, lekker ochtendje zo
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 08:46:14 #74
13151 crew  Rewimo
pi_34230811
Kinderen op tijd de deur uitkrijgen is echt een crime Ze kunnen zó vreselijk tutten, niet opschieten met aankleden en eten enz. Ik word ook geregeld boos 's morgens, ik kan er gewoon niet tegen als het zo lang duurt, ik heb een bloedhekel aan te laat komen. Maarzo'n kind is gewoon niet vooruit te branden. Maar leuk is anders als je dag zo begint ja.
  donderdag 19 januari 2006 @ 08:46:30 #75
24188 Belana
kloon van belana
pi_34230813
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 08:33 schreef Maggie het volgende:
* Maggie wil nog even speciaal naar Belana zwaaien, omdat dat alweer een tijdje geleden is en ook nog wel weer een tijdje zal duren
heej mags, ik miste je al!
stormy waters...
sailin'
pi_34230854
Jansje is ziek. Vanacht veel hoesten en slijm spugen. Gelukkig hadden we gisteren al besloten dat Bo een ochtendje thuis bleef (die is heel erg moe) Dus dat scheelt weer. Geer heeft de middag dus met brengen gaat t ook lukken. Alleen als ik Bo uit school moet halen moet zieke Jans dus mee. Dat vind ik zo vervelend van 2 kinderen he. Met 1 kan je alles om dat kind heen regelen. Met 2 is er met dit soort dingen toch altijd wel 1 de zielige.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_34230872
Moussy lekker begin.
En Rewimo hoe meer je loopt te koken hoe langzamer het gaat
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 08:52:09 #78
13151 crew  Rewimo
pi_34230885
Ja dat klopt, Jessie Beterschap voor Jans hoor!

Ladybos, hoe is het bij jullie?
pi_34230895
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 08:46 schreef Belana het volgende:
heej mags, ik miste je al!
Ja was steeds hectisch op werk! Nu ga ik op vakantie naar mijn vriendje voor 9 dagen. Dalijk met de bus naar Malaga, nachtje in hotel en dan morgenochtend om half 9 als het goed is vliegen. Vanaf maandag de 30e moet ik weer werken, maar mag ik 09:00-17:00 voorlopig

Hoe is het allemaal bij jou?

Beterschap voor alle zieke kindjes trouwens Zo zielig!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 08:54:45 #80
13151 crew  Rewimo
pi_34230920
Veel plezier Maggie
  † In Memoriam † donderdag 19 januari 2006 @ 08:58:07 #81
7074 moussy
kuttekop
pi_34230967
Ik ben nu al weer aan het verzinnen hoe ik het goed ga maken met René. Ik denk door vanmiddag eens te gaan preken of zo
  donderdag 19 januari 2006 @ 09:01:55 #82
24188 Belana
kloon van belana
pi_34231013
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 08:52 schreef Maggie het volgende:

[..]

Ja was steeds hectisch op werk! Nu ga ik op vakantie naar mijn vriendje voor 9 dagen. Dalijk met de bus naar Malaga, nachtje in hotel en dan morgenochtend om half 9 als het goed is vliegen. Vanaf maandag de 30e moet ik weer werken, maar mag ik 09:00-17:00 voorlopig

Hoe is het allemaal bij jou?

Beterschap voor alle zieke kindjes trouwens Zo zielig!
Ow wat lekker meid! Geniet ervan! Hier alles best hoor! Ga jij maar lekker vakantie vieren
woon je in het buitenland?
stormy waters...
sailin'
pi_34231075
ik woon in Spanje, werk in Gibraltar
Vriendje woont in Amerika, dus Florida here I come

en iedereen kan aan Luchtbel vragen hoe vreselijk niet-zenuwachtig ik ben voor die reis
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 09:06:26 #84
13151 crew  Rewimo
pi_34231076
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 08:58 schreef moussy het volgende:
Ik ben nu al weer aan het verzinnen hoe ik het goed ga maken met René. Ik denk door vanmiddag eens te gaan preken of zo
Lekker doorzagen over wat ze allemaal kan verbeteren in haar gedrag. Functioneringsgesprekje, zeg maar
  donderdag 19 januari 2006 @ 09:09:32 #85
24188 Belana
kloon van belana
pi_34231120
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:06 schreef Maggie het volgende:
ik woon in Spanje, werk in Gibraltar
Vriendje woont in Amerika, dus Florida here I come

en iedereen kan aan Luchtbel vragen hoe vreselijk niet-zenuwachtig ik ben voor die reis
ik leer over jou in delen

wow joh, end uit elkaar! Nou, dat wordt dubbel genieten
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † donderdag 19 januari 2006 @ 09:10:25 #86
7074 moussy
kuttekop
pi_34231133
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:06 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Lekker doorzagen over wat ze allemaal kan verbeteren in haar gedrag. Functioneringsgesprekje, zeg maar
Het beroerde is dat ze op zo'n moment héél erg kwetsbaar is en ze om ieder stemverheffingswoordje al gaat huilen. Als ik al met haar aan tafel ga zitten begint het lipje al te trillen
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 09:10:59 #87
13151 crew  Rewimo
pi_34231140
Wauw, en iedereen vindt al dat Frank en ik zo'n eind uit elkaar wonen
pi_34231204
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:09 schreef Belana het volgende:

ik leer over jou in delen
Ja dat bedacht ik me ook al Nou ja, to be continued dan maar Zo blijft het spannend
quote:
wow joh, end uit elkaar! Nou, dat wordt dubbel genieten
Dat komt wel goed

Nu snel nog wat laatste kleine dingen doen (koffer inpakken bijvoorbeeld ) en dan naar de bus!
pi_34231332
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:10 schreef Rewimo het volgende:
Wauw, en iedereen vindt al dat Frank en ik zo'n eind uit elkaar wonen
Hoe ver is dat ook weer?
Ik woon 40 min. treinen van m'n lief geen idee hoeveel km
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 09:24:31 #90
13151 crew  Rewimo
pi_34231338
Haarlem en Roosendaal. 1,5 uur treinen
pi_34231413
Ik heb de zenuwen, om 10 uur gesprek bij de woningver. *bibber*
pi_34231447
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:24 schreef Rewimo het volgende:
Da's wel verder ja
pi_34231557
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:24 schreef Rewimo het volgende:
En ik doe er langer over om alleen nog maar op t vliegveld te komen
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 09:40:29 #94
13151 crew  Rewimo
pi_34231669
Zie je nou wel, zo ver is dat helemaal niet, Haarlem-Roosendaal
pi_34231913
Jessie, beterschap voor Jans!

En maggie, goede reis en geniet ervan bij je vriendje.
  donderdag 19 januari 2006 @ 09:54:28 #96
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34231982
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:16 schreef Maggie het volgende:

[..]

Ja dat bedacht ik me ook al Nou ja, to be continued dan maar Zo blijft het spannend
[..]

Dat komt wel goed

Nu snel nog wat laatste kleine dingen doen (koffer inpakken bijvoorbeeld ) en dan naar de bus!
En ga daar nou niet om half 5 al staan je hebt alles gezien om deze vliegreis te overleven, Lost, Cast away, The Terminal, Bridget Jones (deel 2 me dunkt om te overleven in gevangenis) Titanic en met je vriendje gaat het heus wel goed gewoon plezier maken!
pi_34232211
Ikke ben vandaag jarig
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 10:34:31 #98
13151 crew  Rewimo
pi_34233011
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:04 schreef MeNicole het volgende:
Ikke ben vandaag jarig
Gefeliciteerd!
pi_34233216
Jarige Taaaaaaart

Ik ben terug (bezweet en wel). Hele aardige mevrouw, maar mijn 2 slaapkamers kan ik naar fluiten (dat dacht ik al). Ze kon nog geen toezegging doen, maar ik krijg binnen 4 weken bericht of ik urgent ben....en dan hebben zij 6 maanden (!) om een woning te vinden. Die ik dan niet mag weigeren... tenzij er echt zwaarwegende bezwaren zijn.

Maar ik ben geweest en ben niet dood neergevallen of mezelf onsterfelijk belachelijk gemaakt, dus dat valt allemaal wel weer mee dan
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 10:42:38 #100
13151 crew  Rewimo
pi_34233241
Je hebt het overleefd? Wauw!
  donderdag 19 januari 2006 @ 10:46:30 #101
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_34233353
Van harte MeNicole! Een hele fijne dag!

Wat gebeurt er hier toch allemaal? Zielige zieken, beterschap! Vliegers, goeie reis! Sollicitatie-gangers... spannend... !
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_34233395
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:41 schreef Syrena het volgende:

Maar ik ben geweest en ben niet dood neergevallen of mezelf onsterfelijk belachelijk gemaakt, dus dat valt allemaal wel weer mee dan
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 19 januari 2006 @ 11:10:18 #103
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_34233977
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:07 schreef renzell het volgende:
Ha ha, ik ben ff beneden en zie dat ik een hele schok ontketend heb.
Oerol is ook leuk!!!!!
Ik mag daar een theatervoorstelling maken dit jaar. Dat wilde ik al heel lang heel erg graag en het betekent dat ik waarschijnlijk half mei tot eind juni op Terschelling zit werk en woon. Geen baby's dus, maar tof werk!!!!! Ben heel erg blij!!!!!!
Maarre.... dit is geheel en al off-topic, dusseh.....
Maar even verplaatst dan

Gaaf renzell!! Gaan Julius en vriendje dan mee, of hoe doen jullie dat?
Gefeliciteerd in elk geval!
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_34234076
ooh leuk renzell! ik ben dol op Oerol!
pi_34234681
aaaaaaaaaagr mijn oren zijn zojuis uitgegilgd door Thijs
Wat kunnen die kleintjes gillen zeg.
Renzell wat Gaaf Oerol is zo leuk
pi_34239176
Zo, weekendje Barcelona bijna geregeld. En ik ga een dakhoes kopen voor mijn auto. Ik ben dan krabben zo verschrikkelijk zat, ik word er zo ontzettend sjaggo van. En de kou van Rusland komt onze kant op las ik, dus Halfords here I come
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 13:49:21 #107
13151 crew  Rewimo
pi_34239213
Spuitbus kopen, veeg je het ijs zo weg
  donderdag 19 januari 2006 @ 13:55:28 #108
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_34239456
Hoef je geen dure speciale anti-vries-spuitbus voor te halen, glassex werkt net zo goed!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  † In Memoriam † donderdag 19 januari 2006 @ 14:08:29 #109
7074 moussy
kuttekop
pi_34239886
Ik gebruik dat spul niet meer. Heb nu een paar keer gehad dat ik met de ijsbloemen op mn ramen alsnog kon krabben, na een paar meter gereden te hebben
pi_34239924
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:49 schreef Rewimo het volgende:
Spuitbus kopen, veeg je het ijs zo weg
Nope. Werkt bij mij voor geen meter. Het vriest weer vast en zorgt dus voor nog meer sjaggo-ness.
Vorige week nog geprobeert.....spuitbus is nu wel leeg
pi_34239974
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:08 schreef moussy het volgende:
Ik gebruik dat spul niet meer. Heb nu een paar keer gehad dat ik met de ijsbloemen op mn ramen alsnog kon krabben, na een paar meter gereden te hebben
Ja het is wel mooi om te zien hoe de ijsbloemen aangroeien en tegelijkertijd je paniek te onderdrukken omdat je niet meer ziet waar je rijdt en dus ook niet of je bovenop je rem kan gaan staan zonder iemand te pletten/aan te rijden
  † In Memoriam † donderdag 19 januari 2006 @ 14:13:42 #112
7074 moussy
kuttekop
pi_34240063
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:10 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja het is wel mooi om te zien hoe de ijsbloemen aangroeien en tegelijkertijd je paniek te onderdrukken omdat je niet meer ziet waar je rijdt en dus ook niet of je bovenop je rem kan gaan staan zonder iemand te pletten/aan te rijden
gewoon meteen je ruitenwippers aanzetten in de hoop dat de bloemen in slow motion opkomen en je knippers aan en iedereen van de weg drukken Vooral niet gaan sproeien tijdens het ruitenwipperen
pi_34240221
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:13 schreef moussy het volgende:

[..]

gewoon meteen je ruitenwippers aanzetten in de hoop dat de bloemen in slow motion opkomen en je knippers aan en iedereen van de weg drukken Vooral niet gaan sproeien tijdens het ruitenwipperen
Te laat, mijn eerste reactie was *SSPPRRRRTTT*...Ow k*t, NEEEEE *SPPPRRTTTT*, Aaaahhhh.... en toen maar hard doorgereden en na 3 martelende minuten begon alles een beetje te dooien....
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:19:51 #114
61800 Rottdog
pi_34240289
Jessie pakketje is aangekomen Super
  † In Memoriam † donderdag 19 januari 2006 @ 14:20:40 #115
7074 moussy
kuttekop
pi_34240317
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:18 schreef Syrena het volgende:

[..]

Te laat, mijn eerste reactie was *SSPPRRRRTTT*...Ow k*t, NEEEEE *SPPPRRTTTT*, Aaaahhhh.... en toen maar hard doorgereden en na 3 martelende minuten begon alles een beetje te dooien....

Één van mijn exjes die zei dat het zou helpen als je al je ramen met pure allesreiniger in zou smeren. Die oetl*l heeft dit ook meteen gedaan Geeft ook zo'n leuk effect als je je ramen ff schoon wil sproeien
pi_34241048
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:20 schreef moussy het volgende:

[..]

Één van mijn exjes die zei dat het zou helpen als je al je ramen met pure allesreiniger in zou smeren. Die oetl*l heeft dit ook meteen gedaan Geeft ook zo'n leuk effect als je je ramen ff schoon wil sproeien
Ik zat net idd hetzelfde al te bedenken (om ze in te smeren dus) maar ik ga toch maar voor de hoes

Ik zat net in het geboortekaartjes-topic en nu wil ik ook zo'n doos hebben
Maar eerst maar eens een huis *prioriteiten stelt*
pi_34241097
Ik doe altijd 5 min. van tevoren mijn auto starten en laat die draaien met de verwarming en blower op hoog.

Als ik wegrij is alles ontdooid en hoef ik niet meer te krabben.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_34241315
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:41 schreef Igraine het volgende:
Ik doe altijd 5 min. van tevoren mijn auto starten en laat die draaien met de verwarming en blower op hoog.

Als ik wegrij is alles ontdooid en hoef ik niet meer te krabben.
Dan ben ik bang dat mijn auto zonder mij wegrijdt. Ja ik weet dat het onmogelijk is als ie in z'n vrij staat met de handrem erop....maar toch..... Ik kan het gewoon niet Laatst maar gedaan tijdens het laatste stukje krabben, was ik de hele tijd bang dat ik over mijn eigen voeten heen zou rijden

Ik moet gewoon weer een OV hebben
pi_34241923
Mous en Rotdog fijn dat het er is

Hier Bo vanmiddag ook maar thuisgehouden. Jans werd zieker en geen oppas kunnen regelen . Dan ga ik echt niet met zieke Jansie over straat. Nu even iemand regelelen voor morgenmiddag.

Die motor eerst aanzetten in de straat vind ik altijd zo asso Dan is de hele straat vergeven en iedereen wakker ofzo. Ik doe gewoon heel stoer krabben met koude handen
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 15:04:34 #120
13151 crew  Rewimo
pi_34242001
Ik zet de motor wel aan, tenminste als Christan in de auto op me wacht. Anders niet.
pi_34242076
Asso!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_34242240
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:06 schreef jessie het volgende:
Asso!!!!
Ach mijn auto is heel stil hoor dus daar wordt de buurt niet van wakker, en ik rij pas om 8 uur weg. En stinken doet ie ook niet...

Het is hooguit een beetje millieuonvriendelijk, maar ja dat zijn die spuitbussen ook.
  † In Memoriam † donderdag 19 januari 2006 @ 15:12:32 #123
7074 moussy
kuttekop
pi_34242266
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:04 schreef Rewimo het volgende:
Ik zet de motor wel aan, tenminste als Christan in de auto op me wacht. Anders niet.
Dat deed ik van de week met Cas, hij schreeuwde de hele buurt bij elkaar. Was dus geen succes Ik heb van mn schoonouders sinterklaas een krabber met hele lange steel gekregem geen koude jatjes meer met krabben

Moet je ver lopen/fietsen dan Jessie?
pi_34242293
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:02 schreef jessie het volgende:
Mous en Rotdog fijn dat het er is

Hier Bo vanmiddag ook maar thuisgehouden. Jans werd zieker en geen oppas kunnen regelen . Dan ga ik echt niet met zieke Jansie over straat. Nu even iemand regelelen voor morgenmiddag.

Die motor eerst aanzetten in de straat vind ik altijd zo asso Dan is de hele straat vergeven en iedereen wakker ofzo. Ik doe gewoon heel stoer krabben met koude handen
Ik schraap de straat sowieso wel wakker hahahaha en dan nog gevloek erbij ook Ik hoor iig regelmatig ineens overal de rolluiken omhoog gaan, maar ik denk dan maar: Ach, die moeten nu gewoon opstaan
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:14:53 #125
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34242348
Lieve Bix wauw wat supersuperlief

ik zal je snel wat fototjes mailen

even een ander vraagje hebben jullie ook post gehad van DigiD ? handig hor alle zaken nara overheidinstanties overzichtelijk en niet overal een ander nummer of iets voor nodig
pi_34242450
Bo dr school moet ik met de auto naartoe. Maar dat gesleep met zo'n zieke vind ik zielig.
Ze word net wakker dus ik stop weer. Ik ga weer voor honing spelen
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 19 januari 2006 @ 15:41:52 #127
7074 moussy
kuttekop
pi_34243227
digiD moet je toch gewoon zelf aanvragen?

Jeutje Jessie Als Geer gaat werken gaat hij dan met de fiets of zo?
Kan me voorstellen dat je liever niet sleept met een zieke hoor, ik doe het liever ook niet. Gelukkig wonen wij vlak bij school en in geval van nood gaat René dan even alleen, of met de buuf mee.
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:43:38 #128
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34243286
DeSVB heeft dat voor ons aangevraagd je ziet wel wie de liefste zijn he
  † In Memoriam † donderdag 19 januari 2006 @ 15:44:32 #129
7074 moussy
kuttekop
pi_34243327
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:43 schreef _evenstar_ het volgende:
DeSVB heeft dat voor ons aangevraagd je ziet wel wie de liefste zijn he
Ik heb al een digID

wanneer ga je rondmailen?
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:48:03 #130
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_34243447
Brrr, krabben... Ik ga altijd als een razende tekeer en zit dan ook zo weer in de auto.
Jessie, met zieke kindjes slepen is helemaal niet leuk, beterschap voor die kleine knuffelkont.
Ik zit nu op mijn werk en kan even lekker achter de computer bezig.
(Mengt zich in het gesprek... )
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:48:36 #131
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34243471
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:44 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik heb al een digID

wanneer ga je rondmailen?
komt er aan
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:49:27 #132
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34243491
ennuh jij heb hem zelf aan moeten vragen ik krijg hem
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 15:54:28 #133
13151 crew  Rewimo
pi_34243681
Moet je zo'n DigiDinges voor alle gezinsleden aanvragen?
pi_34243827
http://www.digid.nl/

Ik ga me er eens in verdiepen
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:58:07 #135
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_34243828
Volgens mij wel. Misschien niet voor kinderen, maar vriendlief heeft hem (hoe egoistisch ) alleen voor zichzelf aangevraagd.
pi_34244060
Nou, ik heb 'm aangevraagd, na vijf minuten klooien met naam en wachtwoord Naam bezet, naam met spatie mag niet, wachtwoord te kort....
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:10:48 #137
30488 coolbabe
My little pwny
pi_34244313
Als m`n ramen zijn bevroren ga ik er altijd langs met een fles lauw water Werkt als een tierelier en m`n ruiten zijn er nog nooit van uitgeklapt
pi_34244416
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:10 schreef coolbabe het volgende:
Als m`n ramen zijn bevroren ga ik er altijd langs met een fles lauw water Werkt als een tierelier en m`n ruiten zijn er nog nooit van uitgeklapt
Ik denk daar elke keer aan (alleen ben ik dan inmiddels zo enorm kwaad dat ik kokend heet water over mijn auto wil gooien van pure onmacht).

Nee! FOCUS Syrena! Meet je auto op en haal zo'n hoes! Doe het nou! Kom op! Je kan het!

Of verkoop het kreng
pi_34244757
Moussy Geer gaat inderdaad met de fiets!
Dat was ook ons twijfelpunt toen. School in de buurt waar we niet achter staan. Of school verderweg waar we achter het onderwijs staan. In principe maakt t niet zo uit. Of we nou 10 minuten daar heen wandelen of nu 10 minuten met de auto moeten. Een ziek kind mee vind ik gewoon te zielig, maar ja soms niet onvermijdelijk. Gelukkig is Bo nog maar 4 en kon ik haar nu lekker thuis houden.

En dan ga ik nu maar ff pannekoeken bakken. Had ik Bo beloofd en ze was t niet vergeten
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:29:21 #140
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34244971
rewimo bij ons is het voor zowel mij als voor maurice aangevraagd door SVB alleen denk dat het voor kinderen niet hoeft
pi_34249837
Is hier iedereen er al uit wat hij met zijn ziekenfonds gaat doen?
Wij gaan waarschijnlijk alleen de bais nemen en de tandenverzekering.
We waren uitgebreid bij zilveren kruis. Maar als we goed kijken maken we van dat uitgebreide pakket toch niet echt gebruik?
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 19 januari 2006 @ 19:07:45 #142
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_34250115
Ik ga van Trias naar Menzis denk ik. Die hebben 3 aanvullende pakketten en dan neem ik eerst de goedkoopste. Als we voor een 2e gaan wissel ik naar het duurste pakket, omdat bevalling enzow dan veel beter vergoed wordt. En bril enzow ook, dus dan ik dat jaar ook gelijk eventueel een nieuwe bril bestellen
Tandarts heb ik (nog) niet, omdt ik al in geen jaren bij de tandarts ben geweest...:@

Micha twijfelt nog tussen CZ jongerenverzekering of ook Menzis. Die laatste kan ie dan korting krijgen via zn werk (en ik dan ook).
©Dumbo
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 19:09:28 #143
13151 crew  Rewimo
pi_34250189
Je moet goed kijken naar wat je denkt nodig te hebben Jessie. Ik kreeg vandaag de papieren van De Friesland binnen Moet alleen even navragen of het klopt dat Christan niet op de polis staat (ik zag daar overigens ook geen ruimte voor meeverzekerden). Wij gingen met het werk collectief naar Zilveren Kruis maar die vergoeden geen buikwandcorrectie
  † In Memoriam † donderdag 19 januari 2006 @ 19:11:32 #144
7074 moussy
kuttekop
pi_34250274
Tex, ga er niet zo mar vanuit dat een verzekering dat pikt! Kennissen van ons zijn zo onderuit gegaan met een beugeltje voor hun dochter

Wij zijn straks toppakket + basis tandarts verzekerd voor 106,- per volwassene bij VGZ, we komen bij Univé vandaan.
pi_34250429
Nu zijn we aanvullen verzekerd en dat kost ons per gezin 236 euro. min 28 terug gaag zorg toeslag. En dan nog iets wat er bij geer zijn loonstrookje veranderd, maar hoe dat uitpakt weten we over een paar dagen

Tex je mag dan inderdaad volgens mij een jaar of 2 niet gebruik maken van die soort dingen ofzo .

Rewimo inderdaad, van het meeste maak je geen gebruik, dus zijn we zonder die uitbreiding uiteindelijk goedkoper uit. Nu nog even kijken of we bij zilveren kruis blijven. Tandarts bellen of deze met alle verzekeringen in zee gaat enz enz. best een gedoe.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 19 januari 2006 @ 19:17:09 #146
7074 moussy
kuttekop
pi_34250524
Wij hebben die aanvullingen nodig omdat we nogal fysio (en brillen) klantjes zijn
pi_34250711
Ja maar fysio is dacht ik ook alleen de 1e 9 maar toch? Daar zit je als vaste klant ook zo doorheen? Voor brillen zit dat niet in t basis? Hmmm dat wist ik niet.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_34250725
Zo pfff die vraagtekens
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 19:22:59 #149
13151 crew  Rewimo
pi_34250759
Je zit steeds voor een jaar vast aan deze verzekering. Dus je kunt per jaar wisselen. Maar volgens mij niet tijdens dat jaar. Overigens mag je voor zover ik weet je bij de ene verzekering voor het basispakket verzekeren en bij een andere voor aanvullingen. Dat kan nog weleens schelen in prijs of vergoedingenpakket.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 19:23:58 #150
13151 crew  Rewimo
pi_34250820
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:21 schreef jessie het volgende:
Ja maar fysio is dacht ik ook alleen de 1e 9 maar toch? Daar zit je als vaste klant ook zo doorheen? Voor brillen zit dat niet in t basis? Hmmm dat wist ik niet.
Fysio hangt af van het aanvullende pakket. In de basis zit meen ik alleen die 9 keer. Maar je hebt er ook die volledig vergoeden bij aanvullende pakketten.
pi_34250954
Je kunt wel per jaar wisselen maar dan zijn ze niet meer verplicht je aan te nemen!
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 19 januari 2006 @ 19:29:13 #152
7074 moussy
kuttekop
pi_34251041
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:21 schreef jessie het volgende:
Dit is de basis van VGZ over de fysio:
fysiotherapie en oefentherapie Cesar/Mensendieck (18 en ouder vanaf 10e behandeling) en dit is voor de plusaanvulling: ¤ 600,00 per jaar

brillen:
basis: niks
plus: ¤ 70,00 per zijde of volledig via Hans Anders 1x per 2 jaar
pi_34251149
Ja ik zie net dat ze het bij zivleren kruis ook volledig vergoeden de fysio. Bij 3 sterren.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_34251164
Bo heeft natuurlijk ook een paar keer fysio gehad vandaar mijn twijfel.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 19 januari 2006 @ 19:33:11 #155
7074 moussy
kuttekop
pi_34251206
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:32 schreef jessie het volgende:
Bo heeft natuurlijk ook een paar keer fysio gehad vandaar mijn twijfel.
onder de 18 wordt dacht ik 100% vergoed bij een basis

*edit* dat verschilt dus per verzekering volgens mij. Ik zag net iets dat het 100% vergoed werd

Ik ben er uit, das bij chronische aandoeningen voor kinderen onder de 18 jaar.
pi_34251276
Ja kan ik bij zilveren kruis dus niet terugvinden
Het voelt heerlijk!!!!
pi_34251405
Oooooooo verder ben ik hyper. Geer is vandaag naar de hypotheker geweest voor vragen enzo. Gaat allemaal goedkomen. Wel een gedoe omdat het huis met nationale hypotheekgarantie is. Dan kan je niet zomaar meer lenen om het op te knappen. Moet je eerst zelf voorschieten (waarvan ) en dan kan je t weer terugkrijgen. Beetje omslachtig allemaal. Maar goed we gaan er financieel wel op vooruit. De hypotheek voor dat huis is ongeveer 140 euro per maand goedkoper. En het huis veel groter Maar nu belde mijn vriendin net. Die heeft intresse in ons huis dat zou wel helemaal te gek zijn natuurlijk. Maandag eerst nog kijken bij t nieuwe huis (maar ik wilt, ik wil t) En dan dus met vriendin en vriend om de tafel. Echt ik hoop zo dat dit allemaal doorgaat.
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 19:39:27 #158
13151 crew  Rewimo
pi_34251434
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:35 schreef jessie het volgende:
Ja kan ik bij zilveren kruis dus niet terugvinden
Beter Af Polis: Chronisch:

tot 18 jaar 100%

vanaf 18 jaar 100% vanaf de 10e behandeling

Niet-chronisch:

Tot 18 jaar maximaal 9 behandelingen per persoon per indicatie evt. verlengd met 9 behandelingen.

Vanaf 18 jaar geen vergoeding.

Met 1 ster: Maximaal 6 behandelingen per persoon per kalenderjaar voor chronische en niet-chronische behandelingen samen.
Met 2 sterren: Maximaal 9 behandelingen per persoon per kalenderjaar voor chronische en niet-chronische behandelingen samen.
Met 3 sterren: chronisch: 1e 9 behandelingen

niet-chronisch: 100%
Met 4 sterren: chronisch: 1e 9 behandelingen

niet-chronisch: 100%
pi_34251486
Poemojn ehhh ik bedoel Rewimo thx
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 19 januari 2006 @ 19:42:59 #160
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_34251556
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:15 schreef jessie het volgende:
Tex je mag dan inderdaad volgens mij een jaar of 2 niet gebruik maken van die soort dingen ofzo .
Misschien dat dat dan per verzekeraar verschilt. Micha heeft een keer een duurdere aanvullende verzekering genomen omdat ie een bril nodig had. Maar dat kan idd zoals Rewimo al zei, één keer per jaar en alleen in het begin van het jaar.

Oh en ik neem ook geen eigen risico want daar zie ik al helemaal de voordelen niet van in. Ja als je van tevoren weet dat er niks gebeurt en dus niks nodig hebt
©Dumbo
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 19:44:29 #161
13151 crew  Rewimo
pi_34251622
Ik heb nu bij De Friesland het duurste pakket en het duurste tandartspakket en ik ben 117,50 per maand kwijt. Geen eigen risico.
pi_34251689
En kun je nu met elke verzekering in elk ziekenhuis, bij elke tandarts en huisarts terecht. Want dat is mij ook nog onduidelijk?
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 19 januari 2006 @ 19:48:54 #163
7074 moussy
kuttekop
pi_34251789
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:46 schreef jessie het volgende:
En kun je nu met elke verzekering in elk ziekenhuis, bij elke tandarts en huisarts terecht. Want dat is mij ook nog onduidelijk?
ja, máár er schijnen contracten afgesloten te zijn tussen verzekeraars en artse/ziekenhuizen. Hebben ze geen contract, dan ligt het aan je pakket of je eerst voor moet schieten of niet.
pi_34251867
O ja dat was het!!
Nou dan denk ik maar dat we bij zilveren kruis blijven, maar dan het aanvullende een schop geven.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_34252423
Nou hier zijn we gelukkig weer aan de beterende hand. MrBos voelt zich al weer helemaal goed, ik ben nog wat misselijk, en Myrthe heeft vandaag 1x een klein beetje gespuugd en niet meer gepoept dus ook geen diarree. Het arme kind heeft de blaren op haar billen en plassertje zitten van die gemene scherpe diarree
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 20:10:21 #166
13151 crew  Rewimo
pi_34252621
Fijn weer wat van je te horen Ladybos Hoop dat jullie snel verder opknappen. Voor Myrthe zou je hexamidinezalf kunnen proberen, dat is van Natusan. Bij extreme roodheid hielp dat altijd erg goed bij Christan.
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:26:19 #167
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_34253215
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:46 schreef jessie het volgende:
Er zijn ook 2 soorten basisverzekering. Natura ofzow en nogiets. De een is net iets goedkoper dan de ander maar hebben ze dus van die contracten enzow. Al schijn je in elk geval wel je eigen huisarts enzow te kunnen houden. De ander dus iets duurder maar kun je dus altijd je eigen arts kiezen (dus huisarts sowieso maar ook fysitherapeut om maar iets te noemen).

Ladybos fijn dat het weer wat beter gaat bij jullie!
©Dumbo
pi_34253373
Ladybos, hopelijk zijn jullie gauw weer helemaal opgeknapt!

Ik vind het maar een gedoe hoor met die ziektekostenverzekering. Krijg er helemaal de kriebels van en ik blijf de neiging houden om maar te blijven vergelijken en te twijfelen en nou ja...
Ik geloof dat we het uiteindelijk maar gaan laten zoals het is, maar ik moet nog eens even diep met mn neus in de papieren duiken want we hebben nogal een stapel liggen van de afgelopen maanden...
Het schijnt voor de verzekering erg lastig te zijn om gegevens juist van het aanvraagformulier over te nemen en na 2 keer bellen en een keer e-mailen lijkt het nu goed op de polis voor 2005 te staan... Nu die voor 2006 dus nog... En ik ga kijken of ik hier de voorwaarden voor 2006 heb liggen, want ik kom die van 2005 steeds tegen.
Ik ga het morgen maar eens uitzoeken geloof ik voordat ik erin verzuip .
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:33:13 #169
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_34253460
Dames, mag ik jullie naar WGR verwijzen met alles over de nieuwe zorgverzekering?
Daar lopen diverse topics met tips, raad en daad het wordt hier nu een beetje een topic in een topic

ladybos, hexamidinges van Natusan werkt hier ook altijd als een tierelier!
Fijn dat jullie weer aan de beterende hand zijn!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_34254525
Thx ET zal daar eens gaan neuzen!!!

Net zembla gekeken. Ging over kinderporno. Als je dat hoort wil je je kinderen echt in een doosje bij je stoppen zeg. Jezus!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 21:44:48 #171
13151 crew  Rewimo
pi_34256566
  donderdag 19 januari 2006 @ 21:46:10 #172
24188 Belana
kloon van belana
pi_34256640
stormy waters...
sailin'
pi_34257005
Hahahahahahahahaha
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:39:17 #174
61800 Rottdog
pi_34259035
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:01 schreef jessie het volgende:

Net zembla gekeken. Ging over kinderporno. Als je dat hoort wil je je kinderen echt in een doosje bij je stoppen zeg. Jezus!!!
Komen ze echt idd nooit weer buiten
pi_34259162
Goed dat ik niet gekeken heb dan

Voor de mensen die nog een verzekering zoeken: op deze pagina staan allerlei open collectieven, zodat je met korting kunt verzekeren.
pi_34259322
quote:
Die is echt goed.
pi_34259609
hahahah geweldig filmpje
pi_34268076
Mogguh allemaal

grrrrrr ben al vanaf 02.15 uur in de weer om een Thijs kalm en rustig te krijgen
spelen is leuk, slapen doen we niet vannacht
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 07:10:52 #179
13151 crew  Rewimo
pi_34268187
Thijs toch! En dan straks overdag lekker slapen natuurlijk
  vrijdag 20 januari 2006 @ 07:14:33 #180
24188 Belana
kloon van belana
pi_34268197
Oe Thijs, wat doe je!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 20 januari 2006 @ 07:59:52 #181
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_34268381
oe, zware nacht gehad dan.
Ik vond het niet erg als ik er uit moest omdat ze ziek waren of als er echt iets was.
Maar als ze alleen niet willen slapen, grrrrrrrrrrrrr.
pi_34268852
Leuk filmpje rewimo, hahaha...

Bar, lange nacht...
pi_34269094
Joehoe ben helemaal blij
We gaan woensdag naar een huis kijken
En ik heb zo een gevoel dat het wat gaat worden, ben natuurlijk al weer aan het inrichten (vrouwen-eigen denk ik)
Maar wou ik ff vertellen
  vrijdag 20 januari 2006 @ 09:18:11 #184
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34269147
woehoeee ander huisjes kijken is kewl blijf je in dezelfde woonplaats of verhuis je echt Stiekemerd???
pi_34269163
Nou mensen week 11 (23 maart) vertrekken de eerste militairen en matrialen naar Afghanistan. Ik hoor van de week of mijn man dan ook al vertrekt. Ze hebben twee weken van te voren nog een oefening in het buitenland dus met een beetje pech kan ik hoogstens mijn man uitzwaaien thuis (hij wil niet dat we mee gaan naar het vliegveld) en hebben we geen weekje samen meer.
pi_34269177
Dezelfde wijk ook nog
Als ik hier boven uit het raam kijk, zie ik zowat het huis liggen
Lekker makkelijk met verhuizen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 09:25:09 #187
13151 crew  Rewimo
pi_34269271
Faja
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 09:25:54 #188
13151 crew  Rewimo
pi_34269288
Da's leuk, Stiekemurd, ik hoop voor je dat het wat wordt
pi_34269460
Stiekumerd ook al met een nieuw huisje bezig. Spannend. En dat inrichten komt me bekend voor

Faja wat rot!!!
Kan hij nu of in feb dan geen vrije dagen opnemen ofzo?
En wil hij dat je niet meegaat naar t vliegveld omdat dat het afscheid nog moeilijker maakt?
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 20 januari 2006 @ 09:36:56 #190
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_34269489
Spannend Faja. Hopelijk zit hij niet bij de groep die als eerste vertrekt en heb je nog even de tijd om aan het idee te wennen.

Is dit ook een nieuwbouwwoning Stiekumerd?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 20 januari 2006 @ 09:37:36 #191
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34269504
dat is indd lekker makkelijk Stiekemurd ik hoop voor je dat het wat is

zo had mijn mamsie dat laatst ook, die woonde in een flat bijna aan het eind vd galerij, nu woont ze in een flatje bijna aan het begin vd galerij wel 100 euro goedkoper, dat was het voordeel.

ik hoop dat je man niet mee hoeft Faja dat is zeker niet leuk
pi_34269540
Ons vorige huis was 3 straten verder
En het huis wat nu op t oog hebben is 15 minuutjes lopen.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_34269604
Jeetje Faja, dat dat allemaal op zo'n korte termijn gaat.

Wij zijn ook aan het huizen kijken. We willen al een jaar weg, maar telkens was er weer wat waardoor we te weinig tijd hadden om ons erop te storten. Nu kijken we nog steeds rustig rond en als er iets heel leuks langskomt, gaan we kijken, maar plannen is nu erg moeilijk.
pi_34269765
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 09:36 schreef m@x het volgende:
Spannend Faja. Hopelijk zit hij niet bij de groep die als eerste vertrekt en heb je nog even de tijd om aan het idee te wennen.

Is dit ook een nieuwbouwwoning Stiekumerd?
Faja wat vervelend. Ik dacht dat het nog steeds niet zeker was....

Nou ja tis van 2000 en die straat vond ik altijd al om te
pi_34269845
Stiekemurd, leuk zeg!!! Dat inrichten klinkt me bekend in de oren .

Faja wat vervelend... Ik hoop dat hij niet bij die eerste groep zit...
pi_34270018
Afgelopen vrijdag heeft onze balkenende besloten dat de missie toch door gaat. Alleen dat debat van aankomende 2 feb is denk meer show nu de beslissing er al is. En ze sturen echt geen militairen als het niet door zou gaan. En mijn man moet er heen, hij staat op de lijst voor uitzending alleen had hij niet verwacht er al in maart naar toe te moeten. En we horen komende week of hij bij de eerste lichting hoort. Ik denk persoonlijk dat het moeilijk wordt om vrije dagen op te nemen voor die tijd dus we gaan wel even kijken voor een weekendje weg met KINDEREN en een nachtje weg met zijn TWEETJES. Zo iest zal het wel worden.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:47:55 #197
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_34270958
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:01 schreef jessie het volgende:
Ik heb het ook gezien Ik werd niet goed, ik werd van binnen zo boos... een baby van 8 maanden verkracht door een volwassen man. Dat gehuil ging echt door merg en been. Ik werd er echt misselijk van en heb het weggezapt op dat punt. Ik vind het zo ontzettend ziek! (en dat is nog een understatement)
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:29:49 #198
61800 Rottdog
pi_34276276
Daar heb ik dus echt een traantje weggepinkt ging door merg en been
pi_34276668
Ik werd ook al misselijk van dat stuk over een kindje van 8 maanden. Echt te ziek voor woorden. En dat onderzoek vond ik ook behoorlijk schokkend, dat kijken is dus echt niet zo onschuldig als ze dachten.
  † In Memoriam † vrijdag 20 januari 2006 @ 13:42:44 #200
7074 moussy
kuttekop
pi_34276769
hoe snel staat zoiets op uitzending gemist?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:45:36 #201
3142 m@x
pi_34276860
Ik had Zembla wel aanstaan maar hing gelukkig op het moment dat ze dat huilende kindje lieten horen met mijn kop onder de kraan (was mijn haar aan het verven. Ik hoorde al van een collega dat het stukje met die baby echt hartverscheurend was.
pi_34277033
Ik heb het dan niet gezien, maar waarom laten ze dit in godsnaam dat horen??? Ik begrijp dat niet....
  † In Memoriam † vrijdag 20 januari 2006 @ 13:52:24 #203
7074 moussy
kuttekop
pi_34277105
Ik heb hem nu aanstaan Wil toch wel zien of ik nog wel foto's van de kinderen op internet moet zetten en tot welke foto's en zo... Door dit te zien hoop ik wat te leren van wat ik nog wel ofniet kan doen, of waar ik juist mee op moet letten enz enz...
  † In Memoriam † vrijdag 20 januari 2006 @ 13:55:28 #204
7074 moussy
kuttekop
pi_34277221
Ik zie gewone kinderfoto's voorbij komen die hier in het fototopic ook hadden kunnen staan

Ik heb nu 8 minuten zembla gezien en ben dr klaar mee. Ook met foto's plaatsen in het fototopic. Het wordt ze zo wel érg makkelijk voorgeschoteld.
pi_34277745
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:52 schreef moussy het volgende:
Ik heb hem nu aanstaan Wil toch wel zien of ik nog wel foto's van de kinderen op internet moet zetten en tot welke foto's en zo... Door dit te zien hoop ik wat te leren van wat ik nog wel ofniet kan doen, of waar ik juist mee op moet letten enz enz...
Gaat in dit kader ook kijken..

(al durf ik al bijna niet)
W ~ H ~ T
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:10:32 #206
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34277792
Oh, ik ga dat straks (thuis) ook kijken. Maar dan vooral uit nieuwsgierigheid, hoor. Zo ben ik dan toch.

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_34277815
Er wordt ook ergens gezegd dat het bijna allemaal echt seksuele foto's zijn die in dat circuit rondgaan en dat het een mythe is dat de meeste dingen onschuldig zijn (geen vakantiefoto's in zwembroekje dus).
Ik denk alleen dat ze wel de redelijk onschuldige altijd laten zien in reportages op TV omdat het anders echt te schokkend is.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:14:32 #208
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_34277936
Mensen, mensen...! Vanaf vandaag zijn onze kleierijtjes te koop in een superkoele kinderwinkel!! Jihaaaaa!!!!!! Ik ben zo trots op ons. Je bedenkt wat op een zondagavond en nu 'hangen' we gewoon in een echte winkel!!!
pi_34277991
Ow wat leuk Lishe!! Ik zie nu ook dat je site aangepast is.
Jee wat leuk zeg!!!
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:16:06 #210
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34277998
Dát is gaaf, Lishe! Heel goed joh!
En nu maar zorgen dat het gaat lopen als een tierelier met witte stippen!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † vrijdag 20 januari 2006 @ 14:16:17 #211
7074 moussy
kuttekop
pi_34278006
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:11 schreef Tamea het volgende:
Er wordt ook ergens gezegd dat het bijna allemaal echt seksuele foto's zijn die in dat circuit rondgaan en dat het een mythe is dat de meeste dingen onschuldig zijn (geen vakantiefoto's in zwembroekje dus).
Ik denk alleen dat ze wel de redelijk onschuldige altijd laten zien in reportages op TV omdat het anders echt te schokkend is.
Ik ben toch even verder gaan kijken, nu gaat het over een kerel die kickt op meisjes in turnpakjes
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:20:42 #212
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34278174
Die kerel zocht vooral een weg om bij meisjes terecht te komen. Ik vond het echt zum kotsen en zou willen dat ik het niet gezien had. Vooral dat met die communities, dat is echt bizar, zo veel mensen bij elkaar
En dat babyhuiltje tja, het is echt heel zielig.
pi_34278302
Daarom snap ik ook niet waarom ze dat nou uitzenden (dat huiltje) tis zonder dat huiltje toch ook wel duidelijk.....
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:26:52 #214
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34278418
Tja het is natuurlijk wel televisie he. Ik moet wel zeggen of ik nou een baby hoor huilen of een grietje van 12, maakt weinig verschil. Tis gewoon triest.
Heel gewaagd ook, die man die op het laatst zegt dat zijn eigen kinderen nog geen gevaar lopen omdat hij meer 'op wat oudere jongens' valt. Mocht het ooit voorkomen dan neemt ie wel een koude douche. Iedereen verdient een tweede kans maar ik hoop dat er mensen zijn die ook in de gaten houden of hij die koude douche dan ook echt neemt.
pi_34278453
GVD dit is niet om aan te zien, om aan te horen
Die teksten over kindertjes over sexuele handelingen, verschrikkelijk
Ik zou mij zelf van een flat gooien als dit mijn werk was, wat een ellende zien die agenten voorbij komen. Mén ik ben zwaar verdrietig, boos, wanhopig, wild in mijn hoofd nu
  † In Memoriam † vrijdag 20 januari 2006 @ 14:28:03 #216
7074 moussy
kuttekop
pi_34278474
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:23 schreef Stiekemurd het volgende:
Daarom snap ik ook niet waarom ze dat nou uitzenden (dat huiltje) tis zonder dat huiltje toch ook wel duidelijk.....
Alleen de tekst was ook genoeg geweest

Plaatjes uit de wehkamp
pi_34278518
Vreselijk he!!!
En ze zeiden dat de gemiddelde leeftijd 4 jaar was enzo. Ik wil Bo en Jans t liefst voor altijd bij me houden. Echt eng!!!! Die mensen zijn zi slim als je dat zo hoor. Ze wurmen zich overal tussendoor om maar bij kinderen te werken. Getver!!!!! En dat stukje met die baby ongeloofelijk dat ze dat uitzenden!!!!!!! Ook dat stel wat gevolgd werd en dat meisje. Dat meisje word nu overal herkend, lijkt me vreselijk.
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:30:27 #218
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34278563
Brrrr. Het klinkt wel echt heel afschuwelijk.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:30:45 #219
30488 coolbabe
My little pwny
pi_34278572
Ik ga vanavond kijken, als de kinders op bed liggen..
pi_34278590
En dat je dan al die titels van mensen in beeld ziet komen en hun lachwekkende straffen. Ik vond dat zo confronterend. Rechter, advocaat, kinderarts enz enz enz
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 20 januari 2006 @ 14:31:13 #221
7074 moussy
kuttekop
pi_34278592
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:29 schreef jessie het volgende:
Vreselijk he!!!
En ze zeiden dat de gemiddelde leeftijd 4 jaar was enzo. Ik wil Bo en Jans t liefst voor altijd bij me houden. Echt eng!!!! Die mensen zijn zi slim als je dat zo hoor. Ze wurmen zich overal tussendoor om maar bij kinderen te werken. Getver!!!!! En dat stukje met die baby ongeloofelijk dat ze dat uitzenden!!!!!!! Ook dat stel wat gevolgd werd en dat meisje. Dat meisje word nu overal herkend, lijkt me vreselijk.
Ik denk dat ik hier anoniem mijn verhaal had gedaan als ik die ouders was. Het heeft toch geen meerwaarde dat je vol in beeld komt en idd voor die meid helemaal niet!
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:31:33 #222
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_34278613
Ooohh, zijn die foto's die gebruikt worden echt zo onschuldig? Ik ga dat stukje niet kijen, ik word al naar van jullie verhalen, maar ik zou toch graag willen weten waar de grens ligt zeg maar.
oh bah...
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  † In Memoriam † vrijdag 20 januari 2006 @ 14:31:35 #223
7074 moussy
kuttekop
pi_34278614
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:31 schreef jessie het volgende:
En dat je dan al die titels van mensen in beeld ziet komen en hun lachwekkende straffen. Ik vond dat zo confronterend. Rechter, advocaat, kinderarts enz enz enz
kindercardioloog
  † In Memoriam † vrijdag 20 januari 2006 @ 14:33:01 #224
7074 moussy
kuttekop
pi_34278668
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:31 schreef LadyS het volgende:
Ooohh, zijn die foto's die gebruikt worden echt zo onschuldig? Ik ga dat stukje niet kijen, ik word al naar van jullie verhalen, maar ik zou toch graag willen weten waar de grens ligt zeg maar.
oh bah...
Nou ze vertellen kort gezegd dat door internet de drempel voor kinderpornofreaken lager is gelegd. Voorheen konden ze zich nog behelpen met de wehkamp. Het gaat dus óók om pedo's die de wegen van scriptjes en zo niet kunnen bewandelen, die zullen er zat zijn. En met 1 klik zit je in het fototopic van oud
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:33:49 #225
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34278691
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:31 schreef LadyS het volgende:
oh bah...
Nee daar gaat het dus juist ook om. Door middel van internet wordt alles uitgewisseld, vooral dus ook echte schokkende dingen. Toen er nog geen internet was, werden die gevoelens euh ja bevredigd door het gebruiken van dingen als de wehkamp gids enzo.
pi_34278707
Ja!!! kindercardioloog!!! Ik bedoel je weet wel dat het iedereen kan zijn, maar als je dan die namen zo voorbij ziet komen, echt super confronterend!!!!
Nou de foto's waren wel sexueel getint werd er gezegd, het waren geen onschuldige plaatjes.

Ik ga Jans wakker maken (ze heeft geen koorts meer ) en Bo uit school halen.
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:35:34 #227
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_34278755
ok duidelijk... dank u
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  † In Memoriam † vrijdag 20 januari 2006 @ 14:35:54 #228
7074 moussy
kuttekop
pi_34278768
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:33 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Nee daar gaat het dus juist ook om. Door middel van internet wordt alles uitgewisseld, vooral dus ook echte schokkende dingen. Toen er nog geen internet was, werden die gevoelens euh ja bevredigd door het gebruiken van dingen als de wehkamp gids enzo.
Ik vind het erg naïef.. Niet iedere pedo weet hoe hij op die speciale beveiligde site's kan komen. Dus alle kinderfoto's kunnen door pedo's als geil bestempeld worden.
pi_34278793
Ik heb het ook neit bekeken LadyS maar de onderzoeksgegevens staan online.. hier dus.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:37:52 #230
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34278834
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:35 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik vind het erg naïef.. Niet iedere pedo weet hoe hij op die speciale beveiligde site's kan komen. Dus alle kinderfoto's kunnen door pedo's als geil bestempeld worden.
Ja tuurlijk wordt er getrokken op de foto's van kinderen op internet, op sites als deze.
Maar dat was volgens mij precies waar deze uitzending niet over ging; namelijk over die netwerken waardoor het uitwisselen van het echte materiaal mogelijk is.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:40:55 #231
3142 m@x
pi_34278938
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:37 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ja tuurlijk wordt er getrokken op de foto's van kinderen op internet, op sites als deze.
Maar dat was volgens mij precies waar deze uitzending niet over ging; namelijk over die netwerken waardoor het uitwisselen van het echte materiaal mogelijk is.
Ik heb het dus ook op die manier begrepen. Het kwam erop neer dat het allemaal een stuk minder 'onschuldig' is dan het op het eerste gezicht lijkt en dat het vaak van kwaad tot erger gaat. Mannen die eerst alleen plaatjes kijken en zich naar aanleiding daarvan bevredigen en daarmee tevreden denken/zeggen te zijn maar die zich op gegeven moment toch ook aan kinderen vergrijpen
  † In Memoriam † vrijdag 20 januari 2006 @ 14:40:58 #232
7074 moussy
kuttekop
pi_34278942
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:37 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ja klopt, maar hier wordt gevraagd of het ook om onschuldige foto's gaat.

print screen van de samenvatting van het onderzoek
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:41:33 #233
3142 m@x
pi_34278963
Oh ja, Lishe. Ik heb je site en je linkjes bekeken en ik heb helemaal zin om te gaan knutselen!
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:43:31 #234
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34279030
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:40 schreef m@x het volgende:

[..]

Ik heb het dus ook op die manier begrepen. Het kwam erop neer dat het allemaal een stuk minder 'onschuldig' is dan het op het eerste gezicht lijkt en dat het vaak van kwaad tot erger gaat. Mannen die eerst alleen plaatjes kijken en zich naar aanleiding daarvan bevredigen en daarmee tevreden denken/zeggen te zijn maar die zich op gegeven moment toch ook aan kinderen vergrijpen
Jep de verslavende werking die het heeft waardoor de behoefte juist opgewekt wordt ipv minder waardoor ze meer interesse krijgen in 'echte' kinderen. En Moussy tuurlijk is dat ook gezegd, het is maar net waar je de nadruk op wil leggen.
  † In Memoriam † vrijdag 20 januari 2006 @ 14:50:05 #235
7074 moussy
kuttekop
pi_34279235
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:43 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Jep de verslavende werking die het heeft waardoor de behoefte juist opgewekt wordt ipv minder waardoor ze meer interesse krijgen in 'echte' kinderen. En Moussy tuurlijk is dat ook gezegd, het is maar net waar je de nadruk op wil leggen.
Het gaat er niet om dat ik ergens een nadruk op wil leggen. Het gaat er mij om dat er meer mensen zijn die weten dat het óók om onschuldige foto's gaat, waar wij het kwaad niet van in zien. Je kan wel vol afschuw naar het juiste onderwerp gaan kijken, maar ik denk dat we ook eens bij onszelf na moeten gaan wat je nu nog wel of niet kan posten. In principe niks dus.
pi_34279488
Wat een ellende is er toch op deze wereld. Wat wil je nou van een 8 mnd oude baby? Hoe ziek ben je dat je dit soort dingen wilt? Gaat het over, ik denk het niet. Ik ga Jadey ook in een doosje stoppen Jessie!!
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:00:22 #237
3142 m@x
pi_34279548
Ik snap je punt wel, maar dan zou je het in het extreme door kunnen trekken en je kinderen ook niet meer in de speeltuin laten spelen. Wie weet zit daar wel een kerel op een bank je die later als hij thuis is zich af gaat lopen sjorren op de herinneringen aan dat leuke krullenjongetje wat daar zo vrolijk aan het spelen was. Volgens mij was hier trouwens een tijdje terug al een topic over.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:03:24 #238
61800 Rottdog
pi_34279618
Of je kind op turnen doen dan wordt je geleid door die pedo's dus ja dan is het je kind in huis houden en mag het nergens meer heen. Ze liggn overal op de loer zelfs in de Efteling.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:05:59 #239
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34279704
Zélfs in de Efteling? Ik snap best dat ze in de Efteling gaan zitten.
Maar serieus, het is ook ellendig. En onvoortselbaar bovendien. Gelukkig maar. For what it's worth.
pi_34279812
Ja, waar niet he? Ik vertelde een vriend dat we naar X wilden verhuizen, lekker jonge gemeente, veel kinderen. Reactie: dus ook veel pedofielen waarschijnlijk. Tsja. Maar om daarom in een afgelegen gebied te gaan wonen is ook weer een uiterste.

(Neemt niet weg dat je misschien beter geen mooie scherpe foto's online kunt zetten van schattige kinderen die aan ijsjes likken ed... zie vorig topic hierover.)
pi_34280031
Nou ja om 12.00 uur besloot Thijs na 2 boterhammen en het nodige gehuil uiteindelijk te gaan slapen ik ben toen gelijk maar meegekropen en heb ook nog even 3 uurtjes mee kunnen pakken.
Thijs slaapt momenteel nog en die maak ik zo wakker, eerst zelf beetje bijkomen.
  † In Memoriam † vrijdag 20 januari 2006 @ 15:27:11 #242
7074 moussy
kuttekop
pi_34280507
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:00 schreef m@x het volgende:
Ik snap je punt wel, maar dan zou je het in het extreme door kunnen trekken en je kinderen ook niet meer in de speeltuin laten spelen. Wie weet zit daar wel een kerel op een bank je die later als hij thuis is zich af gaat lopen sjorren op de herinneringen aan dat leuke krullenjongetje wat daar zo vrolijk aan het spelen was. Volgens mij was hier trouwens een tijdje terug al een topic over.
dat heb ik niet in de hand, de foto's die zelf op internet post wel.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:21:49 #243
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34282291
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:50 schreef moussy het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat ik ergens een nadruk op wil leggen. Het gaat er mij om dat er meer mensen zijn die weten dat het óók om onschuldige foto's gaat, waar wij het kwaad niet van in zien. Je kan wel vol afschuw naar het juiste onderwerp gaan kijken, maar ik denk dat we ook eens bij onszelf na moeten gaan wat je nu nog wel of niet kan posten. In principe niks dus.
Het lijkt mij dat iedereen wel weet dat er op onschuldige foto's gerukt wordt en dat het een risico is dat je loopt als je foto's plaatst. Tenminste, ik weet dat wel.
  † In Memoriam † vrijdag 20 januari 2006 @ 16:23:42 #244
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34282347
afgelopen woensdag hoorde ik dat het zusje van luca's bokxvriendje is aangerand door de 15 jarige oppas (oppas is jongen, zusje is 3,5 )
  † In Memoriam † vrijdag 20 januari 2006 @ 16:24:32 #245
7074 moussy
kuttekop
pi_34282379
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:23 schreef lady-wrb het volgende:
afgelopen woensdag hoorde ik dat het zusje van luca's bokxvriendje is aangerand door de 15 jarige oppas (oppas is jongen, zusje is 3,5 )
OMG Je zou toch haast niemand meer vertrouwen die ook maar in de buurt bij je kind komt!
pi_34282449
Ja precies ik weet dat ook wel. En ik ga dat dus ook niet ontlopen ofzo. Omdat ik wel gewoon wil kunnen functioneren. Maar ik vond eht programma gewoon heel confronterend. Dat het zo doordacht is allemaal getver de getver!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 20 januari 2006 @ 16:50:22 #247
7074 moussy
kuttekop
pi_34283282
Dat de internet afstruinen weet ik/snap ik, maar dat ze al op gewone "wehkamp" plaatjes kicken kan er bij mij niet helemaal in.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 17:01:12 #248
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_34283658
Vanmiddag de uitzending gekeken via http://www.uitzendinggemist.nl ! Wat een mensen heb je soms !

Lady-wrb !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_34284042
Jee wat erg ladywrb! Maar zelf zou ik dus nooit voor een 15-jarige, volop in de pubertijd zittende jongen kiezen als oppas. Ik wil hiermee niet impliceren dat iedere 15-jarige jongen dit in zijn hoofd zou halen hoor, maar voor mij persoonlijk gaan bij voorbaat de alarmbellen al rinkelen.

En nog even over die uitzending van Zembla. We kwamen er gisteren toevallig langs tijdens het zappen en precies op dat moment zagen we dus dat 8 maanden oude kindje We schrokken ons helemaal lam en hebben het in alle ontsteltenis ook héél snel weer afgezet! Dat ze dit zomaar uitzenden!? Ik vond het echt té confronterend hoor, alsof echt alles maar breed uitgemeten moet worden onder het motto: "anders weten de kijkers niet hoe en wat." Nou, ik hoef dat echt niet zo voorgeschoteld te krijgen hoor, zie ook überhaupt het nut er niet van in. Bah, had ik het maar helemaal niet gezien!
  vrijdag 20 januari 2006 @ 17:19:47 #250
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34284252
Ja dat is een nadeel van zappen. Het was wel echt triest maar ik vind dat net zo schokkend als horen dat een journalist al die informatie zo kan opvragen maar dat er van justitie uit nauwelijks wat aan gedaan wordt

Edit: mmmm dat was een beetje raar wat ik had geschreven.
pi_34288362
Ik heb het (gelukkig) niet gezien en ga het ook niet kijken. Ik word altijd helemaal onpasselijk en onrustig van zulke programma's.

Maar so wie so als ik iets hoor/lees over wat mensen babietjes en of kinderen aan doen. Zoals de afgelopen tijd ook allemaal weer, mishandeling, moord.... Je durft je kind idd bijna niet meer alleen te laten.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 19:38:40 #252
3011 E.T.
pi_34288396
aan de ene kant wil ik 't wel zien..
Aan de andere kant hoef ik niet zo nodig als ik jullie verhalen zo lees..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_34288813
Ik weet dat ik er schofterig kwaad van word en dan die mensen wil martelen en vermoorden of wat ik maar kan verzinnen. Dus uit zelfbehoud kijk ik niet... Ik kan er echt absoluut niet tegen.
pi_34289279
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:53 schreef Syrena het volgende:
Ik weet dat ik er schofterig kwaad van word en dan die mensen wil martelen en vermoorden of wat ik maar kan verzinnen. Dus uit zelfbehoud kijk ik niet... Ik kan er echt absoluut niet tegen.
Ja dat heb ik ook, oer-instincten en moordneigingen die dan boven komen drijven...
pi_34296318

Ik heb in WGR een topic geopend over werken of thuisblijven als je kinderen krijgt, ik zou het wel leuk vinden om ook meningen van ervaringsdeskundigen te lezen. Het gaat mij niet zozeer om de keuze zelf, maar meer om de manier hoe de samenleving tegen beide aankijkt of zou moeten kijken.

Volgens BrightEyes zou ik de deskundigen via het speeltuinbankje misschien wel kunnen bereiken

Werken of thuisblijven?
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 10:45:37 #256
116937 reni
pi_34303497
poeh poeh t jaar begint goed voor ons
Met ons mam gaat t wer n stuk je beter en die mag misschien woensdag naar huis.
Maar nu hebben ze gisteren avond mijn schoonvader opgenomen met n hartinfarct.
We weten nog niet hoe erg ofzo.
maar t is lekker raak hier en dat terwijl het pas 3 weken 2006 is.
Ik heb nu dus 2 honden in huis een van ons ma en een van mijn schoonvader.
Hopelijk valt t mee en word de rest van 2006 een stuk rustiger.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 januari 2006 @ 10:59:35 #257
13151 crew  Rewimo
pi_34303715
Jeetje reni, wat naar allemaal. Wel fijn dat het met je moeder wat beter gaat. Sterkte met je schoonvader!

Babyfeet, hoe is het met jouw moeder?
  zaterdag 21 januari 2006 @ 15:01:01 #258
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_34310720
reni sterkte met je schoonvader ...

met mijn moeder
die is strondeigenwijs
die was naar de winkel gelopen aan het einde van de straat en dat ging wel
maar toen stond ze bij de kassa en toen had zo zoiets van oh k*t ik moet nog terug ook
hopelijk is dat even een lesje geweest voor haar want mijn vader was ook al boos op der
maar opzich voelt ze zich goed en elke dag gaat het een beetje beter
pi_34311416
Hier gaat het ook bagger! we zijn net nog naar de weekend arts geweest met Morgaine. Die heeft sinds donderdag koorts en iedere keer hoger dan 39 graden. Dan krijgt ze een zetpil en zakt het weer even maar zodra het is uitgewerkt schiet het weer omhoog. Vreselijk hoesten, slijm niet weg krijgen, groen snot. Te zielig gewoon, en ze had al Flixotide wat ze 2 x per dag krijgt en nu ook nog Ventolin erbij (4 x p.d) en nu aankijken tot maandag. Anders maandag weer naar de huisarts en dan waarschijnlijk een anti-biotica. En ze heeft mij ook nog aangestoken. De arts vermoedt dat ze kinder astma heeft (daar kan ze nog over heen groeien) aangezien ik zelf ook astma heb.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 20:40:05 #260
116937 reni
pi_34322299
Fijn he eigewijze moeders.
Hopelijk zijn de rest van de zieke ook snel weer opgeknapt.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 20:42:44 #261
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34322443
Ik schrik echt enorm van jullie verhalen over die aflevering van Zembla. Ik ga dus echt niet kijken. Ik kan zo al pislink genoeg erover worden.

Faja, sterkte met zowel je man als met Morgaine.

Vandaag verder op beddenjacht geweest en konden nog niet echt wat vinden. Wel bodem en matrassen (Retteketet!), maar niet de ombouw. Nu blijkt hier een zaakje te zitten die tegen redelijke prijs een bed speciaal voor je laat maken.
Alleen wel 3 maanden levertijd, maar dat heb ik er wel voor over.

Ik moet er trouwens morgen teringvroeg uit; 06.45... op zondag!!! Personeelsuitje.
Als je niet lacht, ben je dood.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 januari 2006 @ 20:47:10 #262
13151 crew  Rewimo
pi_34322653
Arme Morgaine, beterschap meiske

Babyfeet, dat klinkt goed Het geeft aan dat ze zich goed voelt, nu alleen nog even de grenzen van haar lichaam leren kennen
pi_34324021
Lois!

Alles goed hier, maar Fok klapt er steeds uit, net als ik een heel verhaal heb getypt Voel me goed de laatste tijd, leuke baan (wel spannend, we blijven een jong bedrijf en binnenkort hoor ik of ik mag blijven/m'n halfjaarcontract wordt verlengd). Nichtjes en neefje alles goed, en begin juli hoop ik weer tante te worden, want Tess krijgt een broertje of zusje!

* clauwheee zal proberen weer eens wat vaker langs te komen!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Jubileum moderator zaterdag 21 januari 2006 @ 21:23:52 #264
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34324092
Clauwtje heerlijk om je weer even te zien! Lekker dat alles goed gaat!
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 januari 2006 @ 21:28:50 #265
13151 crew  Rewimo
pi_34324289
Clauwheee
  zaterdag 21 januari 2006 @ 21:36:05 #266
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_34324571
Clauwheeetje wat leuk om weer wat van je te lezen en wat fijn dat het goed met je gaat
en je word weer tante leuheuk
pi_34325202
En ik zag net Miss D weer in een ander topic voorbij schuiven. He MissD jij komt ook veeeeeeeel te weinig hoor!!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_34325245
Nou mijn tasjes voor iedereen staan klaar voor de meet morgen
Martineke ik heb de tasjes maar in 1 grote tas gedaan, ander sleep je je ook een bult!
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 21 januari 2006 @ 22:02:03 #269
593 sjak
Juffie Bloem
pi_34325580
Veel plezier allemaal morgen!
Lekker douchen!
pi_34338129
Gisterenmiddag terug gekomen van de HA nog even geslapen en toen ze wakker werd om 18.00 uur was de koorts opgelopen tot over de 40 graden en was ze ontroostbaar. En ik had echt niet de behoefte om zo het hele weekend te zitten. Der ogen waren ook inmiddels ontstoken en ze greep iedere keer naar haar keel. Dus weer de HA gebeld en met een kind van meer dan 40 graden koorst nog een keer de straat op. Hoe verzinnen ze het! Anyway een andere arts die ook wel inzag dat dit niet langer kon en een anti biotica kuur voor schreef. En gisteren dus 2 x anti biotica gehad en vanmorgen was ze koortsvrij. Maar ook deze arts opperde het vermoeden dat ze toch misschien wel astma heeft. Ik hoop zo dat de artsen ongelijk hebben!
  zondag 22 januari 2006 @ 12:02:09 #271
116937 reni
pi_34338469
Ik hoop t ook voor je.
Heeft ze dan geen puffer gahad?
Dat heeft n neefje van mij wel namelijk 3x per dag puffen en dat werkt bij hem heel goed.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 januari 2006 @ 12:02:49 #272
13151 crew  Rewimo
pi_34338488
Agossie, dat klinkt wel heel erg allemaal, Faja Gelukkig dat de koorts zo gauw gezakt is nu, had je toch niet aan moeten denken een heel weekend met zo'n ziek kind.
  zondag 22 januari 2006 @ 12:04:46 #273
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34338549
jeutje Fajah... das niet lekker.. voor jou en morgaine..

blugh iemand zin om te strijken babykleertjes zijn lief en leuk en maar zorgen voor een bult strijkwas !
pi_34338582
Babykleertjes heb ik nog nooit gestreken Dat is allemaal van dat kreukvrije goed vind ik. Hier een megawas. Jans beter, amar Bo weer ziek. De hele nacht heeft ze liggen spugen.
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 22 januari 2006 @ 12:10:37 #275
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_34338697
Ik heb babykleertjes ook nooit gestreken. Als ik ze netjes uithang hoeven ze echt niet gestreken te worden. Hier geen zieke kinderen, maar toch een lading was

Arme Bo, beterschap hoor!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 22 januari 2006 @ 12:12:13 #276
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34338734
ik streek eerst alleen wat nodig was.. en nu 2 maal in de week .. veel van de jurkjes die wij hebben gehad zijn dus echt kreukdingen en de hydrofiele luiers strijk ik ehct de rest is meer vluchtig erover heen ..
pi_34338819
Gewoon in de droger en dan gelijk weer opvouwen. Toen ik net alles nieuw had en Bo nog in mijn buik had, streek ik ook de hydrofiel luiers. Nesteldrang enzo Tot ik hoorde dat ze dan minder goed afdroogde. Heerlijk, nooit meer gestreken die krengen
Het voelt heerlijk!!!!
pi_34338831
Lol Livelink, als Bo niet ziek was was er alsnog een lading hoor
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 22 januari 2006 @ 12:25:29 #279
3011 E.T.
pi_34339116
Hydrofiele luiers niet strijken! Dan drogen ze idd een stuk minder goed af

Die 'horen' dus een beetje rommelig in de kast te liggen
  zondag 22 januari 2006 @ 13:58:35 #280
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34342158
oh oke weer wat geleerd geen wonder dat me theedoeken dus ook nie meer goed drogen
  † In Memoriam † zondag 22 januari 2006 @ 14:11:01 #281
7074 moussy
kuttekop
pi_34342539
Ik strijk helemaal niks
  † In Memoriam † zondag 22 januari 2006 @ 14:21:13 #282
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34342916
quote:
Op zondag 22 januari 2006 12:15 schreef jessie het volgende:
Gewoon in de droger en dan gelijk weer opvouwen. Toen ik net alles nieuw had en Bo nog in mijn buik had, streek ik ook de hydrofiel luiers. Nesteldrang enzo Tot ik hoorde dat ze dan minder goed afdroogde. Heerlijk, nooit meer gestreken die krengen
en geen wasverzachter gebruiken, dat zorgt er ook voor dat ze minder drogen
  zondag 22 januari 2006 @ 14:43:14 #283
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_34343665
Clauwheee

Jeeeeeeeej, tante voor de 4e keer toch?!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zondag 22 januari 2006 @ 15:10:20 #284
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34344553
wwasverzachter gebruiken we hier nooit.. kan mannetje niet tegen dus dat scheelt
pi_34346770
kom je strijk maar brengen Evenstar, hier momenteel toch geen strijk en heb verder nog niet veel te doen
pi_34348940
quote:
Op zondag 22 januari 2006 12:02 schreef reni het volgende:
Ik hoop t ook voor je.
Heeft ze dan geen puffer gahad?
Dat heeft n neefje van mij wel namelijk 3x per dag puffen en dat werkt bij hem heel goed.
ja ze heeft puffers gehad, ventolin en flixotide. 3 x per dag ventolin, 2 x flixotide en anti biotica.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 januari 2006 @ 18:44:25 #287
13151 crew  Rewimo
pi_34351262
Hoe gaat het nu met haar, Faja?

evenstar, ik heb zoiets leuks gekocht vandaag, ik ga er een pakje van fabrieken zodat het morgen of overmorgen op de post kan
  zondag 22 januari 2006 @ 18:54:16 #288
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34351573
lief hihi die kleine van ons wordt veel te verwend
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 januari 2006 @ 18:58:33 #289
13151 crew  Rewimo
pi_34351725
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:54 schreef _evenstar_ het volgende:
lief hihi die kleine van ons wordt veel te verwend
Verwen mij eens met een rondje foto's in mijn mailbox?
  zondag 22 januari 2006 @ 19:00:16 #290
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34351790
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:58 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Verwen mij eens met een rondje foto's in mijn mailbox?
als je moment hebt ben nl foto;s ana het uploaden ( alleen internet gata traag krijg je zo een leuk mailtje in je inbox
  zondag 22 januari 2006 @ 19:17:46 #291
3011 E.T.
pi_34352482
Evenstar, ik heb nog niks gezien.. mag ET@fok.nl ook in 't lijstje?
  zondag 22 januari 2006 @ 19:18:55 #292
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34352525
quote:
Op zondag 22 januari 2006 19:17 schreef E.T. het volgende:
Evenstar, ik heb nog niks gezien.. mag ET@fok.nl ook in 't lijstje?
niet dacht dat ik je gemaild had excuus krijg je zo ook een mailtje
pi_34353107
quote:
Op zondag 22 januari 2006 14:11 schreef moussy het volgende:
Ik strijk helemaal niks
Ik ook niet
De enige keer dat het strijkijzer gebruikt word is als Djen met strijkkralen bezig is geweest
  Jubileum moderator zondag 22 januari 2006 @ 20:08:40 #294
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34354511
Ik strijk ook zelden Heerlijk hoor!

Evenstar ik ben ook zo nieuwsgierig, mag lois@fok.nl ook ?
Eva ♥ en Iris ♥
pi_34354944
Strijken
Is altijd een crime.
Dus ook hier zo min mogelijk!

Hoe was de meet vandaag??
  † In Memoriam † zondag 22 januari 2006 @ 20:28:12 #296
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34355321
ik strijk altijd en bijna alles
en ik vind het nog leuk ook
  zondag 22 januari 2006 @ 20:33:49 #297
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34355570
Evenstar, mijn mailboxje is ook nog steeds leeg.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_34355774
Ik strijk 's avonds tijdens het tv kijken
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 22 januari 2006 @ 20:40:19 #299
24188 Belana
kloon van belana
pi_34355900
strijken, wasda?
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 januari 2006 @ 20:42:24 #300
13151 crew  Rewimo
pi_34356012
Ik heb ook nog geen Arwenmail

Edit: het spamfilter heeft wèl mail
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')