abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 januari 2006 @ 06:57:48 #1
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34189547
zo vroeg en dan al gelijk een nieuw topic aan moeten maken

hier in huis was het wel gezellig vannacht/vanmorgen manlief kon niet slapen en besloot maar te gaan spoken in huis zodat ik ook regelmatig wakker word niet fijn en dan besluit maxim om half 6 wakker te worden, fles drinken, en niet meer verder slapen
half 6 ipv half 9 is een groot verschil
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2006 @ 07:08:39 #2
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34189589
goeiemorgen martineke, ik heb dr al een uur op zitten hoor.
  woensdag 18 januari 2006 @ 07:11:19 #3
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34189596
goedemorgen ook al zo vroeg wakker zeg, ik moet er ff aan wennen hoor ben verwend denk ik
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2006 @ 07:16:45 #4
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34189621
ik ben ook weer aan het wennen hoor
vriendje is 3 weken thuis geweest.
ik kon natuurlijk vorige week alweer zachtjes oefenen in het vroeger opstaan (half 8) want luca moest vorige week weer naar school
maar nu gaat de wekker weer om 6 uur en dat is toch wel heeeeeeel vroeg merk ik
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2006 @ 07:19:03 #5
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34189635
t is trouwens best wennen hoor, je vent 3 weken non stop om je heen.
de eerste week was echt ruzie, want hij bemoeide zich overal mee
ik heb echt een paar keer geroepen: kan je niet weer naar je werk terug?
maar t is toch nog goedgekomen. en nu mis ik hem wel weer
  woensdag 18 januari 2006 @ 07:19:06 #6
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34189636
indd heel erg vroegggg poehee.
ik sta nooit eerder op dan half 9 zo ong, Maxim word dan pas wakker.
respect voor de mensen die altijd zo vroeg wakker zijn
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2006 @ 07:20:31 #7
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34189642
mwah. het eerste half uur functioneer ik gewoon op de automatische piloot hoor.
na m'n eerste kop koffie gaat het al beter
  woensdag 18 januari 2006 @ 07:22:12 #8
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34189653
hehe ja dat is heel erg wennen dan, hier is het andersom, ik moet erg wennen als manlief is werken. van de 40 uur die een normaal mens evt zou werken, zit hij er 35 thuis.
tis maar stilletjes als hij weer is werken.

maar wel weer vertederend dat je hem nu weer mist
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2006 @ 07:35:43 #9
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34189720
werkt hij maar 5 uur in de week dan?
  woensdag 18 januari 2006 @ 07:42:00 #10
30488 coolbabe
My little pwny
pi_34189768
Goedemorgen
Ze zijn hier voor de deur aan het heien. Ik ben om 7 uur m`n bed uitgetrild
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2006 @ 07:47:14 #11
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34189812
getver coolbabe, slapen de kinderen er wel doorheen?
  woensdag 18 januari 2006 @ 08:00:47 #12
30488 coolbabe
My little pwny
pi_34189919
nee, maar we moesten er toch uit om naar school te gaan Het wordt maar een klein huisje dus ik hoop dat het niet langer dan 2 dagen gaat duren in het ergste geval
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_34190632
Hoe is het inmiddels in huize Bos? Ik hoop niet allemaal gevloerd, maar als ik de laatste berichtjes op t oude bankje van ladybos lees dan vraag ik het me af...

Goeiemorgen allemaal trouwens!
Fake it till you make it...
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2006 @ 09:12:25 #14
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_34190745
Jeetje wat een vroege vogels hier Goedemorgen trouwens
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_34190968
Goeiemorgen.

Luchtbel succes he vandaag

Joepie wij kunnen maandag bij eht his gaan kijken. Kinders beide op school dus rustig de tijd. Donderdag eerst langs de hypotheker. O en beneden is het ook nog eens dubbel glas. Ik wil het, ik wil het, ik wil het. Het heeft zo moeten zijn dat we die vorige bejaardenwoning geweigerd hebben
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_34191532
jessie kijk eens in het foto topic
  woensdag 18 januari 2006 @ 10:01:21 #17
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34191617
Oeh Jessie wat fijn spannend!

Ik ben niet meer zo zenuwachtig gelukkig (niet meer zo ) maar nu weet ik niet meer wat ik aan moet en hoe m'n haar moet blablablabla
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 januari 2006 @ 10:22:36 #18
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34192148
LadyBos nu helemaal gevloerd? Hoop maar van niet...

Succes straks, LB Zet hem op hoor!

Jessie, wat spannend!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 18 januari 2006 @ 10:25:37 #19
30488 coolbabe
My little pwny
pi_34192220
LB ik duim voor je! Het gaat gewoon goed, omdat het moet
Spannend Jessie!
pi_34192299
Luchtbel trek vooral iets aan waar je je zelf prettig in voelt!!!

Ja spannend he. De vrouwtjes op de peuterspeelzaal (veel wonen dus in die buurt) zeggen dat de buurt leuk is, de huizen leuk. Dat we vast ja gaan zeggen.
Alles is alweer ingericht door mij
Gelukkig hebben we het rozenbehang nog niet in Jans dr kamer geplakt!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 18 januari 2006 @ 10:45:34 #21
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34192676
Jessie m'n pyjama lijkt me niet zo heel gepast
pi_34192837
heel veel succes luchtbel.

en beterschap voor alle Bosjes, wat ellendig joh.

jessie, leuk!!! ben benieuwd!
  woensdag 18 januari 2006 @ 10:54:39 #23
30488 coolbabe
My little pwny
pi_34192904
Dan maak je wel een onvergetelijke indruk LB
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2006 @ 10:56:10 #24
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34192939
wat voor huis is het jessie? ver weg?
pi_34192983
als de vrouwtjes van de psz daar wonen is 't vast niet zo heel ver weg.
  woensdag 18 januari 2006 @ 11:02:53 #26
30488 coolbabe
My little pwny
pi_34193092
de vrouwtjes
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 januari 2006 @ 11:06:15 #27
13151 crew  Rewimo
pi_34193171
Ze zijn allemaal heel klein
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 18 januari 2006 @ 11:09:12 #28
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34193234
hehe ik was ff uitgevallen, ff terug me mandje in gekropen dus, en maxim ook.

manlief werkt maar heel weinig ja, laatste maand helemaal niet zelfs, er komen gewoon geen opdrachten binnen, slappe tijd nu. hij is eigen baas overigens
maar aan de andere kant als hij het druk heeft is hij wel elke dag weg, maar dan ook maar hooguit een uurtje of 5, smiddags is hij dan weer thuis.
pi_34197351
Lol vrouwen dan

Maarre ik ben bij t huis wezen kijken alvast. Samen met een vrouwtje ehhh vrouw die daar woont. Nou er is dus geen dubbelglas. Het plafond is heel raar een soort van verlaagd met, ja, niet te omschrijven ik ga er maandag foto's van maken. Op de ene muur zit boomschors en op de andere muur oud jute Er komen echt hele oude mensen uit dit huis. Ik hoop dat Geer er doorheen kan kijken De keuken is heel simpel, een wit keukenblokje. Maar dat vind ik wel prima. En wel lekker groot. De tuin is niet veel, maar dat is die nu ook niet. En het ligt er wel verzorgd bij. Toch wil ik het nog steeds. De ligging is zo leuk
Het voelt heerlijk!!!!
pi_34197383
Tegen wie was je uitgevallen dan Martineke?
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 januari 2006 @ 13:19:36 #31
13151 crew  Rewimo
pi_34197543
LB, ben je al terug?

Jessie, wat er op de muren zit is inderdaad niet zo belangrijk. Ruimte is wel fijn natuurlijk Geen dubbelglas is weer minder...
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2006 @ 13:22:54 #32
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34197656
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:14 schreef jessie het volgende:
Lol vrouwen dan

Maarre ik ben bij t huis wezen kijken alvast. Samen met een vrouwtje ehhh vrouw die daar woont. Nou er is dus geen dubbelglas. Het plafond is heel raar een soort van verlaagd met, ja, niet te omschrijven ik ga er maandag foto's van maken. Op de ene muur zit boomschors en op de andere muur oud jute Er komen echt hele oude mensen uit dit huis. Ik hoop dat Geer er doorheen kan kijken De keuken is heel simpel, een wit keukenblokje. Maar dat vind ik wel prima. En wel lekker groot. De tuin is niet veel, maar dat is die nu ook niet. En het ligt er wel verzorgd bij. Toch wil ik het nog steeds. De ligging is zo leuk
dat klinkt leuk jessie
ik hoop echt voor je dat het was is
pi_34197847
boomschors! (klinkt alsof 't er zo gegroeid is jessie. )
pi_34197984
Dat dubbelglas zouden we misschien nog wel kunnen laten zetten. Het is een koopgarant woning dus je deelt winst en verlies. De prijs van het huis is daardoor niet hoog. 137.000 Het gaat nog getaxeerd worden dan. Maar de prijs mag niet meer als 10 procent afwijken.

Echt eng belt er net politie of Geer thuis is. Schrik me wezenloos. Maar het gaat over een dood van een paar jaar geleden in onze oude straat. En ze willen nu mensen spreken die er gewoond hebben. Hebben mij dus ook nodig. Ik zei nog dat ik het zo gek vond dat er toendertijd nooit mensen verhoord zijn. Maar toen dacht men dat het een "ongeluk" was.....
Maar goed nu heb ik voor vrijdag afgesproken en dan heeft Jans logopedie. Moet ik t afzeggen, weer helemaal op gaan zoeken naar wie ik moet bellen enzo. Wat een gedoe.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_34198110
We duimen mee Jessie en Luchtbel
Geen dubbel glas is wel erg vervelend..
/edit ik had Jessie's laatste post gemist

[ Bericht 31% gewijzigd door poemojn op 18-01-2006 13:44:01 ]
  woensdag 18 januari 2006 @ 14:09:47 #36
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34199461
Bah wat eng Jessie!

Het gesprek duurde lang en ging best goed denk ik.
  woensdag 18 januari 2006 @ 14:09:50 #37
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34199462
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:15 schreef jessie het volgende:
Tegen wie was je uitgevallen dan Martineke?
hehe, uitgevallen= terug in me mandje gekropen
pi_34199760
Nou het was me hier het nachtje wel. MrBos kroop over de grond van ellende Hij dacht echt dat ie dood ging en lag te ijlen dat ik moest zeggen dat hij moest gaan slapen. Maar gelukkig hielp de loperamide en domperidon dus hij heeft nog een paar uurtjes kunnen slapen. Mijn vader is gekomen om te helpen, en die is langs de huisartsenpost gegaan om de domperidon te halen. Ik wordt met de minuut misselijker dus zit ook aan de domperidon in de hoop dat ik het af kan wenden.

Myrthe heeft vannacht goed geslapen, en een halve fles binnengehouden. Maar toen ik vanochtend de antibiotica gaf kwam het er binnen 5 seconden weer uit, inclusief de andere helft van de fles We zaten allebei helemaal onder dus ik heb haar in bad gezet en ben er zelf bij gekropen, toen liet Myrthe een windje en moesten we heeeeeeeeel snel het bad weer uit Dus helemaal lekker is ze ook nog niet, ze is nu wel weer aan het spelen gelukkig.
pi_34199785
Spannend Luchtbel en al enig idee wanneer je iets meer weet?

Ik kreeg vandaag een brief van het ziekenhuis dat ik a.s. maandag voor een 2 de poging aan het sol gesprek mag deelnemen, moet er om 12.20 uur zijn

Huize bos nogmaals beterschap
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  woensdag 18 januari 2006 @ 14:25:04 #40
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34200111
In de loop van volgende week Bar. Spannend he, nieuw werk?
Ik dacht dat ik m'n zenuwen onder controle had en het gesprek liep ook wel goed maar het duurde echt best lang. Na een kwartier kreeg ik steeds meer het gevoel dat ik moest kotsen en het werd echt me de minuut erger en die man maar door lullen en steeds vragen of ik het voor me zag en wat ik er vond en wat ik zou doen. Hij vroeg ook wat voor een afdeling mij leuk leek en zei dat ze probeerden daar rekening mee te houden, dat klonk wel goed. Ik had mezelf beloofd kalm te blijven en dat lukte ook wel alleen m'n lichaam werkte niet mee was ik ff blij toen ik buiten stond!

Beterschap LadyBos! echt rot zeg!
pi_34200480
Ik ga voor je duimen en zeker spannend.
Ik ben eerlijk dat ik er ook wel beetje tegenop zie maandag
Niet zozeer tegenover het gesprek, maar meer omdat er gewoon 4 mensen bij zullen zitten.....
Ben ook wel enorm benieuwd hoe het allemaal zal zijn daar in het ziekenhuis

hoop wel dat ik me dan iig al stukken beter voel als nu.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_34200509
Ohoh LB ik hoop maar dat het kotsen van de zenuwen kwamen en dat je niet ook ziek wordt
pi_34200544
Oooooooooo nu snap ik het Martineke. Nooit gehoord van die uitdrukking

Wat goed van je luchtbel Dat word een weekje in spanning zitten dus.
Ladybos dit duurt wel lang nu zo he
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2006 @ 14:42:11 #44
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_34200883
Luchtbel wat spannend. Hopelijk heeft die man niet zoveel gemerkt van je zenuwen. Stel je voor dat je over hem had heengekotst

Ladybos ik ben blij dat de medicijnen in ieder geval een klein beetje verlichting hebben kunnen geven. Helaas ziet de situatie er nog steeds niet al te rooskleurig uit en daarom vanaf hier nog even een hele dikke knuffel (nou ja, niet al te dik want anders wordt ik ook nog ziek) voor jullie alle 3
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 18 januari 2006 @ 14:43:56 #45
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34200959
Ja Ladybos daar ben ik behoorlijk zeker van en ik had vannacht wellicht iets te veel gedronken om uberhaupt te kunnen slapen dus ziek zal ik niet worden!

Bar het is ook best eng, ik vind zelf die gresprekken nooit zo erg. Maar ik ben zo bang dat ik afgewezen wordt en dus teleurgesteld ben straks
  woensdag 18 januari 2006 @ 14:46:01 #46
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34201051
Wehehe Slaapmeisje, zulke dingen droom ik van te voren altijd
pi_34201091
Hoeveel kandidaten waren er nog meer in de runnig Luchtbel of is dat niet bekend
en je weet het soms toch nooit hoor, Ik vind het soms zo moeilijk in te schatten wat ze nu van je vinden, en dan krijg je ineens dat berichtje....
pi_34201920
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:43 schreef Luchtbel het volgende:
Ja Ladybos daar ben ik behoorlijk zeker van en ik had vannacht wellicht iets te veel gedronken om uberhaupt te kunnen slapen dus ziek zal ik niet worden!

Bar het is ook best eng, ik vind zelf die gresprekken nooit zo erg. Maar ik ben zo bang dat ik afgewezen wordt en dus teleurgesteld ben straks
Ik duim nog ff door

Ik vind de brief het aller-aller-aller-ergst. Alle sollicitaties die ik tot nu toe heb gehad waren dus allemaal via-via en dan meteen een gesprek.

Toen ik gesprek had op m'n oude middelbare school voor docent Levo had ik halverwege het idee dat ik ging flauwvallen (van het hyperventileren denk ik). Ik heb mezelf met de grootst mogelijke moeite in de hand gekregen ik zag mezelf al *boink* met mijn kop op tafel vallen.

Ben overigens erg blij dat ik 't niet geworden ben hahahaha, op de 1 of andere manier vind ik het docentschap niet echt bij me passen. En ik ik riep al jaren dat ik juf wilde worden.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_34202049
Lady-S... doet je eens melden. Ik heb een vraag aan je. Zag in het Tunesië topic dat jij naar Hotel Saaida bent geweest. Daar ga ik ook heen. Dus... vertel mij er eens meer over... ben nl. zeer benieuwd.
pi_34202328
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:09 schreef Kleintje het volgende:
Lady-S... doet je eens melden. Ik heb een vraag aan je. Zag in het Tunesië topic dat jij naar Hotel Saaida bent geweest. Daar ga ik ook heen. Dus... vertel mij er eens meer over... ben nl. zeer benieuwd.
Misschien staat ie hier ook ergens tussen: http://pittie.web-log.nl/
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')