moest je nodig zeiken?quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Heb ik gedaan en nu zit er weer sinas in
verklaar mij dat eens !
Joh wel een bosgeest;quote:Op woensdag 18 januari 2006 05:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Bosgeest.. er is geen bos in de buurt.
Mijn fotoboek wat doe je !?quote:Op woensdag 18 januari 2006 05:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Joh wel een bosgeest;
[afbeelding]
Ik maak mijn Pizza zelf.quote:Op woensdag 18 januari 2006 05:21 schreef zoalshetis het volgende:
was het niet de pizza koerier?
Ik sterf van de honger, verdomme!
Uhm ik zit op fok hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 05:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
the sims
ooh ..
lol de TS speelt gewoon Sims
met muiz3n vlees?quote:Op woensdag 18 januari 2006 05:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik maak mijn Pizza zelf.
ik af en toe ook welquote:
de laatste keer dat ik dat had, was ik kneiterstoned van een spacecakequote:Op woensdag 18 januari 2006 04:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zit op fok met lekker muziekje
Zie ik net een vaag figuur in mijn rechter ooghoek
Zie duidelijk een wazige gast voor de bank staan...
Maken jullie ook zoiets vaker mee dat je mensen in je ooghoeken ziet en dan draai je je hoofd en dan zijn ze weg !?
Nou ik wel.
maar ik ben clean.quote:Op woensdag 18 januari 2006 05:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik dat had, was ik kneiterstoned van een spacecake
(was tevens de eerste en (tot nu toe) laatste keer dat ik dat was)
Zie je ik spreek de waarheid !quote:Op woensdag 18 januari 2006 05:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
idd, Anders heb je nu ook geen honger immers
er stond net een wekker in me kamer..quote:Op woensdag 18 januari 2006 05:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zie je ik spreek de waarheid !
ok, ok, ik ga alweer naar huisquote:Op woensdag 18 januari 2006 05:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zie je ik spreek de waarheid !
Heel fok weet nu zeker dat ik al vanaf dinsdag 11:15 wakker benquote:Op woensdag 18 januari 2006 06:00 schreef DeeCruise het volgende:
Je bent al van dinsdag morgen 11:15 wakker....chemisch....Iets minder genotsmiddelen nemen en de denkbeeldige vrienden gaan vanzelf weg...
Alleen degene die in het andere topic zijn geweest waar je dat verkondigd hebt...quote:Op woensdag 18 januari 2006 06:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heel fok weet nu zeker dat ik al vanaf dinsdag 11:15 wakker ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |