Ja, maar die heeft slappe friet die stinkt en is keiduurquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:09 schreef X-Naut het volgende:
Geen friettent in de buurt ?
Haal een keer je wijsvinger tussen je tenen goed door en je hebt genoeg om een week lang een afrikaans dorpje van eten te voorzien.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:07 schreef veldmuis het volgende:
En het duurt nog minuten lang voor het eten klaar is!!.
En dan wordt het nog ranzig eten ook!
Ik denk dat ik maar een vetpan voor mn eigen ga kopen ofzo
keiquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft slappe friet die stinkt en is keiduur
Daar zijn ze te arm om honger te hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:15 schreef renz0r het volgende:
In landen in Afrika, daar sterven ze van de honger!!!
Ga op jezelf wonen jankertquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft slappe friet die stinkt en is keiduur
Nietus, die hebben gewoon keiveel trekquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:15 schreef renz0r het volgende:
Nou nou een topic openen voor die 3 minunten dat je op je eten moest wachtenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:10 schreef veldmuis het volgende:
Ik ga eten, brb! Vertel zo hoe het was! Moeten jullie nog even in spanning afwachten.
Scherp!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:22 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Nou nou een topic openen voor die 3 minunten dat je op je eten moest wachten![]()
Honger is relatief zeurmuts.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:15 schreef renz0r het volgende:
volgens mij krijg hij helemaal niks meer te eten van zijn mamaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:30 schreef sr_firewire het volgende:
Wat heb je gevreten ?
Mennus dellekes?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:31 schreef De_Ananas het volgende:
Kheb nog wel wat dellekes
Oeh lekker!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:31 schreef De_Ananas het volgende:
Kheb nog wel wat dellekes
Mênnus dellekesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mennus dellekes?
Waar staat mennus eigenlijk voor
Kindertjes in Afrika hebben trek WIJ in het Westen hebben hongerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:15 schreef renz0r het volgende:
Je lijkt m'n ex wel, sletquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:31 schreef Pinpas het volgende:
[..]
Kindertjes in Afrika hebben trek WIJ in het Westen hebben honger![]()
Aardappels met gekookte witlof en een of ander worstspulquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:30 schreef sr_firewire het volgende:
Wat heb je gevreten ?
Aardappels en witlof vreet ik ook nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:43 schreef veldmuis het volgende:
Speciaal voor sr_firewire:
[..]
Aardappels met gekookte witlof en een of ander worstspul.
Witlofquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:43 schreef veldmuis het volgende:
Speciaal voor sr_firewire:
[..]
Aardappels met gekookte witlof en een of ander worstspul.
Wat voegt die Shift toe dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:45 schreef kletskop het volgende:
wat een kuttopic! Wees blij dat je fucking te eten hebt, als ik moderator was zou dit topic allang verbannen, gekickt en shift-delete zijn![]()
Vang een roos.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:52 schreef GSi het volgende:
Pluk een vis.
Niet meer te restoren, enzo.quote:
Eet een appel.quote:
ik heb zin in Muizen..quote:Op woensdag 18 januari 2006 05:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb zin in Pizza
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |