abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator donderdag 19 januari 2006 @ 20:41:06 #51
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34253743
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:39 schreef livelink het volgende:
Toch heb ik er wel moeite mee dat daar nu al allerlei toetsen aan ten grondslag liggen.
Nou ik ook zeg! Sorry hoor maar ik vind het belachelijk om nu al, op deze leeftijd, te gaan toetsen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 20:52:47 #52
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34254183
Tja, wij kregen vroeger 1 citotoets, nu krijgen ze die elk jaar. De meeste scholen werken hiermee, heb ik begrepen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 19 januari 2006 @ 20:55:17 #53
7074 moussy
kuttekop
pi_34254282
René heeft idd net weer een toetsenweek achter de rug!

Lois, Cas is ook braaf, die luistert nog, dus hij mag nog blijven
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_34254608
Livelink wat leuk dat Katja zo trots met dr werkje kwam Wat klinkt dat ook leuk he als ze het over hun werkjes hebben.
Hoe is die borrel op de peuterspeelzaal afgelopen?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 21:15:51 #55
13151 crew  Rewimo
pi_34255100
Christan kwam van de week ook met iets leuks aan: ze hadden een vogelhuisje geplakt. En vetbolletjes gemaakt. En buiten voor de klas, in de tuin, staat nu een echt vogelhuisje met vetbolletjes en pindaslingers
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:13:50 #56
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_34257810
die kleutertoetsen, is dat toevallig met een clowntje?
patat ftw :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 22:19:20 #57
13151 crew  Rewimo
pi_34258044
Ik weet het niet, Daniman. Christan had het over blauwe, groene en roze boekjes.
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:32:23 #58
30488 coolbabe
My little pwny
pi_34258703
Jasper heeft nog niet een toets hoeven maken. Misschien moet ik eens navragen hoe dat bij hem op school zit.
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:34:21 #59
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_34258825
oh, boekjes. Dan waarschijnlijk niet. Maar omdat het bedrijf waar ik werk ook Cito als opdrachtgever heeft, hebben we ook digitale kleutertoetssystemen geprogrammeerd. Vandaar
  donderdag 19 januari 2006 @ 23:29:23 #60
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_34261495
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:03 schreef jessie het volgende:
Livelink wat leuk dat Katja zo trots met dr werkje kwam Wat klinkt dat ook leuk he als ze het over hun werkjes hebben.
Hoe is die borrel op de peuterspeelzaal afgelopen?
De borrel was leuk, het was voor mij zelf wel even pijnlijk om Katja zo in haar element te zien. Ze ging meteen met de andere kinderen spelen en rennen en was gewoon weer helemaal thuis leek het wel. Maar ze is daar natuurlijk ook bijna 4 jaar lang 3 dagen per week geweest.
Gelukkig accepteerde ze de volgende dag wel gewoon weer dat ze naar school moest, maar de creche speelt nog wel een grote rol in haar gedachten. Stom voorbeeld; onze videorecorder was al een paar maanden kapot en Katja had al die tijd haar lievelingsvideo van Pippi Langkous niet kunnen kijken. Afgelopen weekend heeft John het ding eindelijk eens gemaakt en ze zei meteen tegen me dat ze morgen even naar de creche moest om Pascalle (een vriendinnetje van de creche) te vertellen dat ze Pippi weer kon zien. En we hebben haar dinsdag om die reden toch maar weer even meegenomen bij het ophalen van Job zodat ze dat kon vertellen.

en ik vond het eigenlijk zo aandoenlijk, ik zag dat echt voor me; Katja die tegen haar vriendinnetje vertelt dat ze Pippi niet meer kan zien. Geen idee dat dat zo belangrijk voor haar was. Op dat soort momenten besef ik me dat je eigenlijk nog zo ver van de belevingswereld van je eigen kind kan staan
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_34261985
Ik neem Bo op de dagen dat ze eerder uit is als Jans dindag en donderdag middag dus ook mee om Jans te halen. Bo was de laatste keer zelfs verlegen. Ze wilde dolgraag. (terwijl zij het er niet eens zo naar haar zin had, kan je nagaan) Ze zou dit en dat vertellen. Op die middagen is ook haar lievelingsjuf er nog. En dan komt ze en dan verstopt ze zich bijna achter mij
Verder gaat het wel heel goed op school. Vandaag een dagje (ochtend was de bedoeling, maar vanmiddag geen oppas voor zieke Jans) thuis gehouden ivm vermoeidheid. Ze maakt al echt vriendinnetjes. En leert echt nieuwe dingen.
Montessorri staat bekend om dingen te voelen. Ze voelen bv letters op hout, hoe die letter loopt enzo. Dit om je bewust te worden van de beweging, die je bij t schrijven ook weer nodig heeft.
Zijn we van de week aan het wandelen zegt Bo "ff wachten hoor, ff voelen". Gaat ze op de grond zitten bij zo'n 'hond in de goot' tegel. En gaat de letters met haar vingers betasten
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 19 januari 2006 @ 23:43:10 #62
37150 livelink
pi_34262176
Dat bedoel ik nou; dat zou je toch zelf nooit bedenken dat 1 week school al zo'n effect heeft? Ik tenminste niet. Ik vind dat werkelijk zo leuk om op zo'n manier mee te maken wat er allemaal in een kind omgaat en wat er blijft hangen en wat niet blijft hangen en wat belangrijk is en wat niet belangrijk is.
pi_34262201
hehheh zolang ze de drollen zelf nog maar laat liggen.

livelink, ik vind het wel een mooie manier zo om katja wat langzaamaan afscheid te laten nemen van het kiderdagverblijf. (en idem voor Bo bij de psz). abrupt nooit meer naar toe gaan lijkt me pas echt erg, en ook wat onnatuurlijk.
  donderdag 19 januari 2006 @ 23:49:51 #64
37150 livelink
pi_34262478
Ja, achteraf denk ik dat je gelijk hebt, maar op dat moment dacht ik dat ze dat niet zou kunnen bevatten en wilde ik haar in bescherming nemen daartegen.
  † In Memoriam † vrijdag 20 januari 2006 @ 10:58:43 #65
7074 moussy
kuttekop
pi_34271263
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:49 schreef livelink het volgende:
Ja, achteraf denk ik dat je gelijk hebt, maar op dat moment dacht ik dat ze dat niet zou kunnen bevatten en wilde ik haar in bescherming nemen daartegen.
Ik vind het nog altijd moeilijk om de kinderen in te schatten hoor. Zo dacht ik dat René nog wel wilde trakteren met afscheid van de psz, maar dat wilde ze helemaal niet, ze wilde helemaal niet meer terug
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 11:06:18 #66
13151 crew  Rewimo
pi_34271474
Christan vraagt ook nooit meer naar de crèche. Zelfs de BSO lijkt ie al vergeten te zijn
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:21:01 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34271898
Krijgen de kleuters echt toetsen joh! Jemig!
  † In Memoriam † vrijdag 20 januari 2006 @ 11:25:01 #68
7074 moussy
kuttekop
pi_34272022
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:21 schreef Brighteyes het volgende:
Krijgen de kleuters echt toetsen joh! Jemig!
ja echt hoor, zoals ik al zei, René heeft een toetsweek achter de rug... ik vind het te triest voor woorden
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:29:10 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34272168
Een hele week idd!
Wat toetsen ze dan in vredesnaam een hele week?
  † In Memoriam † vrijdag 20 januari 2006 @ 11:31:31 #70
7074 moussy
kuttekop
pi_34272250
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:29 schreef Brighteyes het volgende:
Een hele week idd!
Wat toetsen ze dan in vredesnaam een hele week?
Ik heb géén idee. Ik weet wel dat de toetsen in aparte lokalen worden afgenomen. René zat met nog 3 kinderen in een leeg lokaal tijdens een aantal toetsen. Maar ook bij de begeleider van school op kantoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 11:34:24 #71
13151 crew  Rewimo
pi_34272351
Bij Christan bestaan die toetsen uit een reeks plaatjes waar de juf dan iets bij vertelt en dan moeten ze het goede plaatje onderstrepen. Dus iets van: onderstreep de blauwe trein, het rode vierkant, het vakje met 4 ballen en zo. Ze testen op taal- en rekenvermogen.
  † In Memoriam † vrijdag 20 januari 2006 @ 11:50:32 #72
7074 moussy
kuttekop
pi_34272907
Ik zie net op de kalender van school dat er volgende weekw eer een toetsweek is
  † In Memoriam † vrijdag 20 januari 2006 @ 15:25:04 #73
7074 moussy
kuttekop
pi_34280435

2 meiden hier, meid 1 is al naar huis omdat ze geen zin had om tv te kijken, de rest wel... Meidje 2 komt bij me, ik verveel me zo. Ik bedenk me dat ik mijn keukentrucendoos opentrek (5 min. er voor zei ze dat mn keuken een troep was, omdat ik te veel spullen had ) wafelijzer op tafel, mix gemaakt.. want dát wilden ze wel.. Ik laat zien aan meidje 2 (René weet het al) hoe het moet... meidje 2 loopt naar de tv om weer verder te kijken, met de mededeling : saahaaai.....

† In Memoriam † vrijdag 20 januari 2006 @ 15:37:41 #74
7074 moussy
kuttekop
pi_34280874
zeur deel 2

Sta ik met mijn goeie gedrag die wafels te bakken, zijn ze niet goed, het moeten hartjes zijn Dan hakken ze die er maar lekker zelf van
  zaterdag 21 januari 2006 @ 00:09:23 #75
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_34297390
Wat fijn dat Bo het zo naar de zin heeft! Gaat het nog steeds goed met wegbrengen?

Afgelopen donderdag hebben we een gesprek met school gehad en dat is erg positief verlopen! We werden serieus genomen en er wordt actie ondernomen.
Ook willen ze hem doortoetsen, zodat ze weten hoever hij op diverse onderdelen is, zodat ze daarop kunnen inspelen.
Daan heeft ook toetsen gedaan (van groep 2) en dat vond hij heel erg leuk. Hij vond het heel erg jammer dat hij het werkboekje niet mee naar huis mocht nemen. Meestal komt hij minder enthousiast uit school .
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_34298294
Gaan ze doortesten tot C-niveau Grijs? Wel fijn verder!
  zaterdag 21 januari 2006 @ 00:52:17 #77
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_34298736
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 00:37 schreef poemojn het volgende:
Gaan ze doortesten tot C-niveau Grijs? Wel fijn verder!
Inderdaad Poemojn, ik zie dat je je ook daar al in verdiept hebt?
pi_34300591
Vandaag ook nog op een verjaardag een hele discussie gehad over toetsen. En eigenlijk heb ik er helemaal niet zo'n moeite mee. Eigenlijk snap ik de ophef (want dat was het vandaag wel) niet zo.
Ze worden getoetst, kijken hoever ze zijn, hoe ze meekomen, dat wordt met de ouders besproken en mochten er problemen uit tevoorschijn komen wordt dat heel gericht aangepakt.
Woensdag heb ik nog een heel gesprek gehad met de Juf van Britt en Romée. Ze blijken met lezen en hakken en (vooral) plakken echt ontzettend slecht te scoren. Ze zei het niet maar ik denk dat ze wat dat betreft de slechtsten van de klas waren. Hóe slecht ze scoorden was duidelijk te zien aan de toets. Daarvoor, zei ook Juf, had niemand écht in de gaten hoe slecht het ging. Rond de kerst moeten ze toch wel het een en ander kunnen lezen. Nou, de dames hier niet hoor.
(Dat kan ik niet, dat wil ik niet, ik weet niet hoe dat moet, dat woord hebben we nog niet geleerd, ik weet niet welke letter dat is, ik snap er niets van, Pet... Puh Eh T... Puh Eh T... euhm... Poes?)

Vond het wel prettig dat het op deze manier aan het licht is gekomen, en dat ze nu (al enige tijd) 'bijles' krijgen in 'hakken en plakken'.

Er zit inmiddels wat vooruitgang in. Aankomende week hebben ze weer toetsen en nav de toetsen kijken we hoe het nu met ze gaat. Verder doen ze het perfect gelukkig
Maak me dan ook (nog) geen zorgen over een leesstoornis maar het moet wel beter worden
Screw them.
We're going home.
pi_34302332
Grijs, ik herken je verhaal. Hier hebben ze het gelukkig zelf gezien op school, wij hebben niets gezegd. Ookal wisten we het al langer via testen op het Cb en zo voort.

Onze jongste (nu 4,5) is dan ook na de herfstvakantie getest (door de IB-er in samenwerking met de SBD) en vervolgens in groep 2 geplaatst. Hij doet nu alles met groep 2 en dat scheelt een heel kind : hij is vrolijk, enthousiast en volgens de juf als een blad aan de boom omgedraaid kwa gedrag...... Niet meer stieren en vervelend doen.

Het is niet de bedoeling dat hij naar groep 3 gaat, direct na de zomer maar waarschijnlijk in Januari. Hoe ze dat willen doen snap ik ook niet maar het schijnt te kunnen.
De oudste heeft net de kleutertest gedaan, ik ben benieuwd....
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 januari 2006 @ 11:29:49 #80
13151 crew  Rewimo
pi_34304338
Ik heb op school nagevraagd hoe het nou zat met dat testen. Blijkt dus dat dit de 'echte' toets was De vorige keer hebben de middelsten meegeoefend met de oudsten om te kijken hoe ze het eraf zouden brengen. Afwachten dus maar.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 12:36:46 #81
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_34306037
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:39 schreef livelink het volgende:
Toch heb ik er wel moeite mee dat daar nu al allerlei toetsen aan ten grondslag liggen.
ten eerste, ik heb geen kinderen dus wat ik zeg kan mischien compleet verkeerd zijn.

Maar is het toetsen van kinderen niet een goede manier om te testen waar ze nu precies staan in hun ontwikkeling? En aan de hand daarvan hun leerprogramma aanpassen? Of ben ik nu lekker naief?

Als ik het doortrek naar mijn eigen schooltijd zou het imho beter zijn geweest als ik jaarlijks getest was.. mischien zou ik dan nu een beetje normaal nederlands kunnen schrijven ipv overal spel- en gramaticafouten te maken.
#things i do to people i love shouldn't be allowed#
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 januari 2006 @ 20:55:08 #82
13151 crew  Rewimo
pi_34322985
Ik denk eerlijk gezegd dat wij vroeger ook getoetst werden. Alleen dan niet onder de zware noemer 'toets' maar op een andere manier. Als het goed is kan een leerkracht aan je manier van werken en de resultaten ook zien hoe je het er vanaf brengt op bepaalde vlakken. Nog afgezien van het observeren tijdens de lessen.

Het is misschien wel makkelijker dat er nu standaardtoetsen zijn waardoor bepaalde (leer)resultaten objectiever getoetst kunnen worden. Het lijkt me echter dat de observatie door de leerkracht ook een heel belangrijke factor is.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 21:40:23 #83
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_34324733
een goede toetsleider maakt het voor kinderen op jonge leeftijd ook niet zo toetsachtig maar meer als een educatief spel voor het kind, waardoor het kind enthousiast is, en zodoende getoetst kan worden.

Mits het niet te vaak gebeurt en zo effectief mogelijk, zou ik niet tegen het toetsen van jonge kinderen zijn.
  † In Memoriam † zaterdag 21 januari 2006 @ 21:48:35 #84
43556 miss_dynastie
pi_34325006
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 21:40 schreef daniman het volgende:
een goede toetsleider maakt het voor kinderen op jonge leeftijd ook niet zo toetsachtig maar meer als een educatief spel voor het kind, waardoor het kind enthousiast is, en zodoende getoetst kan worden.
Yup, lijkt me inderdaad heel belangrijk dat er niet zo jong al de druk van 'toets' op gelegd wordt. Maar als je er spelenderwijs mee bekend wordt, kan ik me voorstellen dat de overgang naar regelmatig repetities en toetsen ook niet zo groot is. Ligt er dus idd aan hoe het gebracht wordt.
  zondag 22 januari 2006 @ 11:26:14 #85
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_34337534
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 20:55 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat wij vroeger ook getoetst werden. Alleen dan niet onder de zware noemer 'toets' maar op een andere manier. Als het goed is kan een leerkracht aan je manier van werken en de resultaten ook zien hoe je het er vanaf brengt op bepaalde vlakken. Nog afgezien van het observeren tijdens de lessen.

Het is misschien wel makkelijker dat er nu standaardtoetsen zijn waardoor bepaalde (leer)resultaten objectiever getoetst kunnen worden. Het lijkt me echter dat de observatie door de leerkracht ook een heel belangrijke factor is.
De juf van Daan heeft niet tegen de kinderen gezegd dat het een toets was. Daan kwam heel enthousiast thuis dat ze in een heel leuk boekje gewerkt hadden, dat hij niet mee naar huis mocht nemen. Dat vond hij heel erg jammer. Ik heb hem uitgelegd dat het een test was en dat het daarom om school moet blijven. Vind ik prima zo, hij hoeft vantevoren niet per se te weten dat hij getest wordt, maar als hij dat nu wel doorheeft, vindt hij het testen waarschijnlijk niet vervelend. Ik heb hem trouwens niet uitgelegd waarvoor dat testen nodig is (heeft hij ook nog niet gevraagd).
De observaties van de juf zijn ook belangrijk, maar bij Daan is dat niet voldoende om zijn kunnen in kaart te brengen. Hij doet in de klas heel leuk mee, maar laat niet zien dat hij (vaak) meer kan dan de andere kinderen, ook niet als de juf hem dat aanbiedt. Bij de testen liet hij dat wel zien.
Het zou natuurlijk ook andersom kunnen, daarom is het belangrijk dat de juf goed observeert.
  zondag 22 januari 2006 @ 21:36:25 #86
30488 coolbabe
My little pwny
pi_34358659
We waren vandaag de schuur aan het opruimen en Jasper en Tom waren buiten een beetje aan het rommelen. Jasper pakte zijn fiets en ik vroeg hem of hij niet dacht dat hij ondertussen al eens zonder zijwieltjes kon fietsen? Hij dacht zelf van wel, en we haalden de wieltjes er van af.
Na een rondje over het plein terwijl ik hem stevig vasthield om zijn evenwicht te helpen vinden, fietste hij zomaar weg Remmen en bochtjes draaien gaan al heel aardig, alleeen bij het wegrijden heeft hij nog wat hulp nodig maar ik ben zo trots Hij fietst zonder zijwieltjes
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 januari 2006 @ 21:40:16 #87
13151 crew  Rewimo
pi_34358814
Goed zeg, coolbabe, trots ben je dan hè? Christan heeft sinds gisteren eindelijk het opstappen en wegrijden door. Hij heeft de hele middag gefietst bij opa en oma. Het fietsen op zich kon hij wel maar nu kan hij er zelf op en af.
  † In Memoriam † zondag 22 januari 2006 @ 22:51:47 #88
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34361782
wat goed coolbabe
wat zal jij trots zijn.

o, had ik laatst niet gezegd dat ik me afvroeg of luca nog zou gaan wisselen of dat hij tot het bejaardenhuis met zijn melkgebit zou blijven zitten?
nou meneer is met een inhaalslag begonnen.
na de eerste boventand eruit, zit nu de hele voorzooi los.
zowel boven als beneden rammelt er van alles
als het even tegenzit en alles valt er tegelijk uit istie tandloos
dat is dan ook weer wat overdreven
  zondag 22 januari 2006 @ 22:54:34 #89
37150 livelink
pi_34361902
Wat goed van Christan en Jasper!! Katja kan wel fietsen met zijwieltjes, maar is toch een paar keer gevallen en wil dan meteen een hele tijd niet meer.

Luca zonder tanden zie ik zo voor me; lijkt me niet de meest handige manier van wisselen. Hopelijk komen de nieuwe tanden ook net zo snel.

Rewimo, ik zag dat Christan niet meer naar de BSO ging. Ik heb dat even gemist. Waarom ben je daar vanaf gestapt?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 januari 2006 @ 07:13:00 #90
13151 crew  Rewimo
pi_34368424
livelink, oma heeft aangeboden om hem op te vangen, voorheen kon dat niet altijd omdat ze dan maandenlang naar Spanje ging, maar dat is nu niet meer het geval. Hij kan bij haar lekker buitenspelen 's middags, vindt ie heerlijk

lady-wrb, foto van de fietsenstalling graag
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2006 @ 07:16:32 #91
37843 lady-wrb
kortaf
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 januari 2006 @ 07:17:32 #92
13151 crew  Rewimo
pi_34368448
Zeg dan dat je 'm er later mee wilt kunnen pesten
pi_34368553
om even op dat testen terug te komen. IK heb een jaar of 10 geleden stage gelopen op een basisschool. En ook toen werd er al getest. Alleen was dat geen cito test, maar gewoon een van school/. Ik ging dan met de kleuters kijken of ze de kleuren kenden en dat soort toetsen.
Dat werd dan genoteerd in de map en die werd dan steeds bekeken om te kijken of een kleuter mischien over kon
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2006 @ 07:46:49 #94
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34368606
ze kijken ook of het kind het geestelijk wel aankan hoor teig.
al kan het kind in groep 2 staartdelingen maken, als het geestelijk er niet aan toe is, wordt het advies toch altijd een jaartje extra kleuteren. wat ik overigens heel verstandig vind.
in luca's klas wilden ze een jongen een jaartje laten kleuteren omdat hij er inderdaad geestelijk niet aan toe was. hij is toch overgegaan (mede doordat hij als jongste van de klas tevens de grootste van de klas is). hij kan het wel redelijk bijbenen, maar je merkt dat hij ontzettend speels is en zo ontzettend snel afgeleid. eigenlijk vind zoiets best wel zielig, want dat werkt gewoon tegen hem.
pi_34368650
ja dat zal idd. Maar daar had ik dan als stagair klassenassistent weinig mee te maken. Ik nam de testen af en meer eigenlijk ook niet.
  † In Memoriam † dinsdag 24 januari 2006 @ 15:13:43 #96
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34414731
luca heeft zijn eerste echte sportblessure.
hij is van een electrische loopband afgevallen, waar hij samen met zijn vriendje mee bezig was.
hij heeft een paar flinke blauw/rode plekken in zijn gezicht en op zijn wang staat de afdruk van het profiel van het loopoppervlak.
ze hebben allebei flink op hun lazer gekregen van hun trainer en ze mogen niet meer aan de apparatuur komen omdat het gevaarlijk is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 januari 2006 @ 15:33:46 #97
13151 crew  Rewimo
pi_34415311
Oei lady-wrb

Wel een extra reden voor foto's natuurlijk
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 januari 2006 @ 18:58:56 #98
13151 crew  Rewimo
pi_34421450
Christan heeft net een e-mail verstuurd naar snoepfabrikant Katja vanwege een groot probleem dat we in de supermarkt tegenkwamen:
quote:
Beste Katja,
Ik was met mijn mama in de winkel en ik zag allemaal lekkere snoepjes. Maar... geen schapensnoepjes. En ik houd zo van schaapjes. Dus wil ik heel graag dat jullie schapensnoepjes gaan maken. Want die zijn vast heel erg lekker. Ik heb een heleboel schaapjes en ook een hele grote die altijd in mijn bed ligt. Dat is net een lekker zacht kussen. En ik zou het leuk vinden als er ook lekkere zachte schapensnoepjes waren!

Groetjes van Christan
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:36:51 #99
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_34422381
ik wist niet dat Christan zulke mooie emailtjes kon tikken
pi_34424582
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:58 schreef Rewimo het volgende:
Christan heeft net een e-mail verstuurd naar snoepfabrikant Katja vanwege een groot probleem dat we in de supermarkt tegenkwamen:
[..]

Ik wist niet dat Christan ook zo'n schapengek was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')