dan kan ik een werkster betalenquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:25 schreef Rewimo het volgende:
Nah kijk uit wat je wenst. Dan moet je dat hele verhaal dus 's morgens in 1,5 uur persen...
Wij kregen ook idd vers ingeschonken melk en karnemelk (BD-melk, vóór de tijd dat het in elke supermarkt verkrijgbaar was, oh wat gruwelde ik van die roomtrand bovenop de volle melkquote:Op donderdag 19 januari 2006 08:40 schreef knorretje het volgende:
[..]
dat hoorde ik ook al van alicia d'r nieuwe school, en die krijgen gewoon smorgens van de supermarkt verse melk geleverd en delen dat dus uit in bekers (bleek nog goedkoper te zijn ook) en dus altijd vers, ook na de vakantie.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:06 schreef Brighteyes het volgende:
Eh... Mous... ik was zoals René vroeger.
Je had een polsstok nodig om je in mijn kamer te verplaatsen.
Het gaat over, echt... als ze op zichzelf gaat.![]()
Nou die van mij is 5,5 en die is ook erg moeilijk aan te zetten tot opruimenquote:Op donderdag 19 januari 2006 08:59 schreef moussy het volgende:
Is het raar om van een kind van 6 te verwachten dat ze zelf dr wasgoed in de wasmand doet? (die op de badkamer staat)
Ik vind van niet, maar het is toch echt altijd eens trijd hier. Vanmorgen moest ik gewoon een hoop troep aan de kant gooien om bij dr bed te kunnen komen
Een heel klein beetje. Als je mazzel hebt...quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:36 schreef lady-wrb het volgende:
hier hebben de kinderen allebei een eigen wasmand op de kamer. heel opmerkelijk is dat luca deze fanatiek gebruikt en onze huispuber de boel er nog net zo makkelijk naastgooit.
als ik op de kamer kom, neem ik de wasmand meteen mee naar de wasmachine en leeg hem in de grote wasmand daar.
belangrijke afspraak is hier: wat niet in de wasmand zit, wordt niet gewassen.
dat is voor luca geen enkel probleem: die is zo dwangmatig dat hij zelfs om zijn wasmand vraagt als ik hem vergeten ben terug te zetten
puberdame heeft regelmatig een probleem met dingen die niet op tijd schoon zijn
Het werkt hier voor geen meterquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed systeem idd! Nu maakt het Ro nog niet veel uit wat ie draagt, dus ik denk niet dat het bij ons al zou werken..
![]()
OK, ik geef toe... ik heb een beetje gelogen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |