De vrouw heeft zelfs aangeboden met me mee te gaan als dat nodig is, maar die zet ik pas als laatste in als ik haar reactie van vanmiddag zagquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:27 schreef tirannetje24 het volgende:
mee eens, maar je hoeft natuurlijk niet altijd problemen te hebben om toch een negatief gevoel te hebben over school. Negatieve gevoelens hebben toch meestal de overhand in dit soort dingen.
Als ik lees dat juf1 zomaar de antwoorden weggumt zodat ze de opdracht opnieuw kan doen zonder enig reden lijkt me dat al een grondige reden om eens een stevig gesprek met de directeur aan te gaan waar juf1 bij zit.
En je kunt altijd in overleg met de directeur aangeven dat wat je nu van de situatie vindt en wat je dochter er van vindt en hoe ze zich voelt niet een goede aanpak is. En misschien zelfs aangeven dat die kennis van je 20 jaar geleden hetzelfde probleem had met juf1.
Het is natuurlijk ook zo dat iemand ze eens met de neus op de feiten moet drukken. Ook al zullen ze altijd achter hun personeel staan helaas.
ik zou er zeker gebruik van maken. Jij als moeder trekt het je natuurlijk extra persoonlijk aan, en dat is maar goed ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:31 schreef moussy het volgende:
[..]
De vrouw heeft zelfs aangeboden met me mee te gaan als dat nodig is, maar die zet ik pas als laatste in als ik haar reactie van vanmiddag zagHoewel... tis ook wel eens lekker om iemand mee te hebben die écht haar mond duidelijk open trekt. Vooral omdat ik weet dat ik ga huilen als ik niet begrepen wordt, puur uit onmacht
Tja... wat wil je aankaarten?quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:27 schreef Stout het volgende:
HIer hebben we ook wat leuks, al juf/meester 10 !!! (ja echt waar ) dit schooljaar, de vaste kracht is regelmatig ziek/afwezig) dus bij beide kinderen zitten we nu aan de 9e en 10e vervanger........je wordt er echt niet goed van !
Zit sinds kort in de MR dus maar eens flink aankaarten op de eerste vergadering !!
Een vaste invalkracht is een voor mij ongekende luxe hoor! Ik ken geen school die daar de beschikking over heeft.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:41 schreef Rewimo het volgende:
Misschien meer het feit dat er elke keer andere vervanging isBij Christan op school is er in principe een vaste invalkracht. Al begrijp ik heel goed dat het erg lastig is voor een school als zo'n vaste invaller niet aanwezig is. Dan moet je steeds afwachten wie je kunt krijgen.
Ik ken er wel 1 hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:44 schreef Moonah het volgende:
[..]
Een vaste invalkracht is een voor mij ongekende luxe hoor! Ik ken geen school die daar de beschikking over heeft.
Bij ons zijn de LIO-ers er elke donderdag en vrijdag en draaien ze de klas in hun uppie.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:15 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hm. Een LIO-stagiaire komt wel vaker voor. Bij ons hebben ouders daar ook geen inspraak in. Maar een half jaar is wel wat lang. Ik dacht dat een laatstejaars student een haljaar meedraait en slechts 6 weken de groep volledig overneemt. Dus hoe dat bij jullie zit begrijp ik niet...
hmmm, gaat volgens mij niet helemaal lekker met de communicatie en afspraken nakomen?quote:Op maandag 13 februari 2006 12:12 schreef moussy het volgende:
En ja hoor, René moet na schooltijd een toets makenmaar dat genbeurt niet, ze gaat mee naar huis. We hebben afgesproken dat René toetsen maakt aan de instructietafel, maar dat is dus niet gebeurt. Dus René gaat gewoon mee naar huis vanmiddag. René wil dus straks niet meer naar school en ik ben woest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |