Ik kondigde het alvast aanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:56 schreef Ang3l het volgende:
Zeg mevrouw, tis wel pas 3 voor 12 he, dus je moet er 3 minuten over doen
Nee.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:06 schreef Adelante het volgende:
mag ik dan vandaag wel weer mee doen?
Ja helaas. Deze telt dus niet mee hequote:Op woensdag 18 januari 2006 00:12 schreef davidov het volgende:
Ok laat ik dan ook maar eens een enkele keer mee doen
Stem politie had al ingegrepen hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja helaas. Deze telt dus niet mee he
Begrijpend lezen is soms verrekte moeilijk
Geef eerst aan DAT je gaat stemmen. Wacht op je beurt (ik was bezig, theatermama was nog, petre nog) en DAARNA edit je je post en stem je.
Edit: Owje had 'm al door
Nee helaas nog foutquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
en nou maar hopen dat ik alles goed gedaan heb
ik weet het moeders is niet meer de snelste
Wil je dan wel MIJN lijst gebruiken? Als in: de recente?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
2+ CDP je geeft mij weer een bestaansreden
3+ Stroekie als dank voor je zorgzaamheid
4- Xman, en nu wel op blijven letten
(zo toch?)
en dan 2 x nomineren
ik nomineer marky mark, dat vond ik altijd al de minste NKODB-er
en Tech, techniek is niet mijn ding
donny walhberg zat in NKOTB, niet markquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
(zo toch?)
en dan 2 x nomineren
Zie mijn post.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is er fout dan?
je hebt mijn votes eruit gebonsjoerdquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is er fout dan?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
donny walhberg zat in NKOTB, niet mark.
wat kan ik het toch goed verkloten hequote:Op woensdag 18 januari 2006 00:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
mama.
Je moet het lijstje van Ang3l overnemen. Niet van davidov.
Geen probleem.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
geef me even tijd om te editten dan
Werd je dat gevraagd?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:33 schreef petre86 het volgende:
moment, ik ben alles aan het bijstellen/tellen
IK ben aan het stemmen jah .. en ik gebruik daat een goede lijst bij.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Werd je dat gevraagd?![]()
De spel-leiding is er voor een reden. Dat er niet meer eindeloos gebakkeleid word over punten etc.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
IK ben aan het stemmen jah .. en ik gebruik daat een goede lijst bij.
mijne:quote:CDP:
Ang3l +2: We gaan binnenkort maar eindelijk eens singstarren!
Tech: +3 Je mag nog wel een rondje meeneuken
XMN8R -4 Het moet maar afgelopen zijn met die toppositie..en mn minpuntjes geven omdat ik de punten niet goed genoeg bij hield in je ogen is
Nominatie:
1 Great_Expectations vanwege zn betweterige en elitaire gedrag richting mij
2 Freek_mst omdat ik echt geen idee heb wie het is
=====================================================
Ang3l:
En de +3 gaan naar ..... *tromgeroffel* ..... CDP! Voor het stug volhouden van het spelletje
De +2 gaan naar ..... jawel..... LUQAS! Omdat ie lief is, goede smaak heeft, me al veel punten heeft bezorgd, in een cool huisding woont en niet eens lelijk is
De -4 gaan naar ...... Prego. Mij dumpen he! HOER! (nou ja, mer omdat ie gvd naar Frankrijk is! )
Nominatie:
1 Freek_Mst .... geen idee wie't is
2 Fulco. Zelfde reden als voor Freek_Mst.
=====================================================
TheaterMaMa:
(zo toch?)
en dan 2 x nomineren
totalen punten gegeven:quote:Petre86:
+3 voor my sweety
+2 voor Vlarp, H enzo enzo en dat zijn mama jus dórange voor um maakt
-4 voor CDP, mij een rellense zeiknicht noemen
nominaties:
Freek_mst, komt nie meer
Tech, idem
gods, zet je eens een keer de boel recht, ist wederom niet goed.. zeikbui vandaag?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je kan ook te overijverig mee willen doen. De spel-leiding let heus wel op
het is anders een mooi overzichtje dude....quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je kan ook te overijverig mee willen doen. De spel-leiding let heus wel op
ik doe ook wel morgen, ik ga pittenquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:56 schreef Waxxer het volgende:
Misschien moet ik dan maar tot morgenochtend wachten ofzo
Dit spel an sich zorgt nog eens voor een enorme rel
Luqas heeft 2 min punten te weinig gekregenquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nee nog fout![]()
maar ik herstel hem wel
Nu wel en nu ga ik stemmenquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:59 schreef davidov het volgende:
Nou nogmaals dan,.... 2e poging om ook eens een keer mee te doen
3+ CDP, om hem weer mee te laten doen en anderen lastig te vallen... onterecht dat hij er nu al uit zou vliegen
2+ Vlarp, omdat hij een van de weinigen was die een beetje normaal kon posten toen ik voor het eerst in het topic verscheen
-2 LuQas moet -4 LuQas, zijnomdat ik in geen vredesnaam weet waar hij last van mij had, en nu heeft hij tenminste wel een reden om te zeuren![]()
Nominaties? oef...
Wonderer... ze is er toch niet, en ik vraag me uberhaupt soms af wat ze hier te zoeken kan hebben
Tech... ken ik niet, en hij ligt er toch bijna uit...zo blifjt de schade beperkt
Waxxer 32
XMN8R 31
Ang3l 29
Sunjammer 27
Vlarp 23
Beaverhausen 22
Nuvole 22
Wonderer 21
Great_Expectations 20
Timmah 20
Vanitasvanitatumetomniava 20
TheaterMama 19
Cazman 18
BB_Koning 18
Davidov 18
Stroekie 18
Petre86 17
Cybart 16
Xman 16
Andyvie 14
Ryan_R 14
Wizarddragon 14
LuQas 15-2=13
Markie-Mark 13
Jerruh 13
Manias 13
Creno 12
Error 12
Prego 11
Blubberzwijn 11
Weemz 11
AnGabhar 11
Semisane 11
Remix 11
Fulco 9
Keizerpinguin 9
CDP 8
Parleur 8
Doffy 5
Freek_mst 5
Tech 4
zo goed?
net al ook door mij aangepast... dus dragon...let opquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Luqas heeft 2 min punten te weinig gekregen
Dat zou het inderdaad moeten zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:33 schreef Cairon het volgende:
of: het is maar een spelletje
oeps ok!quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:44 schreef Stroekie het volgende:
KP je moet je post even aanpassen
dus -4 +2 en +3
dus even edit doen
Je staat niet i.d. lijst dus mag niet meestemmen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:56 schreef Chip90 het volgende:
ik wil ook ff stemmen
staat niet in het regelement!! dus deze stemmen tellen gewoon mee! moet je de regels maar duidelijk neer zetten!quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je staat niet i.d. lijst dus mag niet meestemmen.
LOL, beste nominatie ooit. Jij krijgt een lintje!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:06 schreef Chip90 het volgende:
Nominaties: Petre86 omdat mijn hond binnen heeft geplast en kat van de buren de cavia van mijn zus heeft opgegeten![]()
KUTHOMOquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
CHIP90! Je stemmen tellen niet mee. Wil je aub je post editen?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:08 schreef Chip90 het volgende:
[..]
staat niet in het regelement!! dus deze stemmen tellen gewoon mee! moet je de regels maar duidelijk neer zetten!![]()
quote:Mensen die niet in de Originele Deelnemerslijst staan mogen niet meestemmen!
Het staat wel i/d regels.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:06 schreef Chip90 het volgende:
tellen niet mee omdat CDP een kuthomo is en de regels niet kloppen en ik dit moest editten
ok ok ik neem het terugquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het staat wel i/d regels.
En dan je nou je frustratie op mij afreageert is alleen maar hilarisch
Eerst lezen, dan tierenquote:
nou krijg ik net stemmen!quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
CHIP90! Je stemmen tellen niet mee. Wil je aub je post editen?
Ja sorry.. Regels zijn Regels. Kan elke fokdebiel wel gaan stemmen andersquote:
hij poste wel eens in homo hoor.....quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja sorry.. Regels zijn Regels. Kan elke fokdebiel wel gaan stemmen anders
Maar stond niet i/d beginlijst. Had je toen moeten klagen zoals iemand deed over dat J-D er niet tussen stondquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:23 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hij poste wel eens in homo hoor.....![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:06 schreef Chip90 het volgende:
tellen niet mee omdat CDP een kuthomo is en de regels niet kloppen en ik dit moest editten
Vluchtgedrag...quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:58 schreef Ang3l het volgende:*LOL* Laat het maar aan waxx over om van z'n scores/nominatie een hele roman te maken
Eey uiteindelijk is een nominatie een nominatie, om wat voor reden dan ookquote:
Schiet op danquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:55 schreef TehRockstar het volgende:
Ik wil ook nog stemmen.
TRS wil ook stemmen aan de kant, want ik voel aan me karma dat dit em wordtquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:55 schreef TehRockstar het volgende:
Ik wil ook nog stemmen.
Niks tegen stroekiequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
en stroekie jij mag ook nog stemmen
![]()
Stroekie en J-D zijn later toegevoegdquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:53 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Niks tegen stroekie, maar wijs hem eerst eens aan in de originele lijst
.
wànt het zijn frequente posters.. anders dan oldbees die ineens komen opdravenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Stroekie en J-D zijn later toegevoegd
al klaarquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:44 schreef Vlarp het volgende:
Volgens mij heeft stroekie er moeite mee
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:46 schreef Waxxer het volgende:
ik dacht al, want je weet wat er gebeurt als je in slaap valt he....
Dan word je..........
Hij heeft die schaatster of Bublé toch altijd?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:15 schreef Ang3l het volgende:
Nuvole -2 .... nooit iets mee te maken gehad. En als ik iemands avatar niet voor de geest kan halen, dan zegt dat genoeg
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:53 schreef davidov het volgende:
Meteen maar uit verveling alles naast punten ook op alfabetische volgorde gesorteerd
Ja, dat vragen een heleboel mensen zich ondertussen afquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:04 schreef Twoflower het volgende:
Goh, wat een onzin...(Maar ja, wie ben ik...)
Je zou eens moeten weten joh.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:51 schreef LuQas het volgende:
-2 Semisane - omdat hij het lekker vindt
*Proest*quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:14 schreef Cairon het volgende:
-2 Wizarddragon - Omdat hij een mooi niet aardig is en Semisane -2 heeft gegeven, ook al wil Semisane niet mee doen, de mensen met wie je sex hebt gehad kun je geen min-punten geven... dus geen Tech, geen Semisane, Cybart is dubieus, die vertoonde vluchtgedrag.
quote:+2 SemiSane - Pesten is leuk
nee maar aangezien jij bovenaan staat en veel anderen het krijgen van minpunten nietgoed kunnen ebben en je al 3 pluspunten had, kon je het hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:20 schreef Waxxer het volgende:
Okeee.... De ene dag nog plus drieen nu min twee van Jerruh
omdat ik toch genoeg heb
![]()
JajajajajaStemmingswisselingen?
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:14 schreef Cairon het volgende:
-2 Wizarddragon - Omdat hij een mooi niet aardig is en Semisane -2 heeft gegeven, ook al wil Semisane niet mee doen, de mensen met wie je sex hebt gehad kun je geen min-punten geven... dus geen Tech, geen Semisane, Cybart is dubieus, die vertoonde vluchtgedrag.
Mja, ga even door?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee maar aangezien jij bovenaan staat en veel anderen het krijgen van minpunten nietgoed kunnen ebben en je al 3 pluspunten had, kon je het hebben, doet niets af van mijn reden waarom je +# kreeg
.
komt markie niet op 3 nu?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
ang3l + 2 voor mij is hij de top
waxxer -2 alleen om die reden al wil ik graag meer van je zien
Markie Mark -2 net als na de NKOTB wil hij niet gewoon optieften
Ja mensen! Is dat nou zo moeilijk?!quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
komt markie niet op 3 nu?
en nogmaals: MARK ZAT NIET IN NKOTB, DAT WAS DOOOONNNNYYYYYYY!!!!!!!!
je bent er heen geweest!quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja mensen! Is dat nou zo moeilijk?!.
alhoewel, Mark zat wel in het voorprogramma van NKOTB..
vraag maar niet hoe ik dat weet.
.
och ik sta toch al slecht, kom maar opquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:51 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben nu dus dankzij twee kul-redenen vier punten gezakt![]()
De stemming voor morgen is wat mij betreft al bekend
I didn't do it! Nobody saw me do it! You can't proof anything!quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je bent er heen geweest!!!!!!!
*withdraw punten*
*ziet nog ticketje liggen van het concert in onopgeruimde kamer van beafie*quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
I didn't do it! Nobody saw me do it! You can't proof anything!.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
*ziet nog ticketje liggen van het concert in onopgeruimde kamer van beafie*!!!!!!!!!!!!!!!
Zo wel goed?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l 31
Waxxer 31
Vlarp 29
XMN8R 29
Sunjammer 28
Beaverhausen 27
Cazman 24
Wonderer 23
Great_Expectations 22
TheaterMama 21
Petre86 20
Wizarddragon 20
Timmah 20
Nuvole 18
BB_Koning 18
Stroekie 18
Vanitasvanitatumetomniava 18
Cybart 16
Manias 16
Xman 16
Creno 15
Blubberzwijn 15
Ryan_R 14
Jerruh 13
LuQas 13
Davidov 12
Error 12
Remix 11
Weemz 11
Andyvie 10
Doffy 10
Fulco 9
Keizerpinguin 9
Prego 9
AnGabhar 7
Parleur 6
Semisane 3
Markie-Mark 3
klopt nog niet, theatermama heeft het verkeerde lijstje gebruikt...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:02 schreef Semisane het volgende:
Zo...ff de juiste telling.....en blijven opletten he! Want ik doe niet voor niets zo mijn best.![]()
[..]
kan gebeurenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou ik heb het ook weer aangepast, ik geloof dat waxxer en ik elkaar net gekruist hebben met stemmen, mijn excuses
Waxxer, je staat nog steeds op een gedeelde eerste plaats, zoals ik al zei het lag er meer aan omdat ik Ang3l bovenaan wilde, ik vind je verder echt wel geschikt, wees maar niet bang, ik ben niet de enige, dus je zult toch wel bovenaan blijven
dus mark was een broertje van donny?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
kan gebeuren
als je je NKOTB fout maar goed i nde gaten houdt.
Nog harder werken dan maar: u work it, girllllquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
![]()
weet je hoe hard ik heb moeten werken voor die 2 puntjes!!!![]()
Uhm, dat kunnen ze in homo-topics HEEL verkeerd opvattenquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:37 schreef TheaterMaMa het volgende:ang3l + 2 voor mij is hij de top
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm, dat kunnen ze in homo-topics HEEL verkeerd opvatten
En waarschijnlijk heeft Bareback_Koning me daarom -2 gegeven
Als Mama gezegd had dat je voor hem de v...a was, dan zou ik overwegen je aan de top te latenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm, dat kunnen ze in homo-topics HEEL verkeerd opvatten
En waarschijnlijk heeft Bareback_Koning me daarom -2 gegeven
Ja, die val heb jij wel in werking gezet hequote:Op donderdag 19 januari 2006 18:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
SS....
maar schat voor mij ben je ook de top
en waxxer heb jij al wel een parachute op
hoe hoger aan de top, hoe dieper de val
ik had het over jou valquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, die val heb jij wel in werking gezet he
Ja, die is dankzij jou begonnenquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, die is dankzij jou begonnen
zodra jij niet meer in de top 3 staat zal ik eens denken over goedmaaksex
Dus probeer er maar aan te wennen, onder de 15pt uitkomen, TheaterMama![]()
Tenzij je je bedenkt en het goedmaakt, gozer..
Huh?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:02 schreef Waxxer het volgende:
Vlarp.
Gamma zeggen ze dan wel eens, toch?
Nou, ja, goede keuze gemaakt, Vlarp.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. toch 2 kleine minpuntjes
Waxxer 31
Vlarp 29
XMN8R 29
Sunjammer 28
Beaverhausen 27
Ang3l 25
Cazman 24
Wonderer 23
Great_Expectations 22
Petre86 20
Wizarddragon 20
Timmah 20
Nuvole 18
BB_Koning 18
Stroekie 18
Vanitasvanitatumetomniava 18
TheaterMama 17
Cybart 16
Manias 16
Xman 16
Creno 15
Blubberzwijn 15
Davidov 14
Ryan_R 14
Jerruh 13
Error 12
LuQas 11
Remix 11
Weemz 11
Andyvie 10
Doffy 10
Fulco 9
Keizerpinguin 9
Prego 9
Parleur 8
AnGabhar 7
Markie-Mark 5
Semisane 1
[ Bericht 48% gewijzigd door creno op 19-01-2006 23:03:53 ]<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
Ja op de super sunday kun je -31 punten gevenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:29 schreef Waxxer het volgende:
Oh oh, dit weekend ga ik zeker van iets naar helemaal niets?
Ik mag weer naar buiten van de dokter, en dan zet ik mijn PC uit. Verkeerde aanname dusquote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
XNM8R -2 omdat hij sinds het relletje aan het begin van de week niet meer meespeeld en volgens mij het spel ook helemaal niet leuk meer vind
*steekt hand op*quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:15 schreef Vlarp het volgende:
Zeg.. wie moet ik pijpen voor extra pluspunten?
oeh! reisdingflufmeisje!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:32 schreef petre86 het volgende:
maggie reisdingflufmeisje zijn op de meet
Mag niet van de leiding...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:13 schreef Adelante het volgende:
Kan ik al weer punten geven?
Maar ik ben blauw nu...quote:
+5 behulpzaamquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:20 schreef petre86 het volgende:
je staat (nog?) niet in de startlijst
Ja maar, Ja maar die discussie is toch al gevoerd met de organisator??quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:13 schreef Adelante het volgende:
Kan ik al weer punten geven?
respektaaaah, je weet!quote:
Omdat je blauw bent heb ik echt niet meer respect voor je hoor!quote:
nee, nóg meer respect zou in jouw geval ondoenlijk zijn!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:02 schreef Vlarp het volgende:
Omdat je blauw bent heb ik echt niet meer respect voor je hoor!*voor Adelante's voeten op grond rochel*
Heb ik uberhaupt respect voor je?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee, nóg meer respect zou in jouw geval ondoenlijk zijn!
Meer nu, dan wanneer je me kentquote:
Twee heeeeeeeele lange minuten!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:58 schreef Waxxer het volgende:
Ik stem zo, om twaalf uur. Dat is over twee minuten.
Oooooooohhh báh, de visualisatie!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Omdat je blauw bent heb ik echt niet meer respect voor je hoor!*voor Adelante's voeten op grond rochel*
Joh, ik ben als ware het een sekte verbonden aan die hogeschool van mijquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:16 schreef Adelante het volgende:
Hej Wax, las dat je gaat verhuizen, kom je iendelijk in Arnhem wonen of blijf je in Overijssel?
Nee, dat ga je niet!!! Wachten tot creno klaar is!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga stemmen
Iemand op een bepaalde manier behandelen op basis van de X en Y chromosomen vind ik beperkt.quote:
Dat doe ik niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Iemand op een bepaalde manier behandelen op basis van de X en Y chromosomen vind ik beperkt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:26 schreef Vlarp het volgende:
Beaverhausen, we wachten nog op een foto
Een beetje verder kijken dan je neus lang is is ook kei moeilijk he?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:02 schreef Ang3l het volgende:
Beaverhausen: De meest mysterieuze user.... wat heb je te verbergen?
Ik hoor er niet bij. En dat is niet omdat ik alleen maar tvps plaatst of amper mijn gezicht laat zien, maar omdat ik met twee XX chromosomen geboren ben. Ik weet zeker dat ikzelf daar de nadruk niet op leg in de topics, noch ben ik een "stereotype" vrouw. Ik weet niet precies wat jullie denken, maar het enige dat ik wil is een beetje ouwehoeren met een stel leuke gozers en gerespecteerd worden om wie ben. Ik dacht dat jullie als minderheidsgroep dat wel konden opbrengen, maar als ik dan lees "je hoort hier niet, want je bent vrouw/geen homo", dan zie ik dat als een beperkte blik. Sue me.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat doe ik niet..
Maar zo ja: licht eens toe?Ben wel benieuwd.
Dan sue ik je inderdaad, want dan heb je mijn motivatie niet goed gelezen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hoor er niet bij. En dat is niet omdat ik alleen maar tvps plaatst of amper mijn gezicht laat zien, maar omdat ik met twee XX chromosomen geboren ben. Ik weet zeker dat ikzelf daar de nadruk niet op leg in de topics, noch ben ik een "stereotype" vrouw. Ik weet niet precies wat jullie denken, maar het enige dat ik wil is een beetje ouwehoeren met een stel leuke gozers en gerespecteerd worden om wie ben. Ik dacht dat jullie als minderheidsgroep dat wel konden opbrengen, maar als ik dan lees "je hoort hier niet, want je bent vrouw/geen homo", dan zie ik dat als een beperkte blik. Sue me.
Jawel. "Maar hij blijft fictief".quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan sue ik je inderdaad, want dan heb je mijn motivatie niet goed gelezen.
Ja, Arthur is toch fictief?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jawel. "Maar hij blijft fictief".
Ja, dat is toch het hele punt? Ik kan het niet op eigen ervaringen baseren, ik heb dat hele coming out verhaal en alles wat ermee samenhangt nooit zelf meegemaakt. Ik kan alleen maar naar jullie luisteren en vragen stellen, niet uit mijn eigen leven putten. Ik kan alleen maar doen alsof.quote:
Ahh, datquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:20 schreef Waxxer het volgende:
Nogmaals, ik zeg steeds: ghet gaat mij helemaal niet om de nominatie op zích, ik ben meer geinteresseerd in de mótivatie. Ik moest ook nomineren, en Arthur wordt besproken als zijnde het een echt, bestaand figuur, terwijl hij fictief is. Dát bedoel ik ermee.
Of ik nou eerste sta, of vijftiende of laatste, dat maakt me echt niks uit.Als íemand een enorme val naar beneden kan maken (en daar ga ik ook gewoon van uit, als ik al niet word weggestemd nu
), dan ben ik dat wel.
Ik *hips* heb *hips* heb een druk sociaal leven hiernaast, zou je niet zeggen van een die-hard informaticus, maar toch is 't zo *hips*quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:14 schreef Waxxer het volgende:
De derde genomineerde van mijn kant is Vanitasvanitatumetomniava, waar ben je, en wat doe je naast een universitaire studie en wijn proeven?
Arthur moet gewoon meer gepijpt worden, vinden wij *hips*quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ahh, datSorry dan. Verkeerd begrepen.
en daar laat jij je wat aan gelegen liggen, sta d'r gewoon boven en deel de punten uit aan degene die ze volgens jouw verdiend hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En ik ga ook geen punten uitdelen ofzo, want de laatste keer dat ik dat deed, werd dat mij niet in dank afgenomen
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga douchen!
(Vlarp, over 5 minuten op de kruisstraat!)
ik zal maar alvast afscheid nemenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:42 schreef XMN8R het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar een tussenstandje van de nominaties.
Jah, XMN8R, net als bij + en - punten moet je ook wel ff je nominaties moiveren hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:00 schreef wonderer het volgende:
Wat is er gebeurd met de motivaties van de nominaties?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, XMN8R en luqas en weemz en jerruh en wizarddragon, net als bij + en - punten moet je ook wel ff je nominaties moiveren he
Op Zondag 22 Januari 00.00 zal de TOP 2 nominaties alsnog het spel verlaten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:59 schreef XMN8R het volgende:Als de volgende twee mensen tactisch nomineren, dan gaan er straks in één keer 6 users weg!
Er is een gedeelde tweede plaats dus zoals het er nu voor staat zouden er nogal wat mensen uitvliegen ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Op Zondag 22 Januari 00.00 zal de TOP 2 nominaties alsnog het spel verlaten.
2 en dus niet 6, want theoretisch gezien is dat getal dan oneindig als iedereen met 4 nominatie's er uit zou gaan, toch?
Ik vermoed dat dan de persoon met de minste punten het veld moet ruimenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:05 schreef LuQas het volgende:
[..]
Er is een gedeelde tweede plaats dus zoals het er nu voor staat zouden er nogal wat mensen uitvliegen ja.
Punten staan los van nominaties...... dus de lijst wordt dan ineens ENORM kortquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dan de persoon met de minste punten het veld moet ruimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |