en daar laat jij je wat aan gelegen liggen, sta d'r gewoon boven en deel de punten uit aan degene die ze volgens jouw verdiend hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En ik ga ook geen punten uitdelen ofzo, want de laatste keer dat ik dat deed, werd dat mij niet in dank afgenomen
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga douchen!
(Vlarp, over 5 minuten op de kruisstraat!)
ik zal maar alvast afscheid nemenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:42 schreef XMN8R het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar een tussenstandje van de nominaties.
Jah, XMN8R, net als bij + en - punten moet je ook wel ff je nominaties moiveren hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:00 schreef wonderer het volgende:
Wat is er gebeurd met de motivaties van de nominaties?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, XMN8R en luqas en weemz en jerruh en wizarddragon, net als bij + en - punten moet je ook wel ff je nominaties moiveren he
Op Zondag 22 Januari 00.00 zal de TOP 2 nominaties alsnog het spel verlaten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:59 schreef XMN8R het volgende:Als de volgende twee mensen tactisch nomineren, dan gaan er straks in één keer 6 users weg!
Er is een gedeelde tweede plaats dus zoals het er nu voor staat zouden er nogal wat mensen uitvliegen ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Op Zondag 22 Januari 00.00 zal de TOP 2 nominaties alsnog het spel verlaten.
2 en dus niet 6, want theoretisch gezien is dat getal dan oneindig als iedereen met 4 nominatie's er uit zou gaan, toch?
Ik vermoed dat dan de persoon met de minste punten het veld moet ruimenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:05 schreef LuQas het volgende:
[..]
Er is een gedeelde tweede plaats dus zoals het er nu voor staat zouden er nogal wat mensen uitvliegen ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |