Ik mag weer naar buiten van de dokter, en dan zet ik mijn PC uit. Verkeerde aanname dusquote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
XNM8R -2 omdat hij sinds het relletje aan het begin van de week niet meer meespeeld en volgens mij het spel ook helemaal niet leuk meer vind
*steekt hand op*quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:15 schreef Vlarp het volgende:
Zeg.. wie moet ik pijpen voor extra pluspunten?
oeh! reisdingflufmeisje!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:32 schreef petre86 het volgende:
maggie reisdingflufmeisje zijn op de meet
Mag niet van de leiding...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:13 schreef Adelante het volgende:
Kan ik al weer punten geven?
Maar ik ben blauw nu...quote:
+5 behulpzaamquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:20 schreef petre86 het volgende:
je staat (nog?) niet in de startlijst
Ja maar, Ja maar die discussie is toch al gevoerd met de organisator??quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:13 schreef Adelante het volgende:
Kan ik al weer punten geven?
respektaaaah, je weet!quote:
Omdat je blauw bent heb ik echt niet meer respect voor je hoor!quote:
nee, nóg meer respect zou in jouw geval ondoenlijk zijn!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:02 schreef Vlarp het volgende:
Omdat je blauw bent heb ik echt niet meer respect voor je hoor!*voor Adelante's voeten op grond rochel*
Heb ik uberhaupt respect voor je?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee, nóg meer respect zou in jouw geval ondoenlijk zijn!
Meer nu, dan wanneer je me kentquote:
Twee heeeeeeeele lange minuten!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:58 schreef Waxxer het volgende:
Ik stem zo, om twaalf uur. Dat is over twee minuten.
Oooooooohhh báh, de visualisatie!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Omdat je blauw bent heb ik echt niet meer respect voor je hoor!*voor Adelante's voeten op grond rochel*
Joh, ik ben als ware het een sekte verbonden aan die hogeschool van mijquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:16 schreef Adelante het volgende:
Hej Wax, las dat je gaat verhuizen, kom je iendelijk in Arnhem wonen of blijf je in Overijssel?
Nee, dat ga je niet!!! Wachten tot creno klaar is!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |