"Je moeder "ook, so?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:56 schreef KlPPIE het volgende:
Twents klinkt dom.
beargumenteer je mening dan ff, ik vind twents ook een klote dialect, maar wel met een beargumenteringquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:59 schreef KlPPIE het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik even wat ontopics zeggen.
Wat valt er nou nog meer te beargumenteren dan dat ik vind dat het zo is?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
beargumenteer je mening dan ff, ik vind twents ook een klote dialect, maar wel met een beargumentering![]()
Hoksebargen, das pas mooi manquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:08 schreef Remcootje1982 het volgende:
ey noe moei es eem luustern,
dr bestet gen bettere toal as twents,
en hoksebargen doar wil ie toch nie wonen ofwa
Maar het blijft kut om te verstaanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:08 schreef YellowLedbetter het volgende:
Joa, jongs. Dat geet wa lekker zo mit oons accent...![]()
Ja jung, die tukkers kumt pas langzaam op gang, wen d'r maranquote:
precies, we komen fok overnemenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:30 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ja jung, die tukkers kumt pas langzaam op gang, wen d'r maran![]()
Hoiquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:31 schreef MaLo het volgende:
Teeeeeveeeeepeeeeee, met wederom langgerekte Twentse eeeeeeeees
Hoiquote:
Anders pas je ff op met je Borne zuigtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hier deel 1
continue alles maar weer lekker boertjes![]()
vorige deel:
Borne zuigt,
haaksbergen is een ghetto,
en twents lijkt op limburgs en fries´
Ok dan borne niet, maar een aantal mensen uit borne, Rick broekatequote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Anders pas je ff op met je Borne zuigt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |