Uiteraard.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:13 schreef Carport het volgende:
[..]
Officieel ben je dan ook verplicht om een kennisgeving achter te laten. Probleem is vaak ook dat veel postbodes dat nog wel eens vergeten. Tja, logisch dat je dan reacties van mensen krijgt daarover (waarmee ik overigens niemand persoonlijk wil aanvallen).
Ja. Maar volgens mij is dat ook een regel, toch?quote:Maar vaak moet ik aanbellen omdat dit komt door een te kleine brievenbus en dan mogen ze het wel gelijk gaan afhalen.
Afgelopen zaterdag gespeeld dus, in Zutphenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:29 schreef Yeahinho het volgende:
Wij hebben ons met onze vestiging ingeschreven voor het landelijke zaalvoetbaltoernooi van TPG.
Toevallig nog meer hier die meedoen soms?!
Klopt, er zijn wettelijk vastgestelde afmetingen voor een brievenbus. Of je dan direct een afhaalbericht mag uitschrijven of officieel eerst bij de buren langs moet gaan, weet ik even niet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:40 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ja. Maar volgens mij is dat ook een regel, toch?En anders doe ik het sowieso, samen met een kennisgeving "te kleine brievenbus".
Mag je het eigenlijk niet gelijk retour sturen bij een te kleine bus?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:13 schreef Carport het volgende:
[..]
Officieel ben je dan ook verplicht om een kennisgeving achter te laten. Probleem is vaak ook dat veel postbodes dat nog wel eens vergeten. Tja, logisch dat je dan reacties van mensen krijgt daarover (waarmee ik overigens niemand persoonlijk wil aanvallen).
In de meeste gevallen bel ik overigens niet bij buren aan, maar krijgt men direct een afhaalbericht van mij. Zie ik dan een 'Postbode, bij geen gehoor graag even bellen bij nr."-briefjes, loop ik wel even naar het aangegeven nummer.
Maar vaak moet ik aanbellen omdat dit komt door een te kleine brievenbus en dan mogen ze het wel gelijk gaan afhalen.
Alleen als de bus vol is.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:11 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Mag je het eigenlijk niet gelijk retour sturen bij een te kleine bus?
ik moet er niet aan denken om niets bij de buren af te mogen leveren, kwam ik elke dag met een half volle bus weer terugquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:07 schreef spookygirl het volgende:
[..]
Je mag niet bij de buren afgeven heb ik altijd geleerd tenminste juist om dit soort gedonder te voorkomen.
oooh vandaar dat ze altijd in mn portiek staan of bij buren die 4 huizen verderop bezorgt wordt. Heel vervelend. Ik kreeg te horen toen ik kwam dat je het niet bij de buren mag afgeven ik heb er ook geen kennisgeving voor. Nu hoef ik ze ook niet meer te bezorgen alleen nog aangetekende, dus dat is helemaal easyquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat is dus helemaal veranderd.. nu moet je je pakjes maar zo snel mogelijk kwijt zijn...
Veel post meenemen heb ik altijd een bloedhekel aan. Laatst met twee overvolle fietstassen, een volle draagtas, een volle rugzak en nog een postzak op pad mogen gaan.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:46 schreef ultra_ivo het volgende:
Wat een ellendige hoop post vandaag. 3 lokale instanties (energiebedrijf, kabelleverancier en woningbouwvereniging) hadden A4 post, van het dikke type. Om een uur of 12 heeft er maar iemand een broodjesdienst gebeld om wat te eten te bestellen, voor de halve groep. Ik ging pas ver na 1 uur uit met een dienst waar ik normaal om 11 uur mee uitkan, en dan nog een extra 2e tranche erbij. Op het laatst extreem laden omdat ik anders na het sluitingsuur van het steunpun m'n laatste zak moest halen. pffft, ben blij dat ik thuis ben.
Wij hadden vandaag zo'n Klingel folderquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:46 schreef ultra_ivo het volgende:
Wat een ellendige hoop post vandaag. 3 lokale instanties (energiebedrijf, kabelleverancier en woningbouwvereniging) hadden A4 post, van het dikke type. Om een uur of 12 heeft er maar iemand een broodjesdienst gebeld om wat te eten te bestellen, voor de halve groep. Ik ging pas ver na 1 uur uit met een dienst waar ik normaal om 11 uur mee uitkan, en dan nog een extra 2e tranche erbij. Op het laatst extreem laden omdat ik anders na het sluitingsuur van het steunpun m'n laatste zak moest halen. pffft, ben blij dat ik thuis ben.
Zwaar niet, wel gruwelijk onhandelbaar die rotzooiquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:13 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wij hadden vandaag zo'n Klingel folder. Allejezus, zware rommel
.
Net voor het eerst gebruikt, bij deze ben ik toch nog blij over dat suffe puntensysteemquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:18 schreef JDude het volgende:
Heb ik me toch even een sjieke tostimaker gescoord voor mijn pluspunten-blokkerbonnen!
wij hebben die waardebonne nog niet gehadquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Net voor het eerst gebruikt, bij deze ben ik toch nog blij over dat suffe puntensysteem.
Wij hebben ze ook nog niet gehad. Maar ze zijn aan ons belooft, ben dus blij als ik ze met de zomert hebquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:11 schreef nixxx het volgende:
wij hebben die waardebonne nog niet gehadzaterdag maar eens over zeiken
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Net voor het eerst gebruikt, bij deze ben ik toch nog blij over dat suffe puntensysteem.
Ik weet niet eens meer wie mijn eigen teamcoach is, dat verandert echt om de haverklap.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:23 schreef nixxx het volgende:
Fuck.. ben ik vergeten over die bonnen te zeuren.. niet dat mijn eigen teamcoach er was
Ik heb het ook nog niet, zal dan inderdaad morgen wel komenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:30 schreef TheSorrow het volgende:
Never mind, ik heb ffies met mn teamcoach gebeld, en die zei dat t al gestort was, zo niet, dan morgenHet staat er bij mij nog niet op, dus hopelijk morgen
![]()
Het was heel lang de 23e, maar de laatste maanden de 22e. Dus ik ga er vanuit dat het er morgen is.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:09 schreef TheSorrow het volgende:
Krijgen we nou morgen, of overmorgen loon?Ik d8 de 22ste, maar ik weet t niet meer 100% zeker
Geen idee. Het salaris komt elke maand op dezelfde dag. Tegenwoordig de 22e geloof ik.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:09 schreef Kaos het volgende:
Het was maar een tijdvak van 4 weken toch?
Dat is op zich niet zo heel erg moeilijk hoor. Je hebt een vast maandsalaris, gerelateerd aan je vaste contracturen (eigenlijk domweg je contracturen * je uurloon) Het baissalaris wat je dus straks krijgt bijgeschreven is van de maand maart. Daarnaast zijn er de emolumententijdvakken. Binnen dit tijdvak wordt het salaris berekend waarop variabelen van invloed zijn, zoals tot, meeruren, overwerk e.d. De emolumententijdvakken lopen altijd achter bij het maandsalaris, maar dat komt omdat op moment van uitbetaling natuurlijk nog niet bekend is welke variabelen jij in die lopende maand nog op je rooster krijgt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Geen idee. Het salaris komt elke maand op dezelfde dag. Tegenwoordig de 22e geloof ik.
Hoe dat precies met die emolumententijdvakken zit heb ik nooit echt begrepen.
Jah, vandaag wel salarisquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Het was heel lang de 23e, maar de laatste maanden de 22e. Dus ik ga er vanuit dat het er morgen is.
Mijn loon viel tegen, was minder dan vorig jaar voor een gelijk aantal uren. Januari kon ik niet met vorig jaar vergelijken omdat ik toen veel overgewerkt heb.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:15 schreef Hooghoudt het volgende:
Hoera! Eindelijk mijn vrije uren uitbetaald gekregen. 474,82 euro in de tuk.![]()
Hier heb ik lekker helemaal niet voor gewerkt, het waren alle vrije uren die ik nog had staan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mijn loon viel tegen, was minder dan vorig jaar voor een gelijk aantal uren. Januari kon ik niet met vorig jaar vergelijken omdat ik toen veel overgewerkt heb.
Jah, zo zijn ze hier ook bezig. Ik moet opleiding gaan geven aan de mensen die mijn werk gaan overnemen... Dachutnie!quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:41 schreef TheSorrow het volgende:
Als t goed is gaan volgende week de nieuwe chauffeurs voor de buslichting beginnen.... Collega vertelde me al dat de chef had gezegd "Dan kan je mooi volgende week opleiding geven!"... Nou dus echt niet, over mn lijkZe pakken mn baantje af, ik ga geen opleiding geven
Dat is raar, eigenlijk...quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mijn loon viel tegen, was minder dan vorig jaar voor een gelijk aantal uren. Januari kon ik niet met vorig jaar vergelijken omdat ik toen veel overgewerkt heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |