Lekker, maar ik denk dat Johan zich zo wel meldt hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:26 schreef sigme het volgende:
Hoi!
Ik heb nog niet gegeten, en wel een Gulden Draak op. [afbeelding]
Ik verwacht dispensatie voor alle type en denkfouten
Allemachtig, dit bier komt hard aan (10,5 %)
Poeh, en wat gaat hij doen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:30 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Lekker, maar ik denk dat Johan zich zo wel meldt hoor
Veel bier in de aanbieding bij de C1000, Grolsch was ook iets van 5,60 de kratquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:24 schreef Tafkahs het volgende:
onder Drugshond zou dit topic noot gesloten zijn, Jupiler spotgoedkoop!
Wat heb je uit?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Poeh, en wat gaat hij doen?
Ik ben echt lallig. Ik ga maar een pizza bellen denk ik..
Wie nog indiscrete vragen wil stellen: nu doen!
Vooral racisme voeden, onlogisch en onnodig fel reageren mbt tot buitenlandse missies, Amerika's reet likken (vooralsnog symbolisch, maar als het vorm mocht krijgen, dan is hij waarschijnlijk de eerste), dat soort dingen. Hoezo?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:33 schreef Yildiz het volgende:
Wie is die van Baalen, uit de VVD?
Mag ik een persoonsbeschrijving, wat ie doet enzo?
http://www.parlement.com/9291000/bio/02288quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:33 schreef Yildiz het volgende:
Wie is die van Baalen, uit de VVD?
Mag ik een persoonsbeschrijving, wat ie doet enzo?
waar krijg ik die patchquote:
ik niet snap nietquote:
je telefoon?quote:
quote:
...zei hij bescheidenquote:literatuur
Interview met Robert Vuijsje, "Ik vind mezelf wel rechts genoeg" in: Nieuwe Revu (52), 15-22 december 2004
redelijk welbespraakte liberaal, wat gepreoccupeerd met het leger (is reservist), heeft ooit 'schandaal' aan de broek gehad omdat hij door VN-artikel werd beschuldigd van het schrijven van fan-brief aan leider facsistische club.. Artikel zat er van a tot z naast, na drie onderzoeken werd van Baalen gezuiverd van alle blaam.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:35 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Vooral racisme voeden, onlogisch en onnodig fel reageren mbt tot buitenlandse missies, Amerika's reet likken (vooralsnog symbolisch, maar als het vorm mocht krijgen, dan is hij waarschijnlijk de eerste), dat soort dingen. Hoezo?
Nouja, hij was vandaag in het nieuws, hij verdedigde namelijk dat bepaalde documenten met informatie over de 'missie Afghanistan' geheim moeten blijven onder het mom 'wat geheim is, moet geheim blijven'.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:35 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Vooral racisme voeden, onlogisch en onnodig fel reageren mbt tot buitenlandse missies, Amerika's reet likken (vooralsnog symbolisch, maar als het vorm mocht krijgen, dan is hij waarschijnlijk de eerste), dat soort dingen. Hoezo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |