quote:At 1141GMT, Brasil 1 announced their retirement from this leg of the race, allowing them to accept outside assistance when it arrives in the shape of a fishing boat from Fremantle
zo hamsterd de Brunel weer wat puntjesquote:
Ergens op het net terug te zien?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:39 schreef snellejelle het volgende:
Vet zeg, hoe de ABN 1 onder de brug door ging![]()
net op NED2
wat ik dus weer niet direc t zal kunnen bekijken...geen schaatsen zeker?quote:Op zondag 22 januari 2006 01:32 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldige beelden ja.
Morgen rond 15.00 weer een item.
Jawel, zal wel ergens in een dweilpauze komen. Waarschijnlijk na de 500m mannen.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:52 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
wat ik dus weer niet direc t zal kunnen bekijken...geen schaatsen zeker?
ik hoor net dat het pas om of na zessen zou zijn.. hele middag kijken dusquote:Op zondag 22 januari 2006 01:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jawel, zal wel ergens in een dweilpauze komen. Waarschijnlijk na de 500m mannen.
Klopt, op TT staat nu weer 18.00. Gisteren werd er nog 15.00 gezegd, maar goed.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik hoor net dat het pas om of na zessen zou zijn.. hele middag kijken dus
Toch handig, zo´n spinakerboomquote:Op zondag 22 januari 2006 11:05 schreef JandeHoop het volgende:
En zoals beloofd, Ik zou de foto's van Brasil plaatsen als ik ze binnen had.
Hier is er een:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |