quote:At 1141GMT, Brasil 1 announced their retirement from this leg of the race, allowing them to accept outside assistance when it arrives in the shape of a fishing boat from Fremantle
zo hamsterd de Brunel weer wat puntjesquote:
Ergens op het net terug te zien?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:39 schreef snellejelle het volgende:
Vet zeg, hoe de ABN 1 onder de brug door ging![]()
net op NED2
wat ik dus weer niet direc t zal kunnen bekijken...geen schaatsen zeker?quote:Op zondag 22 januari 2006 01:32 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldige beelden ja.
Morgen rond 15.00 weer een item.
Jawel, zal wel ergens in een dweilpauze komen. Waarschijnlijk na de 500m mannen.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:52 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
wat ik dus weer niet direc t zal kunnen bekijken...geen schaatsen zeker?
ik hoor net dat het pas om of na zessen zou zijn.. hele middag kijken dusquote:Op zondag 22 januari 2006 01:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jawel, zal wel ergens in een dweilpauze komen. Waarschijnlijk na de 500m mannen.
Klopt, op TT staat nu weer 18.00. Gisteren werd er nog 15.00 gezegd, maar goed.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik hoor net dat het pas om of na zessen zou zijn.. hele middag kijken dus
Toch handig, zo´n spinakerboomquote:Op zondag 22 januari 2006 11:05 schreef JandeHoop het volgende:
En zoals beloofd, Ik zou de foto's van Brasil plaatsen als ik ze binnen had.
Hier is er een:
[afbeelding]
nee maar dat is een soort pitstop voor de grote oceaan oversteek naar rio. tussen de finish in wellington en de start naar rio is 3 dagen ofzo. of voor sommigen mischien wel 1 dagquote:Op zondag 22 januari 2006 21:34 schreef komrad het volgende:
die etappe naar Wellington is toch niet zo heel lang
dan moet je geen masten in 3 stukken afleveren enzoquote:Op zondag 22 januari 2006 21:50 schreef WEST het volgende:
[..]
nee maar dat is een soort pitstop voor de grote oceaan oversteek naar rio. tussen de finish in wellington en de start naar rio is 3 dagen ofzo. of voor sommigen mischien wel 1 dag![]()
Hallo, lees de OP eens voordat je iets vraagt..quote:Op zondag 22 januari 2006 20:46 schreef komrad het volgende:
hier ook gemist, wanneer is de volgende etappeof gaan we eerst weer in port racen
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:20 schreef the_disheaver het volgende:
De Route
Huidige leg: 2 Cape Town (Zuid-Afrika) - Melbourne (Australie) (6100 zeemijl)
Volgende In Port race: 4 Februari - In port race Melbourne
Volgende Offshore leg: 12 Februari - Melbourne - Wellington (pitstop) (ETA: 16 februari, 1450nm)
gehele race-schema | High-res afbeelding
Kortom: in de boot stinkt het als in een hamsterkooi!quote:Op zondag 22 januari 2006 21:00 schreef komrad het volgende:
dat stukje dat ze een 'hamster' aan het zoeken zijn
moeten ze wel gebruikt worden hequote:Op maandag 23 januari 2006 10:18 schreef Landrot het volgende:
[..]
Kortom: in de boot stinkt het als in een hamsterkooi!
Ik zag in de reportage dat er droogruimten zijn voor de kleding. Kan iemand mij vertellen hoe die werken? Wordt er warme lucht langs geblazen ofzo?![]()
Ik stelde volgens mij een hartstikke relevante vraag...quote:Op maandag 23 januari 2006 10:18 schreef Landrot het volgende:
[..]
Ik zag in de reportage dat er droogruimten zijn voor de kleding. Kan iemand mij vertellen hoe die werken? Wordt er warme lucht langs geblazen ofzo?![]()
Ik heb geen idee, maar ik weet iig vrijwel zeker dat ze geen compressortje hebben staan die warme lucht daarlangs blaast. Hoogstens dat de uitlaatgassen van de motor erlangs gaan, maar die staat ook vrijwel nooit aan (alleen bij het bewegen van de kiel) . Ik denk gewoon dat het een verzamelplaats is voor natte kleding, zodat niet de hele boot onder de natte troep ligt...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:48 schreef Landrot het volgende:
[..]
Ik stelde volgens mij een hartstikke relevante vraag...
Oke, d'r is lekker over gekeuveld...![]()
Maar ik heb nog steeds geen antwoord!![]()
mja, maar die koude wind is waarschijnlijk niet echt erg droog...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:08 schreef Ambrosius het volgende:
Zou dat drogen niet gewoon met koude 'wind' kunnen?
En het goede nieuws is dat Brunel als hoofdsponsor optred voor de rest van de race.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:45 schreef WEST het volgende:
ook de ING Brunel is aan de finish gekomen om 21:42 GMT dus kwart voor 11 vanavond is laatste boot die varend melbourne bereikt aangekomen.
Brasil dobbert nog ergens rond![]()
Ik weet niet hoe het aan boord de ABNAMRO is maar wel hoe het ging aan boord van enkele super catamarans (Club Med, Playstation).quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:48 schreef Landrot het volgende:
[..]
Ik stelde volgens mij een hartstikke relevante vraag...
Oke, d'r is lekker over gekeuveld...![]()
Maar ik heb nog steeds geen antwoord!![]()
Vergeet niet dat ze behalve een moter (die verzegeld is en dus helemaal niet aanstaat) ook een generator hebben (voor de stroom, Een VO70 verbruikt best veel stroom;kiel)quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik weet iig vrijwel zeker dat ze geen compressortje hebben staan die warme lucht daarlangs blaast. Hoogstens dat de uitlaatgassen van de motor erlangs gaan, maar die staat ook vrijwel nooit aan (alleen bij het bewegen van de kiel) . Ik denk gewoon dat het een verzamelplaats is voor natte kleding, zodat niet de hele boot onder de natte troep ligt...
Maar dat is gewoon een gokje
Huh? Waarom is het een nadeel dat Hans Bouscholte aan boord komt?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:04 schreef JandeHoop het volgende:
[..]
En het goede nieuws is dat Brunel als hoofdsponsor optreedt voor de rest van de race.
Ze zullen dus ook tot het einde meevaren.
Nadeel is het dan waarschijnlijk dat Hans B. echt aan boord komt (misschien pas in Brazilië).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |