Geen idee eigenlijk... Cool zijn, en het best uit de verf komen in dit topic, zoiets denk ikquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:19 schreef Jajong het volgende:
Hoe moet je winnen??????
Grote kans ja. De rest wil niet bepaald meewerkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:21 schreef Jajong het volgende:
Nou dan is die award zo goed als van mij
Moeten is dwang, maar het zou je kansen op het winnen van deze felbegeerde award wel verhogen schat ik zoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus ik moet men tieten posten?
win je toch eens iets in je levenquote:
Tut tut!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
win je toch eens iets in je leven
Dude.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:49 schreef Repeat het volgende:
in the pocket dus!
ohw, zijn die uitslagen al bekend dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:49 schreef Bupatih het volgende:
Tut tut!Ik heb al een FOK!-award in the pocket.
Nope.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
ohw, zijn die uitslagen al bekend dan?
kan die vepleegster niet een beetje doortellen in haar nachtdienst dan...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:51 schreef Bupatih het volgende:
Nope.
Maar ik weet genoeg.(Connecties, enzo...)
Anders ik wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:01 schreef Yeahinho het volgende:
* Yeahinho wacht geduldig op de tieten van Yashaaaaa.
Van jou(w borsten) wil ik wel verliezen, hoor!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
mwah als Bupatih mee doet win ik toch niet dus ga ik ook niet de moeite doen
Het ongeduld neemt toe.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:01 schreef Yeahinho het volgende:
* Yeahinho wacht geduldig op de tieten van Yashaaaaa.
De winaar is al zo goed als zeker bekendquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:01 schreef Tiemie het volgende:
Y.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:15 schreef Tokay het volgende:
Ja hallo.
Ik geloof er dus echt helemaal niets van dat jij een nóg leukere avatar voor mij hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:09 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
wellicht kunnen tietenfoto's de uitslag nog beïnvloeden.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:09 schreef Yeahinho het volgende:
wellicht kunnen tietenfoto's de uitslag nog beïnvloeden.
mind control, je weet tog.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.Ik typte ook net 'in the pocket'.
Helaasch, dan valt u bij voorbaat al buiten de bootquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:28 schreef yosander het volgende:
Ik wil wel meedoen maar ik kan maar één avater hebben...![]()
Wil me nergens mee bemoeien maar je kan het niet zomaar uitstellen volgens mij. Stond iets over in de statuten dacht ik......quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:16 schreef Yeahinho het volgende:
Wegens de overweldigende belangstelling, heeft de organisatie besloten nog even te wachten met het uitreiken van de prijzen.
Stemt dus nu het nog kan allen op uzelf!Of op Yashaaaaa uiteraard, mits foto's
.
Niet zo brutaal tegen de jury, anders kun je naar je award fluiten!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:18 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Wil me nergens mee bemoeien maar je kan het niet zomaar uitstellen volgens mij. Stond iets over in de statuten dacht ik......
* Fluit een zelfverzonnen wijsjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:24 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Niet zo brutaal tegen de jury, anders kun je naar je award fluiten!!
* Geeft een bruine envelop aan Yeahinhoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:24 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Niet zo brutaal tegen de jury, anders kun je naar je award fluiten!!
Ik ook,quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:59 schreef sr_firewire het volgende:
Je hebt nog 10 minuten om ze uit te reiken dan ben ik pleiten
Idd als ik geen award win dan negeer ik hem gewoon voor altijdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik ook,
kga nu brood maken, als ik daarna geen award heb heb je pech.
prcs, dan is het ineens een kutawardquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:02 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Idd als ik geen award win dan negeer ik hem gewoon voor altijd
Ik weet dat jij goed kunt soepen, dus ik wil die award dolgraag hebben!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:16 schreef Yeahinho het volgende:
Wegens de overweldigende belangstelling, heeft de organisatie besloten nog even te wachten met het uitreiken van de prijzen.
Stemt dus nu het nog kan allen op uzelf!Of op Yashaaaaa uiteraard, mits foto's
.
Valt er wat te lachen?quote:
Heeft Yashaaa haar tieten toegemailed???quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:25 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben veel te puntje-precies-erig enzo... maar het worden wel héél geile awards!!![]()
Cool ik wacht met spanning af tot morgenvroeg, en owee als ik niks win he mannetjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:25 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben veel te puntje-precies-erig enzo... maar het worden wel héél geile awards!!![]()
Wel waar joh, je moet alleen mIRC installeren.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:39 schreef Yeahinho het volgende:
De 3e link in je sig doet het niet T.
Nu weet ik het zekerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:49 schreef Casperrrr het volgende:
* een teentje knoflook eet en in Yeahinho's gezicht ademt
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:57 schreef Svensational het volgende:
Ik meld me bij dezen aan.
edit: Oh kut, te laat
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
Yeahinho, kun je mijn avatar meteen aanpassen door mijn huidige en de laatste award elkaar te laten afwisselen?
Nu we hier toch zijn
[afbeelding]
We lijken zo wel wat op elkaar in het GPD. Maargoedquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:20 schreef Zwansen het volgende:
Ik vind em gaaf! Danke.
Mijn sig, bedoel je?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:40 schreef Svensational het volgende:
Die sig is een beetje achterhaald he!
1 |
Yeah, bitch.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:56 schreef Yeahinho het volgende:
[afbeelding] DE WINNAARS ZIJN BEKEND!! [afbeelding]
[afbeelding]
De grote slotjes-award gaat naar Bupatih, omdat ie een gave mod is.
Misschien kan je het nog goed maken bij de jury ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
JA Heemijn vriendje was hier dus ik had niet meer op FOK! gekeken
ook zonder ze te pósten, kun je een award verdienen, die veel toffer is als deze!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus ik moet men tieten posten?
Als je alsnog je tieten wilt posten, dan zorg ik voor een nog nader te bepalen awardquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
JA Heemijn vriendje was hier dus ik had niet meer op FOK! gekeken
n.a.v. de post boven je?quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:15 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
n.a.v. de post boven je?
quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:45 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Als je alsnog je tieten wilt posten, dan zorg ik voor een nog nader te bepalen award.
Ik heb hem opgeslagenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:30 schreef Yeahinho het volgende:
Oké jammer.
Dan hou je het toch gewoon bij [afbeelding].
Nostalgiequote:Op donderdag 26 januari 2006 15:10 schreef Yeahinho het volgende:
Het is toch weer stiekem een T., IJ. en Y.-topic geworden.
ja er is toch altijdf wel n reserve prijs ofzoietsquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:18 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nee helaasch, te laat.
topic doorlezen is oke.
Je zou z'n huidige icon wat kunnen verduidelijken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:18 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nee helaasch, te laat.
topic doorlezen is oke.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |