Geen idee eigenlijk... Cool zijn, en het best uit de verf komen in dit topic, zoiets denk ikquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:19 schreef Jajong het volgende:
Hoe moet je winnen??????
Grote kans ja. De rest wil niet bepaald meewerkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:21 schreef Jajong het volgende:
Nou dan is die award zo goed als van mij
Moeten is dwang, maar het zou je kansen op het winnen van deze felbegeerde award wel verhogen schat ik zoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus ik moet men tieten posten?
win je toch eens iets in je levenquote:
Tut tut!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
win je toch eens iets in je leven
Dude.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:49 schreef Repeat het volgende:
in the pocket dus!
ohw, zijn die uitslagen al bekend dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:49 schreef Bupatih het volgende:
Tut tut!Ik heb al een FOK!-award in the pocket.
Nope.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
ohw, zijn die uitslagen al bekend dan?
kan die vepleegster niet een beetje doortellen in haar nachtdienst dan...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:51 schreef Bupatih het volgende:
Nope.
Maar ik weet genoeg.(Connecties, enzo...)
Anders ik wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:01 schreef Yeahinho het volgende:
* Yeahinho wacht geduldig op de tieten van Yashaaaaa.
Van jou(w borsten) wil ik wel verliezen, hoor!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
mwah als Bupatih mee doet win ik toch niet dus ga ik ook niet de moeite doen
Het ongeduld neemt toe.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:01 schreef Yeahinho het volgende:
* Yeahinho wacht geduldig op de tieten van Yashaaaaa.
De winaar is al zo goed als zeker bekendquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:01 schreef Tiemie het volgende:
Y.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:15 schreef Tokay het volgende:
Ja hallo.
Ik geloof er dus echt helemaal niets van dat jij een nóg leukere avatar voor mij hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:09 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
wellicht kunnen tietenfoto's de uitslag nog beïnvloeden.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:09 schreef Yeahinho het volgende:
wellicht kunnen tietenfoto's de uitslag nog beïnvloeden.
mind control, je weet tog.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.Ik typte ook net 'in the pocket'.
Helaasch, dan valt u bij voorbaat al buiten de bootquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:28 schreef yosander het volgende:
Ik wil wel meedoen maar ik kan maar één avater hebben...![]()
Wil me nergens mee bemoeien maar je kan het niet zomaar uitstellen volgens mij. Stond iets over in de statuten dacht ik......quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:16 schreef Yeahinho het volgende:
Wegens de overweldigende belangstelling, heeft de organisatie besloten nog even te wachten met het uitreiken van de prijzen.
Stemt dus nu het nog kan allen op uzelf!Of op Yashaaaaa uiteraard, mits foto's
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |