Hangt er ook vanaf waarin je post. Bij KLB is het inderdaad niet serieus. Maar er zijn ook genoeg serieuze topicsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:47 schreef Streetracer het volgende:
Wat een zielige mensen hier lopen er rond, ik ga over m'n nek van alleen racties lezen. Lijkt of het merendeel een IQ van 10 heeft en opgevoed is door een stel apen. Op alles zeiken, op elke topic grappig proberen te zijn. En zometeen zullen er hier ook weer een paar van die lui gaan reageren met "Gelukkig ga je weg" en "Doei"
"Mensen" die totaal niets van het leven zien of meemaken. Iedereen om hun heen is fout behalve zij zelf.
En dan het billenlikken. Dat is helemaal erg, als iemand iets zegt met meer posts in z'n profiel loopt de rest achter hem aan alsof er honing uit z'n kont loopt. Als mensen serieuze topics openen gaat 90% er grapjes over maken omdat ze denken grappig te zijn.
Vraag me af wie er nog wel eens buiten komt.
![]()
Wij gingen toch rondhangen bij de gamelounge bij de hcc. je kwam niet op dagenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:50 schreef miss_bleu het volgende:
opgehorkt staat netjes
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:50 schreef SuperBosch het volgende:
Ik ben bang zeker dat niemand het verschil zal merken.
Doch, slecht voor de omzet van de ijzerhandelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:52 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
De mods zullen blij zijn met je vertrek, scheelt een hoop slotjes zetten![]()
Je moeder klaplong!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:52 schreef Streetracer het volgende:
Dit bedoel ik dus. In 3 minuten zijn er meer reacties dan dat iemand nodig heeft om de tekst te lezen.
Moge de kanker je treffen.
Hahahahahahahha, hierbij vraag ik dus een permban aan.
Ja jerruhquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:52 schreef Jerruh het volgende:
waren er maar meer die zo braaf opzoutten.
Heb jij zo'n grote oprit Sjee?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gezien je enorme bijdragen, zal je node gemist worden, dunkt me.
Het ga je goed.
Ofzo.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:52 schreef Streetracer het volgende:
Dit bedoel ik dus. In 3 minuten zijn er meer reacties dan dat iemand nodig heeft om de tekst te lezen.
Moge de kanker je treffen.
Hahahahahahahha, hierbij vraag ik dus een permban aan.
Daarover doe ik geen uitspraken, i.v.m. ontvoeringsgevaar en zulks.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:53 schreef ShaoliN het volgende:
Heb jij zo'n grote oprit Sjee?
Ik kan me nog herinneren dat we tijden lang gelijk opgingen met posts. Goeie oude tijd.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:54 schreef Streetracer het volgende:
Heb ik al een ban?
Oehh, laat ik dan ook maar niet vertellen wat voor Bolide dagelijks staat te pronken op die oprit.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daarover doe ik geen uitspraken, i.v.m. ontvoeringsgevaar en zulks.
je meent het??????quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:55 schreef Streetracer het volgende:
Hahaha, is wel leuk he. Lijkt net het schoolplein. Met z'n allen iemand pesten. Want dan zegt niemand iets tegen jezelf.
Hahahah
Zo jong en dan al zo getraumatiseerd!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:55 schreef Streetracer het volgende:
Hahaha, is wel leuk he. Lijkt net het schoolplein. Met z'n allen iemand pesten. Want dan zegt niemand iets tegen jezelf.
Hahahah
Ja en daarom kan je nog posten!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:54 schreef Streetracer het volgende:
Heb ik al een ban?
ach ga je kinderen opvoeden breezahhoer.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Zo jong en dan al zo getraumatiseerd!!
spreek je soms uit ervaring?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:55 schreef Streetracer het volgende:
Hahahah
Zou jij niet weg gaan? Wat doe je hier nog..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:55 schreef Streetracer het volgende:
Hahahah
Ikkequote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:47 schreef Streetracer het volgende:
![]()
Lijkt me niet meer dan billijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:55 schreef ShaoliN het volgende:
Oehh, laat ik dan ook maar niet vertellen wat voor Bolide dagelijks staat te pronken op die oprit.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:57 schreef Streetracer het volgende:
[..]
ach ga je kinderen opvoeden breezahhoer.![]()
Die zijn in elk geval een stuk ouder dan jij, volgens je profiel.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:57 schreef Streetracer het volgende:
[..]
ach ga je kinderen opvoeden breezahhoer.![]()
Je ging toch weg?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:58 schreef Streetracer het volgende:
een stormtrooper topic ofzo noem je zo iets.
Stormloop, je lijkt wel een kut n00bquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:58 schreef Streetracer het volgende:
een stormtrooper topic ofzo noem je zo iets.
quote:
Wat ben jij voor een neonazi?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:58 schreef Streetracer het volgende:
een stormfront topic ofzo noem je zo iets.
zie je wel dat je niet zonder kunt...je gaat door tot het einde......ik zei het al een paar posts terug !quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:00 schreef Streetracer het volgende:
Ik wacht tot ik niet meer kan reageren.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:01 schreef Streetracer het volgende:
[..]
![]()
En ik woon in
En ben geboren:
Geboortedatum: 2002-06-22
zodra ik niet meer kan postenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:01 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Per wanneer dacht TS te stoppen?
Hij is boos, dat zie je toch!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:01 schreef tonks het volgende:
Hey TS, die foto in je fotoboek he? komt dat door de zon of kijk je altijd als een mongool
Die was best wel leuk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:58 schreef Streetracer het volgende:
een stormtrooper topic
Het is misschien ook een idee om je pc uit te zetten, of als je nog iets moet doen op de pc, je het Fok! venster afsluit, en dan kan je ook niet meer reageren.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:00 schreef Streetracer het volgende:
Ik wacht tot ik niet meer kan reageren.
blablablaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:47 schreef Streetracer het volgende:
Wat een zielige mensen hier lopen er rond, ik ga over m'n nek van alleen racties lezen. Lijkt of het merendeel een IQ van 10 heeft en opgevoed is door een stel apen. Op alles zeiken, op elke topic grappig proberen te zijn. En zometeen zullen er hier ook weer een paar van die lui gaan reageren met "Gelukkig ga je weg" en "Doei"
"Mensen" die totaal niets van het leven zien of meemaken. Iedereen om hun heen is fout behalve zij zelf.
En dan het billenlikken. Dat is helemaal erg, als iemand iets zegt met meer posts in z'n profiel loopt de rest achter hem aan alsof er honing uit z'n kont loopt. Als mensen serieuze topics openen gaat 90% er grapjes over maken omdat ze denken grappig te zijn.
![]()
Ben je homo ofzoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:47 schreef Streetracer het volgende:
![]()
Al vanaf de dag van zijn geboorte geregistreerd en dan al willen stoppen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:01 schreef Streetracer het volgende:
En ben geboren:
Geboortedatum: 2002-06-22
Nu gaan we door tot de 300 of het slotje, wat ook maar eerst komt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:05 schreef Streetracer het volgende:
en nu?
Verzin zelf iets, jij gaat ons verlaten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:05 schreef Streetracer het volgende:
en nu?
Nee meneer TS heeft een mening. En dat mag.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:07 schreef Maerycke het volgende:
TS heeft op zich wel een punt natuurlijk.
Ik heb vernomen dat een mening hebben erg populair is tegenwoordig. Ook al heb je ergens geen verstand van.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:08 schreef BossFight het volgende:
[..]
Nee meneer TS heeft een mening. En dat mag.
![]()
Daar is het ook voorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:09 schreef Misanthropist het volgende:
de meeste bezoekers hier zijn ook dom kutvolk die geen zonlicht kennen... je kan er maar beter om lachen of gewoon niets van aantrekken
middag. halloquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:15 schreef michiel_merk het volgende:
is dit het goedemorgen topic?
Goedemorgen iedereen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |