quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:52 schreef Streetracer het volgende:
Dit bedoel ik dus. In 3 minuten zijn er meer reacties dan dat iemand nodig heeft om de tekst te lezen.
Moge de kanker je treffen.
Hahahahahahahha, hierbij vraag ik dus een permban aan.
Daarover doe ik geen uitspraken, i.v.m. ontvoeringsgevaar en zulks.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:53 schreef ShaoliN het volgende:
Heb jij zo'n grote oprit Sjee?
Ik kan me nog herinneren dat we tijden lang gelijk opgingen met posts. Goeie oude tijd.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:54 schreef Streetracer het volgende:
Heb ik al een ban?
Oehh, laat ik dan ook maar niet vertellen wat voor Bolide dagelijks staat te pronken op die oprit.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daarover doe ik geen uitspraken, i.v.m. ontvoeringsgevaar en zulks.
je meent het??????quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:55 schreef Streetracer het volgende:
Hahaha, is wel leuk he. Lijkt net het schoolplein. Met z'n allen iemand pesten. Want dan zegt niemand iets tegen jezelf.
Hahahah
Zo jong en dan al zo getraumatiseerd!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:55 schreef Streetracer het volgende:
Hahaha, is wel leuk he. Lijkt net het schoolplein. Met z'n allen iemand pesten. Want dan zegt niemand iets tegen jezelf.
Hahahah
Ja en daarom kan je nog posten!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:54 schreef Streetracer het volgende:
Heb ik al een ban?
ach ga je kinderen opvoeden breezahhoer.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Zo jong en dan al zo getraumatiseerd!!
spreek je soms uit ervaring?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:55 schreef Streetracer het volgende:
Hahahah
Zou jij niet weg gaan? Wat doe je hier nog..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:55 schreef Streetracer het volgende:
Hahahah
Ikkequote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:47 schreef Streetracer het volgende:
Vraag me af wie er nog wel eens buiten komt.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |