Het is misschien ook een idee om je pc uit te zetten, of als je nog iets moet doen op de pc, je het Fok! venster afsluit, en dan kan je ook niet meer reageren.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:00 schreef Streetracer het volgende:
Ik wacht tot ik niet meer kan reageren.
blablablaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:47 schreef Streetracer het volgende:
Wat een zielige mensen hier lopen er rond, ik ga over m'n nek van alleen racties lezen. Lijkt of het merendeel een IQ van 10 heeft en opgevoed is door een stel apen. Op alles zeiken, op elke topic grappig proberen te zijn. En zometeen zullen er hier ook weer een paar van die lui gaan reageren met "Gelukkig ga je weg" en "Doei"
"Mensen" die totaal niets van het leven zien of meemaken. Iedereen om hun heen is fout behalve zij zelf.
En dan het billenlikken. Dat is helemaal erg, als iemand iets zegt met meer posts in z'n profiel loopt de rest achter hem aan alsof er honing uit z'n kont loopt. Als mensen serieuze topics openen gaat 90% er grapjes over maken omdat ze denken grappig te zijn.
Vraag me af wie er nog wel eens buiten komt.
![]()
Ben je homo ofzoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:47 schreef Streetracer het volgende:
Wat een zielige mensen hier lopen er rond, ik ga over m'n nek van alleen racties lezen. Lijkt of het merendeel een IQ van 10 heeft en opgevoed is door een stel apen. Op alles zeiken, op elke topic grappig proberen te zijn. En zometeen zullen er hier ook weer een paar van die lui gaan reageren met "Gelukkig ga je weg" en "Doei"
"Mensen" die totaal niets van het leven zien of meemaken. Iedereen om hun heen is fout behalve zij zelf.
En dan het billenlikken. Dat is helemaal erg, als iemand iets zegt met meer posts in z'n profiel loopt de rest achter hem aan alsof er honing uit z'n kont loopt. Als mensen serieuze topics openen gaat 90% er grapjes over maken omdat ze denken grappig te zijn.
Vraag me af wie er nog wel eens buiten komt.
![]()
Al vanaf de dag van zijn geboorte geregistreerd en dan al willen stoppen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:01 schreef Streetracer het volgende:
En ben geboren:
Geboortedatum: 2002-06-22
Nu gaan we door tot de 300 of het slotje, wat ook maar eerst komt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:05 schreef Streetracer het volgende:
en nu?
Verzin zelf iets, jij gaat ons verlaten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:05 schreef Streetracer het volgende:
en nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |