Ik zou de mijnpostbank.nl van giro 1 wel eens nader willen bekijken jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:00 schreef Woutey het volgende:
Wie kraakt "giro 1" en maakt veel over naar mij naar "giro heeeel veel"![]()
Werk je trouwens bij de Postbankquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:04 schreef DIJK het volgende:
DE NIEUWE WIJNCLUB HEEMSTEDE heeft giro 666![]()
Hr A Korporaal S HERTOGENBOSCHquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:32 schreef GSMboy het volgende:
En Giro 1337 ?
Ah met mijnpostbank.nl kom je dan achter al die gironummers, of niet danquote:
dôh. Eigenlijk wel matig. Dat zou eigenlijk niet moeten kunnen IMHO.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:51 schreef Falco het volgende:
[..]
Ah met mijnpostbank.nl kom je dan achter al die gironummers, of niet dan
Idd eigenlijk mogen dat soort dingen niet kunnen, maar jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:23 schreef DIJK het volgende:
[..]
dôh. Eigenlijk wel matig. Dat zou eigenlijk niet moeten kunnen IMHO.
Zalm weet vast wel raad met deze meevallerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:57 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe.. ik ga eens kijken of ik 0,01 euro kan overmaken naar 's Rijks Schatkist
Ik ga 't zo eens proberenquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:55 schreef GSMboy het volgende:
En is het iemand gelukt om een eurocent over te maken naar de schatkist?
Jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:55 schreef GSMboy het volgende:
En is het iemand gelukt om een eurocent over te maken naar de schatkist?
gewoon proberenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:01 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Als je geld overmaakt naar 's Rijks Schatkist, kun je dat dan aftrekken van de belasting?
Zou Bill Gates alleen nooit doenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:26 schreef Casparovvv het volgende:
Wel mooiAls je Bill Gates heet en 5 miljard overmaakt naar die schatkist, ben benieuwd of het rijk dit geheim houd
![]()
stel dát hij het zou doen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Zou Bill Gates alleen nooit doen
Hij bepaalt liever zelf aan welke goede doelen zijn geld wordt uitgegeven (en zijn invloed is daardoor zo groot dat de amerikaanse regering niet blij met hem is)
Mijnpostbank en dan een overschrijving doen. Gironummer invullen en dan checkt mijnpostbank de naam die erbij hoort.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:05 schreef Handschoen het volgende:
Hoe krijgen jullie dat voor mekaar om dat te zien dan (heb ook postbank)
nee, dan wordt er nog niets verzonden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:20 schreef Handschoen het volgende:
Ow zo, en dan verzend ie nog niks dus (of moet je dan wel een (minimaal) bedrag overmaken
Dit topic is geopend door de AIVD om meer rijksinkomsten te genereren op deze manier.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:57 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe.. ik ga eens kijken of ik 0,01 euro kan overmaken naar 's Rijks Schatkist
Je moet sowieso een TANcode invoeren, zolang je dat niet doet wordt er helemaal niets over gemaakt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:20 schreef Handschoen het volgende:
Ow zo, en dan verzend ie nog niks dus (of moet je dan wel een (minimaal) bedrag overmaken
dat is dan gelukt.. maar ik ga het wel aftrekken bij mijn aangifte natuurlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:41 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dit topic is geopend door de AIVD om meer rijksinkomsten te genereren op deze manier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |