abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34172579
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:04 schreef soulsurvivor het volgende:
Sta je daar met robberts plat gestampte gras in je handen.
beetje lullig nietwaar?

[afbeelding]
"Wetenschappelijk" onderzoek van topklasse. Dat zie je zo. Het schijnt er te wemelen van de enge straling en vreemde mutaties, maar dat deert niemand. Hup, gewoon dat veld in en alle uit de klei getrokken strengen gewoon volop bepotelen.

En dan 'wetenschappelijk' onderzoeken natuurlijk, en met de "wetenschappelijk onderbouwde" conclusie komen dat wat er dan ook gebeurd is met die planten echt, echt echt alleen maar kan komen door aliens, aardstralen, geesten en buitenaardse stofjes.

Zelfs voor een C-film zou dit een te waardeloos script zijn.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_34172618
Een bosje lullig plat gestampt gras?
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 20:28:15 #203
137525 pikki
pok! pok !
pi_34173412
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:11 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Een bosje lullig plat gestampt gras?
ja, ...en gelukkig nog niet bepoteld door wicca- hesksen ......
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34173664
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:28 schreef pikki het volgende:

[..]

Ach, je weet nog steeds niet wat Lilith-wicca betekent? Ik geef mensen altijd het voordeel van de twijfel, die twijfel heb ik bij jou niet meer. Je denkt teveel en leest te weinig.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 20:34:07 #205
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34173704
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:08 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik vroeg mij zelfs af of de trilling die zij voelde niet iets erotisch was, nu je het toch over lullig hebt.
weet niet, persoonlijk krijg ik geen trillingen [in de erotische zin] van lullen fallussen

[ Bericht 3% gewijzigd door soulsurvivor op 17-01-2006 20:55:08 ]
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
  dinsdag 17 januari 2006 @ 20:42:50 #206
137525 pikki
pok! pok !
pi_34174112
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:33 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Ach, je weet nog steeds niet wat Lilith-wicca betekent? Ik geef mensen altijd het voordeel van de twijfel, die twijfel heb ik bij jou niet meer. Je denkt teveel en leest te weinig.
Ik weet maar al te best wat wicca betekent.
Ik heb 100 den boeken over magie en alles wat ermee samenhangt gelezen .
Dat jij nog zulke uitspraken hier doet oa over graancirkels, ...zoals daarnet bewijst dat je er helemaal niks van kent ....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
  dinsdag 17 januari 2006 @ 20:44:07 #207
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34174183
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:42 schreef pikki het volgende:

[..]

Ik weet maar al te best waat wicca betekent.
Dat jij nog zulke uitspraken hier doet oa over graancirkels, ...zoals daarnet bewijst dat je er helemaal niks van kent ....
Dacht dat Harry potter maar 6 delen had.
gelijk
pi_34174717
quote:
Nu nog begrijpend lezen, en niet alleen lezen wat in je straatje past.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:00:45 #209
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34175016
quote:

[..]

Aangezien lezen je makelijk afgaat kun je misschien deze link ook eens doornemen
gelijk
pi_34175153
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 19:57 schreef Stenny het volgende:

Yeah, right, en geen enkele impuls een foto te maken?, terwijl er toch een paar minuten iets gebeurde. Sorry, Nancy, ik vind je niet geloofwaardig.
Nou ik moet eerlijk zeggen... ik denk ook niet standaard aan het maken van een foto als ik iets moois/aparts zie. Ik sla mijzelf ook vaak genoeg voor mijn hoofd als ik genietend naar mijn kinderne heb staan kijken naar wat ze uitspoken en het niet vast heb gelegd op camera.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_34175392
pikkie,
je eigen mening hebben is prima, daar heeft iedereen recht op.
Die heb ik ook

Maar waarom geef jij niet aan waar je uitspraken vandaan komen als jij iets brengt alsof een ànder iets vast heeft gesteld.
Je kan dan toch gewoon de bron vermelden ?

En in plaats van ingaan op directe (robbert gerelateerde) vragen zit je te zeiken over mensen hun nick en blaas je hoog van de toren over dat "de ander" er helemaal niks van begrijpt/ weet ?

Beetje flauw hoor.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:12:36 #212
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34175541
ik gok dat hieronder een goeie post komt
gelijk
pi_34175609
Heel toepasselijke film op Veronica "Mars attacks"

Tulio.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:14:24 #214
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34175632
na, valt tegen
gelijk
pi_34176010
quote:

[..]

Toch niet goed gelezen Ik heb me helemaal niet gemengd in de discussie over de graancikels. Waarom niet? Omdat ik me daar nog niet in verdiept heb
pi_34176118
misschien dat hieronder hele belangrijke post komt

Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
pi_34176525
Oke pikke speciaal voor jou de uitleg van mijn nick:
De mythologie leert ons dat niet Eva maar Lilith de eerste vrouw van Adam was (hoe dat precies in elkaar zit moet je maar even nalezen, verhaal is te lang).
Nu ben ik het eerste kind uit het huwelijk van mijn ouders, dus ook de eerste vrouw.
Ik ben aan beide kanten de eerste kleindochter.
Vandaar de naam Lilith.
En ja ik ben een wicca, niet een wicca die jij denkt, ik ben geinteressert in natuur-magie, dus niet in allerlei kunstjes die mensen verzinnen.
Zo, duidelijk genoeg?
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:56:07 #218
137525 pikki
pok! pok !
pi_34177522
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:33 schreef Lilith-Wicca het volgende:
De mythologie leert ons dat niet Eva maar Lilith de eerste vrouw van Adam was (hoe dat precies in elkaar zit moet je maar even nalezen, verhaal is te lang).
Nu ben ik het eerste kind uit het huwelijk van mijn ouders, dus ook de eerste vrouw.
Vandaar de naam Lilith.
En ja ik ben een wicca, niet een wicca die jij denkt, ik ben geinteressert in natuur-magie, dus niet in allerlei kunstjes die mensen verzinnen.
Zo, duidelijk genoeg?
Wel ,
Zijn graancirkels dan geen natuur-magie, ....?
Weet jij wel wat natuurmagie is eigenlijk ?
pi_34177559
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:56 schreef pikki het volgende:

[..]

Wel ,
Zijn graancirkels dan geen natuur-magie, ....?
Weet jij wel wat natuurmagie is eigenlijk ?
Nee, niet persé.

Net zoals regen niet altijd het gevolg van een regendans hoeft te zijn

Sir Winston Churchill
  dinsdag 17 januari 2006 @ 22:03:53 #220
137525 pikki
pok! pok !
pi_34177918
quote:
Vandaar de naam Lilith.
Zo, duidelijk genoeg?
Kunstjes ......?
De kunstjes van de natuur zijn graancirkels , .....niet door Robbert gemaakt , maar via hem als kanaal gemaakt .....is het zo klaar ?
pi_34178144
Ja hoor, pikkie, als jij dat wilt geloven mag dat, net zo goed als ik mag geloven dat hier bedrog in het spel is.
pi_34178238
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:03 schreef pikki het volgende:

[..]

Kunstjes ......?
De kunstjes van de natuur zijn graancirkels , .....niet door Robbert gemaakt , maar via hem als kanaal gemaakt .....is het zo klaar ?
Dus jij geeft ook toe dat Robbert ze gemaakt heeft?
  dinsdag 17 januari 2006 @ 22:10:02 #223
137525 pikki
pok! pok !
pi_34178258
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:22 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Toch niet goed gelezen Ik heb me helemaal niet gemengd in de discussie over de graancikels. Waarom niet? Omdat ik me daar nog niet in verdiept heb
Als je hier schrijft dat je je er nog niet in verdiept hebt ......
hoe weet je dan dat het kunstjes zijn door Robbert gemaakt ?
Of verzin je zomaar wat ? om 't even wat ? Lullig dan, hoor ......

en dan durft men mij hier verwijten dat ik niets onderbouw ....
pi_34178424
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:10 schreef pikki het volgende:

[..]

Als je hier schrijft dat jej e er nog niet in verdiept hebt ......
Die cirkels van robbert zijn net zo slecht als zn mislukte truckjes op TV, heb je ze wel eens gezien die cirkels, mn zoontje van 2 tekent ze nog ronder.
pi_34178477
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:10 schreef pikki het volgende:

[..]

Als je hier schrijft dat jej e er nog niet in verdiept hebt ......
Ik verzin niets, ik ga af op wat echte wetenschappers onderzoeken, lees die rapporten ook en kom dan tot de conclusie dat er wel heel veel rationeel verklaart kan worden.
Maar dat is mijn conclusie, die ik op dit moment niet kan onderbouwen dus houd ik wijselijk mijn mond.
pi_34178524
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:03 schreef pikki het volgende:

[..]

Kunstjes ......?
Nee het is nog lang niet klaar dit topic en ook de kritiek op elkaar niet helaas!
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
  dinsdag 17 januari 2006 @ 22:15:48 #227
137525 pikki
pok! pok !
pi_34178560
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:09 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Dus jij geeft ook toe dat Robbert ze gemaakt heeft?
Aan jou reply te zien heb je blijkbaar niet begrepen wat ik schreef ...
  dinsdag 17 januari 2006 @ 22:16:37 #228
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_34178595
quote:
En bedoel je daar de mythologie uit de bijbel? Of het oer-oude verhaal uit Sumer? En als je niet bekend bent met de soemarier's, lees dan dit eens: http://www.lilitu.com/lilith/khephhist.html
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 17 januari 2006 @ 22:17:21 #229
137525 pikki
pok! pok !
pi_34178630
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:14 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Ik verzin niets, ik ga af op wat echte wetenschappers onderzoeken, lees die rapporten ook en kom dan tot de conclusie dat er wel heel veel rationeel verklaart kan worden.
Maar dat is mijn conclusie, die ik op dit moment niet kan onderbouwen dus houd ik wijselijk mijn mond.
Hopelijk blijft er dan van jou "wicca "nog iets over ......met al dat wetenschappelijk onderzoek .....
  dinsdag 17 januari 2006 @ 22:19:26 #230
137525 pikki
pok! pok !
pi_34178743
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:15 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

Nee het is nog lang niet klaar dit topic en ook de kritiek op elkaar niet helaas!
Het wordt alsmaar erger, erger ....vindt ik ....
pi_34178870
Mijn versie van hierboven is gebaseerd op een belangrijk kabbalistisch Joods geschrift uit de 13 e eeuw, nl. het Boek der schitteringen
  dinsdag 17 januari 2006 @ 22:27:15 #232
137525 pikki
pok! pok !
pi_34179152
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:16 schreef Ticker het volgende:

[..]

En bedoel je daar de mythologie uit de bijbel? Of het oer-oude verhaal uit Sumer? En als je niet bekend bent met de soemarier's, lees dan dit eens: http://www.lilitu.com/lilith/khephhist.html
Interessant artikelje .....
pi_34179207
Weet je gelijk wat je aan me hebt, toch?
pi_34179215
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:34 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

weet niet, persoonlijk krijg ik geen trillingen [in de erotische zin] van lullen fallussen
Ik ook niet. Ik val soms wel eens op vrouwen, maar zij is niet mijn type.
pi_34179320
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:03 schreef Mirage het volgende:

[..]

Nou ik moet eerlijk zeggen... ik denk ook niet standaard aan het maken van een foto als ik iets moois/aparts zie. Ik sla mijzelf ook vaak genoeg voor mijn hoofd als ik genietend naar mijn kinderne heb staan kijken naar wat ze uitspoken en het niet vast heb gelegd op camera.
Hoi Mirage,

dat is logisch wat je zegt, maar voor Nancy kan dit niet gelden. Zij was 'kind aan huis' bij de Van den Broekens en al lang op zoek naar bewijzen. In jouw geval aannemelijk, in haar geval niet.

Grtz,

Sten
  dinsdag 17 januari 2006 @ 22:36:10 #236
137525 pikki
pok! pok !
pi_34179599
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:30 schreef Stenny het volgende:

[..]

Hoi Mirage,

dat is logisch wat je zegt, maar voor Nancy kan dit niet gelden. Zij was 'kind aan huis' bij de Van den Broekens en al lang op zoek naar bewijzen. In jouw geval aannemelijk, in haar geval niet.

Grtz,

Sten
Sten,
Ze heeft nog foto's ...en zolang het onderzoek niet is afgerond is het toch haar goed recht deze bij te houden ,....
Ze zei (volgens ik mij herinner van het bericht van seriew.) dat ze deze niet prijsgeeft omdat ze in slechte handen konden vallen, wat wel een serieuze reden is , niet ?
pi_34179827
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:36 schreef pikki het volgende:

[..]

Sten,
Ze heeft nog foto's ...en zolang het onderzoek niet is afgerond is het toch haar goed recht deze bij te houden ,....
Ze zei (volgens ik mij herinner van het bericht van seriew.) dat ze deze niet prijsgeeft omdat ze in slechte handen konden vallen, wat wel een serieuze reden is , niet ?
In slechte handen vallen? Ze bedoelt: in de handen van mensen met gezond verstand?
  dinsdag 17 januari 2006 @ 22:42:18 #238
137525 pikki
pok! pok !
pi_34179896
[..]
  dinsdag 17 januari 2006 @ 22:44:44 #239
137525 pikki
pok! pok !
pi_34180027
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:40 schreef Stenny het volgende:

[..]

In slechte handen vallen? Ze bedoelt: in de handen van mensen met gezond verstand?
Neen, ze heeft schrik , en het reeds voorgehad , dat er misbruik van komt ....vooral als ze de mensen niet kent, ....zei ze ....
pi_34180103
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:44 schreef pikki het volgende:

[..]

Neen, ze heeft schrik , en het reeds voorgehad , dat er misbruik van komt ....vooral als ze de mensen niet kent, ....zei ze ....
Een zwaktebod, foto's zijn foto's, echte fenomenen zijn echte fenomenen, dan ben je niet bang.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 22:48:25 #241
137525 pikki
pok! pok !
pi_34180200
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:46 schreef Stenny het volgende:

[..]

Een zwaktebod, foto's zijn foto's, echte fenomenen zijn echte fenomenen, dan ben je niet bang.
Wel ....je weet goed genoeg dat zelfs echte foto's nooit als echt bewijs kunnen dienen .....
en zeker niet bij de sceptici ...
Verder heb ik gelezen ik dat er nog een rapport van BLT zal komen, en houden ze mssch liever nog de foto's bij ...want er wordt heel wat gezeuld met zulke foto's tot ze verbrand zijn, ...
pi_34180389
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:48 schreef pikki het volgende:

[..]

Wel ....je weet goed genoeg dat zelfs echte foto's nooit als echt bewijs kunnen dienen .....
Je bedoelt: de non foto. Wat ben je toch een clown. Iedereen ziet dat die nep is, behalve jij.

Das een goede ja. Binnenkort zijn alle 16 mappen van hogerhand ('God') verbrand, de buitenaardsen besloten dat de wereld nog niet rijp voor hen was. Al het bewijsmateriaal van fotoshop in een keer onverklaarbaar verpulverd. En de Van den Broekens wassen hun handen in onschuld.
pi_34180407
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:48 schreef pikki het volgende:

[..]

Voor het eerst moet ik je gelijk geven pikki. Het enige echt wezenlijke is de eigen ervaring, en daarover kan je discussieren tot je een ons weegt. Ook daar overtuig je niemand mee.
'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
  dinsdag 17 januari 2006 @ 22:54:17 #244
137525 pikki
pok! pok !
pi_34180475
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:52 schreef Stenny het volgende:

[..]

Je bedoelt: de non foto. Wat ben je toch een clown. Iedereen ziet dat die nep is, behalve jij.
neen, ik had het over eventuele foto's , die er nog zouden zijn (bij N Talbot) van die bollen en lichtfenomenen toen Nancy bij VB vertoefde .....
pi_34180509
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:52 schreef Stenny het volgende:

[..]

Dat zegt ze niet. Ze zegt dat zelfs echte foto's niet als overtuigend bewijs gebruikt kunnen worden, omdat er altijd aan truckage gedacht wordt.
pi_34180511
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:53 schreef Gorian het volgende:

[..]

Voor het eerst moet ik je gelijk geven pikki. Het enige echt wezenlijke is de eigen ervaring, en daarover kan je discussieren tot je een ons weegt. Ook daar overtuig je niemand mee.
Ze hadden nooit met die foto's moeten komen. Die foto's zijn hun begin en hun eind.
pi_34180535
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:08 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik vroeg mij zelfs af of de trilling die zij voelde niet iets erotisch was, nu je het toch over lullig hebt.
Misschien had zij eigenlijk een uittreding en was het licht eigenlijk een erotische ervaring, maar weet zij dat tot op heden niet
pi_34180549
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:55 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ze hadden nooit met die foto's moeten komen. Die foto's zijn hun begin en hun eind.
Absoluut waar Stennie!
pi_34180631
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:55 schreef Meditrinea het volgende:

[..]

Misschien had zij eigenlijk een uittreding en was het licht eigenlijk een erotische ervaring, maar weet zij dat tot op heden niet
Ja, dat klinkt nog altijd aannemelijker. Ik houd veel van de door hen geciteerde ervaringen op astrale waarneming (als zij dus gedeeltelijk oprecht zijn), en het astrale is vooralsnog niet beeldend vast te leggen, alleen door kunstenaars dan he, niet door fotografen.
pi_34180709
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:28 schreef pikki het volgende:

[..]

Pikkie, Pikkie, Pikkie, opnieuw snap je er geen hol van en klets je gewoon maar weer uit je akelig dunne nekje dat, als ik mijn handen eromheen zou kunnen slaan, onder mijn vingers razendsnel zou kunnen knappen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')