"Wetenschappelijk" onderzoek van topklasse. Dat zie je zo. Het schijnt er te wemelen van de enge straling en vreemde mutaties, maar dat deert niemand. Hup, gewoon dat veld in en alle uit de klei getrokken strengen gewoon volop bepotelen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:04 schreef soulsurvivor het volgende:
Sta je daar met robberts plat gestampte gras in je handen.
beetje lullig nietwaar?
[afbeelding]
ja, ...en gelukkig nog niet bepoteld door wicca- hesksen ......quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:11 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Een bosje lullig plat gestampt gras?
Ach, je weet nog steeds niet wat Lilith-wicca betekent? Ik geef mensen altijd het voordeel van de twijfel, die twijfel heb ik bij jou niet meer. Je denkt teveel en leest te weinig.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:28 schreef pikki het volgende:
[..]
ja, ...en gelukkig nog niet bepoteld door wicca- hesksen ......![]()
weet niet, persoonlijk krijg ik geen trillingen [in de erotische zin] van lullen fallussenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:08 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik vroeg mij zelfs af of de trilling die zij voelde niet iets erotisch was, nu je het toch over lullig hebt.![]()
Ik weet maar al te best wat wicca betekent.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:33 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ach, je weet nog steeds niet wat Lilith-wicca betekent? Ik geef mensen altijd het voordeel van de twijfel, die twijfel heb ik bij jou niet meer. Je denkt teveel en leest te weinig.![]()
Dacht dat Harry potter maar 6 delen had.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:42 schreef pikki het volgende:
[..]
Ik weet maar al te best waat wicca betekent.
Ik heb 100 den boeken over magie en alles wat ermee samenhangt gelezen .
Dat jij nog zulke uitspraken hier doet oa over graancirkels, ...zoals daarnet bewijst dat je er helemaal niks van kent ....![]()
Nu nog begrijpend lezen, en niet alleen lezen wat in je straatje past.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:42 schreef pikki het volgende:
Ik weet maar al te best wat wicca betekent.
Aangezien lezen je makelijk afgaat kun je misschien deze link ook eens doornemenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:42 schreef pikki het volgende:
[..]
Ik heb 100 den boeken over magie en alleswat ermee samenhangt gelezen .
Nou ik moet eerlijk zeggen... ik denk ook niet standaard aan het maken van een foto als ik iets moois/aparts zie. Ik sla mijzelf ook vaak genoeg voor mijn hoofd als ik genietend naar mijn kinderne heb staan kijken naar wat ze uitspoken en het niet vast heb gelegd op camera.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:57 schreef Stenny het volgende:
Yeah, right, en geen enkele impuls een foto te maken?, terwijl er toch een paar minuten iets gebeurde. Sorry, Nancy, ik vind je niet geloofwaardig.![]()
Toch niet goed gelezenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:42 schreef pikki het volgende:
[..]
Dat jij nog zulke uitspraken hier doet oa over graancirkels, ...zoals daarnet bewijst dat je er helemaal niks van kent ....![]()
Wel ,quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:33 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Oke pikke speciaal voor jou de uitleg van mijn nick:
De mythologie leert ons dat niet Eva maar Lilith de eerste vrouw van Adam was (hoe dat precies in elkaar zit moet je maar even nalezen, verhaal is te lang).
Nu ben ik het eerste kind uit het huwelijk van mijn ouders, dus ook de eerste vrouw.
Ik ben aan beide kanten de eerste kleindochter.
Vandaar de naam Lilith.
En ja ik ben een wicca, niet een wicca die jij denkt, ik ben geinteressert in natuur-magie, dus niet in allerlei kunstjes die mensen verzinnen.
Zo, duidelijk genoeg?
Nee, niet persé.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:56 schreef pikki het volgende:
[..]
Wel ,
Zijn graancirkels dan geen natuur-magie, ....?
Weet jij wel wat natuurmagie is eigenlijk ?
Kunstjes ......?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:33 schreef Lilith-Wicca het volgende:
De mythologie leert ons dat niet Eva maar Lilith de eerste vrouw van Adam was (hoe dat precies in elkaar zit moet je maar even nalezen, verhaal is te lang).
Nu ben ik het eerste kind uit het huwelijk van mijn ouders, dus ook de eerste vrouw.
Ik ben aan beide kanten de eerste kleindochter.
Vandaar de naam Lilith.
En ja ik ben een wicca, niet een wicca die jij denkt, ik ben geinteressert in natuur-magie, dus niet in allerlei kunstjes die mensen verzinnen.
Zo, duidelijk genoeg?
Dus jij geeft ook toe dat Robbert ze gemaakt heeft?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:03 schreef pikki het volgende:
[..]
Kunstjes ......?
De kunstjes van de natuur zijn graancirkels , .....niet door Robbert gemaakt , maar via hem als kanaal gemaakt .....is het zo klaar ?
Als je hier schrijft dat je je er nog niet in verdiept hebt ......quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:22 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Toch niet goed gelezenIk heb me helemaal niet gemengd in de discussie over de graancikels. Waarom niet? Omdat ik me daar nog niet in verdiept heb
![]()
Die cirkels van robbert zijn net zo slecht als zn mislukte truckjes op TV, heb je ze wel eens gezien die cirkels, mn zoontje van 2 tekent ze nog ronder.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:10 schreef pikki het volgende:
[..]
Als je hier schrijft dat jej e er nog niet in verdiept hebt ......
hoe weet je dan dat het kunstjes zijn door Robbert gemaakt ?
Of verzin je zomaar wat ? om 't even wat ? Lullig dan, hoor ......
Ik verzin niets, ik ga af op wat echte wetenschappers onderzoeken, lees die rapporten ook en kom dan tot de conclusie dat er wel heel veel rationeel verklaart kan worden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:10 schreef pikki het volgende:
[..]
Als je hier schrijft dat jej e er nog niet in verdiept hebt ......
hoe weet je dan dat het kunstjes zijn door Robbert gemaakt ?
Of verzin je zomaar wat ? om 't even wat ? Lullig dan, hoor ......
Nee het is nog lang niet klaar dit topic en ook de kritiek op elkaar niet helaas!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:03 schreef pikki het volgende:
[..]
Kunstjes ......?
De kunstjes van de natuur zijn graancirkels , .....niet door Robbert gemaakt , maar via hem als kanaal gemaakt .....is het zo klaar ?
Aan jou reply te zien heb je blijkbaar niet begrepen wat ik schreef ...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:09 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Dus jij geeft ook toe dat Robbert ze gemaakt heeft?
En bedoel je daar de mythologie uit de bijbel? Of het oer-oude verhaal uit Sumer? En als je niet bekend bent met de soemarier's, lees dan dit eens: http://www.lilitu.com/lilith/khephhist.htmlquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:33 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Hopelijk blijft er dan van jou "wicca "nog iets over ......met al dat wetenschappelijk onderzoek .....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:14 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik verzin niets, ik ga af op wat echte wetenschappers onderzoeken, lees die rapporten ook en kom dan tot de conclusie dat er wel heel veel rationeel verklaart kan worden.
Maar dat is mijn conclusie, die ik op dit moment niet kan onderbouwen dus houd ik wijselijk mijn mond.
Het wordt alsmaar erger, erger ....vindt ik ....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:15 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Nee het is nog lang niet klaar dit topic en ook de kritiek op elkaar niet helaas!
Interessant artikelje .....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:16 schreef Ticker het volgende:
[..]
En bedoel je daar de mythologie uit de bijbel? Of het oer-oude verhaal uit Sumer? En als je niet bekend bent met de soemarier's, lees dan dit eens: http://www.lilitu.com/lilith/khephhist.html
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:34 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
weet niet, persoonlijk krijg ik geen trillingen [in de erotische zin] van lullen fallussen![]()
Hoi Mirage,quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:03 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou ik moet eerlijk zeggen... ik denk ook niet standaard aan het maken van een foto als ik iets moois/aparts zie. Ik sla mijzelf ook vaak genoeg voor mijn hoofd als ik genietend naar mijn kinderne heb staan kijken naar wat ze uitspoken en het niet vast heb gelegd op camera.
Sten,quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:30 schreef Stenny het volgende:
[..]
Hoi Mirage,
dat is logisch wat je zegt, maar voor Nancy kan dit niet gelden. Zij was 'kind aan huis' bij de Van den Broekens en al lang op zoek naar bewijzen. In jouw geval aannemelijk, in haar geval niet.
Grtz,
Sten
In slechte handen vallen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:36 schreef pikki het volgende:
[..]
Sten,
Ze heeft nog foto's ...en zolang het onderzoek niet is afgerond is het toch haar goed recht deze bij te houden ,....
Ze zei (volgens ik mij herinner van het bericht van seriew.) dat ze deze niet prijsgeeft omdat ze in slechte handen konden vallen, wat wel een serieuze reden is , niet ?
Neen, ze heeft schrik , en het reeds voorgehad , dat er misbruik van komt ....vooral als ze de mensen niet kent, ....zei ze ....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:40 schreef Stenny het volgende:
[..]
In slechte handen vallen?Ze bedoelt: in de handen van mensen met gezond verstand?
![]()
Een zwaktebod, foto's zijn foto's, echte fenomenen zijn echte fenomenen, dan ben je niet bang.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:44 schreef pikki het volgende:
[..]
Neen, ze heeft schrik , en het reeds voorgehad , dat er misbruik van komt ....vooral als ze de mensen niet kent, ....zei ze ....
Wel ....je weet goed genoeg dat zelfs echte foto's nooit als echt bewijs kunnen dienen .....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:46 schreef Stenny het volgende:
[..]
Een zwaktebod, foto's zijn foto's, echte fenomenen zijn echte fenomenen, dan ben je niet bang.
Je bedoelt: de non foto. Wat ben je toch een clown. Iedereen ziet dat die nep is, behalve jij.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:48 schreef pikki het volgende:
[..]
Wel ....je weet goed genoeg dat zelfs echte foto's nooit als echt bewijs kunnen dienen .....
en zeker niet bij de sceptici ...![]()
Voor het eerst moet ik je gelijk geven pikki. Het enige echt wezenlijke is de eigen ervaring, en daarover kan je discussieren tot je een ons weegt. Ook daar overtuig je niemand mee.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:48 schreef pikki het volgende:
[..]
Wel ....je weet goed genoeg dat zelfs echte foto's nooit als echt bewijs kunnen dienen .....
en zeker niet bij de sceptici ...![]()
neen, ik had het over eventuele foto's , die er nog zouden zijn (bij N Talbot) van die bollen en lichtfenomenen toen Nancy bij VB vertoefde .....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:52 schreef Stenny het volgende:
[..]
Je bedoelt: de non foto. Wat ben je toch een clown. Iedereen ziet dat die nep is, behalve jij.
Dat zegt ze niet. Ze zegt dat zelfs echte foto's niet als overtuigend bewijs gebruikt kunnen worden, omdat er altijd aan truckage gedacht wordt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:52 schreef Stenny het volgende:
[..]
Je bedoelt: de non foto. Wat ben je toch een clown. Iedereen ziet dat die nep is, behalve jij.
Ze hadden nooit met die foto's moeten komen. Die foto's zijn hun begin en hun eind.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:53 schreef Gorian het volgende:
[..]
Voor het eerst moet ik je gelijk geven pikki. Het enige echt wezenlijke is de eigen ervaring, en daarover kan je discussieren tot je een ons weegt. Ook daar overtuig je niemand mee.
Misschien had zij eigenlijk een uittreding en was het licht eigenlijk een erotische ervaring, maar weet zij dat tot op heden nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:08 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik vroeg mij zelfs af of de trilling die zij voelde niet iets erotisch was, nu je het toch over lullig hebt.![]()
Absoluut waar Stennie!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:55 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ze hadden nooit met die foto's moeten komen. Die foto's zijn hun begin en hun eind.
Ja, dat klinkt nog altijd aannemelijker.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:55 schreef Meditrinea het volgende:
[..]
Misschien had zij eigenlijk een uittreding en was het licht eigenlijk een erotische ervaring, maar weet zij dat tot op heden niet![]()
Pikkie, Pikkie, Pikkie, opnieuw snap je er geen hol van en klets je gewoon maar weer uit je akelig dunne nekje dat, als ik mijn handen eromheen zou kunnen slaan, onder mijn vingers razendsnel zou kunnen knappen...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:28 schreef pikki het volgende:
[..]
ja, ...en gelukkig nog niet bepoteld door wicca- hesksen ......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |