OK..wie heeft hem uit de jaren 60 weggeplukt?quote:
Hoe lang heb je over die kwinkslag na moeten denken?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
OK..wie heeft hem uit de jaren 60 weggeplukt?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik kom net uit de UFO gestapt
[afbeelding]
We hebbe ff geborrrrreld
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]! Daar kwam ik net nog voorbij gereden!
Met m'n bek half open en zo semi-cool half opzij enzo..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik vind je er leuk opstaan mits het regenboogkleurig aanhangsel verwijdert is.
Zo bijzonder is het niet dat ik Ang3l toevallig tegenkom, ergens in E.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]Had je BIJNA gemeet, is dat niet viezig?
Bek halfopen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Met m'n bek half open en zo semi-cool half opzij enzo..
Hij heeft dezelfde fronsende gezichtsuitdrukking als Jaap de Hoop Scheffer.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:44 schreef TehRockstar het volgende:
Ik vind je er leuk opstaan mits het regenboogkleurig aanhangsel verwijdert is.
Nee dat is al welgeteld 1x gebeurdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het niet dat ik Ang3l toevallig tegenkom, ergens in E..
Eén keer.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:31 schreef Ang3l het volgende:
Nee dat is al welgeteld 1x gebeurdIn de kleine berg
quote:Kwam jij toen niet net die eroworld of zo uigelopen?
Omdat ik dat leuk vond..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:05 schreef TehRockstar het volgende:
Trouwens, Vlapper, waarom was je in Club Rouge?
Zodat je weer een nieuwe kan kopen krijgenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:36 schreef TehRockstar het volgende:
Waar is m'n camera? Waarom moet alles hier altijd kwijtraken.
Nee,quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zodat je weer een nieuwe kan kopen krijgen![]()
![]()
Ik vind dat die regenboogjongen nog best een leuk hoofd heeft trouwens.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:58 schreef TehRockstar het volgende:
Jamaar, jamaar, in Club Roes lopen mensen met rare regenboog-tshirts.
Ik blij dat je in elk geval niet vond dat ik een leuk hoofd heb.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:00 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik vind dat die regenboogjongen nog best een leuk hoofd heeft trouwens.![]()
Smaken verschillen..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:00 schreef LuQas het volgende:
[..]
..... maar dat shirt......quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:00 schreef LuQas het volgende:
[..]
Sue me!quote:
..... jaiks.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:03 schreef LuQas het volgende:
O nee het is niet Bart zie ik. Gelukkig maar voor diegene, anders heeft ie schaamluis.
Voor alle duidelijkheid niet van mij hoor, maar van een vriend van me die met diegene is geweest wie ik dacht dat het was.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:12 schreef Weemz het volgende:
Zo... EIN-DE-LIJK weer eens een avond thuis. Ik vraag me toch af hoe ik het voor elkaar krijg dat mijn leven soms zooooooo druk is...
Lesgeven aan kutkindjes zoals jijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan dan?
Whehehe.quote:
Denk je dat die koters dat weten? Het is maar een stage heur.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Whehehe.
En overleef je het tot nu toe een beetje? Als homo-leraar en euhm enzovoorts.
Oh, ik dacht dat je nogal 'flamboyant' was.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:23 schreef Weemz het volgende:
[..]
Denk je dat die koters dat weten? Het is maar een stage heur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |