Het staat trouwens ook in de URL.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:46 schreef LuQas het volgende:
[..]
O ja nou je het zegt hahaha, had ik nog niet opgemerkt. Ik heb niet zo'n schone keuken
Maar met muis is het vast ook heel leuker.![]()
Oh, maar het is niet alsof iedereen het weet ofzo.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik geef voorlichting op kiddelbate scholen
op 17% van de middelbare scholen is homosexualtiteit niet eens bespreekbaar, zelfs niet voor docenten.
Laat staan dat je er vrolijk voor uit kunt komen
ik ben nog nooit op een middelbare school geweest waar er 2 jongens iets met elkaar konden hebben en daar ook voor uyit konden komen
en zeg nou niet dat dat op vwo scholen anders is, want juist daar heerst veel schijntollerantie
Ik denk dat het heel erg verschilt, theatermama. Ik was zelf in 5vwo uit de kast en heb daar nooit problemen van ondervonden. Ik heb zelfs op schoolfeesten met jongens gezoend en kreeg vervolgens ook nog complimenten van heterojongens dat ze het zo stoer van me vonden. Dat was echt geen schijntolerantie, maar oprecht gemeend.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben nog nooit op een middelbare school geweest waar er 2 jongens iets met elkaar konden hebben en daar ook voor uyit konden komen
en zeg nou niet dat dat op vwo scholen anders is, want juist daar heerst veel schijntollerantie
Voorlichting over wat?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik geef voorlichting op kiddelbate scholen
op 17% van de middelbare scholen is homosexualtiteit niet eens bespreekbaar, zelfs niet voor docenten.
Laat staan dat je er vrolijk voor uit kunt komen
Ik heb tot een uur of 21.00 die gesprekken in Almere dus ik heb geen idee, ik sms wel als ik de stad in ga nog. (stuur je 06 maar even via gay.nlquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:48 schreef Jerruh het volgende:
damn... honger krijgt
maar goed, als je in de stad bent, laat maar even weten, krijg je een whiskeytje voor je tentamens.
Dus, enzo.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:50 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel erg verschilt, theatermama. Ik was zelf in 5vwo uit de kast en heb daar nooit problemen van ondervonden. Ik heb zelfs op schoolfeesten met jongens gezoend en kreeg vervolgens ook nog complimenten van heterojongens dat ze het zo stoer van me vonden. Dat was echt een schijntolerantie, maar oprecht gemeend.
Tegenwoordig geef ik zelf les op het vwo, en ik merk dat er natuurlijk wel lacherig over het onderwerp gedaan wordt, maar echte haat heb ik nog niet kunnen bespeuren.
Ja jer, stuur je 06 maar via gay.nlquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:51 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik heb tot een uur of 21.00 die gesprekken in Almere dus ik heb geen idee, ik sms wel als ik de stad in ga nog. (stuur je 06 maar even via gay.nl)
probeer het es op een school in almerequote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:51 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dus, enzo.
Zie je TheaterMaMa, al die baggerscholen daar in het Zuiden.
lekker ding, ik weet je glij.nl niet eens, als je die uberhaupt hebtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:53 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja jer, stuur je 06 maar via gay.nl![]()
Dan mag je m naar de mijne ook sturenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
lekker ding, ik weet je glij.nl niet eens, als je die uberhaupt hebt.
Sja umquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
lekker ding, ik weet je glij.nl niet eens, als je die uberhaupt hebt.
Jij welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:56 schreef Jerruh het volgende:
whehe mijn nummer is niet boeiend, evenals mijn telefoongesprekken.
Potverdoriequote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
allang gedaan
het krengis proeven.
Ja, maar ging jij ook niet alleen met euhm, leden van het vrouwlijck geslacht om?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik stond midden op de dansvloer v/d aula ook gewoon te bekken met Bas toen k in de 2e zat..nooit ergens last van gehad..en we hadden VWO HAVO MAVO
Jaloers?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:01 schreef Vlarp het volgende:
hmm.. wat is dat voor geslet met al die nummers uitwisselen?
Brokeback Mountainquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga vanavond naar de film. Punt.
Wie er mee wil en welke film zie ik nog wel. Punt.
Uhuh.. en je msn ook.. voorlopig wel genoegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:04 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Wou al zeggen, je weet mn gay.nl toch?
Eetze!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhuh.. en je msn ook.. voorlopig wel genoeg
Ik ben eten
kan ik lang wachtenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:03 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Nou dan vraag je het hem straks als ie terug is![]()
Girl? Gigolo?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:09 schreef TehRockstar het volgende:
If it's loving you want you should make me your gi..
Euhm laat maar..
Ja, girl dus. Stom hetero kutliedje,quote:
nu het soon-to-be-lovermannetje nogquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:10 schreef Cybart het volgende:
ík heb buikpijn van het teveel eten
oeh en ik heb weer een "veren in mn reet" rapport, en ik sta dit maal 2 keer in de schoolkrant, en deze week lig ik waarschijnlijk in heel eindhoven in de bus in een promotiekrant
school houdt van me
en heel veel centjesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nu het soon-to-be-lovermannetje nog.
Een suggestie van Jerr om het lied te zingen en op jezelf te laten slaan:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, girl dus. Stom hetero kutliedje,
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
if you was a rich gay, nanananananananananaaaaaaa
Sharoma?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:30 schreef Cybart het volgende:
de pudding is op
en nu gaat mn ma speciaal voor mij pudding maken
uit een pakjemaar het gaat om het idee
Ja, nou ja.. ik schrijf het altijd verkeerd..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
maar dan zonder H, want anders is het opeens pudding met knoflooksaus???
Die draait nog nie heurquote:
Ik vind je er leuk opstaan mits het regenboogkleurig aanhangsel verwijdert is.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga mezelf killen
Wat een walgelijke foto...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |