Brokeback Mountainquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga vanavond naar de film. Punt.
Wie er mee wil en welke film zie ik nog wel. Punt.
Uhuh.. en je msn ook.. voorlopig wel genoegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:04 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Wou al zeggen, je weet mn gay.nl toch?
Eetze!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhuh.. en je msn ook.. voorlopig wel genoeg
Ik ben eten
kan ik lang wachtenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:03 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Nou dan vraag je het hem straks als ie terug is![]()
Girl? Gigolo?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:09 schreef TehRockstar het volgende:
If it's loving you want you should make me your gi..
Euhm laat maar..
Ja, girl dus. Stom hetero kutliedje,quote:
nu het soon-to-be-lovermannetje nogquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:10 schreef Cybart het volgende:
ík heb buikpijn van het teveel eten
oeh en ik heb weer een "veren in mn reet" rapport, en ik sta dit maal 2 keer in de schoolkrant, en deze week lig ik waarschijnlijk in heel eindhoven in de bus in een promotiekrant
school houdt van me
en heel veel centjesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nu het soon-to-be-lovermannetje nog.
Een suggestie van Jerr om het lied te zingen en op jezelf te laten slaan:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, girl dus. Stom hetero kutliedje,
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
if you was a rich gay, nanananananananananaaaaaaa
Sharoma?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:30 schreef Cybart het volgende:
de pudding is op
en nu gaat mn ma speciaal voor mij pudding maken
uit een pakjemaar het gaat om het idee
Ja, nou ja.. ik schrijf het altijd verkeerd..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
maar dan zonder H, want anders is het opeens pudding met knoflooksaus???
Die draait nog nie heurquote:
Ik vind je er leuk opstaan mits het regenboogkleurig aanhangsel verwijdert is.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga mezelf killen
Wat een walgelijke foto...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |