Sorryquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben boos op je! adele moet meedoen.
.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:24 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben NU thuis Waxxer.. en om 14:11 maakte ik een postpakketje open..
ja maar adele heeft een hele lange tijd meegedaan aan het topic, veel leuke tijden mee gehad, toffe peer, die eigenlijk langer meepostte dan de meesten in dit topic. dus hij is niet zomaar iemandquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sorry
Als er eentje meedoet kan heel FOK wel gaan meestemmen
Hij heeft wel een nieuwe identiteit aangenomen.. his mistakequote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja maar adele heeft een hele lange tijd meegedaan aan het topic, veel leuke tijden mee gehad, toffe peer, die eigenlijk langer meepostte dan de meesten in dit topic. dus hij is niet zomaar iemand.
.
Ja..maar dan komt iedereen wel ff opdraven..en regels zijn regels.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja maar adele heeft een hele lange tijd meegedaan aan het topic, veel leuke tijden mee gehad, toffe peer, die eigenlijk langer meepostte dan de meesten in dit topic. dus hij is niet zomaar iemand.
.
Dat knort mijn maag ook alquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:28 schreef Cybart het volgende:
Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger
Ze zal hier ook zo wel gaan beginnenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
mijn mama was zo aardig om dan meteen aan het eten te beginnen
Haiquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:32 schreef davidov het volgende:
Ik ga bier en studenten opzoeken
Tot vanavond/nacht
ps. hoi vlarp
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan krijg je de sleutel van je appartement?
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:37 schreef LuQas het volgende:
Tralalalalaaaaa ik heb lekker al mijn tentamens gehaald, tralalalaaaa
Mja, dalijk is best ruimquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:37 schreef Cybart het volgende:
jeej we eten chilli
waarop geantwoord werd met "we eten da'lijk"
Goedzoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:37 schreef LuQas het volgende:
zeg, wat doe jij altijd woensdag avond?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:37 schreef LuQas het volgende:
Wanneer kan jequote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tof!
Wanneer is de housewarmingparty?
Normaal ben ik altijd vrij, maar morgen heb ik 10-minuten oudergesprekken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zeg, wat doe jij altijd woensdag avond?
ik ga morgen sushi eten @ amsterdam en zit nog ff te kijken wat we erna gaan doen.
Er zit een muis in.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:44 schreef LuQas het volgende:
Bij deze lieve flikkers, sushi omdat ik alles gehaald heb.
[afbeelding]
O ja nou je het zegt hahaha, had ik nog niet opgemerkt. Ik heb niet zo'n schone keukenquote:
ik geef voorlichting op kiddelbate scholenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |