Sorryquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben boos op je! adele moet meedoen.
.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:24 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben NU thuis Waxxer.. en om 14:11 maakte ik een postpakketje open..
ja maar adele heeft een hele lange tijd meegedaan aan het topic, veel leuke tijden mee gehad, toffe peer, die eigenlijk langer meepostte dan de meesten in dit topic. dus hij is niet zomaar iemandquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sorry
Als er eentje meedoet kan heel FOK wel gaan meestemmen
Hij heeft wel een nieuwe identiteit aangenomen.. his mistakequote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja maar adele heeft een hele lange tijd meegedaan aan het topic, veel leuke tijden mee gehad, toffe peer, die eigenlijk langer meepostte dan de meesten in dit topic. dus hij is niet zomaar iemand.
.
Ja..maar dan komt iedereen wel ff opdraven..en regels zijn regels.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja maar adele heeft een hele lange tijd meegedaan aan het topic, veel leuke tijden mee gehad, toffe peer, die eigenlijk langer meepostte dan de meesten in dit topic. dus hij is niet zomaar iemand.
.
Dat knort mijn maag ook alquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:28 schreef Cybart het volgende:
Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |