klopt, de sering bloeit nu pas in mei!quote:Op maandag 1 mei 2006 17:54 schreef suus21 het volgende:
ik denk dat het idd verschoven is door het slechte weer...
helpt niks bij mijquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:03 schreef -Trinity- het volgende:
Al hail neusspray. Ik heb afgelopen twee weken paar keer gesprayd, en heb nergens last meer van.
Ik heb nu dus het tegenovergesteldequote:Op donderdag 4 mei 2006 13:57 schreef clauwheee het volgende:
Hier is het nu in volle hevigheid aanwezig. Vooral keel-neus en hoofd, ogen valt tot dusver mee (gelukkig).
Ja dat is wel gek. Maar ik heb het ook wel vaak, of het één of het anderquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik heb nu dus het tegenovergesteldeOgen voelen aan alsof ik al 72 uur wakker ben.. De rest is helemaal toppie. Best vaag eigenlijk
![]()
Precies. Maar als het door de hooikoorts komt, zou een product als Allerfree toch ook moeten werken?quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:31 schreef marit1978 het volgende:
fijn dat mijn uitleg je tot bekering heeft gebracht
![]()
Echter, bedenk wel .. er zijn nog andere mogelijke redenen voor 'dovig oor'
m.i. is de link met hooikoorts echter het meest logische.
Alle andere (enge) opties laat ik nog even buiten beschouwing
Daar denken we pas aan als je bij evt. neusspraygebruik toch nog last houdt
Hooikoortsbericht Nederlandquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:36 schreef marit1978 het volgende:
kreeg net de mail van de prevalin-hooikoortsverwachting-service .. lachen
" .. de situatie van 9-9-2004 is gunstig"
Wát heb ik daar aan ????
Oh noezzzzquote:Geldig vanaf donderdag 4 mei 2006 - Zeer ongunstig
De komende dagen is het vrij warm, overwegend droog en ook behoorlijk zonnig. Hierdoor worden er flink veel pollen geproduceerd. Van de allergene pollen zorgen nog steeds de pollen van de Berk voor de meeste overlast, maar ook zuring begint pollen te produceren.
ow eergister had ik dat aan een oorquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ok, tot 2 minuten geleden zou ik zeggen dat het er niks mee te maken heeft, nu denk ik er dan anders over.Ik kijk het nog even aan, want ik wil eigenlijk geen medicijnen gebruiken als het niet echt nodig is. Vandaag is het ook al minder erg dan gisteren en eergisteren.
heb ik ookquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:46 schreef kikoooooo het volgende:
combinatie hooikoorts+lenzen is meestal wel leefbaar, maar soms extreem kut
Post ik gisteren het bericht dat het meevalt, begin ik ook last van mn ogen te krijgenquote:Op zondag 7 mei 2006 10:22 schreef marit1978 het volgende:
ja.. mijn ogen beginnen nu ook dusdanig uit te zien dat men vermoed dat ik hevige emotionele tijden doormaak !
Waait het bij jou ook zo?quote:Op zondag 7 mei 2006 10:37 schreef Paltos het volgende:
Ik heb plots ook hooikoorts.![]()
Eerste jaar dat ik er last van heb.
ja vaak ben je dan ook wel allergisch voor andere dingenquote:Op maandag 8 mei 2006 16:28 schreef QuickSilverZ het volgende:
Ik heb al een aantal jaren last van hooikoorts, maar gelukkig de laatste jaren minder. Kan het aardig beperken met gebruik van Allerfre. Maar naast hooikoorts heb ik ook erg last van een fruit allergie. Bepaalde soorten fruit (appels, peren, perziken, druiven) veroorzaken hele irritante jeuk in mijn keel en opgezwolle lippen. Volgens mij heeft deze reactie te maken met mijn andere allergie (hooikoorts dus) Andere mensen die hier last van hebben?
Ook al heb ik zelf nog niet super veel last heb jij waarschijnlijk ook last van de bomen die nu bloeien (ik heb meer last van de grassen). En omdat het voorjaar dit jaar zo laat is begonnen denk ik dat heel veel bomen ineens aan het bloeien zijn geslagen. Misschien dat dat de oorzaak is?quote:Op maandag 8 mei 2006 18:49 schreef Mfpower het volgende:
Ik ook ff klagen.
Ik heb al tien jaar last van hooikoorts maar dit jaar spant echt de kroon. Ik vraag me af hoe het komt, ondanks de normaal-altijd-werkende oogdruppels zitten m'n ogen helemaal dicht, zijn rood en jeuken. Echt beroerd gewerkt gewoon. Om over de niesbuien maar niet te spreken. Voor het eerst dat ik me niet meer goed voel functioneren hierdoor. Iemand een idee waarom het nu ineens zo heftig is? Hebben anderen dat ook?
Ik voel me ook echt beroerd de afgelopen dagen. Dit was afgelopen jaren veel minder. Ik heb geen idee waarom, maar het is inderdaad aanzienlijk erger. Misschien binnenkort maar eens de huisarts raadplegen, als het zo blijft.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:49 schreef Mfpower het volgende:
Voor het eerst dat ik me niet meer goed voel functioneren hierdoor.
Hoe vaak gebruik je dat als ik vragen magquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:38 schreef Berkery het volgende:
Ik ben deze week ook maar weer begonnen met niezen, als ik maar op tijd met mijn neusspray spray gaat het wel, dit jaar heb ik Otrivin gekocht en totnutoe bevalt het prima![]()
1 x daags, maar gistermiddag pas begonnen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:08 schreef Astma-Forum het volgende:
[..]
Hoe vaak gebruik je dat als ik vragen mag
Okay. Ik zou verbaasd zijn als je het wekenlang dagelijks zou gebruiken maar ik neem aan dat je prima weet dat dat helemaal niet goed isquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:23 schreef Berkery het volgende:
[..]
1 x daags, maar gistermiddag pas begonnen.
Van mij mag het ook wel gaan regenen. Als ik de voorspellingen mag geloven moeten we wachten tot zaterdag. Maar goed, een paar dagen terug werd nog voorspeld dat het gisteren zou gaan regenenquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:52 schreef kikoooooo het volgende:
ik wil reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
Ik heb dus precies hetzelfdequote:Op maandag 8 mei 2006 16:28 schreef QuickSilverZ het volgende:
Ik heb al een aantal jaren last van hooikoorts, maar gelukkig de laatste jaren minder. Kan het aardig beperken met gebruik van Allerfre. Maar naast hooikoorts heb ik ook erg last van een fruit allergie. Bepaalde soorten fruit (appels, peren, perziken, druiven) veroorzaken hele irritante jeuk in mijn keel en opgezwolle lippen. Volgens mij heeft deze reactie te maken met mijn andere allergie (hooikoorts dus) Andere mensen die hier last van hebben?
Dat zijn de meeste allergieënquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:29 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb het ook, fruitallergie. Zwaar irritant.
Nou ik kan me er wel wat bij voorstellen dat je je gewoon hardstikke ellendig voelt van de hooikoorts.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:54 schreef suus21 het volgende:
ik ben ook 2 weken echt ziek geweest van die kut hooikoorts, heb zelfs geen koninginnedag erdoor gevierd. En niemand gelooft dat je echt ziek kunt zijn van de hooikoorts...maar vroeg of laat krijgt iedereen deze fijne allergie. Ik had het ook ineens, vroeger nooit last van gehad.
Nee, ik heb nog steeds nergens last van gehad.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:30 schreef Nijna het volgende:
Zijn er meer mensen het idee dat de grasjes ook aan de bloei beginnen te komen?
Niet teveel wrijven, als je een keer begint.. maar ik weet hoe moeilijk het isquote:Op zondag 14 mei 2006 20:08 schreef marit1978 het volgende:
hmm...ondanks de regen vandaag (in Zuid Limburg hadden echt géén zon !! ) heb ik toch veel jeuk in mijn ogen.
Rood, tranen..
GATVER !
quote:Op zondag 14 mei 2006 21:35 schreef Sud het volgende:
Wat doen jullie ertegen?
Welke middeltjes helpen het best?
En dan met name voor licht jeukende ogen en een kriebelige neus..
livocab, heb ik ookquote:Op zondag 14 mei 2006 23:38 schreef suus21 het volgende:
livocap (ik weet niet of je het zo schrijft) oogdruppels die werken heeeeeeeeel goed...
Waar heb je het overquote:Op maandag 15 mei 2006 17:49 schreef Cleopatrio het volgende:
Bestaan chemtrails, zo ja dan kunnen ze ook last veroorzaken,
gisteravond en vanmorgen vlogen ze over
11 vliegtuigen en nu is alles bewolkt en ik voel me ziek![]()
Thanksquote:Op maandag 15 mei 2006 18:21 schreef schatje het volgende:
[..]
De uitlaatgassen van een vliegtuig.
klik hier voor meer info
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |