Dat zijn de meeste allergieënquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:29 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb het ook, fruitallergie. Zwaar irritant.
Nou ik kan me er wel wat bij voorstellen dat je je gewoon hardstikke ellendig voelt van de hooikoorts.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:54 schreef suus21 het volgende:
ik ben ook 2 weken echt ziek geweest van die kut hooikoorts, heb zelfs geen koninginnedag erdoor gevierd. En niemand gelooft dat je echt ziek kunt zijn van de hooikoorts...maar vroeg of laat krijgt iedereen deze fijne allergie. Ik had het ook ineens, vroeger nooit last van gehad.
Nee, ik heb nog steeds nergens last van gehad.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:30 schreef Nijna het volgende:
Zijn er meer mensen het idee dat de grasjes ook aan de bloei beginnen te komen?
Niet teveel wrijven, als je een keer begint.. maar ik weet hoe moeilijk het isquote:Op zondag 14 mei 2006 20:08 schreef marit1978 het volgende:
hmm...ondanks de regen vandaag (in Zuid Limburg hadden echt géén zon !! ) heb ik toch veel jeuk in mijn ogen.
Rood, tranen..
GATVER !
quote:Op zondag 14 mei 2006 21:35 schreef Sud het volgende:
Wat doen jullie ertegen?
Welke middeltjes helpen het best?
En dan met name voor licht jeukende ogen en een kriebelige neus..
livocab, heb ik ookquote:Op zondag 14 mei 2006 23:38 schreef suus21 het volgende:
livocap (ik weet niet of je het zo schrijft) oogdruppels die werken heeeeeeeeel goed...
Waar heb je het overquote:Op maandag 15 mei 2006 17:49 schreef Cleopatrio het volgende:
Bestaan chemtrails, zo ja dan kunnen ze ook last veroorzaken,
gisteravond en vanmorgen vlogen ze over
11 vliegtuigen en nu is alles bewolkt en ik voel me ziek![]()
Thanksquote:Op maandag 15 mei 2006 18:21 schreef schatje het volgende:
[..]
De uitlaatgassen van een vliegtuig.
klik hier voor meer info
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |