Het is niet goed te lang neusdruppels te gebruiken hoor!quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:58 schreef firstwollie het volgende:
ik word er helemaal schijtziek van, heb alle mogelijke pillen geprobeerd, heb nu xyzal, werkt geen hol. Neusdruppels, heb vandaag dat hele ding ongeveer leeg gespoten in mijn neus. Helpt ook geen hol. Voor mijn luchtwegen heb ik een soort discus met anti irriterende shit ofzo die werkt gelukkig wel, dus kan wel ademhalen, behalve door mijn neus. Ik was net aan het eten, komt er een stroom water uit mijn neus. Ik word er echt schijtziek van.![]()
Whehehehe Heerlijk hequote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:20 schreef YPPY het volgende:
En dan wordt gezellig het gras gemaaid terwijl ik de ramen open heb staan.Als ik nu in de slaapkamer ben, moet ik meer niesen dan ergens anders.
![]()
Mmm, niet echt enthousiast dus, kan me ook moeilijk voorstellen dat zoiets echt kan helpen. Ik dacht het tot voor kort dus ook af te kunnen met enkel een neusspray, maar als dan het seizoen echt losbarst (en dat is dus echt op dit moment helaas) is dat ook niet afdoende. Ik liep dagenlang met rode ogen rond, sliep slecht etc etc. dus wat ik al meldde, toch maar weer medicijnen gehaald en ik kom eindelijk weer een beetje bij gelukkig.... Het blijft ellendig die hooikoortsquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:13 schreef linda856763 het volgende:
JA, ik heb dat geprobeerd, zie ook een eerdere post van mij in dit topic. Ik weet eigenlijk niet of het hielp, want ik ben niet gestopt mijn medicijnen. Ik had zelf het gevoel dat dat ding alleen maar meer irritatie in mijn neus veroorzaakte. Mijn vader heeft het ook geprobeerd, en was enthousiast, tot het seizoen echt losbarstte, toen hielp het niet meer. Allebei gebruik gemaakt van de niet-goed-geld-terug actie, en die werkte wel naar behoren
"Hoe snel kan ik resultaat verwachten van de behandeling?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:03 schreef Samson het volgende:
Heeft iemand hier al ervaring mee of zou het onzin zijn?
http://www.drogisterij.net/index.php?menuopen=4&mode=produktinfo&artnr=45030
Ja goed ideequote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:30 schreef nein het volgende:
Ik heb een GENIALE ontdekking gedaan tegen jeuk in mn keel. Gorgelen met cola waar loeiveel prik in zit...heeerlijk.
Kan dat?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:21 schreef mark_dabomb het volgende:
in je oornooit last van. Xyzal heet nu Cetirizine bij mij. Slik er zelfs twee per dag ('s ochtends en 's avonds) en dat schijnt beter te helpen.
Allerfree werkt voor mij voor geen meterquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:19 schreef Frutsel het volgende:
Ceterizine schijnt idd goed te zijn... das me volgende keuze als deze simpele AllerFree niet werkt...
ik had ook gehoopt dit jaar over te mogen slaan...maar sinds vorig weekend ik de tuin een beetje bijgeknipt heb en het gras had gemaaid is het misse boel... en zeker met de komende dagen ben ik benieuwd hoe ik het ga houdenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:20 schreef Brunette het volgende:
[..]
Allerfree werkt voor mij voor geen meter![]()
Het voordeel van Xyzal is trouwens wel dat je er niet slaperig van wordt![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik had ook gehoopt dit jaar over te mogen slaan...maar sinds vorig weekend ik de tuin een beetje bijgeknipt heb en het gras had gemaaid is het misse boel... en zeker met de komende dagen ben ik benieuwd hoe ik het ga houden![]()
*uithuilt en niest bij Brunette*
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij is het werkzame middel in AllerFree juist ceterizine. Ik koop het spul altijd merkloos, scheelt me bakken vol geld.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:19 schreef Frutsel het volgende:
Ceterizine schijnt idd goed te zijn... das me volgende keuze als deze simpele AllerFree niet werkt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |