abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 januari 2006 @ 11:01:00 #51
43304 Scalley
Druk ALT+F4 voor babes
pi_34439999
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:01 schreef TheOneAndOnly het volgende:
wat me opvalt is dat ik hier geen klachten hoor over de Ford dealer....

ik ben nu bij 3 ford dealers geweest en alle 3 goed, zelfs met mijn opel was ik bij de ford garage beter af dan bij de ford dealer...

koppakking vervangen bij opel dealer: 712 euro
koppakking vervangen bij ford dealer: 350 euro

ikke een keer met opel naar de dealer om uit te laten lezen, duurt misschien 5 of 10 minuten, kost al meteen 25 euro

ikke met rotte versnellingspook van de ford die ik niet meer in zijn 2 of 4 of achteruit kreeg naar de ford dealer, hij bus op de brug gezet, kwartiertje geschroeft, brug naar beneden, proefrit gemaakt, en werkt weer, ikke: kwanta kosta? hij: niks, is goed zo, service van de zaak....

uurloon van de dealer is ook belachelijk hoog bij opel, 75 euro per uur en om nou te zeggen dat ze veel van opel weten, nou nee..... ze gaan erheen om te werken van 8 tot 5 en daarna zijn ze alles weer vergeten.....
Let wel op, de ene dealer is de andere niet he? Heb bijv. met een andere Mazda dealer wél goede ervaringen (zie mn eerdere post op pag. 1).
Tis inderdaad oppassen om niet 1 merk af te kraken. Bedoeling van deze topic is natuurlijk om de rotte appels boven te krijgen, een zeer goed initiatief vind ik
No One Knows
  zaterdag 25 februari 2006 @ 14:01:08 #52
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_35475451
Mja.. ik ben eens bij rietveld in woerden geweest, al een aantal jaar geleden, en die wist mijn plezier ook aardig te vergallen. Ik wilde mijn toenmalige auto, een chevrolet lumina, inruilen voor wat anders. Hij had ergens achter in de hoek een leuk klein rood autootje staan. Ik weet niet meer precies wat het geweest is. Hij had hem al een tijd staan, gezien het stof en de locatie maar ach.. ik wilde dat ding wel eens proberen. Ik werd verzocht om een andere dag terug te komen zodat ze tijd hadden om hem uit de showroom te plukken en testrit klaar te maken. Prima, afspraak gemaakt voor de zaterdag die daarop volgde.

Belt die <cencuur> de vrijdagmiddag daarvoor op om mij even vrolijk mede te delen dat hij de auto op die zelfde middag verkocht heeft! Hij zei "Ik zette hem buiten voor je en een half uur later komt er een man voorbij lopen die hem direct kocht!" Let dan ook even op zijn woorden he.. Hij zette die auto voor mij buiten. Zonder mij had dat ding misschien nu nog weg staan te rotten daar in de hoek.

Maar goed.. Hij gaf mij dus geen enkele kans om een proefrit te maken terwijl ik van mening ben dat ik daar in dat geval wel recht op had..
  zaterdag 25 februari 2006 @ 16:44:53 #53
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_35479930
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 14:01 schreef glasbak het volgende:

Maar goed.. Hij gaf mij dus geen enkele kans om een proefrit te maken terwijl ik van mening ben dat ik daar in dat geval wel recht op had..
Dan moet je maar een aanbetaling doen (als dat kan).

Nu heeft die handelaar alleen een toezegging dat je een proefrit komt maken tegenover iemand die 'm koopt. Jouw pech. Ligt mi.niet aan de handelaar.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_35480515
Of je denkt er nu iets te makkelijk over. Als hij een toezegging heeft gedaan is het wel netjes als hij zich daaraan houdt.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 17:17:07 #55
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_35481130
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 16:59 schreef Sapstengel het volgende:
Of je denkt er nu iets te makkelijk over. Als hij een toezegging heeft gedaan is het wel netjes als hij zich daaraan houdt.
Wat had ie moeten doen?
Glasbak bellen en "Er staat hier iemand en die wil ¤ XX betalen, als je 'm wilt hebben moet je ¤XX+ ¤1 betalen?"

Zolang je geen commitment maakt als koper loop je kans op het mislopen van dit soort deals. Verplaats je eens in de schoenen van de verkoper, die heeft toch geen enkele toezegging van Glasbak!? Hier is fatsoen (bijna) niet te combineren met "zaken zijn zaken", daar moet je gewoon rekening mee houden als je iets graag wilt hebben.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_35517051
Kok&Stam autoservice
pi_35517224
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:10 schreef hunkpunker19 het volgende:
Kok&Stam autoservice
En waarom is dat een slecht bedrijf?
pi_35518430
kijk maar eens op de site van autoweek,. daar houden ze dat ook heel netjes bij,.. ikzelf heb alleen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele slechte ervaringen met a1-auto's,. daar moet je ook echt wegblijven.
pi_39614483
AUTOBEDRIJF HOOFDDORP is ook zo'n heerlijk malafide tent waar ze de kilometerstanden terug draaien.
Ik had daar een Fiat Marea gekocht op LPG G3 met 142000 km op de teller.
Ze zeiden dat de auto van een keurige meneer was geweest en dat de stand moest kloppen.
Toen ging er binnen 2 maanden van alles stuk koppeling, versnellingsbak, benzinepomp, katalysator enz. Ik moest het zelf maar uitzoeken terwijl ze wel adverteren met "De looptijd van deze koopgarantie heeft u zo lang u in de auto rijdt." Had ik er maar garantie bij moeten kopen.
Staat nergens op site vermeld en hadden ze ook nooit gemeld.
Ze hebben uiteindelijk wel de versnellingsbak en koppeling gemaakt, maar ik moest de onderdelen betalen.
Bleek dat deze auto ruim honderdduizend kilometer meer had gelopen na controle NAP.
Nu een jaar later de auto ergens anders ingeruild met 161000 km op de teller en dus in werkelijkheid meer dan 270000 gelopen.
En wat blijkt waar ik de auto heb ingeruild verkoopt hem weer door aan jawel....... AUTOBEDRIJF HOOFDDORP want daar zie ik hem nu dus weer te koop staan.
Kreeg er 1550 euro inruil voor.
Zullen ze wel weer de zelfde truc uithalen van een keurige meneer geweest.
De auto staat nu voor precies voor de zelfde prijs 2950 euro als waar ik hem meer dan een jaar geleden voor gekocht had.
Kijk maar op http://www.autobedrijfhoofddorp.nl/
Dus als je een auto koopt waar ze geen nationale autopas hebben, rij dan altijd met de auto naar een autobedrijf die wel aangesloten is en laat de auto met de papieren controleren voordat je hem gekocht hebt. Dit doen ze kosteloos.

Enkele zinnen op de site;

Ons bedrijf heeft wat betreft de aflevering en onderhoud een naam hoog te houden.
Bij aankoop van een occasion is het bij ons gebruikelijk dat u hierop koopgarantie krijgt.
De looptijd van deze koopgarantie heeft u zo lang u in de auto rijdt.
Wij verzekeren u, voordat een verkochte auto bij ons de deur uitgaat, deze eerst wordt onderworpen aan een grondige inspectie, zodat u er zeker van bent dat u een degelijke auto bezit.

Allemaal gelul ze hadden geen ene reet aan de auto gedaan.
Voor de reparaties heb ik dagenlang moeten zeiken.
Koop hier in iedergeval niet, oplichters eerste klas.
pi_39614510
ik geef het door
pi_39645017
Samengevoegd met de blacklist dan maar
  zondag 9 juli 2006 @ 13:47:47 #62
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_39657348
Ik hoop voor fok dat de betreffende autohandelaren geen zaak aanspannen nav dit topic. Die gaan jullie geheid verliezen namelijk
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_39657546
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 19:07 schreef VIM_allesreiniger het volgende:
AUTOBEDRIJF HOOFDDORP is ook zo'n heerlijk malafide tent waar ze de kilometerstanden terug draaien.

Nu een jaar later de auto ergens anders ingeruild met 161000 km op de teller en dus in werkelijkheid meer dan 270000 gelopen.
Ben wel benieuwd of jij bij inruil van je auto er eerlijk bij hebt gezegd dat de kmstand eigenlijk 270000 moet zijn...

Overigens...het zijn niet alleen autobedrijven die km standen terugdraaien hoor....particulieren doen het ook...en als ze (of jij !) de auto dan inruilen dan komt het autobedrijf zeker hier op de blacklist ?

[ Bericht 1% gewijzigd door Pieldeprutkarbonkel op 10-07-2006 00:19:29 ]
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
  zondag 9 juli 2006 @ 14:00:11 #64
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_39657653
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:01 schreef TheOneAndOnly het volgende:
wat me opvalt is dat ik hier geen klachten hoor over de Ford dealer....

ik ben nu bij 3 ford dealers geweest en alle 3 goed, zelfs met mijn opel was ik bij de ford garage beter af dan bij de ford dealer...

koppakking vervangen bij opel dealer: 712 euro
koppakking vervangen bij ford dealer: 350 euro
Opel gebruikt originele delen ( verplicht door Opel Nederland).
Ford zal brezan/lasualec artikelen gebruiken. Scheelt behoorlijk in sommige kosten.

En zo te lezen was dat versnellingsbak probleem van de Ford een los schakelstangetje, had je er zelf ook op kunnen drukken.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_39662680
Autogigant Brabant, ook zo'n oplichter.

Adverteerde met een Volvo S80. Stond een mooie optielijst bij. Op de foto was het kenteken onleesbaar en het kenteken was apart in de advertentie vermeld.

Een kennis van mij daarheen gebeld of de auto er nog is, ja, wilt u de auto tot morgenmiddag vast houden zodat ik langs kan komen, antwoord, alleen als u 2000 euro borg betaald. Nou was die kennis nog zo stom om dat te doen ook.

Komt hij daar. Is de auto niet uit 2003, maar uit juli 2002, de kleur was anders en de helft van de opties waren niet aanwezig. Reactie van de autogigant was, ja hij is van modeljaar 2003 en deze opties waren op bestelling leverbaar. Mijn kennis wou dus zijn borg terug, want dit vond hij een klote streek. (van Hoogeveen naar Brabant is nogal een teringstuk rijden).

Hij heeft inmiddels via een ingeschakelde advocaat de borg teruggekregen, maar helaas ging daarvoor wel 1/3 van de borg op aan advocaatkosten (heeft bijna 4 maand geduurd).
Saab op 4 wielen en Suzuki op 2 wielen, wat een combinatie :D
pi_39663392
quote:
Op zondag 9 juli 2006 14:00 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Opel gebruikt originele delen ( verplicht door Opel Nederland).
Ford zal brezan/lasualec artikelen gebruiken. Scheelt behoorlijk in sommige kosten.

En zo te lezen was dat versnellingsbak probleem van de Ford een los schakelstangetje, had je er zelf ook op kunnen drukken.
Geloof mij, het grootste gedeelte van deze rekeningen zit hem in uurloon. Een koppakking-wissel van 2 verschillende blokken zijn niet te vergelijken.
  zondag 9 juli 2006 @ 18:17:14 #67
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_39664494
quote:
Op zondag 9 juli 2006 17:31 schreef patje74 het volgende:

[..]

Geloof mij, het grootste gedeelte van deze rekeningen zit hem in uurloon. Een koppakking-wissel van 2 verschillende blokken zijn niet te vergelijken.
Hij kreeg met een opel bij de ford dealer een lagere prijsopgave.
Dat ligt em zeker niet alleen aan de uurtarieven.
Die zijn bij dealers sowieso hoger dan bij de buurtgarage. O.a. door importeurseisen, cursuskosten, uitleesapparatuur.
Maar komt de buurtgarage er niet uit, dan staan de goedkope rijders te schelden bij de balie dat hun auto nog niet klaar is...

Anyhow ontopic maar weer.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_71820989
kick

het Motorhuis in Velserbroek
Hoor er ook vage verhalen over. Ik kwam vragen naar wat occasions en bood me een Mitsubishi Carisma aan uit 1990 voor 2000 euro. 250.000km op de teller. Ik vroeg naar een gratis APK beurt vanwege de prijs, leeftijd en kilometerstand. Dit hebben ze geweigerd omdat er mogelijk dingen mee kunnen zijn waardoor het ze alleen meer gaat kosten. Heb ze laten weten dat ik dan weet ik wat voor auto de staat verkeerd, en ze gedag gezegd.

En dan nog ergens een dealer in Zwijndrecht. Die deed heel moeilijk toen ik vroeg naar enige schade van de auto, interieur, omdat ik geen foto's zag (en hij deze ook niet bij wou maken). Volgens hem vroeg ik teveel en is de auto niks voor mij. APK weigerde hij, en verder waren de antwoorden kortaf. Ook een kutdealer.

Arco Auto's in Hoofddorp
Ik kwam voor een golfje kijken. Vroeg aan de telefoon info, of er schade was, enige deuken, roest.
"Nee, totaal niet meneer"
Steenslag als de malle, roestende velgen? een aardige denk in de rechter wielkast. Voor de rest gaf het de indruk dat het van een sjonnie is geweest. Het was een diesel 1.6 Ik trok em open maar dat ding had echt geen vermogen.
Het opvallende was, dat de auto bij het uitrollen lekker gesmeerd over de weg reed Zodra ik op het gas trapte en em goed in zn toeren liet komen, de auto begon te trillen als wat. Dat was gewoon niet te doen.
En hij maar beweren wat voor topwagen het is. Daarbij kreeg ik garantie, mocht ik hun spullen gebruiken om zelf de auto te repareren, en zoekt hij de onderdelen op de sloop.
Vroeg wel de hoofdprijs voor zo'n kutgolfje. Wel heb ik beleefd laten weten dat ik toch net wat anders zoek.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_71822526
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:39 schreef Sjibble het volgende:
het Motorhuis in Velserbroek
Hoor er ook vage verhalen over. Ik kwam vragen naar wat occasions en bood me een Mitsubishi Carisma aan uit 1990 voor 2000 euro. 250.000km op de teller. Ik vroeg naar een gratis APK beurt vanwege de prijs, leeftijd en kilometerstand. Dit hebben ze geweigerd omdat er mogelijk dingen mee kunnen zijn waardoor het ze alleen meer gaat kosten. Heb ze laten weten dat ik dan weet ik wat voor auto de staat verkeerd, en ze gedag gezegd.
Dude, een auto van ¤2000 is geen occasion bij een dealer, maar een inruiler Die zijn altijd op basis van zomeenemen...
quote:
En dan nog ergens een dealer in Zwijndrecht. Die deed heel moeilijk toen ik vroeg naar enige schade van de auto, interieur, omdat ik geen foto's zag (en hij deze ook niet bij wou maken). Volgens hem vroeg ik teveel en is de auto niks voor mij. APK weigerde hij, en verder waren de antwoorden kortaf. Ook een kutdealer.
Wederom inruiler/handelsauto
quote:
Arco Auto's in Hoofddorp
Ik kwam voor een golfje kijken. Vroeg aan de telefoon info, of er schade was, enige deuken, roest.
"Nee, totaal niet meneer"
Steenslag als de malle, roestende velgen? een aardige denk in de rechter wielkast. Voor de rest gaf het de indruk dat het van een sjonnie is geweest. Het was een diesel 1.6 Ik trok em open maar dat ding had echt geen vermogen.
Het opvallende was, dat de auto bij het uitrollen lekker gesmeerd over de weg reed Zodra ik op het gas trapte en em goed in zn toeren liet komen, de auto begon te trillen als wat. Dat was gewoon niet te doen.
En hij maar beweren wat voor topwagen het is. Daarbij kreeg ik garantie, mocht ik hun spullen gebruiken om zelf de auto te repareren, en zoekt hij de onderdelen op de sloop.
Vroeg wel de hoofdprijs voor zo'n kutgolfje. Wel heb ik beleefd laten weten dat ik toch net wat anders zoek.
Jij bent echt een pauper dude Tuurlijk is een 1.6D fokking traag
pi_71822896
quote:
Dude, een auto van ¤2000 is geen occasion bij een dealer, maar een inruiler Die zijn altijd op basis van zomeenemen...

Zelfs inruilers krijgen een nieuwe apk bij een redelijk bedrijf. Die kreeg ik ook.
Sowieso, zou jij 2000 euro voor zo'n oude bak geven? Waar nog mogelijk wat mis mee is? Ze staan op marktplaats voor 1000 euro.
quote:
Wederom inruiler/handelsauto
quote:
Jij bent echt een pauper dude Tuurlijk is een 1.6D fokking traag
Qua auto's kopen was ik leek, heb nooit zelf in een diesel gereden behalve benzinebakken.
Nou ging het er niet om dat ie het vermogen van een koe had. Maar dat er vanalles aan mankeerde en hij dat ding alsnog de hemel in prees.

Ik heb mijn bak uit 1994, 190.000km gehaald voor 1500 bij een bovag bedrijf. Terwijl ik de auto ging overschrijven hadden ze er nog een nieuwe apk op gezet. Het is een zeker degelijke bak.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  donderdag 13 augustus 2009 @ 22:59:47 #71
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_71862390
Autopaleis Nieuwgein draait km standen terug en liegt over onderhoud (distributie riem etc)

Mijn auto is vroegtijdig overleden door een geknapte riem, uiteindelijk bleek de riem al hééél oud te zijn terwijl die nog ruim 60k mee moest gaan volgens hem.
pi_71898660
garage waar ık heb gewerkt en soms weer terug kom om een zakcentje te verdıenen dıe handelt ook soms ın autos wat gewoon troep ıs, maar wat kan dat gast er aan doen?

Stel ık heb een afgeragte auto en wıl dıe ınruılen op een andere auto daar omdat de mıjne uıt elkaar valt of veel defecten heeft, dan geeft hıj daar een lage ınruılwaarde voor terug, en blıjft hıj hangen met mıjn troep, het ıs nıet dat hıj ze zelf sloopt..!!

MAAR zeg ık, ALS de klant achter een defect komt, dan wordt het ook meestal gratıs of voor weınıg gefıxt. PLUS meestal\bıjna altıjd met nıeuwe APK...

Zelf (paps) 4x daar auto's gehaald en 3x schrot (de 2 escrots, 1 vectra en 1x de groene nıssan statıon).. de 3 andere auto's hadden allen lekke koppakkıng en werdt gratıs vervangen (na een grote beurt ıncl. dıstr. rıem) en de Prımera statıon had helemaal nıks totdat me vader hem dood reed en hem weer daar achterlıet voor 400 euro (gekocht voor 2200).. Hıj heeft hem laten fıxxen en weer verkocht voor 1800.. Dıt ıs geen oplıchtıng, maar handel..

Zo koop ık een corsa voor 50 en had al een klant voor 1000 euro. 750 euro wınst. want 250 euro gıng uıt na de aanschaf en de nıeuwe motorblok. Jammer dat er een ezel vol ın de remmen schoot om nıks, want nu kan ık weer de schade herstellen en weer opnıeuw begınnen...

Met andere woorden, mensen denken dat ze worden opgelıcht (ja okee, km standen terugdraaıen of dıngen met tıe-wraps vast zetten voor tıjdelıjk) maar ın de realıteıt valt dıt vıes tegen...
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  Moderator zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:00:47 #73
18653 crew  D.
pi_71901462
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:50 schreef Turquaz52 het volgende:
garage waar ık heb gewerkt en soms weer terug kom om een zakcentje te verdıenen dıe handelt ook soms ın autos wat gewoon troep ıs, maar wat kan dat gast er aan doen?

Stel ık heb een afgeragte auto en wıl dıe ınruılen op een andere auto daar omdat de mıjne uıt elkaar valt of veel defecten heeft, dan geeft hıj daar een lage ınruılwaarde voor terug, en blıjft hıj hangen met mıjn troep, het ıs nıet dat hıj ze zelf sloopt..!!

MAAR zeg ık, ALS de klant achter een defect komt, dan wordt het ook meestal gratıs of voor weınıg gefıxt. PLUS meestal\bıjna altıjd met nıeuwe APK...

Zelf (paps) 4x daar auto's gehaald en 3x schrot (de 2 escrots, 1 vectra en 1x de groene nıssan statıon).. de 3 andere auto's hadden allen lekke koppakkıng en werdt gratıs vervangen (na een grote beurt ıncl. dıstr. rıem) en de Prımera statıon had helemaal nıks totdat me vader hem dood reed en hem weer daar achterlıet voor 400 euro (gekocht voor 2200).. Hıj heeft hem laten fıxxen en weer verkocht voor 1800.. Dıt ıs geen oplıchtıng, maar handel..

Zo koop ık een corsa voor 50 en had al een klant voor 1000 euro. 750 euro wınst. want 250 euro gıng uıt na de aanschaf en de nıeuwe motorblok. Jammer dat er een ezel vol ın de remmen schoot om nıks, want nu kan ık weer de schade herstellen en weer opnıeuw begınnen...

Met andere woorden, mensen denken dat ze worden opgelıcht (ja okee, km standen terugdraaıen of dıngen met tıe-wraps vast zetten voor tıjdelıjk) maar ın de realıteıt valt dıt vıes tegen...
Als je wil dat iemand je post leest leer dan eerst eens schrijven
pi_71902784
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:00 schreef D. het volgende:

[..]

Als je wil dat iemand je post leest leer dan eerst eens schrijven
Kan ik wat aan doen, dat kut toetsenbord heeft alle toetsen op de verkeerde plaats staan, ik zit nu met me eige laptop op wireless..

En lezen is niet zo moeilijk, heb alleen geen punt op de i en de . en , staan soms verkeerd
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_71906258
A4 Auto's in Nieuw-Vennep, slotje
Hoewel hun naam inmiddels is veranderd door de vele slechte verhalen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')