Daar heb je een heel goed punt. Opvoeding is zoo ontzettend belangrijk, en het erge is dat het een vicieuze cirkel is... zij zal haar kinderen namelijk ook slecht opvoeden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:25 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Nee idd het is ook gewoon een aardige meid, dat je niet zo slim bent daar kan je ook niks aan doen, maar dat er van alles op sociaal vlak ontbreekt en het onzelfstandige heeft denk ik vooral te maken dat haar ouders haar heel erg beschermd hebben opgevoed en verwend.
Haar ouders zijn trouwen ook gescheiden, en vooral dan zie je dat een kind extra verwend wordt, kan er ook wel een beetje iets mee te maken hebben.
Insgelijks, dus nam ik het initiatief maar.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:30 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ik was al bang dat er geen nieuwe zou komen met maikuuul als laatste poster
Het kan idd wel iets met de scheiding te maken hebben, maar ook vroeger kans ze idd wel erg verwent zijn geweest en misschien nu nog. Het is dat ik der niet ken maar anders had ik der wel willen helpen.. een IQ van 91, tja daar kun je gewoon niks aan doen, geen enkel mens is gelijk en dat is maar goed ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:25 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Nee idd het is ook gewoon een aardige meid, dat je niet zo slim bent daar kan je ook niks aan doen, maar dat er van alles op sociaal vlak ontbreekt en het onzelfstandige heeft denk ik vooral te maken dat haar ouders haar heel erg beschermd hebben opgevoed en verwend.
Haar ouders zijn trouwen ook gescheiden, en vooral dan zie je dat een kind extra verwend wordt, kan er ook wel een beetje iets mee te maken hebben.
Dat nog wel, nah dan is het toch wat.quote:
Alsof jij ooit een keer kunt mee praten, je bent echt een eigenwijs kreng die niks wilt weten als het om zulke dingen gaat.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:28 schreef Maikuuul het volgende:
Alsof ik die gare lap tekst ga lezen :/
Maikuuul, we zouden het fijn vinden als je wegbleef uit BeF. In de OP staat duidelijk dat er wel een beetje inhoudelijk en ontopic mag worden gereageerd, en daar hebben we je tot nu toe nog niet op kunnen betrappen.quote:
Vaak zie je dan dat de kinderen of bij de moeder of bij de vader gaan leven, en dat degene waar ze niet bij wonen dat die ze dan extra gaat verwennen om toch goeie vrienden te blijven en goed contact te houden. Als reactie hierop gaat de ander dan ook weer verwennen omdat ze bang zijn dat de kinderen meer naar de andere ouder toe zullen trekken, en zo blijf je bezig.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:29 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Daar heb je een heel goed punt. Opvoeding is zoo ontzettend belangrijk, en het erge is dat het een vicieuze cirkel is... zij zal haar kinderen namelijk ook slecht opvoeden.
En dat scheiden, ja dat kan ook een grote impact hebben.
Mijn ouders zijn zelf gescheiden en ik heb daar toch wel een hele tijd erg last van gehad. Gelukkig niet verwend enzo zoals je wel vaak ziet, maar gewoon emotioneel in de war.
Inderdaad, en het is o zo makkelijk domme mensen uit te lachen, maar probeer idd eens begrip te tonen voor de situatie waar ze inzit. Kennis vergaren is mogelijk, maar intelligenter worden?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het kan idd wel iets met de scheiding te maken hebben, maar ook vroeger kans ze idd wel erg verwent zijn geweest en misschien nu nog. Het is dat ik der niet ken maar anders had ik der wel willen helpen.. een IQ van 91, tja daar kun je gewoon niks aan doen, geen enkel mens is gelijk en dat is maar goed ook.
[..]
Gelukkig wonen mijn ouders sinds de scheiding nog steeds minder dan een kilometer van elkaar vandaan, en hebben ze nog wel goed contact wat betreft de opvoeding etc. van mij en mijn broertje.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:32 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Vaak zie je dan dat de kinderen of bij de moeder of bij de vader gaan leven, en dat degene waar ze niet bij wonen dat die ze dan extra gaat verwennen om toch goeie vrienden te blijven en goed contact te houden. Als reactie hierop gaat de ander dan ook weer verwennen omdat ze bang zijn dat de kinderen meer naar de andere ouder toe zullen trekken, en zo blijf je bezig.
Kijk die iq uitslag van een bnn (!) iqtest kan ook niet serieus genomen worden. Maar er ontbreekt gewoon voor aan sociale ontwikkeling enz. Wat wel aan haar zelf te wijten is, complete desinteresse wat er in de wereld allemaal gebeurt enzo. Okee, mij zie je ook niet iedere dag braaf het nieuws kijken en dat soort dingen. Ik ga nooit speciaal voor de tv zitten met het idee van, hey nu ga ik het nieuws kijken, als ik er lang zap dan laat ik het wel even staan om te kijekn enzo. En op internet toch een beetje het nieuws doornemen. Een kraten bij het ontbijt zit er tegenwoordig ook niet bij omdat we die hier in het studentenhuis niet hebben.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:33 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Inderdaad, en het is o zo makkelijk domme mensen uit te lachen, maar probeer idd eens begrip te tonen voor de situatie waar ze inzit. Kennis vergaren is mogelijk, maar intelligenter worden?
Och, is het vermogen tot leren niet ook intelligentie? En interesse?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:36 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Kijk die iq uitslag van een bnn (!) iqtest kan ook niet serieus genomen worden. Maar er ontbreekt gewoon voor aan sociale ontwikkeling enz. Wat wel aan haar zelf te wijten is, complete desinteresse wat er in de wereld allemaal gebeurt enzo. Okee, mij zie je ook niet iedere dag braaf het nieuws kijken en dat soort dingen. Ik ga nooit speciaal voor de tv zitten met het idee van, hey nu ga ik het nieuws kijken, als ik er lang zap dan laat ik het wel even staan om te kijekn enzo. En op internet toch een beetje het nieuws doornemen. Een kraten bij het ontbijt zit er tegenwoordig ook niet bij omdat we die hier in het studentenhuis niet hebben.![]()
1ste dikgedrukte text:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:33 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Inderdaad, en het is o zo makkelijk domme mensen uit te lachen, maar probeer idd eens begrip te tonen voor de situatie waar ze inzit. Kennis vergaren is mogelijk, maar intelligenter worden?
Nee inderdaad, het ligt ook vooral aan de situatie hoe de ouders uit elkaar zijn gegaan, zijn ze bijvoorbeeld met grote ruzie uit elkaar gegaan en wilden ze allebei de kinderen appart verder opvoeden dan is zo'n scenario niet ondenkbaar, maar als je ouders gewoon, even breed gezegt "als vrienden uit elkaar gaan" omdat de relatie gewoon niet werkte, maar toch van plan zijn de kinderen goed op te voeden en daar goeie regelingen over houden dan hoeft er niet veel aan de hand te zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:34 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Gelukkig wonen mijn ouders sinds de scheiding nog steeds minder dan een kilometer van elkaar vandaan, en hebben ze nog wel goed contact wat betreft de opvoeding etc. van mij en mijn broertje.
En ik was 12 toen ze scheden, ik denk dat de verwennerij en de gevoeligheid daarvoor met de leeftijd minder wordt.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het volledig met je eens benquote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
1ste dikgedrukte text:
Kijk, dit zie ik nu heel veel op FOK! domme mensen hebben ze blijkbaar niet op FOK! nodig, kortom ze worden gewoon uitgelachen, niet alleen op FOK! hoor, ook op de chat / msn etc worden ze uitgelachen, ook in het openbaar zullen ze vast wel uitgelachen worden, helaas kun je hier niks tegen doen.
2ste dikgedrukte text:
Begrip tonen zie ik hier op FOK! ook wel, en natuurlijk zullen wij zeker wel niet de enige zijn.
ik hoop iig wel dat ze haar leven gaat verbeteren, dat ze gaat na denken hoe haar toekomst eruit zal zien als ze nog niks deed en er alleen voor staat, dit zou zeker iets voor haar zijn....op deze manier kan ze het beseffen welke gevolgen het kan hebben als je er alleen voor staat. Echter zou het ook mooi zijn als der moeder/vader haar eens aan het werk gaat zetten, ze gaat maar effe brood smeren, als ze dat vertikt dan heeft ze gewoon pech, op het laast moet ze dan wel, maar zoals ik al eerder zei: Dit kan ook geestelijke gevolgen hebben mocht ze ver heen zijn.
En zo hoort het leven ook te lopen, vind ik eigenlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:43 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Nee inderdaad, het ligt ook vooral aan de situatie hoe de ouders uit elkaar zijn gegaan, zijn ze bijvoorbeeld met grote ruzie uit elkaar gegaan en wilden ze allebei de kinderen appart verder opvoeden dan is zo'n scenario niet ondenkbaar, maar als je ouders gewoon, even breed gezegt "als vrienden uit elkaar gaan" omdat de relatie gewoon niet werkte, maar toch van plan zijn de kinderen goed op te voeden en daar goeie regelingen over houden dan hoeft er niet veel aan de hand te zijn.
Maar je kan het ook bij haar zelf zoeken omdat zij toch echt de gene is die móét veranderen, want zo kan je nooit op jezelf gaan wonen. Ze moeten die kinderen meer vrijheid geven.
Mijn ouders waren hier gelukkig heel makkelijk mee en ben ik ook blij mee, wel streng met opvoeden maar wel zorgen om zelfstandig te worden.
Als klein kind samen met m'n zus met z'n 2e met de trein naar opa en oma gaan om daar te gaan logeren. Ik was iets van 8 en mijn zus 11. En omdat beide ouders werkten alleen thuis overdag dan, dus dan zelf beetje dingen regelen.
Woon ook vanaf m'n 17e op mezelf (op de basisschool groep 4 en 5 in 1 jaar gedaan vandaar jong met vwo klaar en daarna op kamers)
Maar ik red me nu hier prima en heb totaal geen behoefde ieder weekend mijn ouders op te zoeken en zelf gewoon fatsoenlijk eten maken ipv magnetronmaaltijden naar binnen lepelen enz.
Ja precies als mij iets niet intereseerd is het polittiek wel, en als ik ergens niet in geinteresseerd dan steek ik daar ook nooit energie in dat kan ik gewoon niet, ook op school altijd vakken als aarderijkskunde geschiedenis enzoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:39 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Och, is het vermogen tot leren niet ook intelligentie? En interesse?
Ik heb zelf trouwens beschamend weinig interesse in nieuws en politiek. Ik kijk een keer per week het nieuws, per toeval, en de politiek volg ik helemaal niet. Ik kan mezelf heel goed verwoorden in discussies, en over een aantal onderwerpen ben ik ook heel erg bewust en zeker van mijn eigen mening... maar politiek volg ik niet.
En die IQ test van BNN neem ik ook met een korreltje zout. Ik scoorde 135
En dat zo vroeg in de ochtendquote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:44 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het volledig met je eens ben
Mooi, hoe zulke gesprekken uiteindelijk tot óf een gezamenlijke conclusie komen, of één punt waarop de meningen verschillen
Dankquote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:44 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het volledig met je eens ben
Mooi, hoe zulke gesprekken uiteindelijk tot óf een gezamenlijke conclusie komen, of één punt waarop de meningen verschillen
NIks aan toe te voegenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:43 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Nee inderdaad, het ligt ook vooral aan de situatie hoe de ouders uit elkaar zijn gegaan, zijn ze bijvoorbeeld met grote ruzie uit elkaar gegaan en wilden ze allebei de kinderen appart verder opvoeden dan is zo'n scenario niet ondenkbaar, maar als je ouders gewoon, even breed gezegt "als vrienden uit elkaar gaan" omdat de relatie gewoon niet werkte, maar toch van plan zijn de kinderen goed op te voeden en daar goeie regelingen over houden dan hoeft er niet veel aan de hand te zijn.
Maar je kan het ook bij haar zelf zoeken omdat zij toch echt de gene is die móét veranderen, want zo kan je nooit op jezelf gaan wonen. Ze moeten die kinderen meer vrijheid geven.
Mijn ouders waren hier gelukkig heel makkelijk mee en ben ik ook blij mee, wel streng met opvoeden maar wel zorgen om zelfstandig te worden.
Als klein kind samen met m'n zus met z'n 2e met de trein naar opa en oma gaan om daar te gaan logeren. Ik was iets van 8 en mijn zus 11. En omdat beide ouders werkten alleen thuis overdag dan, dus dan zelf beetje dingen regelen.
Woon ook vanaf m'n 17e op mezelf (op de basisschool groep 4 en 5 in 1 jaar gedaan vandaar jong met vwo klaar en daarna op kamers)
Maar ik red me nu hier prima en heb totaal geen behoefde ieder weekend mijn ouders op te zoeken en zelf gewoon fatsoenlijk eten maken ipv magnetronmaaltijden naar binnen lepelen enz.
Juist!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:49 schreef Pluto_Nium het volgende:
conclusie opvoeding moet van 2 kanten komen van de ouders en van de kinderen.
En nu vind ik het mooi geweest met deze discussie en trek ik nog ff een biertje open![]()
ik ga er om 5 uur inquote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:52 schreef mOBSCENE het volgende:
Mensen, het was me een waardige discussie. Ook die laatste posts heb ik niks meer aan toe te voegen, ik heb mijn gelijken op dit gebied gevondenGoed dat we elkaar nog een beetje kunnen vermaken op dit goddelijke tijdstip.
Maar nu is het tijd om mijn bed op te zoeken. Ik wens jullie allen een goede nacht.
Het was me ware genoegequote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:52 schreef mOBSCENE het volgende:
Mensen, het was me een waardige discussie. Ook die laatste posts heb ik niks meer aan toe te voegen, ik heb mijn gelijken op dit gebied gevondenGoed dat we elkaar nog een beetje kunnen vermaken op dit goddelijke tijdstip.
Maar nu is het tijd om mijn bed op te zoeken. Ik wens jullie allen een goede nacht.
Zie http://last.fm/user/Litsoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:53 schreef Pluto_Nium het volgende:
Okee laten we het maar weer nergen over hebben
Iemand nog wat leuke muziek ? rock achtig iets
Daar luister ik niet naquote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:53 schreef Pluto_Nium het volgende:
Okee laten we het maar weer nergen over hebben
Iemand nog wat leuke muziek ? rock achtig iets
Dropkick Murphysquote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:55 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Zie http://last.fm/user/Litso
Dat is wat ik zoal luister
Moet je er ook niet zo lang mee wachten hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 05:00 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ik moet eigenlijk nog ergens kaartje regelen voor het concert van Me First And The Gimme Gimmes
helaas al uitverkocht![]()
Ik kwam er eergister mee, hey een concert van hun dat zou wel tof zijn om eens heen te gaan, eens kijken of ze binnekort naar Nederland komen, ja dusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 05:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Moet je er ook niet zo lang mee wachten he
Last minute sowiezo, ook voor Franz Ferdinand concert, had een advertentie geplaatst, en de laatste 3 dagen zijn er 10/15 mensen die hadden gebeld dat ze kaartje hadden, nu ook voor kaiser chiefs gemakkelijk kunnen regelen. Dus dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 05:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wel minder, ik hoop dat je er nog aan kunt komenik zal iig wel even mee rond kijken
Ja dusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 05:12 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik voeg je wel ff op msn toe![]()
gewoon je adres uit je profiel ?
Zullen voor hen wel diepgaande dromen zijn nuquote:Op dinsdag 17 januari 2006 06:57 schreef Bizznitch het volgende:
ja goeie morgen
WAAR ZIJN DE DIEPGAANDE GESPREKKEN HE!!?!?? NOU ZEG HET DAN!!?!?!?!?
Yep, we hebben eens flink wat afgetyptquote:Op dinsdag 17 januari 2006 06:43 schreef guitarist.nl het volgende:
Te veel tekst op de vroege ochtend!!!
En hoe gaat het vandaag met jou? nog plannen?quote:
Beetje moe, maar ik mag verder niet klagen. Ben aan het werk, of wat daarvoor door moet gaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En hoe gaat het vandaag met jou? nog plannen?
Met mij gaat alles wel goedquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Beetje moe, maar ik mag verder niet klagen. Ben aan het werk, of wat daarvoor door moet gaan.
En jij? Nog wilde plannen voor vandaag?
De hele dag fokken dusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Met mij gaat alles wel goedplannen: noway niks nopes nada
Ja denk het welquote:
Ga jhe weer slapenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:40 schreef Janetje het volgende:Veel te vroeg...
Moe..
Bah..
Slaap..
Wheeeeeeeeeeheeeeeeeee
quote:
Ach, nog maar twee uur en een kwartier.. dat redden we ook wel weer...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:44 schreef Crazy-M het volgende:
tot 1 uur? ben ik blij dat ik om 12:00 weer mn treintje mag pakken
hoiquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:40 schreef Janetje het volgende:Veel te vroeg...
Moe..
Bah..
Slaap..
Wheeeeeeeeeeheeeeeeeee
Ik heb tot 8 uur wakker gelegen en moest er om half 9 uit, beat that..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:46 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
hoiik was om 5:00 op dat verslaat bijna niemand uit BeF
![]()
Klopt. Je hebt gewonnen. Feli enzo.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:46 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
![]()
Das balen voor jouquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:43 schreef Janetje het volgende:
[..]Kan niet.. zit al 1,5 uur op school..
En zal er toch echt tot 1 uur moeten blijven...
Ik was er om 5:00 nogquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:46 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
![]()
Ik baal dan ook volop...quote:
* SpeedyGJ leeft met jou mee.quote:
Neuh, half uurtje fietsen....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:52 schreef Crazy-M het volgende:
haha
1 uur is niet zo lang toch? heb je nog wat aan de middag
(of je moet ver reizen
Ik voel me gelijk een stuk beter.quote:
Ik 40 a 50 min reizen :xquote:
Kutweer.. het regent.. zo ik daarnet ondervond...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:55 schreef Crazy-M het volgende:
hoe is het weer trouwens bij iedereen?
hier @ school kan ik nog eens niet naar buiten kijken :x
[..]
Ik 40 a 50 min reizen :x
eesr 10 min naar station, dan 20 min in trein dan weer 10 min met de bus
Gelukkig marquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh, half uurtje fietsen....
[..]
Ik voel me gelijk een stuk beter.
jah wat moeten we anders met de lieve woorden doenquote:
Wil je die in godsnaam met hoofdletter X typen? Ik erger me de tyfusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah wat moeten we anders met de lieve woorden doen
pff school is saai :x
PMS?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wil je die in godsnaam met hoofdletter X typen? Ik erger me de tyfus![]()
.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wil je die in godsnaam met hoofdletter X typen? Ik erger me de tyfus![]()
:$ = : @quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
ja op mn msn heb ik hem met kleine letter dus zo gewendmaar sal proberen :$
ach ja het is ook pas vroeg in de morge
kap dan in vredesnaam gelijk met al diequote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
ja op mn msn heb ik hem met kleine letter dus zo gewendmaar sal proberen :$
ach ja het is ook pas vroeg in de morge
Whehehehe, je zei hoer!!!!!!11!!1!quote:
Dan is het inderdaad best ernstig met je gesteld ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:16 schreef Crazy-M het volgende:
inderdaad als je veel op msn zit
probeer nu zonder te typen (zeer lastig)
kreeg al van een maat te horen dat ik ze ook uit mn sms berichten en mailtjes moet halen
zo erg is het
OMFGquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Whehehehe, je zei hoer!!!!!!11!!1!![]()
![]()
![]()
is er geen afkick kliniek voor smileys?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad best ernstig met je gesteld ja.
Ja hoor, kom maar langsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is er geen afkick kliniek voor smileys?
bijna overal is een afkick kliniek voor
Vreselijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:16 schreef Crazy-M het volgende:
inderdaad als je veel op msn zit
probeer nu zonder te typen (zeer lastig)
kreeg al van een maat te horen dat ik ze ook uit mn sms berichten en mailtjes moet halen
zo erg is het
Nou zeg, ik ben heel aardig hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:29 schreef Crazy-M het volgende:
hmm denk niet dat dat zo veilig is dan
ach ja ik zal me proeren in te houden
ach ja ik probeer het eerst zoquote:
Nou tijd voor een onderwerp danquote:
Te laat naar bed gegaanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:02 schreef JDude het volgende:
11 uur geslapen, ben ik nog gaar.
Iets na middernacht, niet bepaald een uitzondering voor mij.quote:
Aha oke, niet zo laat als mij dusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Iets na middernacht, niet bepaald een uitzondering voor mij.
Ach ja, soms heb je van die dagen. Het kan ook zijn dat je te lang hebt geslapen, ironisch genoeg.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Iets na middernacht, niet bepaald een uitzondering voor mij.
Vreselijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:41 schreef Misstique het volgende:
Stomme fucking lange TT's die je MyAT verneuken!!![]()
Rustig jij!!!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:41 schreef Misstique het volgende:
Stel je niet aan, oud wijfquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:41 schreef Misstique het volgende:
Wees eens aardig tegen haarquote:
Bemoei je er niet meequote:
Bemoei je er niet mee, broekie.quote:
Heuj, lekker wijfquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:50 schreef Chowi het volgende:
Môgge.
Wat weet jij er nou van?quote:
Doe jij es effe gauw die PMS van je ergens anders afreageren! Open maar een topic in KLB dan, als je nodig moet zeiken, maar val mij daar niet mee lastig, stomme muts!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee![]()
Ik moet stoom afblazen. Dat doe ik hier. Als t je niet bevalt, dan tief je maar op!![]()
![]()
Dat doe ik dus mooi welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, broekie.
[..]
Heuj, lekker wijf [afbeelding]
Ik ga af op de verhalenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van? [afbeelding]
Ojee, je begon zelfquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
maar val mij daar niet mee lastig
Zal wel met KS hebben geroddeld.quote:
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:57 schreef rompompom het volgende:
Ik ga af op de verhalen [afbeelding]
Moet jij niet slapen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Zal wel met KS hebben geroddeld.
[..]
Dat zeg ik [afbeelding]
Is heul geen PMSquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Doe jij es effe gauw die PMS van je ergens anders afreageren! Open maar een topic in KLB dan, als je nodig moet zeiken, maar val mij daar niet mee lastig, stomme muts!
Volgens mij is elke dag waar het woord 'dag' in de naam zit bij jou ene kutdagquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is heul geen PMS![]()
Tis gewoon een kutdag![]()
maar vind je nog wel lief hoor![]()
Dat heb ik vandaag al wel genoeg gedaan dacht ik zoquote:
Nee hoorquote:
Ik ben gewoon een mensquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Volgens mij is elke werkdag waar het woord 'dag' in de naam zit bij jou ene kutdag
Elf uur, ik vind het maar schameltjes...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag al wel genoeg gedaan dacht ik zo
Ach, nog maar drie-eneenhalve dag en dan is het weder weekendquote:
Ach, verhalen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ga af op de verhalen [afbeelding]
Dat is standaard voor mij op school..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:10 schreef dazzled het volgende:
[..]
.
op school nog fokken,, als dat geen op en top fokker is![]()
Neuh, vermoeidheidquote:
Ja, helaas geen foto'squote:
Maar nu ben je er vanaf! Je hoefde toch maar tot één uur?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is standaard voor mij op school..
[..]
Neuh, vermoeidheid
Ik zit nogsteeds op school.. het regent...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, helaas geen foto's
[..]
Maar nu ben je er vanaf! Je hoefde toch maar tot één uur?
waar moet het toch heen met de jeugd??quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is standaard voor mij op school..
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:20 schreef dazzled het volgende:
[..]
waar moet het toch heen met de jeugd??
Het is geen weder om naar buiten te treden inderdaadquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zit nogsteeds op school.. het regent...
En ik moet nog een project afmaken...
Naja.. Lekker half uurtje fietsen in de regen, hoeft mn jas ook niet gewassen...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is geen weder om naar buiten te treden inderdaad
Ik zit nú al met verkleumde handen achter de computer
Hejje d'r 'n bietje waspoeier op gedoan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. Lekker half uurtje fietsen in de regen, hoeft mn jas ook niet gewassen...
Ik kan mijn Sent Items nog wel even doorbladerenquote:
Jouw Sent Items? Ik hoef geen bifi's dude, waar zie je me voor aan!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik kan mijn Sent Items nog wel even doorbladeren
Nee mên, bestanden die naar mij gestuurd zijn... weet ik veul hoe MSN die map noemtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:39 schreef rompompom het volgende:
Jouw Sent Items? Ik hoef geen bifi's dude, waar zie je me voor aan!
Bifi's? Waar?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jouw Sent Items? Ik hoef geen bifi's dude, waar zie je me voor aan!
Ah! Ik zou zeggen: maak er een watishetfijnomeenmodjetezijn.rar van!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee mên, bestanden die naar mij gestuurd zijn... weet ik veul hoe MSN die map noemt
ontvangen bestandenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee mên, bestanden die naar mij gestuurd zijn... weet ik veul hoe MSN die map noemt
No shit sherlockquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ontvangen bestanden
toch nog iets aan de verslaving
Oh dat valt tegen hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:51 schreef rompompom het volgende:
Ah! Ik zou zeggen: maak er een watishetfijnomeenmodjetezijn.rar van!
hoe weet jij mn undercover naamquote:
quote:
het is een vraagstelling:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:20 schreef Janetje het volgende:
[..]Zegt een dude die een jaar ouder is dan ik...
Daar is V&A voor, maat.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:57 schreef guitarist.nl het volgende:
Iemand belang bij een Fender Jazzmaster ?
100 euroquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:57 schreef guitarist.nl het volgende:
Het Gitaristentopic #36
Sorry Brian, geen gitarist.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:57 schreef guitarist.nl het volgende:
Het Gitaristentopic #36
Kan die niet ook gelijk de vetpan aanslingerenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:56 schreef remlof het volgende:
Ah het eerste biertje van de dag smaakt weer goed!
en is betaald door de baas
Kutzooi, in Juni moet een verstandskies worden getrokken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
heey roel,
iemand achter me vraagt hoe het met je tanden gaat
Balen zeg...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Kutzooi, in Juni moet een verstandskies worden getrokken.
Verder had ik heulemaal niets.
Dat doet ie op donderdag, dan is het frituurdag!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:29 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Kan die niet ook gelijk de vetpan aanslingeren![]()
Stelt niks voor man!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Kutzooi, in Juni moet een verstandskies worden getrokken.
Verder had ik heulemaal niets.
Ik ben nog tandentrekmaagd.quote:
Volgens mij heeft het geholpen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:32 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Maikuuul, we zouden het fijn vinden als je wegbleef uit BeF. In de OP staat duidelijk dat er wel een beetje inhoudelijk en ontopic mag worden gereageerd, en daar hebben we je tot nu toe nog niet op kunnen betrappen.
Bij mij moesten m'n twee onderste eruit toen ze nog niet eens door waren! Moest er voor naar het ziekenhuis; eerst de ene, twee weken later de andere. De eerste ging er hartstikke soepel uit, bij de tweede kostte het wat meer moeite, maar was het ook in een half uur gebeurd. Weinig last gehad achteraf ook. Check ook onderstaand topic, hehe!quote:
Shit.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach ik ben ze alle 4 al kwijt en moet je kijken hoeveel verstand ik nog heb
Dit betekent niet veel goedsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach ik ben ze alle 4 al kwijt en moet je kijken hoeveel verstand ik nog heb
Ik moet nog even wennen aan de onvoorbereide overschakeling naar deze kloon.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, een Oudt-Hollandsche Spuijt Elf reaksie!
Geeft niks, M.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:15 schreef KlPPIE het volgende:
[..]
Ik moet nog even wennen aan de onvoorbereide overschakeling naar deze kloon.
dus tochquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:15 schreef KlPPIE het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nooit last van.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:15 schreef KlPPIE het volgende:
[..]
Och, het was wel een leuke actie dus ik heb er geen spijt vanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:19 schreef Eend_in_de_bijt het volgende:
[..]
Je kloon laten bannen is voor n00bs
Boeiend, tis toch maar een kloonquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:20 schreef KlPPIE het volgende:
[..]
Als ik dat hier post heb ik nog een ban
Deze kwam wel onder een dikke laag stof vandaan zegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:20 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Boeiend, tis toch maar een kloon
Jamaar jamaar!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:20 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Boeiend, tis toch maar een kloon
Vast geroest en alquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Deze kwam wel onder een dikke laag stof vandaan zeg
Het is dan ook een enorme kutkloonquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Deze kwam wel onder een dikke laag stof vandaan zeg
Banwaardig slecht.... dus doe je ding nog een keer....quote:
kun je nog lopen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:21 schreef KlPPIE het volgende:
[..]
Jamaar jamaar!
neu, ik heb het net weer goedgemaakt met yvonne
Klopt, mag ie ook ff een biertje drinken en een peuk roken?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Klopt, mag ie ook ff een biertje drinken en een peuk roken?
Aight, meldt ff hoe die was....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:25 schreef KlPPIE het volgende:
Oja, ik ging naar Jarhead.
Tot later mensen. Morgen ben ik er met een andere kloon.
Krijg kanker.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:35 schreef Eend_in_de_bijt het volgende:
[..]
Zoek het uit met je troep.
ik weet t nietquote:
Wel verdulle!!! Zonder ons te vragen om toestemming? Schandig!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:44 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
en chowi de hoer is naar vogelpestparadijs
Ja preciesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wel verdulle!!! Zonder ons te vragen om toestemming? Schandig!!!![]()
Ik ben er toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:50 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja preciesen ik verveel me
Chowie in Turkije.... KS is gamen... RPP kijkt tv... Sjo douchen... aan de rest heb ik op het moment geen boodschap eigenlijk
maa.maaa.....maarrquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:50 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Chowie in Turkije.... KS is gamen... RPP kijkt tv... Sjo douchen... aan de rest heb ik op het moment geen boodschap eigenlijk
Da bin ich wiedermal!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:50 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
oja das waarquote:
en wie ben jij als ik vragen magquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:54 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
maa.maaa.....maarrje hebt mij toch
![]()
Pak jij het bier? dan slinger ik de frituur aan 14.gifquote:
Deal!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:13 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Pak jij het bier? dan slinger ik de frituur aan 14.gif
Die dingen zijn vetquote:
Toepasselijk.quote:
Maikuuul ga a.u.b. even hendig sjiek oprotten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die dingen zijn vetzoiets wil ik ook wel whehe
WCZquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Maikuuul ga a.u.b. even hendig sjiek oprotten.
Waar is toch iedereen?quote:
Slapen, uit, bier drinken, tv kijken en naar Turkijequote:
aan de telefoon, op de wcquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Slapen, uit, bier drinken, tv kijken en naar Turkije![]()
Ok, gooi even namen bij die bezigheden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Slapen, uit, bier drinken, tv kijken en naar Turkije![]()
KS, RPP, Bizznitch, Sjow en Chowiquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Ok, gooi even namen bij die bezigheden.
KS slaapt en Chow is naar turkije?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
KS, RPP, Bizznitch, Sjow en Chowi![]()
Kheb de namen iets door elkaar gehaaldquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:04 schreef cerror het volgende:
[..]
KS slaapt en Chow is naar turkije?
WTFBBQQUACK?
Wat moet onze gothic daar nu weer?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kheb de namen iets door elkaar gehaald![]()
Maar dat laatste klopt
KS is de stad in biertjes doen... RPP slaapt.... Chow is naar turkije... Sjow slaapt... en ik drink me klem én kijk animequote:Op woensdag 18 januari 2006 00:04 schreef cerror het volgende:
[..]
KS slaapt en Chow is naar turkije?
WTFBBQQUACK?
Ah, klem zuipen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:13 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
KS is de stad in biertjes doen... RPP slaapt.... Chow is naar turkije... Sjow slaapt... en ik drink me klem én kijk anime
Hopeloze turken neuqen?quote:
quote:
Oei rustig aan drinken dan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 Brand en 1 Palm... dan is het gebeurd
.
Tanden/tafel/aansteker.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:16 schreef JDude het volgende:
Ben mijn opener kwijt.
Niemand toch?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:20 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Wie zou er ook alweer een topci openen![]()
Als hij de 500 posts zou halen!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:20 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Wie zou er ook alweer een topci openen![]()
ik heb nog een tray schultenbrau oder so.... en een paar flessen sterke drankquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:14 schreef JDude het volgende:
[..]Ik heb nog 2 Brand en 1 Palm... dan is het gebeurd
.
Waar woonde je ook alweer?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:26 schreef Bizznitch het volgende:
Ik heb nog een tray schultenbrau oder so.... en een paar flessen sterke drank
Zo hoort het.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:26 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik heb nog een tray schultenbrau oder so.... en een paar flessen sterke drank
weet je wat pas triest isquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:30 schreef cerror het volgende:
Wat weer een trieste allenige dag voor bef.
woar danquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:31 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Daar wonen mijn oom en tante ook![]()
iewl, das best dichtbijquote:
wat is daar iewl aanquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
iewl, das best dichtbij
En zeker dicht bij De Goorn waar ik de laatste 14 dagen veel ben geweest.
Avond allen
PS ook weer eens hier!quote:
Hey.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:34 schreef JDude het volgende:
[..]
PS ook weer eens hier!
Een verademing tussen al die newbies
Alsof ik het tegen jou had!quote:
Stel dat ik je opeens zomaar tegenkom, das best iewlquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:33 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
wat is daar iewl aan?..... en lol ik kom keivaak in de Goorn net als in Avenhoorn
Ik ga alweerquote:
Daar ging het niet om muts.quote:
quote:
lol ik heb 10 jaar in zaanstad gewoontquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Stel dat ik je opeens zomaar tegenkom, das best iewl
De Goorn en Berkhout zijn mijn standplaatsen buiten Zaanstad momenteel
nOOb!!!!!!!!!quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:40 schreef Bizznitch het volgende:
lol ik heb 10 jaar in zaanstad geownt
Kappen nu hoorquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:40 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
lol ik heb 10 jaar in zaanstad gewoont
Ligt eraan in wat.quote:
Forum Opties | |