abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 januari 2006 @ 04:29:24 #1
49626 mOBSCENE
That's Warp City!
pi_34148810

De OP vind je achter het Wiki-icon

Wat is BeF?

BeF staat voor Bier en Frituur, dus! En alles, maar dan ook álles, in deze reeks draait om deze hemelse goederen. Als je dus wat te zeiken hebt over hoe erg je wel niet van bier en/of frituur walgt, ben je bij deze reeks niet aan het juiste adres, want wij, BeF-ers, veréren het! Het begon eens met een idee van Havoc...
In zo'n reeks zijn natuurlijk weinig regels, maar om ervoor te zorgen dat het niet uit de hand loopt, hier twee (!) dingen waar je je aan dient te houden als poster in BeF:
  • Géén inhoudsloze posts als "hoi", "doei", "fipo/lapo". BeF is geen postopkrik reeks.
  • De laatste poster van het oude topic opent de volgende, om dubbele topics te voorkomen.
  • Geen echte regel, maar het wordt wel op prijs gesteld: PI gebruik!

Quotes:

"Om het uur wil ik frituur" © Snellejelle
    "Een dag niet gebiert, een dag niet geleefd" © Mr-Z
    "Bier, het hemelse goud.. het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
    Frituur, het duivelse goed... het is o zo vet.. maar ja.. het voedt... "
    © Janetje
    "Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
    Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard."
    © Dazzled
    "Volgens mij houd ik van bier." © xwrrw
    "Ik ben een lelijke krulkanker homo " © Litso

Bierdop art, made by T_T...

De meeting info is uit de OP gehaald, maar de meet gaat nog steeds gewoon door. Informatie wordt uitgewisseld per mail/msn.
    Wil je mee? Post het hier even en/of mail ff naar mail[at]litso.com dan kom je (hopelijk) op de lijst.
  • Miljaar wat een kutkloon!
    In utter disgust her husband said "I oughta take a gun and blow yer brains out". She snarled back at him "You haven't got the nerves!". Shot her dead in the bathtub. Fine way to end a married life
      dinsdag 17 januari 2006 @ 04:29:59 #2
    49626 mOBSCENE
    That's Warp City!
    pi_34148813
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:25 schreef Pluto_Nium het volgende:

[..]

Nee idd het is ook gewoon een aardige meid, dat je niet zo slim bent daar kan je ook niks aan doen, maar dat er van alles op sociaal vlak ontbreekt en het onzelfstandige heeft denk ik vooral te maken dat haar ouders haar heel erg beschermd hebben opgevoed en verwend.
    Haar ouders zijn trouwen ook gescheiden, en vooral dan zie je dat een kind extra verwend wordt, kan er ook wel een beetje iets mee te maken hebben.
    Daar heb je een heel goed punt. Opvoeding is zoo ontzettend belangrijk, en het erge is dat het een vicieuze cirkel is... zij zal haar kinderen namelijk ook slecht opvoeden.
    En dat scheiden, ja dat kan ook een grote impact hebben.

Mijn ouders zijn zelf gescheiden en ik heb daar toch wel een hele tijd erg last van gehad. Gelukkig niet verwend enzo zoals je wel vaak ziet, maar gewoon emotioneel in de war.
    Miljaar wat een kutkloon!
    In utter disgust her husband said "I oughta take a gun and blow yer brains out". She snarled back at him "You haven't got the nerves!". Shot her dead in the bathtub. Fine way to end a married life
    pi_34148817
    Ik was al bang dat er geen nieuwe zou komen met maikuuul als laatste poster
      dinsdag 17 januari 2006 @ 04:30:54 #4
    79000 Maikuuul
    Dat zeg ik ook altijd
    pi_34148820
    Ey in dit topic ben ik er ook weer
    [b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
    Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
    Sokkel Lolleromfg[/b]
      dinsdag 17 januari 2006 @ 04:31:32 #5
    49626 mOBSCENE
    That's Warp City!
    pi_34148822
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:30 schreef Pluto_Nium het volgende:
    Ik was al bang dat er geen nieuwe zou komen met maikuuul als laatste poster
    Insgelijks, dus nam ik het initiatief maar.
      dinsdag 17 januari 2006 @ 04:31:52 #6
    34663 SpeedyGJ
    Zo snel als de bliksem O+
    pi_34148825
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:25 schreef Pluto_Nium het volgende:

[..]

Nee idd het is ook gewoon een aardige meid, dat je niet zo slim bent daar kan je ook niks aan doen, maar dat er van alles op sociaal vlak ontbreekt en het onzelfstandige heeft denk ik vooral te maken dat haar ouders haar heel erg beschermd hebben opgevoed en verwend.
    Haar ouders zijn trouwen ook gescheiden, en vooral dan zie je dat een kind extra verwend wordt, kan er ook wel een beetje iets mee te maken hebben.
    Het kan idd wel iets met de scheiding te maken hebben, maar ook vroeger kans ze idd wel erg verwent zijn geweest en misschien nu nog. Het is dat ik der niet ken maar anders had ik der wel willen helpen.. een IQ van 91, tja daar kun je gewoon niks aan doen, geen enkel mens is gelijk en dat is maar goed ook.
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:27 schreef Pluto_Nium het volgende:

[..]

volgens mij kan ze water koken
    Dat nog wel, nah dan is het toch wat.
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:28 schreef Maikuuul het volgende:
    Alsof ik die gare lap tekst ga lezen :/
    Alsof jij ooit een keer kunt mee praten, je bent echt een eigenwijs kreng die niks wilt weten als het om zulke dingen gaat.
      dinsdag 17 januari 2006 @ 04:32:14 #7
    49626 mOBSCENE
    That's Warp City!
    pi_34148829
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:30 schreef Maikuuul het volgende:
    Ey in dit topic ben ik er ook weer
    Maikuuul, we zouden het fijn vinden als je wegbleef uit BeF. In de OP staat duidelijk dat er wel een beetje inhoudelijk en ontopic mag worden gereageerd, en daar hebben we je tot nu toe nog niet op kunnen betrappen.
    pi_34148830
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:29 schreef mOBSCENE het volgende:

[..]

Daar heb je een heel goed punt. Opvoeding is zoo ontzettend belangrijk, en het erge is dat het een vicieuze cirkel is... zij zal haar kinderen namelijk ook slecht opvoeden.
    En dat scheiden, ja dat kan ook een grote impact hebben.

Mijn ouders zijn zelf gescheiden en ik heb daar toch wel een hele tijd erg last van gehad. Gelukkig niet verwend enzo zoals je wel vaak ziet, maar gewoon emotioneel in de war.
    Vaak zie je dan dat de kinderen of bij de moeder of bij de vader gaan leven, en dat degene waar ze niet bij wonen dat die ze dan extra gaat verwennen om toch goeie vrienden te blijven en goed contact te houden. Als reactie hierop gaat de ander dan ook weer verwennen omdat ze bang zijn dat de kinderen meer naar de andere ouder toe zullen trekken, en zo blijf je bezig.
      dinsdag 17 januari 2006 @ 04:33:18 #9
    49626 mOBSCENE
    That's Warp City!
    pi_34148833
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:31 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Het kan idd wel iets met de scheiding te maken hebben, maar ook vroeger kans ze idd wel erg verwent zijn geweest en misschien nu nog. Het is dat ik der niet ken maar anders had ik der wel willen helpen.. een IQ van 91, tja daar kun je gewoon niks aan doen, geen enkel mens is gelijk en dat is maar goed ook.
    [..]
    Inderdaad, en het is o zo makkelijk domme mensen uit te lachen, maar probeer idd eens begrip te tonen voor de situatie waar ze inzit. Kennis vergaren is mogelijk, maar intelligenter worden?
      dinsdag 17 januari 2006 @ 04:34:18 #10
    49626 mOBSCENE
    That's Warp City!
    pi_34148838
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:32 schreef Pluto_Nium het volgende:

[..]

Vaak zie je dan dat de kinderen of bij de moeder of bij de vader gaan leven, en dat degene waar ze niet bij wonen dat die ze dan extra gaat verwennen om toch goeie vrienden te blijven en goed contact te houden. Als reactie hierop gaat de ander dan ook weer verwennen omdat ze bang zijn dat de kinderen meer naar de andere ouder toe zullen trekken, en zo blijf je bezig.
    Gelukkig wonen mijn ouders sinds de scheiding nog steeds minder dan een kilometer van elkaar vandaan, en hebben ze nog wel goed contact wat betreft de opvoeding etc. van mij en mijn broertje.

En ik was 12 toen ze scheden, ik denk dat de verwennerij en de gevoeligheid daarvoor met de leeftijd minder wordt.
    pi_34148845
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:33 schreef mOBSCENE het volgende:

[..]

Inderdaad, en het is o zo makkelijk domme mensen uit te lachen, maar probeer idd eens begrip te tonen voor de situatie waar ze inzit. Kennis vergaren is mogelijk, maar intelligenter worden?
    Kijk die iq uitslag van een bnn (!) iqtest kan ook niet serieus genomen worden. Maar er ontbreekt gewoon voor aan sociale ontwikkeling enz. Wat wel aan haar zelf te wijten is, complete desinteresse wat er in de wereld allemaal gebeurt enzo. Okee, mij zie je ook niet iedere dag braaf het nieuws kijken en dat soort dingen. Ik ga nooit speciaal voor de tv zitten met het idee van, hey nu ga ik het nieuws kijken, als ik er lang zap dan laat ik het wel even staan om te kijekn enzo. En op internet toch een beetje het nieuws doornemen. Een kraten bij het ontbijt zit er tegenwoordig ook niet bij omdat we die hier in het studentenhuis niet hebben.
      dinsdag 17 januari 2006 @ 04:39:04 #12
    49626 mOBSCENE
    That's Warp City!
    pi_34148851
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:36 schreef Pluto_Nium het volgende:

[..]

Kijk die iq uitslag van een bnn (!) iqtest kan ook niet serieus genomen worden. Maar er ontbreekt gewoon voor aan sociale ontwikkeling enz. Wat wel aan haar zelf te wijten is, complete desinteresse wat er in de wereld allemaal gebeurt enzo. Okee, mij zie je ook niet iedere dag braaf het nieuws kijken en dat soort dingen. Ik ga nooit speciaal voor de tv zitten met het idee van, hey nu ga ik het nieuws kijken, als ik er lang zap dan laat ik het wel even staan om te kijekn enzo. En op internet toch een beetje het nieuws doornemen. Een kraten bij het ontbijt zit er tegenwoordig ook niet bij omdat we die hier in het studentenhuis niet hebben.
    Och, is het vermogen tot leren niet ook intelligentie? En interesse?

Ik heb zelf trouwens beschamend weinig interesse in nieuws en politiek. Ik kijk een keer per week het nieuws, per toeval, en de politiek volg ik helemaal niet. Ik kan mezelf heel goed verwoorden in discussies, en over een aantal onderwerpen ben ik ook heel erg bewust en zeker van mijn eigen mening... maar politiek volg ik niet.

En die IQ test van BNN neem ik ook met een korreltje zout. Ik scoorde 135
      dinsdag 17 januari 2006 @ 04:42:41 #13
    34663 SpeedyGJ
    pi_34148862
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:33 schreef mOBSCENE het volgende:

[..]

1ste dikgedrukte text:
    Kijk, dit zie ik nu heel veel op FOK! domme mensen hebben ze blijkbaar niet op FOK! nodig, kortom ze worden gewoon uitgelachen, niet alleen op FOK! hoor, ook op de chat / msn etc worden ze uitgelachen, ook in het openbaar zullen ze vast wel uitgelachen worden, helaas kun je hier niks tegen doen.

2ste dikgedrukte text:
    Begrip tonen zie ik hier op FOK! ook wel, en natuurlijk zullen wij zeker wel niet de enige zijn.

ik hoop iig wel dat ze haar leven gaat verbeteren, dat ze gaat na denken hoe haar toekomst eruit zal zien als ze nog niks deed en er alleen voor staat, dit zou zeker iets voor haar zijn....op deze manier kan ze het beseffen welke gevolgen het kan hebben als je er alleen voor staat. Echter zou het ook mooi zijn als der moeder/vader haar eens aan het werk gaat zetten, ze gaat maar effe brood smeren, als ze dat vertikt dan heeft ze gewoon pech, op het laast moet ze dan wel, maar zoals ik al eerder zei: Dit kan ook geestelijke gevolgen hebben mocht ze ver heen zijn.
    pi_34148864
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:34 schreef mOBSCENE het volgende:

[..]

Gelukkig wonen mijn ouders sinds de scheiding nog steeds minder dan een kilometer van elkaar vandaan, en hebben ze nog wel goed contact wat betreft de opvoeding etc. van mij en mijn broertje.

En ik was 12 toen ze scheden, ik denk dat de verwennerij en de gevoeligheid daarvoor met de leeftijd minder wordt.
    Nee inderdaad, het ligt ook vooral aan de situatie hoe de ouders uit elkaar zijn gegaan, zijn ze bijvoorbeeld met grote ruzie uit elkaar gegaan en wilden ze allebei de kinderen appart verder opvoeden dan is zo'n scenario niet ondenkbaar, maar als je ouders gewoon, even breed gezegt "als vrienden uit elkaar gaan" omdat de relatie gewoon niet werkte, maar toch van plan zijn de kinderen goed op te voeden en daar goeie regelingen over houden dan hoeft er niet veel aan de hand te zijn.
    Maar je kan het ook bij haar zelf zoeken omdat zij toch echt de gene is die móét veranderen, want zo kan je nooit op jezelf gaan wonen. Ze moeten die kinderen meer vrijheid geven.
    Mijn ouders waren hier gelukkig heel makkelijk mee en ben ik ook blij mee, wel streng met opvoeden maar wel zorgen om zelfstandig te worden.
    Als klein kind samen met m'n zus met z'n 2e met de trein naar opa en oma gaan om daar te gaan logeren. Ik was iets van 8 en mijn zus 11. En omdat beide ouders werkten alleen thuis overdag dan, dus dan zelf beetje dingen regelen.
    Woon ook vanaf m'n 17e op mezelf (op de basisschool groep 4 en 5 in 1 jaar gedaan vandaar jong met vwo klaar en daarna op kamers)
    Maar ik red me nu hier prima en heb totaal geen behoefde ieder weekend mijn ouders op te zoeken en zelf gewoon fatsoenlijk eten maken ipv magnetronmaaltijden naar binnen lepelen enz.
      dinsdag 17 januari 2006 @ 04:44:06 #15
    49626 mOBSCENE
    That's Warp City!
    pi_34148866
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:42 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

1ste dikgedrukte text:
    Kijk, dit zie ik nu heel veel op FOK! domme mensen hebben ze blijkbaar niet op FOK! nodig, kortom ze worden gewoon uitgelachen, niet alleen op FOK! hoor, ook op de chat / msn etc worden ze uitgelachen, ook in het openbaar zullen ze vast wel uitgelachen worden, helaas kun je hier niks tegen doen.

2ste dikgedrukte text:
    Begrip tonen zie ik hier op FOK! ook wel, en natuurlijk zullen wij zeker wel niet de enige zijn.

ik hoop iig wel dat ze haar leven gaat verbeteren, dat ze gaat na denken hoe haar toekomst eruit zal zien als ze nog niks deed en er alleen voor staat, dit zou zeker iets voor haar zijn....op deze manier kan ze het beseffen welke gevolgen het kan hebben als je er alleen voor staat. Echter zou het ook mooi zijn als der moeder/vader haar eens aan het werk gaat zetten, ze gaat maar effe brood smeren, als ze dat vertikt dan heeft ze gewoon pech, op het laast moet ze dan wel, maar zoals ik al eerder zei: Dit kan ook geestelijke gevolgen hebben mocht ze ver heen zijn.
    Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het volledig met je eens ben

Mooi, hoe zulke gesprekken uiteindelijk tot óf een gezamenlijke conclusie komen, of één punt waarop de meningen verschillen
      dinsdag 17 januari 2006 @ 04:44:59 #16
    49626 mOBSCENE
    That's Warp City!
    pi_34148871
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:43 schreef Pluto_Nium het volgende:

[..]

Nee inderdaad, het ligt ook vooral aan de situatie hoe de ouders uit elkaar zijn gegaan, zijn ze bijvoorbeeld met grote ruzie uit elkaar gegaan en wilden ze allebei de kinderen appart verder opvoeden dan is zo'n scenario niet ondenkbaar, maar als je ouders gewoon, even breed gezegt "als vrienden uit elkaar gaan" omdat de relatie gewoon niet werkte, maar toch van plan zijn de kinderen goed op te voeden en daar goeie regelingen over houden dan hoeft er niet veel aan de hand te zijn.
    Maar je kan het ook bij haar zelf zoeken omdat zij toch echt de gene is die móét veranderen, want zo kan je nooit op jezelf gaan wonen. Ze moeten die kinderen meer vrijheid geven.
    Mijn ouders waren hier gelukkig heel makkelijk mee en ben ik ook blij mee, wel streng met opvoeden maar wel zorgen om zelfstandig te worden.
    Als klein kind samen met m'n zus met z'n 2e met de trein naar opa en oma gaan om daar te gaan logeren. Ik was iets van 8 en mijn zus 11. En omdat beide ouders werkten alleen thuis overdag dan, dus dan zelf beetje dingen regelen.
    Woon ook vanaf m'n 17e op mezelf (op de basisschool groep 4 en 5 in 1 jaar gedaan vandaar jong met vwo klaar en daarna op kamers)
    Maar ik red me nu hier prima en heb totaal geen behoefde ieder weekend mijn ouders op te zoeken en zelf gewoon fatsoenlijk eten maken ipv magnetronmaaltijden naar binnen lepelen enz.
    En zo hoort het leven ook te lopen, vind ik eigenlijk
    pi_34148876
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:39 schreef mOBSCENE het volgende:

[..]

Och, is het vermogen tot leren niet ook intelligentie? En interesse?

Ik heb zelf trouwens beschamend weinig interesse in nieuws en politiek. Ik kijk een keer per week het nieuws, per toeval, en de politiek volg ik helemaal niet. Ik kan mezelf heel goed verwoorden in discussies, en over een aantal onderwerpen ben ik ook heel erg bewust en zeker van mijn eigen mening... maar politiek volg ik niet.

En die IQ test van BNN neem ik ook met een korreltje zout. Ik scoorde 135
    Ja precies als mij iets niet intereseerd is het polittiek wel, en als ik ergens niet in geinteresseerd dan steek ik daar ook nooit energie in dat kan ik gewoon niet, ook op school altijd vakken als aarderijkskunde geschiedenis enzo stond er wel allemaal gewoon voldoende voor maar dat was niet omdat ik er echt in geinteresseerd was of iets, daarom bevalt het studeren nu beter, toch grotendeels vakken waarin ik gewoon geinteresseerd ben wat het allemaal weer makkelijker maakt.
    Ik had die iq test al half op tv gezien dus wist de helft van de antwoorden ongeveer al voordat ikd e test ging maken dus die uitslag was duidelijk niet goed maarja gewoon wel leuk om te maken zoiets.
    pi_34148877
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:44 schreef mOBSCENE het volgende:

[..]

Mooi, hoe zulke gesprekken uiteindelijk tot óf een gezamenlijke conclusie komen, of één punt waarop de meningen verschillen
    En dat zo vroeg in de ochtend
      dinsdag 17 januari 2006 @ 04:49:17 #19
    34663 SpeedyGJ
    pi_34148878
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:44 schreef mOBSCENE het volgende:

[..]

Dank

Zeker mooi dit zijn nou gewoon goeie texten, en ik kan je eerlijk zeggen....overdag kan ik beter onzin gaan lullen, maar 's nacht's kan serieuse gesprekken voor mij ook goed zijn omdat er dan veel minder mensen zijn, hierdoor kun je rustig mooi alles bij houden en ook rustig alles gaan uit typen. Als er nu 20 mensen zijn dan gaan ze allemaal door elkaar heen praten wat automatische weer op onzit gaat lijken. Ach s' nachts voel ik me gewoon beter
    pi_34148879
    conclusie opvoeding moet van 2 kanten komen van de ouders en van de kinderen.
    En nu vind ik het mooi geweest met deze discussie en trek ik nog ff een biertje open
      dinsdag 17 januari 2006 @ 04:51:06 #21
    34663 SpeedyGJ
    pi_34148884
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:43 schreef Pluto_Nium het volgende:

[..]

NIks aan toe te voegen zo moet het leven gewoon zijn als iedereen hier nou aan gaat houden dan is het leven veel mooier
      dinsdag 17 januari 2006 @ 04:52:20 #22
    34663 SpeedyGJ
    pi_34148887
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:49 schreef Pluto_Nium het volgende:
    conclusie opvoeding moet van 2 kanten komen van de ouders en van de kinderen.
    En nu vind ik het mooi geweest met deze discussie en trek ik nog ff een biertje open
    Juist! nou dat is dan ook weer opgelost, kortom, nu dit topic mailen naar haar en hopen dat ze er wat van gaat maken. En mocht ze dit lezen: Meid veel succes en sterkte, het is voor je eigen best wil
      dinsdag 17 januari 2006 @ 04:52:47 #23
    49626 mOBSCENE
    That's Warp City!
    pi_34148890
    Mensen, het was me een waardige discussie. Ook die laatste posts heb ik niks meer aan toe te voegen, ik heb mijn gelijken op dit gebied gevonden Goed dat we elkaar nog een beetje kunnen vermaken op dit goddelijke tijdstip.
    Maar nu is het tijd om mijn bed op te zoeken. Ik wens jullie allen een goede nacht.
    pi_34148891
    Okee laten we het maar weer nergen over hebben

Iemand nog wat leuke muziek ? rock achtig iets
    pi_34148894
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:52 schreef mOBSCENE het volgende:
    Mensen, het was me een waardige discussie. Ook die laatste posts heb ik niks meer aan toe te voegen, ik heb mijn gelijken op dit gebied gevonden Goed dat we elkaar nog een beetje kunnen vermaken op dit goddelijke tijdstip.
    Maar nu is het tijd om mijn bed op te zoeken. Ik wens jullie allen een goede nacht.
    ik ga er om 5 uur in
    Ja jullie hebben me aardig vermaakt
    Truste
      dinsdag 17 januari 2006 @ 04:54:34 #26
    34663 SpeedyGJ
    pi_34148895
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:52 schreef mOBSCENE het volgende:
    Het was me ware genoege zo maken we ons tijd toch een beetje op een super goeie manier vol . Voor jou ook een goede nacht
      dinsdag 17 januari 2006 @ 04:55:40 #27
    49626 mOBSCENE
    That's Warp City!
    pi_34148897
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:53 schreef Pluto_Nium het volgende:

Zie http://last.fm/user/Litso
    Dat is wat ik zoal luister
      dinsdag 17 januari 2006 @ 04:56:00 #28
    34663 SpeedyGJ
    pi_34148899
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:53 schreef Pluto_Nium het volgende:

Daar luister ik niet na mijn voorkeur gaat eerder naar trance
    pi_34148902
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:55 schreef mOBSCENE het volgende:

[..]

Zie http://last.fm/user/Litso
    Dat is wat ik zoal luister
    Dropkick Murphys die zijn tof
    Had ze op lowlands gezien, leuk optreden, slaat ook altijd goed over op het publiek die muziek
      dinsdag 17 januari 2006 @ 04:59:13 #30
    34663 SpeedyGJ
    pi_34148911
    Ik moet eigenlijk nog ergens kaartje regelen voor het concert van Me First And The Gimme Gimmes
    helaas al uitverkocht
      dinsdag 17 januari 2006 @ 05:01:09 #32
    34663 SpeedyGJ
    pi_34148914
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 05:00 schreef Pluto_Nium het volgende:
    Ik moet eigenlijk nog ergens kaartje regelen voor het concert van Me First And The Gimme Gimmes
    helaas al uitverkocht
    Moet je er ook niet zo lang mee wachten he
    pi_34148916
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 05:01 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Moet je er ook niet zo lang mee wachten he
    Ik kwam er eergister mee, hey een concert van hun dat zou wel tof zijn om eens heen te gaan, eens kijken of ze binnekort naar Nederland komen, ja dus
    Maarja 2e hand zijn altijd wel kaartjes te regelen
    pi_34148918
    Toen was het dus al uitverkocht
      dinsdag 17 januari 2006 @ 05:06:34 #35
    34663 SpeedyGJ
    pi_34148926
    Wel minder, ik hoop dat je er nog aan kunt komen ik zal iig wel even mee rond kijken
    pi_34148933
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 05:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
    Wel minder, ik hoop dat je er nog aan kunt komen ik zal iig wel even mee rond kijken
    Last minute sowiezo, ook voor Franz Ferdinand concert, had een advertentie geplaatst, en de laatste 3 dagen zijn er 10/15 mensen die hadden gebeld dat ze kaartje hadden, nu ook voor kaiser chiefs gemakkelijk kunnen regelen. Dus dat komt wel goed.
    Maar als je iets ziet toevallig laat het me horen
    *laatste slok bier op drinkt
    ik ga slapen
    truste
      dinsdag 17 januari 2006 @ 05:10:21 #37
    34663 SpeedyGJ
    pi_34148942
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 05:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
    Dat zal ik zeker doen slaap lekker
    Ik voeg je wel ff op msn toe
    gewoon je adres uit je profiel ?
      dinsdag 17 januari 2006 @ 05:14:49 #39
    34663 SpeedyGJ
    pi_34148946
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 05:12 schreef Pluto_Nium het volgende:

[..]

Ik voeg je wel ff op msn toe
    gewoon je adres uit je profiel ?
    Ja dus
    pi_34149120
    Te veel tekst op de vroege ochtend!!!
    PS4 online: micro_nl
    pi_34149150
    ja goeie morgen

WAAR ZIJN DE DIEPGAANDE GESPREKKEN HE!!?!?? NOU ZEG HET DAN!!?!?!?!?
    Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
    pi_34149163
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 06:57 schreef Bizznitch het volgende:
    ja goeie morgen

WAAR ZIJN DE DIEPGAANDE GESPREKKEN HE!!?!?? NOU ZEG HET DAN!!?!?!?!?
    Zullen voor hen wel diepgaande dromen zijn nu
    edit: en straks diepgaande school gesprekken voor mij!! ik ben weg later

[ Bericht 10% gewijzigd door guitarist op 17-01-2006 07:15:20 ]
    pi_34149276
    whehehe slapen is voor de zwakken!
    pi_34150287
    Goodmorning!
    I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
      dinsdag 17 januari 2006 @ 10:12:00 #45
    34663 SpeedyGJ
    pi_34151495
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 06:43 schreef guitarist.nl het volgende:
    Te veel tekst op de vroege ochtend!!!
    Yep, we hebben eens flink wat afgetypt
      dinsdag 17 januari 2006 @ 10:12:20 #46
    34663 SpeedyGJ
    pi_34151675
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 10:12 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Goedmorgen lief
    Speedy!
    I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
      dinsdag 17 januari 2006 @ 10:27:48 #48
    34663 SpeedyGJ
    pi_34151869
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 10:18 schreef Misstique het volgende:

[..]

Speedy!
    En hoe gaat het vandaag met jou? nog plannen?
    pi_34151892
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 10:27 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

En hoe gaat het vandaag met jou? nog plannen?
    Beetje moe, maar ik mag verder niet klagen. Ben aan het werk, of wat daarvoor door moet gaan.
    En jij? Nog wilde plannen voor vandaag?
      dinsdag 17 januari 2006 @ 10:31:45 #50
    34663 SpeedyGJ
    pi_34151932
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 10:29 schreef Misstique het volgende:

[..]

Beetje moe, maar ik mag verder niet klagen. Ben aan het werk, of wat daarvoor door moet gaan.
    En jij? Nog wilde plannen voor vandaag?
    Met mij gaat alles wel goed plannen: noway niks nopes nada
    pi_34152065
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 10:31 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Met mij gaat alles wel goed plannen: noway niks nopes nada
    De hele dag fokken dus
      dinsdag 17 januari 2006 @ 10:40:10 #52
    34663 SpeedyGJ
    pi_34152141
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 10:37 schreef Misstique het volgende:

[..]

De hele dag fokken dus
    Ja denk het wel
    pi_34152165
    Veel te vroeg...
    Moe..
    Bah..
    Slaap..

Wheeeeeeeeeeheeeeeeeee
    Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
    Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
    Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
    Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
      dinsdag 17 januari 2006 @ 10:42:15 #54
    34663 SpeedyGJ
    pi_34152193
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 10:40 schreef Janetje het volgende:
    Veel te vroeg...
    Moe..
    Bah..
    Slaap..

Wheeeeeeeeeeheeeeeeeee
    Ga jhe weer slapen
    pi_34152226
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 10:42 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Ga jhe weer slapen
    Kan niet.. zit al 1,5 uur op school..
    En zal er toch echt tot 1 uur moeten blijven...
    pi_34152244
    tot 1 uur? ben ik blij dat ik om 12:00 weer mn treintje mag pakken
    You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
    Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
    Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
    Ik luister NL-Talig
    pi_34152296
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 10:44 schreef Crazy-M het volgende:
    tot 1 uur? ben ik blij dat ik om 12:00 weer mn treintje mag pakken
    Ach, nog maar twee uur en een kwartier.. dat redden we ook wel weer...
    pi_34152309
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 10:40 schreef Janetje het volgende:
    Veel te vroeg...
    Moe..
    Bah..
    Slaap..

Wheeeeeeeeeeheeeeeeeee
    hoi ik was om 5:00 op dat verslaat bijna niemand uit BeF
    pi_34152348
    nog 1 uur en een kwartier

(hmm of zal ik ervan maken 45 min? kan ik trein eerder halen ^^
    Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
    Ik luister NL-Talig
    pi_34152354
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 10:46 schreef Bizznitch het volgende:

[..]

Ik heb tot 8 uur wakker gelegen en moest er om half 9 uit, beat that..
    pi_34152374
    quote:

[..]

Klopt. Je hebt gewonnen. Feli enzo.
      dinsdag 17 januari 2006 @ 10:50:24 #62
    34663 SpeedyGJ
    pi_34152422
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 10:43 schreef Janetje het volgende:

[..]

Kan niet.. zit al 1,5 uur op school..
    En zal er toch echt tot 1 uur moeten blijven...
    Das balen voor jou
      dinsdag 17 januari 2006 @ 10:51:12 #63
    34663 SpeedyGJ
    pi_34152446
    quote:

[..]

Ik was er om 5:00 nog
    pi_34152463
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 10:50 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Das balen voor jou
    Ik baal dan ook volop...
    pi_34152496
    haha

1 uur is niet zo lang toch? heb je nog wat aan de middag
    (of je moet ver reizen
    Ik luister NL-Talig
      dinsdag 17 januari 2006 @ 10:53:01 #66
    34663 SpeedyGJ
    pi_34152498
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 10:51 schreef Janetje het volgende:

[..]

Ik baal dan ook volop...
    * SpeedyGJ leeft met jou mee.
    pi_34152529
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 10:52 schreef Crazy-M het volgende:
    haha

1 uur is niet zo lang toch? heb je nog wat aan de middag
    (of je moet ver reizen
    Neuh, half uurtje fietsen....
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 10:53 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

* SpeedyGJ leeft met jou mee.
    Ik voel me gelijk een stuk beter.
    pi_34152574
    hoe is het weer trouwens bij iedereen?

hier @ school kan ik nog eens niet naar buiten kijken :x
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 10:53 schreef Janetje het volgende:

[..]

Ik 40 a 50 min reizen :x
    eesr 10 min naar station, dan 20 min in trein dan weer 10 min met de bus
    Ik luister NL-Talig
    pi_34152629
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 10:55 schreef Crazy-M het volgende:
    hoe is het weer trouwens bij iedereen?

hier @ school kan ik nog eens niet naar buiten kijken :x
    [..]

Ik 40 a 50 min reizen :x
    eesr 10 min naar station, dan 20 min in trein dan weer 10 min met de bus
    Kutweer.. het regent.. zo ik daarnet ondervond...

Ach ja.. ik zit op kamers he, dat scheelt.
    pi_34152655
    hehe ja ik niet, geen zin om in breda te wonen

pff heb honger... maar als ik nu naar beneden loop om pauze te gaan houden, neem ik gelijk mn spullen mee om naar huis te gaan

dus dan nog maar ff honger lijden
    Ik luister NL-Talig
      dinsdag 17 januari 2006 @ 10:59:48 #71
    34663 SpeedyGJ
    pi_34152694
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 10:53 schreef Janetje het volgende:

[..]

[..]

Ik voel me gelijk een stuk beter.
    Gelukkig mar
    pi_34152779
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 10:59 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Gelukkig mar
    jah wat moeten we anders met de lieve woorden doen

pff school is saai :x
    Ik luister NL-Talig
    pi_34152806
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 11:02 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

jah wat moeten we anders met de lieve woorden doen

pff school is saai :x
    Wil je die in godsnaam met hoofdletter X typen? Ik erger me de tyfus

dinsdag 17 januari 2006 @ 11:08:16 #74
    34663 SpeedyGJ
    pi_34152927
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 11:03 schreef Janetje het volgende:

[..]

PMS?
    pi_34152933
    ja op mn msn heb ik hem met kleine letter dus zo gewend maar sal proberen :$

ach ja het is ook pas vroeg in de morge
    Ik luister NL-Talig
      dinsdag 17 januari 2006 @ 11:10:36 #77
    122919 dazzled
    Net zo makkelijk
    pi_34152967
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 11:03 schreef Janetje het volgende:

[..]

.
    op school nog fokken,, als dat geen op en top fokker is
    GOD IS A LITTLE KID WITH AN ANTFARM
      dinsdag 17 januari 2006 @ 11:10:52 #78
    34663 SpeedyGJ
    pi_34152973
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 11:08 schreef Crazy-M het volgende:

:$ = : @
    pi_34152987
    hmm ja op msn veel met icoontjes doet neem je het automatich over in de forums
    Ik luister NL-Talig
    pi_34152990
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 11:08 schreef Crazy-M het volgende:

kap dan in vredesnaam gelijk met al die 's
      dinsdag 17 januari 2006 @ 11:12:16 #81
    34663 SpeedyGJ
    pi_34153039
    haha ja als je het zo bekijkt. (grmbl weer bijna een sneltoets voor smiley die hier niet is)
    Ik luister NL-Talig
      dinsdag 17 januari 2006 @ 11:14:58 #83
    34663 SpeedyGJ
    pi_34153116
    inderdaad als je veel op msn zit

probeer nu zonder te typen (zeer lastig )
    kreeg al van een maat te horen dat ik ze ook uit mn sms berichten en mailtjes moet halen
    zo erg is het
    Ik luister NL-Talig
      dinsdag 17 januari 2006 @ 11:16:02 #85
    34663 SpeedyGJ
    pi_34153120
    Hier staan alle Smilies

[ Bericht 4% gewijzigd door SpeedyGJ op 17-01-2006 11:22:13 ]
    pi_34153267
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 11:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
    Hoer staan alle Smilies
    Whehehehe, je zei hoer!!!!!!11!!1!
    pi_34153281
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 11:16 schreef Crazy-M het volgende:

kreeg al van een maat te horen dat ik ze ook uit mn sms berichten en mailtjes moet halen
    zo erg is het
    Dan is het inderdaad best ernstig met je gesteld ja.
      dinsdag 17 januari 2006 @ 11:22:02 #88
    34663 SpeedyGJ
    pi_34153303
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 11:20 schreef Misstique het volgende:

[..]

Whehehehe, je zei hoer!!!!!!11!!1!
    OMFG foutje
    pi_34153312
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 11:21 schreef rompompom het volgende:

[..]

Dan is het inderdaad best ernstig met je gesteld ja.
    is er geen afkick kliniek voor smileys?
    bijna overal is een afkick kliniek voor
    Ik luister NL-Talig
      dinsdag 17 januari 2006 @ 11:27:18 #90
    34663 SpeedyGJ
    pi_34153468
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 11:22 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

is er geen afkick kliniek voor smileys?
    bijna overal is een afkick kliniek voor
    Ja hoor, kom maar langs
    pi_34153531
    hmm denk niet dat dat zo veilig is dan

ach ja ik zal me proeren in te houden
    Ik luister NL-Talig
      dinsdag 17 januari 2006 @ 11:29:27 #92
    54403 Mr-Z
    Makkers staakt uw wild geraas
    pi_34153534
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 11:16 schreef Crazy-M het volgende:

zo erg is het
    Vreselijk
      dinsdag 17 januari 2006 @ 11:29:57 #93
    34663 SpeedyGJ
    pi_34153550
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 11:29 schreef Crazy-M het volgende:
    hmm denk niet dat dat zo veilig is dan

ach ja ik zal me proeren in te houden
    Nou zeg, ik ben heel aardig hoor
    pi_34153714
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 11:29 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Nou zeg, ik ben heel aardig hoor
    ach ja ik probeer het eerst zo
    (wat me redelijk begint te lukken)
    Ik luister NL-Talig
    pi_34153818
    ok we gaan maar weer eens naar huis toe

lekker met de trein reizen, beetje slapen
    Ik luister NL-Talig
      dinsdag 17 januari 2006 @ 11:41:12 #96
    34663 SpeedyGJ
    pi_34153865
    Genoeg prietpraat weer ook
      dinsdag 17 januari 2006 @ 11:46:29 #98
    34663 SpeedyGJ
    pi_34153985
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 11:41 schreef Misstique het volgende:
    Genoeg prietpraat weer ook
    Nou tijd voor een onderwerp dan
      dinsdag 17 januari 2006 @ 12:02:06 #99
    74976 JDude
    groetjes, veldmuis
    pi_34154488
    11 uur geslapen, ben ik nog gaar.
    It's always around me, all this noise
    But not nearly as loud as the voice saying
    "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
    Just let it happen, let it happen"
      dinsdag 17 januari 2006 @ 12:02:28 #100
    34663 SpeedyGJ
    pi_34154499
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 12:02 schreef JDude het volgende:
    11 uur geslapen, ben ik nog gaar.
    Te laat naar bed gegaan
      dinsdag 17 januari 2006 @ 12:04:12 #101
    74976 JDude
    groetjes, veldmuis
    pi_34154557
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 12:02 schreef SpeedyGJ het volgende:

Te laat naar bed gegaan
    Iets na middernacht, niet bepaald een uitzondering voor mij.
      dinsdag 17 januari 2006 @ 12:21:44 #102
    34663 SpeedyGJ
    pi_34155146
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 12:04 schreef JDude het volgende:

[..]

Aha oke, niet zo laat als mij dus
    pi_34155381
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 12:04 schreef JDude het volgende:

[..]

Ach ja, soms heb je van die dagen. Het kan ook zijn dat je te lang hebt geslapen, ironisch genoeg.
    pi_34155768
    Stomme fucking lange TT's die je MyAT verneuken!!
      dinsdag 17 januari 2006 @ 12:42:58 #105
    54403 Mr-Z
    Makkers staakt uw wild geraas
    pi_34155822
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 12:41 schreef Misstique het volgende:
    Vreselijk
      dinsdag 17 januari 2006 @ 12:43:14 #106
    34663 SpeedyGJ
    pi_34155829
    quote:
    Rustig jij!!!!!
    Haal een diep adem....goezo, adem nu weer rustig uit...
    pi_34155924
    quote:
    Stel je niet aan, oud wijf
      dinsdag 17 januari 2006 @ 12:48:24 #108
    34663 SpeedyGJ
    pi_34155991
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 12:46 schreef rompompom het volgende:

[..]

Wees eens aardig tegen haar
      dinsdag 17 januari 2006 @ 12:50:50 #109
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_34156060
    Môgge.
    [i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
    To a place where suffering is just a game
    But everybody's scared of this place, they're staying away
    Your little house on Memory Lane.[/i]
    pi_34156105
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 12:46 schreef rompompom het volgende:

[..]

Bemoei je er niet mee
    Ik moet stoom afblazen. Dat doe ik hier. Als t je niet bevalt, dan tief je maar op!
    pi_34156122
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 12:48 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Bemoei je er niet mee, broekie.
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 12:50 schreef Chowi het volgende:
    Môgge.
    Heuj, lekker wijf
      dinsdag 17 januari 2006 @ 12:53:40 #112
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_34156150
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 12:52 schreef rompompom het volgende:
    [..]

Heuj, lekker wijf [afbeelding]
    Wat weet jij er nou van?
    pi_34156253
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 12:52 schreef Misstique het volgende:

[..]

Bemoei je er niet mee
    Ik moet stoom afblazen. Dat doe ik hier. Als t je niet bevalt, dan tief je maar op!
    Doe jij es effe gauw die PMS van je ergens anders afreageren! Open maar een topic in KLB dan, als je nodig moet zeiken, maar val mij daar niet mee lastig, stomme muts!
      dinsdag 17 januari 2006 @ 12:57:02 #114
    34663 SpeedyGJ
    pi_34156262
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 12:52 schreef rompompom het volgende:

[..]

Bemoei je er niet mee, broekie.
    [..]

Heuj, lekker wijf [afbeelding]
    Dat doe ik dus mooi wel
    pi_34156288
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 12:53 schreef Chowi het volgende:

[..]

Wat weet jij er nou van? [afbeelding]
    Ik ga af op de verhalen
      dinsdag 17 januari 2006 @ 12:57:56 #116
    34663 SpeedyGJ
    pi_34156303
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 12:56 schreef rompompom het volgende:

[..]

maar val mij daar niet mee lastig
    Ojee, je begon zelf
      dinsdag 17 januari 2006 @ 12:58:14 #117
    74976 JDude
    groetjes, veldmuis
    pi_34156315
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 12:53 schreef Chowi het volgende:

Wat weet jij er nou van? [afbeelding]
    Zal wel met KS hebben geroddeld.
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 12:57 schreef rompompom het volgende:

Ik ga af op de verhalen [afbeelding]
    Dat zeg ik
    pi_34156384
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 12:48 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

en wie ben jij
    pi_34156424
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 12:58 schreef JDude het volgende:

[..]

Zal wel met KS hebben geroddeld.
    [..]

Dat zeg ik [afbeelding]
    Moet jij niet slapen?
    pi_34156455
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 12:56 schreef rompompom het volgende:

[..]

Doe jij es effe gauw die PMS van je ergens anders afreageren! Open maar een topic in KLB dan, als je nodig moet zeiken, maar val mij daar niet mee lastig, stomme muts!
    Is heul geen PMS
    Tis gewoon een kutdag

maar vind je nog wel lief hoor
    pi_34156481
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 12:57 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Dat doe ik dus mooi wel
    stoer hoor
    pi_34156520
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 13:02 schreef Misstique het volgende:

[..]

Is heul geen PMS
    Tis gewoon een kutdag

maar vind je nog wel lief hoor
    Volgens mij is elke dag waar het woord 'dag' in de naam zit bij jou ene kutdag

dinsdag 17 januari 2006 @ 13:04:33 #123
    74976 JDude
    groetjes, veldmuis
    pi_34156533
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 13:01 schreef rompompom het volgende:

Moet jij niet slapen?
    Dat heb ik vandaag al wel genoeg gedaan dacht ik zo
      dinsdag 17 januari 2006 @ 13:05:23 #124
    34663 SpeedyGJ
    pi_34156572
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 13:03 schreef Bizznitch het volgende:

[..]

stoer hoor
    Nee hoor
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 13:00 schreef Bizznitch het volgende:

[..]

en wie ben jij
    Ik ben gewoon een mens
    pi_34156584
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 13:04 schreef rompompom het volgende:

[..]

Volgens mij is elke werkdag waar het woord 'dag' in de naam zit bij jou ene kutdag

pi_34156771
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 13:04 schreef JDude het volgende:

[..]

Dat heb ik vandaag al wel genoeg gedaan dacht ik zo
    Elf uur, ik vind het maar schameltjes...
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 13:05 schreef Misstique het volgende:

[..]

Ach, nog maar drie-eneenhalve dag en dan is het weder weekend
      dinsdag 17 januari 2006 @ 13:14:12 #127
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_34156863
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 12:57 schreef rompompom het volgende:

[..]

Ik ga af op de verhalen [afbeelding]
    Ach, verhalen. .
    pi_34156916
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 11:10 schreef dazzled het volgende:

[..]

.
    op school nog fokken,, als dat geen op en top fokker is
    Dat is standaard voor mij op school..
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 11:08 schreef Misstique het volgende:

[..]

PMS?
    Neuh, vermoeidheid
    pi_34156976
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 13:14 schreef Chowi het volgende:

[..]

Ach, verhalen. .
    Ja, helaas geen foto's
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 13:16 schreef Janetje het volgende:

[..]

[..]

Neuh, vermoeidheid
    Maar nu ben je er vanaf! Je hoefde toch maar tot één uur?
    pi_34157016
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 13:18 schreef rompompom het volgende:

[..]

Ja, helaas geen foto's
    [..]

Maar nu ben je er vanaf! Je hoefde toch maar tot één uur?
    Ik zit nogsteeds op school.. het regent...
    En ik moet nog een project afmaken...
      dinsdag 17 januari 2006 @ 13:20:09 #131
    122919 dazzled
    Net zo makkelijk
    pi_34157040
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 13:16 schreef Janetje het volgende:

[..]

waar moet het toch heen met de jeugd??
    pi_34157043
    ja en moest 30 min reizen dus over 10 min weer terug

pff mis ik godver net mn stoptrein.
    Kon ik weer gaan wachten.
    Ik luister NL-Talig
    pi_34157066
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 13:20 schreef dazzled het volgende:

[..]

waar moet het toch heen met de jeugd??
    Zegt een dude die een jaar ouder is dan ik...
    pi_34157118
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 13:19 schreef Janetje het volgende:

[..]

Ik zit nogsteeds op school.. het regent...
    En ik moet nog een project afmaken...
    Het is geen weder om naar buiten te treden inderdaad
    Ik zit nú al met verkleumde handen achter de computer
    pi_34157182
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 13:22 schreef rompompom het volgende:

[..]

Het is geen weder om naar buiten te treden inderdaad
    Ik zit nú al met verkleumde handen achter de computer
    Naja.. Lekker half uurtje fietsen in de regen, hoeft mn jas ook niet gewassen...
    pi_34157356
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 13:25 schreef Janetje het volgende:

[..]

Naja.. Lekker half uurtje fietsen in de regen, hoeft mn jas ook niet gewassen...
    Hejje d'r 'n bietje waspoeier op gedoan?
    pi_34157421
    hier is het nu droog, ondanks paraplu wel nat geworden
    Ik luister NL-Talig
      dinsdag 17 januari 2006 @ 13:36:24 #138
    74976 JDude
    groetjes, veldmuis
    pi_34157541
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 13:18 schreef rompompom het volgende:

Ja, helaas geen foto's
    Ik kan mijn Sent Items nog wel even doorbladeren
    pi_34157636
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 13:36 schreef JDude het volgende:

[..]

Ik kan mijn Sent Items nog wel even doorbladeren
    Jouw Sent Items? Ik hoef geen bifi's dude, waar zie je me voor aan!
      dinsdag 17 januari 2006 @ 13:41:11 #140
    74976 JDude
    groetjes, veldmuis
    pi_34157689
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 13:39 schreef rompompom het volgende:

Nee mên, bestanden die naar mij gestuurd zijn... weet ik veul hoe MSN die map noemt
    pi_34157849
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 13:39 schreef rompompom het volgende:

[..]

Bifi's? Waar?
    *meldt
    pi_34158011
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 13:41 schreef JDude het volgende:

[..]

Nee mên, bestanden die naar mij gestuurd zijn... weet ik veul hoe MSN die map noemt
    Ah! Ik zou zeggen: maak er een watishetfijnomeenmodjetezijn.rar van!
    pi_34158029
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 13:41 schreef JDude het volgende:

[..]

ontvangen bestanden

toch nog iets aan de verslaving
    Ik luister NL-Talig
    pi_34158149
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 13:51 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

ontvangen bestanden

toch nog iets aan de verslaving
    No shit sherlock
      dinsdag 17 januari 2006 @ 13:57:04 #145
    74976 JDude
    groetjes, veldmuis
    pi_34158199
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 13:51 schreef rompompom het volgende:

Ah! Ik zou zeggen: maak er een watishetfijnomeenmodjetezijn.rar van!
    Oh dat valt tegen hoor
    pi_34158227
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 13:55 schreef Misstique het volgende:

[..]

No shit sherlock
    hoe weet jij mn undercover naam
    ach ja wel voor jezelf houden he
    Ik luister NL-Talig
    pi_34158387
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 13:57 schreef JDude het volgende:

[..]

Oh dat valt tegen hoor
    Blij, dooie mus.
      dinsdag 17 januari 2006 @ 14:07:55 #148
    74976 JDude
    groetjes, veldmuis
    pi_34158573
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 14:02 schreef rompompom het volgende:

Blij, dooie mus.
      dinsdag 17 januari 2006 @ 14:11:51 #149
    122919 dazzled
    Net zo makkelijk
    pi_34158711
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 13:20 schreef Janetje het volgende:

[..]

Zegt een dude die een jaar ouder is dan ik...
    het is een vraagstelling:

waar moet het toch heen met de jeugd?

ik heb nog geen antwoord ontvangen.
    Deze knakker is rustig aan het wachten totdat de scholen weer beginnen.
    pi_34158824
    heen met de jeugd?

rond dit tijdstip de meeste naar huis.
    komen net van school af
    Ik luister NL-Talig
      dinsdag 17 januari 2006 @ 14:37:51 #151
    104153 DeLeider
    Aan het heerschen sinds 1987
    pi_34159586
    hoi. koud. kanker.
    Chowi: Zet in je sig dat ik van je hou.
    pi_34159590
    -edit:
    Hey DL

*kruik gooit
      dinsdag 17 januari 2006 @ 14:39:56 #153
    104153 DeLeider
    pi_34159668
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 14:37 schreef Misstique het volgende:
    -edit:
    Hey DL

*kruik gooit
    Thnx! nu eerst soep maken....
    pi_34159814
    tis hier weer lekker warm
      dinsdag 17 januari 2006 @ 14:56:42 #155
    104153 DeLeider
    pi_34160373
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 14:39 schreef DeLeider het volgende:

[..]

Thnx! nu eerst soep maken....
    Lekker, en nu weer naar m'n werk, daaaaaaaaaaaaaag
      dinsdag 17 januari 2006 @ 15:20:07 #156
    79000 Maikuuul
    Dat zeg ik ook altijd
    pi_34161357
    Ik ben er ook weer
    Sokkel Lolleromfg[/b]
    pi_34162684
    Iemand belang bij een Fender Jazzmaster ?
    Het Gitaristentopic #36
    pi_34162952
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 15:57 schreef guitarist.nl het volgende:
    Daar is V&A voor, maat.
    pi_34162983
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 16:05 schreef rompompom het volgende:

[..]

Daar is V&A voor, maat.
    WRPPZ
    pi_34163571
    quote:
    Het Gitaristentopic #36
    100 euro
      dinsdag 17 januari 2006 @ 16:39:50 #161
    65837 cerror
    ik kom af en toe
    pi_34164257
    quote:
    Het Gitaristentopic #36
    Sorry Brian, geen gitarist.
    Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
    Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
      dinsdag 17 januari 2006 @ 16:56:48 #162
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_34164897
    Ah het eerste biertje van de dag smaakt weer goed!
    en is betaald door de baas
    pi_34165235
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 16:39 schreef cerror het volgende:

[..]

Sorry Brian, geen gitarist.
    heey roel,
    iemand achter me vraagt hoe het met je tanden gaat
    pi_34166146
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 16:56 schreef remlof het volgende:
    Ah het eerste biertje van de dag smaakt weer goed!
    en is betaald door de baas
    Kan die niet ook gelijk de vetpan aanslingeren
      dinsdag 17 januari 2006 @ 19:00:46 #165
    65837 cerror
    ik kom af en toe
    pi_34169449
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 17:06 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

heey roel,
    iemand achter me vraagt hoe het met je tanden gaat
    Kutzooi, in Juni moet een verstandskies worden getrokken.
    Verder had ik heulemaal niets.
    pi_34169714
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 19:00 schreef cerror het volgende:

[..]

Balen zeg...
    Gelukkig heb nog ff om aan t idee te wennen..
      dinsdag 17 januari 2006 @ 19:27:51 #167
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_34170746
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 17:29 schreef Pluto_Nium het volgende:

[..]

Kan die niet ook gelijk de vetpan aanslingeren
    Dat doet ie op donderdag, dan is het frituurdag!
    het kan niet elke dag feest zijn
      dinsdag 17 januari 2006 @ 19:28:54 #168
    104153 DeLeider
    pi_34170785
    Ah! klaar met werken 14.gif
    pi_34171460
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 19:00 schreef cerror het volgende:

[..]

Stelt niks voor man!
      dinsdag 17 januari 2006 @ 19:46:15 #170
    65837 cerror
    ik kom af en toe
    pi_34171520
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 19:44 schreef rompompom het volgende:

[..]

Stelt niks voor man!
    Ik ben nog tandentrekmaagd.
    pi_34171697
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:32 schreef mOBSCENE het volgende:

[..]

Maikuuul, we zouden het fijn vinden als je wegbleef uit BeF. In de OP staat duidelijk dat er wel een beetje inhoudelijk en ontopic mag worden gereageerd, en daar hebben we je tot nu toe nog niet op kunnen betrappen.
    Volgens mij heeft het geholpen.
      dinsdag 17 januari 2006 @ 19:58:37 #172
    79000 Maikuuul
    Dat zeg ik ook altijd
    pi_34172031
    Ik ben der ook
    Sokkel Lolleromfg[/b]
    pi_34172275
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 19:46 schreef cerror het volgende:

[..]

Bij mij moesten m'n twee onderste eruit toen ze nog niet eens door waren! Moest er voor naar het ziekenhuis; eerst de ene, twee weken later de andere. De eerste ging er hartstikke soepel uit, bij de tweede kostte het wat meer moeite, maar was het ook in een half uur gebeurd. Weinig last gehad achteraf ook. Check ook onderstaand topic, hehe!

Verstandskiezen laten trekken
    pi_34172333
    Bij mij zijn ook wel es wat tanden getrokken, maar eigenlijk is het maar een ingreepje van niks...
    ff de tanden op elkaar en klaar.
    pi_34172361
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 19:46 schreef cerror het volgende:

[..]

ach ik ben ze alle 4 al kwijt en moet je kijken hoeveel verstand ik nog heb
      dinsdag 17 januari 2006 @ 20:06:58 #176
    65837 cerror
    ik kom af en toe
    pi_34172402
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 20:05 schreef killswitch het volgende:

[..]

Shit.
    pi_34172427
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 20:06 schreef cerror het volgende:

[..]

Shit.
    waarom voel ik me nu enigsinds beledigt
    pi_34172534
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 20:05 schreef killswitch het volgende:

[..]

Dit betekent niet veel goeds
    pi_34172680
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 20:10 schreef KlPPIE het volgende:

[..]

Ah, een Oudt-Hollandsche Spuijt Elf reaksie!
    pi_34172695
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 20:10 schreef KlPPIE het volgende:

[..]

en van wie ben jij een kloon?

laat maar
    pi_34172761
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 20:13 schreef rompompom het volgende:

[..]

Ah, een Oudt-Hollandsche Spuijt Elf reaksie!
    Ik moet nog even wennen aan de onvoorbereide overschakeling naar deze kloon.
    pi_34172818
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 20:15 schreef KlPPIE het volgende:

[..]

Geeft niks, M.
    pi_34172836
    quote:

[..]

dus toch
    pi_34172880
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 20:16 schreef rompompom het volgende:

[..]

Geeft niks, M.
    Misstique?
    pi_34172891
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 20:17 schreef killswitch het volgende:

[..]

dus toch
    Ja goddomme mOBSCENE is gebanned.
    pi_34172903
    quote:

[..]

Daar heb ik nou nooit last van.
    pi_34172935
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 20:18 schreef KlPPIE het volgende:

[..]

why
    pi_34172972
    quote:

[..]

Je kloon laten bannen is voor n00bs
    pi_34172978
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 20:17 schreef KlPPIE het volgende:

[..]

Misstique?
    Ja?
    pi_34172992
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 20:19 schreef killswitch het volgende:

[..]

why
    Als ik dat hier post heb ik nog een ban
    pi_34173002
    quote:

[..]

Pauper!
    pi_34173031
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 20:19 schreef Eend_in_de_bijt het volgende:

[..]

Je kloon laten bannen is voor n00bs
    Och, het was wel een leuke actie dus ik heb er geen spijt van
      dinsdag 17 januari 2006 @ 20:20:47 #193
    104153 DeLeider
    pi_34173042
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 20:20 schreef KlPPIE het volgende:

[..]

Als ik dat hier post heb ik nog een ban
    Boeiend, tis toch maar een kloon
    pi_34173070
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 20:20 schreef DeLeider het volgende:

[..]

Deze kwam wel onder een dikke laag stof vandaan zeg
    pi_34173088
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 20:20 schreef DeLeider het volgende:

[..]

Jamaar jamaar!
    neu, ik heb het net weer goedgemaakt met yvonne
      dinsdag 17 januari 2006 @ 20:22:27 #196
    104153 DeLeider
    pi_34173121
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 20:21 schreef rompompom het volgende:

[..]

Vast geroest en al
    pi_34173126
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 20:21 schreef rompompom het volgende:

[..]

Het is dan ook een enorme kutkloon
    pi_34173161
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 20:22 schreef DeLeider het volgende:

[..]

Vast geroest en al
    Je avatar werkt niet!
      dinsdag 17 januari 2006 @ 20:23:24 #199
    104153 DeLeider
    pi_34173173
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 20:22 schreef KlPPIE het volgende:

[..]

Het is dan ook een enorme kutkloon
    Banwaardig slecht.... dus doe je ding nog een keer....
    pi_34173190
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 20:23 schreef Eend_in_de_bijt het volgende:

[..]

Je avatar werkt niet!
    WEIDBZ!
    pi_34173191
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 20:21 schreef KlPPIE het volgende:

[..]

Jamaar jamaar!
    neu, ik heb het net weer goedgemaakt met yvonne
    kun je nog lopen?
    pi_34173263
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 20:23 schreef killswitch het volgende:

[..]

kun je nog lopen?
    Ik kan nog posten
    pi_34173298
    Oja, ik ging naar Jarhead.

Tot later mensen. Morgen ben ik er met een andere kloon.
      dinsdag 17 januari 2006 @ 20:27:00 #204
    104153 DeLeider
    pi_34173359
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 20:23 schreef Eend_in_de_bijt het volgende:

[..]

Je avatar werkt niet!
    Klopt, mag ie ook ff een biertje drinken en een peuk roken?
    pi_34173426
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 20:27 schreef DeLeider het volgende:

[..]

Klopt, mag ie ook ff een biertje drinken en een peuk roken?
    Nee.
      dinsdag 17 januari 2006 @ 20:28:45 #206
    104153 DeLeider
    pi_34173437
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 20:25 schreef KlPPIE het volgende:
    Oja, ik ging naar Jarhead.

Tot later mensen. Morgen ben ik er met een andere kloon.
    Aight, meldt ff hoe die was....
      dinsdag 17 januari 2006 @ 20:31:04 #207
    104153 DeLeider
    pi_34173549
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 20:28 schreef Misstique het volgende:

[..]

Nee.
    Bitches ....
    pi_34173582
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 20:28 schreef Misstique het volgende:

[..]

Nee.
      dinsdag 17 januari 2006 @ 20:32:15 #209
    104153 DeLeider
    pi_34173614
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 20:31 schreef Eend_in_de_bijt het volgende:

[..]
    Van wie ben jij een kutkloon?
    pi_34173641
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 20:32 schreef DeLeider het volgende:

[..]

pi_34173780
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 20:32 schreef DeLeider het volgende:

[..]

Zoek het uit met je troep.
      dinsdag 17 januari 2006 @ 20:36:59 #212
    104153 DeLeider
    pi_34173844
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 20:35 schreef Eend_in_de_bijt het volgende:

[..]

Zoek het uit met je troep.
    Krijg kanker.
    pi_34173894
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 20:36 schreef DeLeider het volgende:

[..]

Krijg kanker.
    Die kans is vrij groot ja
      dinsdag 17 januari 2006 @ 20:39:28 #214
    104153 DeLeider
    pi_34173962
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 20:38 schreef Eend_in_de_bijt het volgende:

[..]

Die kans is vrij groot ja
    Ah je roockt!
    pi_34174005
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 20:39 schreef DeLeider het volgende:

[..]

Ah je roockt!
    Mede, hooguit. Voor de rest distantieer ik mij van die minder smakelijke gewoonte.
    pi_34176661
    pi_34176777
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 21:36 schreef Bizznitch het volgende:
    ja
    pi_34176820
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 21:39 schreef Misstique het volgende:

[..]

ja
    waarom
    pi_34176888
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 21:40 schreef Bizznitch het volgende:

[..]

waarom
    ik weet t niet !
    pi_34176987
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 21:41 schreef Misstique het volgende:

[..]

ik weet t niet !
    en chowi de hoer is naar vogelpestparadijs
    pi_34177086
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 21:44 schreef Bizznitch het volgende:

[..]

en chowi de hoer is naar vogelpestparadijs
    Wel verdulle!!! Zonder ons te vragen om toestemming? Schandig!!!
    pi_34177289
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 21:46 schreef Misstique het volgende:

[..]

Wel verdulle!!! Zonder ons te vragen om toestemming? Schandig!!!
    Ja precies en ik verveel me Chowie in Turkije.... KS is gamen... RPP kijkt tv... Sjo douchen... aan de rest heb ik op het moment geen boodschap eigenlijk
    pi_34177325
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 21:50 schreef Bizznitch het volgende:

[..]

Ja precies en ik verveel me Chowie in Turkije.... KS is gamen... RPP kijkt tv... Sjo douchen... aan de rest heb ik op het moment geen boodschap eigenlijk
    Ik ben er toch?
    pi_34177462
    quote:

[..]

maa.maaa.....maarr je hebt mij toch
    pi_34178994
    quote:

[..]

Da bin ich wiedermal!
    pi_34179082
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 22:23 schreef rompompom het volgende:

[..]

Da bin ich wiedermal!
    en ik ook
    pi_34180875
    en ik!!
    Pahtay
    pi_34181342
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 21:51 schreef Misstique het volgende:

[..]

Ik ben er toch?
    oja das waar
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 21:54 schreef Pluto_Nium het volgende:

[..]

maa.maaa.....maarr je hebt mij toch
    en wie ben jij als ik vragen mag
    pi_34181371
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 22:23 schreef rompompom het volgende:

[..]

Da bin ich wiedermal!
    Slaapbitch
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 22:25 schreef killswitch het volgende:

[..]

en ik ook
    bierbitch
    pi_34181434
    Privéfeestje
    pi_34181472
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 23:12 schreef Misstique het volgende:
    Privéfeestje
    Pak jij het bier? dan slinger ik de frituur aan 14.gif
    pi_34181506
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 23:13 schreef Bizznitch het volgende:

[..]

Pak jij het bier? dan slinger ik de frituur aan 14.gif
    Deal!
    pi_34181675
    * guitarist.nl gaat weer aan de alcohol
    pi_34181761
    Een goede avond
    pi_34182120
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 23:19 schreef Pluto_Nium het volgende:
    Een goede avond
    kheb lekker geoefend met de band + nieuwe drummer (dazzled)
    ging super
    pi_34182676
    I'm outta here
      dinsdag 17 januari 2006 @ 23:38:58 #237
    79000 Maikuuul
    Dat zeg ik ook altijd
    pi_34182729
    Hey ik ben er ook weer
    Sokkel Lolleromfg[/b]
      dinsdag 17 januari 2006 @ 23:39:35 #238
    65837 cerror
    ik kom af en toe
    pi_34182768
      dinsdag 17 januari 2006 @ 23:40:23 #239
    79000 Maikuuul
    Dat zeg ik ook altijd
    pi_34182808
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 23:39 schreef cerror het volgende:
    [afbeelding]
    Die dingen zijn vet zoiets wil ik ook wel whehe
    Sokkel Lolleromfg[/b]
    pi_34182937
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 23:39 schreef cerror het volgende:
    [afbeelding]
    Toepasselijk.
      dinsdag 17 januari 2006 @ 23:43:28 #241
    65837 cerror
    ik kom af en toe
    pi_34182954
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 23:40 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Die dingen zijn vet zoiets wil ik ook wel whehe
    Maikuuul ga a.u.b. even hendig sjiek oprotten.
    pi_34182986
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 23:43 schreef cerror het volgende:

[..]

Maikuuul ga a.u.b. even hendig sjiek oprotten.
    WCZ
      dinsdag 17 januari 2006 @ 23:46:01 #243
    79000 Maikuuul
    Dat zeg ik ook altijd
    pi_34183057
    Onze Jupiler is op
    Sokkel Lolleromfg[/b]
      dinsdag 17 januari 2006 @ 23:50:16 #244
    65837 cerror
    ik kom af en toe
    pi_34183233
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 23:44 schreef Misstique het volgende:

[..]

WCZ
    Waar is toch iedereen?
    pi_34183249
    volgens mij is iedereen hendig sjiek opgerot, tis zoo stil
    pi_34183271
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 23:50 schreef cerror het volgende:

[..]

Waar is toch iedereen?
    ah je was me voor
    pi_34183357
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 23:50 schreef cerror het volgende:

[..]

Waar is toch iedereen?
    Slapen, uit, bier drinken, tv kijken en naar Turkije
    pi_34183487
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 23:53 schreef Misstique het volgende:

[..]

aan de telefoon, op de wc
      dinsdag 17 januari 2006 @ 23:57:46 #249
    65837 cerror
    ik kom af en toe
    pi_34183565
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 23:53 schreef Misstique het volgende:

[..]

Ok, gooi even namen bij die bezigheden.
    pi_34183658
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 23:57 schreef cerror het volgende:

[..]

Ok, gooi even namen bij die bezigheden.
    KS, RPP, Bizznitch, Sjow en Chowi
    pi_34183674
    _mimic is nu jarig
      woensdag 18 januari 2006 @ 00:04:47 #252
    65837 cerror
    ik kom af en toe
    pi_34183836
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:00 schreef Misstique het volgende:

[..]

KS, RPP, Bizznitch, Sjow en Chowi
    KS slaapt en Chow is naar turkije?
    WTFBBQQUACK?
    pi_34183957
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:04 schreef cerror het volgende:

[..]

WTFBBQQUACK?
    Kheb de namen iets door elkaar gehaald
    Maar dat laatste klopt
      woensdag 18 januari 2006 @ 00:11:34 #254
    74976 JDude
    groetjes, veldmuis
    pi_34184123
    Gelukkig ben ik er nog .
    pi_34184136
    #care
    onzin = stil || * guitarist.nl = pitten
      woensdag 18 januari 2006 @ 00:12:14 #256
    65837 cerror
    ik kom af en toe
    pi_34184145
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:07 schreef Misstique het volgende:

[..]

Kheb de namen iets door elkaar gehaald
    Maar dat laatste klopt
    Wat moet onze gothic daar nu weer?
    pi_34184178
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:04 schreef cerror het volgende:

[..]

WTFBBQQUACK?
    KS is de stad in biertjes doen... RPP slaapt.... Chow is naar turkije... Sjow slaapt... en ik drink me klem én kijk anime
      woensdag 18 januari 2006 @ 00:14:07 #258
    65837 cerror
    ik kom af en toe
    pi_34184219
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:13 schreef Bizznitch het volgende:

[..]

KS is de stad in biertjes doen... RPP slaapt.... Chow is naar turkije... Sjow slaapt... en ik drink me klem én kijk anime
    Ah, klem zuipen.
    GMTA.
      woensdag 18 januari 2006 @ 00:14:20 #259
    74976 JDude
    groetjes, veldmuis
    pi_34184228
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:12 schreef cerror het volgende:

Wat moet onze gothic daar nu weer?
    Hopeloze turken neuqen?
      woensdag 18 januari 2006 @ 00:14:54 #260
    74976 JDude
    groetjes, veldmuis
    pi_34184247
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:14 schreef cerror het volgende:

[..]

Ah, klem zuipen.
    GMTA.
    Ik heb nog 2 Brand en 1 Palm... dan is het gebeurd .
      woensdag 18 januari 2006 @ 00:16:43 #261
    74976 JDude
    groetjes, veldmuis
    pi_34184313
    Ben mijn opener kwijt.
      woensdag 18 januari 2006 @ 00:16:54 #262
    65837 cerror
    ik kom af en toe
    pi_34184319
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:14 schreef JDude het volgende:

[..]

Oei rustig aan drinken dan.
    En turken kicken op blanke wijven dus she'll get laid. 14.hiv.
      woensdag 18 januari 2006 @ 00:18:18 #263
    65837 cerror
    ik kom af en toe
    pi_34184383
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:16 schreef JDude het volgende:
    Ben mijn opener kwijt.
    Tanden/tafel/aansteker.
      woensdag 18 januari 2006 @ 00:18:26 #264
    74976 JDude
    groetjes, veldmuis
    pi_34184388
    Morgen ga ik bowlen
    Afgelopen week nog Kingpin en The Big Lebowski gekeken, dus inspiratie genoeg
    pi_34184456
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:00 schreef guitarist.nl het volgende:
    _mimic is nu jarig
    Wie zou er ook alweer een topci openen
      woensdag 18 januari 2006 @ 00:21:12 #266
    65837 cerror
    ik kom af en toe
    pi_34184489
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:20 schreef Pluto_Nium het volgende:

[..]

Niemand toch?
    pi_34184505
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:21 schreef cerror het volgende:

[..]

Niemand toch?
    owja
    pi_34184697
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:20 schreef Pluto_Nium het volgende:

[..]

Als hij de 500 posts zou halen!!
    p.s. kan niet slapen
    pi_34184710
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:14 schreef JDude het volgende:

[..]

ik heb nog een tray schultenbrau oder so.... en een paar flessen sterke drank
      woensdag 18 januari 2006 @ 00:27:38 #270
    74976 JDude
    groetjes, veldmuis
    pi_34184743
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:26 schreef Bizznitch het volgende:

Ik heb nog een tray schultenbrau oder so.... en een paar flessen sterke drank
    Waar woonde je ook alweer?
      woensdag 18 januari 2006 @ 00:27:38 #271
    65837 cerror
    ik kom af en toe
    pi_34184745
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:26 schreef Bizznitch het volgende:

[..]

ik heb nog een tray schultenbrau oder so.... en een paar flessen sterke drank
    Zo hoort het.
    pi_34184757
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:14 schreef cerror het volgende:

[..]

Ah, klem zuipen.
    GMTA.
    tof
    pi_34184798
    Ik heb nog bijna 2 kratten palm, die waren in de aanbieding afgelope week
      woensdag 18 januari 2006 @ 00:30:12 #274
    65837 cerror
    ik kom af en toe
    pi_34184838
    Wat weer een trieste allenige dag voor bef.
    pi_34184851
    pi_34184852
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:30 schreef cerror het volgende:
    Wat weer een trieste allenige dag voor bef.
    weet je wat pas triest is ik moet nog een tentamen leren voor morgen
    pi_34184860
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:27 schreef JDude het volgende:

[..]

Waar woonde je ook alweer?
    Hoorn
    pi_34184882
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:30 schreef Bizznitch het volgende:

[..]

Hoorn
    Daar wonen mijn oom en tante ook
    pi_34184908
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:31 schreef Pluto_Nium het volgende:

[..]

Daar wonen mijn oom en tante ook
    woar dan
    pi_34184915
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:30 schreef Bizznitch het volgende:

[..]

Hoorn
    iewl, das best dichtbij
    En zeker dicht bij De Goorn waar ik de laatste 14 dagen veel ben geweest.

Avond allen
    Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
    Just walk beside me and be my friend.
    Games
    pi_34184921
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:32 schreef Bizznitch het volgende:

[..]

woar dan
    Ik heb echt geen idee
    pi_34184938
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:32 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

iewl, das best dichtbij
    En zeker dicht bij De Goorn waar ik de laatste 14 dagen veel ben geweest.

Avond allen
    wat is daar iewl aan ?..... en lol ik kom keivaak in de Goorn net als in Avenhoorn
      woensdag 18 januari 2006 @ 00:34:26 #283
    74976 JDude
    groetjes, veldmuis
    pi_34184987
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:32 schreef PrintScreen het volgende:

Avond allen
    PS ook weer eens hier!
    Een verademing tussen al die newbies
      woensdag 18 januari 2006 @ 00:35:02 #284
    65837 cerror
    ik kom af en toe
    pi_34185001
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:34 schreef JDude het volgende:

[..]

PS ook weer eens hier!
    Een verademing tussen al die newbies
    Hey.
    pi_34185046
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:35 schreef cerror het volgende:

[..]

Hey.
    Och
    KUTNEWBIE
      woensdag 18 januari 2006 @ 00:37:28 #286
    74976 JDude
    groetjes, veldmuis
    pi_34185083
    quote:

Hey.
    Alsof ik het tegen jou had!
    pi_34185087
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:33 schreef Bizznitch het volgende:

[..]

wat is daar iewl aan ?..... en lol ik kom keivaak in de Goorn net als in Avenhoorn
    Stel dat ik je opeens zomaar tegenkom, das best iewl

De Goorn en Berkhout zijn mijn standplaatsen buiten Zaanstad momenteel
    Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
    Games
    pi_34185093
    quote:

[..]

Hey.
    Wannabee dan
    pi_34185106
    quote:

[..]

Hey.
    Ik ga alweer
    Games
      woensdag 18 januari 2006 @ 00:39:21 #290
    65837 cerror
    ik kom af en toe
    pi_34185153
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:38 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Ik ga alweer
    Daar ging het niet om muts.
      woensdag 18 januari 2006 @ 00:39:35 #291
    74976 JDude
    groetjes, veldmuis
    pi_34185161
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:38 schreef PrintScreen het volgende:

Ik ga alweer
    pi_34185201
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:37 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Stel dat ik je opeens zomaar tegenkom, das best iewl

De Goorn en Berkhout zijn mijn standplaatsen buiten Zaanstad momenteel
    lol ik heb 10 jaar in zaanstad gewoont
    pi_34185213
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:39 schreef cerror het volgende:

[..]

Daar ging het niet om muts.
    nOOb!!!!!!!!!

Hebbie trek?
    Games
      woensdag 18 januari 2006 @ 00:42:09 #294
    74976 JDude
    groetjes, veldmuis
    pi_34185235
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:40 schreef Bizznitch het volgende:

lol ik heb 10 jaar in zaanstad geownt
    pi_34185249
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:39 schreef JDude het volgende:

[..]

[afbeelding]
    Kappen nu hoor

Ik blijf!!!!!!!!!!
    Games
    pi_34185250
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:39 schreef JDude het volgende:

[..]

[afbeelding]

mooi die nieuwe smiley
    pi_34185253
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:42 schreef JDude het volgende:

[..]
    Aight
    pi_34185262
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:40 schreef Bizznitch het volgende:

[..]

lol ik heb 10 jaar in zaanstad gewoont

Waar?
    Games
      woensdag 18 januari 2006 @ 00:43:02 #299
    65837 cerror
    ik kom af en toe
    pi_34185265
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:41 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

nOOb!!!!!!!!!

Hebbie trek?
    Ligt eraan in wat.
    pi_34185268
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:41 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

nOOb!!!!!!!!!

Hebbie trek?
    Je zou toch weer gaan?!?!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop: