Dat zal ik de mensen die nog bij S4 zijn, niet aandoen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Uur 3 en 4 zijn opnieuw geweldig.
Enige minpuntje is dat er een broekie van buiten CTU voor nodig was om de code van Jack te herkennen. Als dat ventje er dus niet was geweest, was gewoon iedereen dood geweest inclusief Curtis. Beetje dom dat ze hebben geschreven dat niemand de code kende en dat Jack er juist vanuit ging dat ze het zouden begrijpen. Maar ja, alles voor de spanning natuurlijk
Overigens moet die verrader bij de president nu wel gepakt worden lijkt me. Er was maar 1 persoon die wist waar de first lady dat papier had verstopt en als ze haar gaan ondervragen, weten ze meteen dat zij het aan 1 ander persoon heeft doorverteld.
En Tony moet snel terugkomen....Hmm, valt wel mee. Hij wist niet wat de codes betekenden en zocht 't op en op die manier kwam hij erachter wat Jack bedoelde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
Als het zo'n 'onbekende' code is, dan was het zéér link van Jack om die te gebruiken. Dat bleek ook wel, want zonder dat ventje was iedereen dus dood geweest. Als kijker heb je wel meteen door dat die Flank2 opmerking dé code was.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hmm, valt wel mee. Hij wist niet wat de codes betekenden en zocht 't op en op die manier kwam hij erachter wat Jack bedoelde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie IMDB.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. binnenkort weer even te zien is
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne, waren het nou tsjetjenen ?
Ze hadden het wel over de souvereniteit van hun land enzo, maar dat is zeker te gevoelig om echt het land te noemen![]()
Broekie? Sam, eh, Lynn komt van District! Daar nemen ze echt geen broekies aan! Alhoewel, met Frodo als referentie kom je een heel eind tijdens je sollicitatie...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Uur 3 en 4 zijn opnieuw geweldig.
Enige minpuntje is dat er een broekie van buiten CTU voor nodig was om de code van Jack te herkennen.
Iemand bijgehouden wat de stand voor dit seizoen is? Ik heb er in ieder geval al 5 geteldquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:42 schreef dapluiz het volgende:
Damn, en gewoon weer 2 goeie afleveringen, met ook weer een paar keer mijn lievelingsuitspraak van jack : "Dammit!"
Ze mochten de "echte" president vorig seizoen niet dood laten gaan van Fox, zou te shocking zijn ofzo.quote:Op woensdag 18 januari 2006 03:03 schreef ImPrEzA het volgende:
Is dat ene figuur nou Sam uit Lord of the Rings?
En nog een paar dingen die me opvielen, misschien heel dom, maar ik noem het toch even:
- Logan was in S4 vice-president en werd tijdelijk "echt" president toen de president met Air Force One neerstortte... waarom is hij nu nog steeds president, had die ander het niet overleefd? Of was ie overleden.. weet het even niet meer.
- Ik vind het typerend dat NIEMAND die Jack te spreken of zien krijgt vragen stelt over het hoe of waarom van zijn niet-doodheid. Curtis, Bill, mensen bij CTU.. dat is toch frappant?
Verder erg vet weer
Het was iig iets met radioactiviteit, want ze controleerden met een Geigerteller en toen dat ok was bevonden deden ze pas de gasmaskers afquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:54 schreef BB-Pieter het volgende:
En weten jullie wat dat nou was waar die pas van was. Dat chemische of nucliare spul in die buizen?
In de preview zegt Mike Novik wat het is:quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:46 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Het was iig iets met radioactiviteit, want ze controleerden met een Geigerteller en toen dat ok was bevonden deden ze pas de gasmaskers af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat dacht ik ook al. Je zou eerder denken aan een soort zenuwgas, maar dan zou die geigerteller weer niet nodig zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:47 schreef mAesculapius het volgende:
nu helpt een gasmasker niet veel tegen radioactiviteit, maargoed
Doet me denken aan seizoen 2, waar ze het constant over "a middle-eastern country" haddenquote:Op woensdag 18 januari 2006 03:03 schreef ImPrEzA het volgende:
Is dat ene figuur nou Sam uit Lord of the Rings?
En nog een paar dingen die me opvielen, misschien heel dom, maar ik noem het toch even:
- Logan was in S4 vice-president en werd tijdelijk "echt" president toen de president met Air Force One neerstortte... waarom is hij nu nog steeds president, had die ander het niet overleefd? Of was ie overleden.. weet het even niet meer.
- Ik vind het typerend dat NIEMAND die Jack te spreken of zien krijgt vragen stelt over het hoe of waarom van zijn niet-doodheid. Curtis, Bill, mensen bij CTU.. dat is toch frappant?
Verder erg vet weer
Niet te vergeten de "We're running out of time!"quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:14 schreef L_auteur het volgende:
Iemand bijgehouden wat de stand voor dit seizoen is? Ik heb er in ieder geval al 5 geteld
Ook al een paar "What are you talking abouts" geturfd
En natuurlijk de bekende "I'll explain everything later, but right now I need you to..."-varianten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:52 schreef Leshy het volgende:
[..]
Niet te vergeten de "We're running out of time!"
Maar de First Lady ziet er wel uit als een GILF (Grandma....)quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:01 schreef CloudStrife het volgende:
Damn, dat was bruuut!!!
First Lady = First Crazy!!
LOL! ownage!
Is toch gewoon een soort adviseur ofzo.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:53 schreef ImPrEzA het volgende:
Wat is trouwens precies de functie van die man uit het Witte Huis die dus een mol is? Want hij loopt wel de hele tijd beetje bij de president enzo, maar ik heb veel minder een idee wat zijn functie is dan bijvoorbeeld bij Mike Novik..
Hij was toch de opper-SS'er (Secret Service) in het witte huisquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:53 schreef ImPrEzA het volgende:
Wat is trouwens precies de functie van die man uit het Witte Huis die dus een mol is? Want hij loopt wel de hele tijd beetje bij de president enzo, maar ik heb veel minder een idee wat zijn functie is dan bijvoorbeeld bij Mike Novik..
Assistenten noemen ze Mike, Walt en Evelyn in de episode guide. Maar bij Mike en Evelyn is dat iets duidelijker te zien dan bij Walt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:08 schreef truSteh het volgende:
[..]
Is toch gewoon een soort adviseur ofzo.
Mike novick is toch chieff of staff.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:53 schreef ImPrEzA het volgende:
Was dat niet in de prequel teruggekomen danquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:43 schreef Merkie het volgende:
Ik mis het stukje uit de promo waarin je Jack hoort zeggen "how did you get this number".
Ik heb Jack anders niet met kort haar, een zonnebril op en een schoudertas om "How did you get this number?" horen zeggen. Zo was 't wel in de promoquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Was dat niet in de prequel teruggekomen dan
Kan die promo nergens vinden, da was een promo voor ep 1 en 2 of zo?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb Jack anders niet met kort haar, een zonnebril op en een schoudertas om "How did you get this number?" horen zeggen. Zo was 't wel in de promo.
Ja, heb 'm op mijn PC, geript van een stream ergens. Ff uploadenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Kan die promo nergens vinden, da was een promo voor ep 1 en 2 of zo?
Tja ach, misschien nog in een komende episode (het lijkt me een soort trailer voor het eerste gedeelte van het seizoen) en anders is het uiteindelijk eruit geknipt. Niet heel erg apartquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:05 schreef Merkie het volgende:
Heb hem al gevonden: http://www.24la.net/videos/teaser2season5_24la.wmv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |