Tja ach, misschien nog in een komende episode (het lijkt me een soort trailer voor het eerste gedeelte van het seizoen) en anders is het uiteindelijk eruit geknipt. Niet heel erg apartquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:05 schreef Merkie het volgende:
Heb hem al gevonden: http://www.24la.net/videos/teaser2season5_24la.wmv
Ik vind het wel jammer, had het wel een strakke scène gevonden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Tja ach, misschien nog in een komende episode (het lijkt me een soort trailer voor het eerste gedeelte van het seizoen) en anders is het uiteindelijk eruit geknipt. Niet heel erg apart
Wat ik me afvraag, hoe komt dat nerve-gas onder dat airport terecht ?? Leek alsof ze een flink stuk beton hadden moeten uittikken, wie heb dat daar neergezet ??
Aangezien Chevensky (oid) meen ik met bagage van het airport te maken had, en hij aan die keycard kwam, lijkt me dat je het daar ergens moet zoeken. Ik gok dat het gewoon zenuwgas van de US zelf is, iets wat daar gewoon verstopt zit... Maar goed, dat krijgen we nog wel te horen als Logan gaat flippen omdat hij weer door z'n eigen technologie verslagen wordtquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:22 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het wel jammer, had het wel een strakke scène gevonden.
Jezus wat geniaalquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:42 schreef dapluiz het volgende:
met ook weer een paar keer mijn lievelingsuitspraak van jack : "Dammit!"
quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:14 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Iemand bijgehouden wat de stand voor dit seizoen is? Ik heb er in ieder geval al 5 geteld
Ook al een paar "What are you talking abouts" geturfd
quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:36 schreef dapluiz het volgende:
En "Sonnavabitch" niet te vergeten natuurlijk
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:52 schreef Leshy het volgende:
[..]
Niet te vergeten de "We're running out of time!"
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
En natuurlijk de bekende "I'll explain everything later, but right now I need you to..."-varianten.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:03 schreef dapluiz het volgende:
Dus elke keer als Jack een trademark uitspraak doet moet je zuipen ?
Sounds like fun
Ik heb het over Jack met z'n zonnenbrilletje die vraagt hoe zijn mede-conversatiegenoot aan zijn telefoonnummert komt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:55 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
[..]
Aangezien Chevensky (oid) meen ik met bagage van het airport te maken had, en hij aan die keycard kwam, lijkt me dat je het daar ergens moet zoeken. Ik gok dat het gewoon zenuwgas van de US zelf is, iets wat daar gewoon verstopt zit... Maar goed, dat krijgen we nog wel te horen als Logan gaat flippen omdat hij weer door z'n eigen technologie verslagen wordt.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:19 schreef Leshy het volgende:
Ik heb ooit de semi-officiële regels gelezen.
Ja, we hebben supersterke schotels die het Amerikaanse signaal dat in principe vrij zwak is hier nog kunnen oppikken via satelliet-transwire en zo versterken we het en kunnen we de nieuwe serie volgenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:52 schreef Jasza het volgende:
Ff een vraagje, gaat dit niet over de 24 die deze weken op rtl5 is? gaat het over het volgende seizoen en hebben jullie allemaal Amerikaanse tv ofzo
Hmz okquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja, we hebben supersterke schotels die het Amerikaanse signaal dat in principe vrij zwak is hier nog kunnen oppikken via satelliet-transwire en zo versterken we het en kunnen we de nieuwe serie volgen
Kost wat, maar dan heb je ook wat
Ik had vanaf het begin van 5.01 al het gevoel dat die niet 100% zuiver was, zeker na het einde van s4..quote:Op maandag 16 januari 2006 23:55 schreef Merkie het volgende:
Dat Walt een mol is zag ik niet aankomen. Ik vertrouwde 'm niet echt, maar dacht meer dat het een assistent met iets te veel ambitie was.
Tuurlijk meent 'ie dat nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:19 schreef truSteh het volgende:
Je gaat toch niet menen dat je dat van die sataliet gelooft of wel?
op een illegale manier misschien welquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:27 schreef H.Flick het volgende:
Is het eigenlijk technisch wel mogelijk om Amerikaanse zenders op je TV te ontvangen? Ik heb Canal Digitaal en daar kan het in ieder geval niet mee.
Ik heb het nu niet over het downloaden van series enzo, maar over het echt ontvangen van Amerikaanse zenders. Volgens mij kan dat niet door de positie van de satelieten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
op een illegale manier misschien wel![]()
Vertel 's?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:54 schreef dapluiz het volgende:
Zie nog nergens staan dat je iets moet drinken bij Dammit, Sunnovabitch etc
Er zijn trouwens nog geen bestaande telefoonnummers in beeld gekomen toch ? Wil het nou toch eens proberen, zo'n fan-phone
Tijdens de vorige seizoenen stond er af en toe een telefoonnummer in beeld (als iemand ging bellen, bijvoorbeeld) en als je dat dan belde kreeg je een antwoord-apparaat aan de lijn van de 24 fan phone. Soms namen er ook mensen op de set op.quote:
Hoe vet is dat!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:27 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Tijdens de vorige seizoenen stond er af en toe een telefoonnummer in beeld (als iemand ging bellen, bijvoorbeeld) en als je dat dan belde kreeg je een antwoord-apparaat aan de lijn van de 24 fan phone. Soms namen er ook mensen op de set op.
*eensch isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:29 schreef Euc- het volgende:
Wat ik trouwens wel slecht vond was dat die bad guy direct alles aan Jack vertelde, alsof die hem serieus naar het ziekenhuis zou brengen
Nouja, 't is ook niet een echte vijand van Jack. Het was gewoon een huurmoordenaar, niet iemand die diep in 't complot zat.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:50 schreef Tomaz het volgende:
[..]
*eensch is
De een vreet in no-time zo'n zelfmoordpilletje weg, maar deze kerel vertelt gewoon bruikbare informatie aan Jack.
ja, zo is 't ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 07:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nouja, 't is ook niet een echte vijand van Jack. Het was gewoon een huurmoordenaar, niet iemand die diep in 't complot zat.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:33 schreef Carport het volgende:
Buchanan: "With respect mr President, but we don't have time..."
Logan: "Well, then talk faster!"
en:
co'brian@CTUGOV.net
[afbeelding]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | 21050 lassen St. chatsworth, CA 91311 US Domain Name: CTUGOV.NET Administrative Contact, Technical Contact: Twentieth Century Fox rrgprops@yahoo.com 21050 lassen St. chatsworth, CA 91311 US 818 717 5444 Record expires on 14-Oct-2008. Record created on 14-Oct-2005. Database last updated on 20-Jan-2006 11:42:04 EST. Domain servers in listed order: NS35.WORLDNIC.COM 216.168.228.20 NS36.WORLDNIC.COM 216.168.225.166 |
Undercuver natuurlijkquote:
Ze ziet er beter uit dan vorige seizoenen, maar daar is alles meegezegdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:56 schreef truSteh het volgende:
Vind die Chloe echt niet "hot", rotkop heeft ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |