Kun je je ff nader verklaren?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
Er zijn al twee episodes hoor... En je hoeft ook geen week te wachten. Morgen zijn er weer 2 episodes.
Ja dus.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:38 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kun je je ff nader verklaren?
Ik heb nou een prequel gezien en s05e01. Jij zegt dus dat gister 2 en eergister nog 1 extra episode zijn uitgezonden?
Er zijn tot nu toe 4 afleveringen uitgezonden in Amerika. Zondag zijn aflevering 1 en 2 uitgezonden en gisteren aflevering 3 en 4. Vanaf nu gaan ze door met 1 aflevering per week.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:38 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kun je je ff nader verklaren?
Ik heb nou een prequel gezien en s05e01. Jij zegt dus dat gister 2 en eergister nog 1 extra episode zijn uitgezonden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door koudair op 17-01-2006 14:17:45 ]
heb hem net gedownload van http://www.isitonyet.com/s5.htm werkt primaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:13 schreef TC03 het volgende:
Waar kan ik een promo zien van de volgende afleveringen? Die ene site is dood.
Bij mij doet ie het niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:18 schreef koudair het volgende:
[..]
heb hem net gedownload van http://www.isitonyet.com/s5.htm werkt prima
Hij zit tijdens deze afleveringen inmiddels al een jaar in het witte huis, dat went wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:13 schreef Merkie het volgende:
Logan vind ik beter dan vorig seizoen. Hij komt zelfverzekerder over maar laat wel steeds anderen het vuile werk opknappen en neemt geen verantwoordelijkheid
Ja, dat duurde bij mij ook wel even. Maar ze hebben wel weer een orgineel character neergezet, ik ben echt benieuwd wat er achter hem schuilt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van het casten van die lord of the rings kerel?
Ik moest dus de hele de tijd aan die frodo en sam denken als ik hem in beeld zag.![]()
Keeler zou oorspronkelijk de crash in seizoen 4 niet overleven, maar een president vermoorden mocht niet van Foxquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb net 3 en 4 gezien en het begin is inderdaad super! Ik hoop wel dat we te horen krijgen wat er uiteindelijk met Keeler is gebeurd. Blijkbaar is hij of overleden of in dusdanige staat dat hij geen president meer kan zijn.
Misschien is die McGill wel de onwettige zoon van Buchanan
Seizoen 4 had btw bij de eerste 2 afleveringen 14,8 miljoen kijkers. Enorme vooruitgang.quote:Airing from about 8:13-9:11 p.m. EST, the first episode of "24" averaged 17 million viewers and a 7.3 rating in the adults 18-49 demographic (demographic share data for Sunday was not available Monday because of the Martin Luther King Jr. holiday), according to preliminary estimates from Nielsen Media Research. The second hour of "24," which ended at about 10:13 p.m. EST, held onto the majority of its lead-in to finish out with 15.5 million viewers and a 6.7 in adults 18-49.
Ik vind de kijkcijfers eigenlijk wel meevallen. 1 miljoen kijker in Nederland zou overeen moeten komen met iets meer dan 20 miljoen in de VS.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:58 schreef CloudStrife het volgende:
Ik heb gisteravond episode 1 en 2 gezien, vanavond 3 en 4!!![]()
Damn, dat was een bruut begin.
Palmer en Michelle RIP![]()
Alles zat erin! Actie, spanning, beetje humor, oude bekende, leuke nieuwe characters, een mol van een Walt (wist in s4 dat ie slecht was, aan die kop van hem).
En de soundtrack was ook weer subliem, Sean Callery!![]()
Jack![]()
24![]()
Kijkcijfers waren HUGE!
[..]
Seizoen 4 had btw bij de eerste 2 afleveringen 14,8 miljoen kijkers. Enorme vooruitgang.
Zie jullie morgen weer![]()
quote:- Unobtrusively, he killed the president and disappeared without a trace.
- The Russian president was here for a discourse with the prime minister.
- He told the police convincingly that he wasn’t at the crime scene.
Dat vroeg ik me dus ook af.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Keeler zou oorspronkelijk de crash in seizoen 4 niet overleven, maar een president vermoorden mocht niet van Fox.
pe·rim·e·ter motherfucker, can you spell it....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:57 schreef CeeJee het volgende:
PERIMITER MOTHERFUCKERS, DO YOU SPEAK IT ????
Er werd daar iig gezegd dat iemand op Chloe's computer ofzo had ingebroken, en Jacks autopsy had bekeken en wist dat Jack niet echt dood was.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:50 schreef Powderfinger het volgende:
ik vraag me af hoe het achtervolgingsstukje waar we de afgelopen maanden mee zoet werden gehouden (jack in chicago rijdend in de toyota en dan die misterieuze motorrijder) past in dit verhaal. Daar probeerde men toch echt Jack te vermoorden.
ik ben ook benieuwd of de chinezen nog betrokken worden in seizoen 5. zal china weer om uitlevering gaan vragen?
Idd. Hi-res cap:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:01 schreef Myers het volgende:
Net ep 3 + 4 gezien, was weer erg spannend en het beloofd echt een steengoed seizoen te worden! Echt cool hoe Jack een raam intrapt.
Ben wel benieuwd wat dat spul is wat die terroristen op het eind meenamen en wat ze ermee kunnen doen.
Die SWAT gozer op de achtergrond.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:19 schreef Merkie het volgende:
Die inval was ook zo grappig he, op die automaten(op de achtergrond):
[afbeelding]
Ja, ik had er ook wat screens van gemaakt. Het zag er zó hilarisch uit.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:19 schreef Merkie het volgende:
Die inval was ook zo grappig he, op die automaten(op de achtergrond):
[afbeelding]
Tja, de terroristen wilden Jack voor die moord op Palmer laten opdraaien. Zij wisten dus overduidelijk dat Jack nog in leven was, hoogstwaarschijnlijk doordat zij, zoals iemand al zei, Chloe's computer hadden gehackt. Zou me niks verbazen als ze daar later nog op terugkomen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:50 schreef Powderfinger het volgende:
ik vraag me af hoe het achtervolgingsstukje waar we de afgelopen maanden mee zoet werden gehouden (jack in chicago rijdend in de toyota en dan die misterieuze motorrijder) past in dit verhaal. Daar probeerde men toch echt Jack te vermoorden.
ik ben ook benieuwd of de chinezen nog betrokken worden in seizoen 5. zal china weer om uitlevering gaan vragen?
Die moet je als avator doenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:33 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, ik had er ook wat screens van gemaakt. Het zag er zó hilarisch uit.![]()
En ook van Jack die door dat glas trapt, want dat was gewoon kei stoer.
Edit: En hier maar ff een gifje van gemaakt.
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk voor de mensen die 24 s5 nog niet volgen.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:13 schreef TC03 het volgende:
China?Oh, het land.
Ik kende al niemand die China heette.
Wat denk je van gewoon plastisch chirurgie en nieuwe identiteit. Niemand die hem ooit terug herkend.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:18 schreef Dos37 het volgende:
[..]
maja idd lijkt me ook. Het lijkt me niet dat jack nu opeens weer de stoere CTU Agent gaat uithangen en dat ze dat in China allemaal goed vinden. Of ze moeten iets hebben om te ruilen dat de chinezen Jack een generaal pardon geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |