abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34152365
West Ham vind ik een club onder z'n niveau, zou ik niet doen als ik Nigel was.
That's all folks!
pi_34152552
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:32 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Verder John Jaakke als voorzitter vervangen door iemand met een Ajax-historie, de club Ajax is nog altijd belangrijker dan het bedrijf Ajax.
Daar gaan ze echt niet beter van voetballen hoor.
Dat gekanker ook altijd op het bestuur.... .
-
  dinsdag 17 januari 2006 @ 10:58:42 #78
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34152664
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:54 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Daar gaan ze echt niet beter van voetballen hoor.
Dat gekanker ook altijd op het bestuur.... .
Uiteindelijk neemt het bestuur de beslissingen, tevens houdt een eventueel voorzittersschap van Keje Molenaar ook een terugkeer van Johan Cruijff in. De huidige leidingevenden hebben misschien wel bewezen bedrijven te kunnen leiden, maar bij het leiden van een voetbalclub komen ook hele andere aspecten kijken.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34152931
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 00:56 schreef Radegast het volgende:

[..]

Frank Rijkaard zou dat nooit toestaan, die zou tegen z'n jongens zeggen: Niet meer dan drie doelpunten vandaag jongens, anders doet m'n hart zeer.
pi_34152939
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:58 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Uiteindelijk neemt het bestuur de beslissingen, tevens houdt een eventueel voorzittersschap van Keje Molenaar ook een terugkeer van Johan Cruijff in. De huidige leidingevenden hebben misschien wel bewezen bedrijven te kunnen leiden, maar bij het leiden van een voetbalclub komen ook hele andere aspecten kijken.
Welke dan? Geeft een andere voorzitter wel voorzetten van de flanken?
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:12:46 #81
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34153031
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:09 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Welke dan? Geeft een andere voorzitter wel voorzetten van de flanken?
Jongens, natuurlijk zie je op het veld niet direct de invloed van de voorzitter, maar Ajax is met o.a. John Jaakke en Maarten Fonteijn aan het bewind de binding met voetbal aan het verliezen. Sinds Ajax op de beurs genoteerd staat, is het steeds meer een bedrijf geworden, kil en zakelijk. Met voetbaldieren ook in het bestuur hoop ik dat dit imago weer wordt kwijtgeraakt, ook JC keert dan terug en Ajax wordt weer die voetbalclub die al ruim honderd jaar Nederland op de kaart zet.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34153132
Heeft de beursgang trouwens al veel financieel voordeel opgeleverd?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:19:28 #83
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_34153227
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:25:25 #84
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34153399
ik heb altijd het idee gehad dat van Praag Jaakke naar voren heeft geschoven omdat hij zeker wist dat hij het nog slechter zou doen als voorzitter, nu gaan alle verwijten naar Jaakke, terwijl het verval al ingezet was onder van Praag
pi_34153581
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:25 schreef Tarado het volgende:
ik heb altijd het idee gehad dat van Praag Jaakke naar voren heeft geschoven omdat hij zeker wist dat hij het nog slechter zou doen als voorzitter, nu gaan alle verwijten naar Jaakke, terwijl het verval al ingezet was onder van Praag
Juist. Michael van Praag moet met terugwerkende kracht als lid geroyeerd worden
pi_34154265
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:31 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Juist. Michael van Praag moet met terugwerkende kracht als lid geroyeerd worden
Misschien moet ratelband eens met de selectie gaan praten... Ze kijken mij de laatste periode al niet echt gemotiveerd....
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:32:09 #87
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34155445
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Misschien moet ratelband eens met de selectie gaan praten... Ze kijken mij de laatste periode al niet echt gemotiveerd....
Als ratelband met ze gaat praten wordt het een collectieve zelfmoord vanaf de erasmusbrug
pi_34155553
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:32 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Als ratelband met ze gaat praten wordt het een collectieve zelfmoord vanaf de erasmusbrug
Nix mis met Ratelband. Ik merk gewoon dat het trotse er een beetje af is bij de spelers. Je moet fucking trots zijn om het shirts van Ajax te mogen dragen...
pi_34156001
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Nix mis met Ratelband. Ik merk gewoon dat het trotse er een beetje af is bij de spelers. Je moet fucking trots zijn om het shirts van Ajax te mogen dragen...
Helaas is dat anders tegenwoordig, dr moeten gewoon dingen gaan veranderen..
KLAAS JAN HUNTELAAR
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:50:09 #90
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34156040
Rot op met je Emile Ratelband, de hele selectie moet voor Ajax strijden, ze moeten trots zijn om voor Ajax te mogen uitkomen en als je goed genoeg blijkt, komt een transfer naar een groetere club vanzelf.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:04:23 #91
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34156528
quote:
Een dag later, door Hoekie

16-01-06

Een nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuwe prijzen, een nieuwe spits en wie weet een nieuwe trainer ?!

2006!

Wat gaat het jaar 2006 ons brengen? 2005 hebben we afgesloten met een 4e plaats. Ajax onwaardig lijkt me... Het is zondag 15 januari. 1e thuiswedstrijd van het nieuwe jaar met zoals gezegd een nieuwe spits voor 9 miljoen! Ik ben benieuwd en vele met mij denk ik....

De wedstrijd
Over de wedstrijd kunnen we weer vrij kort zijn; De eerste 6 minuten zijn goed.... maar toch komt Ajax in de 7e minuut 0-1 achter. Uit de herhaling blijkt dat een ingestudeerde hoekschop bij de 2e paal simpel ingekopt kan worden. De 1-1 valt gelukkig 6 minuten later. Babos heeft last van hete ballen en daardoor kon Rosenberg knap binnen schieten. Tot de 20e minuut word er nog aardig gevoetbald maar dan moet door een blessure Vermealen het veld verlaten en de Jong is zijn vervanger. Blind gooit het elftal om.. en het loopt voor geen meter meer! Ongelooflijk... ballen worden over 5 / 10 / 15 / 20 meter ver voor of achter de man gespeeld en gaan daardoor over de zijlijn. Tempo is veel te laag.. er klopt gewoon helemaal niets! Aansluiting vanuit het middenveld is er niet... Dus ook Huntelaar staat (net zoals zijn voorgangers) op een eiland. Volgens mij heeft ie in de wedstrijd 4 ballen gehad... NEC houd dan ook makkelijk stand en gaat met een verdiend gelijkspel terug richting Nijmegen.

Spelers
Wat is er aan de hand met de spelers? Heitinga... heeft geen bal goed gegeven geloof ik, alles voor of achter de man. Boukhari... tja... wat is er met die jongen... al weken slecht spelend en Blind blijft 'm vertrouwen geven. De Jong die er inkomt... ver beneden zijn kunnen. Rosales.... ook nog steeds niet in vorm.. en zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Schandalig
Tijdens het darten gisteravond zap ik nog even naar de wedstrijden en zie ik het laatste stukje van de samenvatting van Ajax en de persconferentie na afloop. Bllind noemt de reactie van het publiek schandalig wat betreft het uitfluiten van Boukhari. Ok, hij heeft een punt. Het publiek zou zich niet zo moeten uiten richting één speler. Maar ga het niet op ons afschuiven meneer Blind! Jij bent diegene die zijn naam eer aan doet! Jij had die jongen al eerder moeten vervangen (niet Fran eruit halen). Je ziet toch ook wel dat die jongen volledig de weg kwijt is ?! Word niet eens opgeroepen voor het nationaal elftal en bij jou staat die in de basis!

Maar even terugkomend op schandalig; Weet je wat schandalig is ?
- Dat wij als publiek al jaren Ajax onwaardig voetbal zien.
- Dat Ajax thuis 15 van de 27 punten gehaald heeft.
- Dat Ajax een spits koopt van 9 miljoen die je niet nodig hebt!
- Dat jij het (ook) niet beter doet dan je voorgangers.
- Dat Ajax bijna een middenmoter is.
- Dat je voorgangers voor betere prestaties toch zijn ontslagen
- Dat Ajax misschien de play-offs niet eens haalt. (je bent goed op weg)

En zo kan ik nog wel ff doorgaan. Ik zie spelers zonder passie en vechtlust op dat veld staan. Ongelooflijk, dat begrijp ik echt niet! Wat is er nu mooier dan in dat shirt te spelen.... ?
Waarvoor koopt Ajax Huntelaar ? Al koop je de beste spits van de wereld... zonder aanvoer een aansluiting zal die ook geen potten kunnen breken.

En dan roepen dat de wedstrijd tegen Haarlem minder was door het zware trainen van de afgelopen dagen...
Blind laat me niet lachen!

Hoekie
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:04:46 #92
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_34156546
Ik kan er ook gewoon niet inkomen dat Blind volledig verantwoordelijk is van het falen van het huidige Ajax.
Híj was samen met van Gaal juist het tactische brein achter het seizoen 94-95, híj was het verlengstuk van de trainer op het veld.
Alle beslissingen die van Gaal nam werden eerst besproken met Blind en Blind had als enige inbreng in de (tactische) beslissingen in die periode.
Blind mist een Blind in het veld. Er is geen enkele speler die tijdens een wedstrijd de taak van de trainer/ coach overneemt.
Ik hoop echt dat er een dergelijke speler gevonden gaat worden.
Het is natuurlijk al veel langer bekend, maar we missen een voetballer van het type Litmanen, Cocu of Blind in het veld.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_34156920
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:04 schreef BoNi het volgende:
Ik kan er ook gewoon niet inkomen dat Blind volledig verantwoordelijk is van het falen van het huidige Ajax.
Híj was samen met van Gaal juist het tactische brein achter het seizoen 94-95, híj was het verlengstuk van de trainer op het veld.
Alle beslissingen die van Gaal nam werden eerst besproken met Blind en Blind had als enige inbreng in de (tactische) beslissingen in die periode.
Blind mist een Blind in het veld. Er is geen enkele speler die tijdens een wedstrijd de taak van de trainer/ coach overneemt.
Het is natuurlijk al veel langer bekend, maar we missen een voetballer van het type Litmanen, Cocu of Blind in het veld.
feit blijft, dat hij beslissingen neemtr die we niet begrijpen. Waarom Fran eruit? Waarom Boukhari laten staan, Daar gaat het om en niet om een verlengstuk in het veld. Hij zet Boukhari op de belangrijkste positie de nr 10 en legt daarmee direct zijn hoofd op het hakblok. Op basis waarvan speelde hij daar dan? Op basis van zijn enige goeie wedstrijd dit seizoen, de jc schaal?

tuurlijk missen we ervaring maar dat heeft niks met het wekelijks gepruts van Blind te maken.
Ajax!!
pi_34156982
Blind mag wat mij betreft

Boukhari geen contractverlenging, niet meer dan terecht lijkt me, die jongen komt gewoon net tekort. Wel jammer om hem zo uit te fluiten als hij geblesseerd het veld verlaat maar ook begrijpelijk helaas.

Wanneer gooit ajax de trainersstaf op de schop? Want het is echt niet alleen Blind die je hierop aan kunt spreken maar de gehele trainersstaf die een wanprestatie levert.

Wat mij betreft doet Ajax er alles aan om van Gaal terug te halen maar ook van Basten zie ik graag als hoofdcoach, die heeft er imo veel meer kijk op dan Blind.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:25:51 #95
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_34157200
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:04 schreef BoNi het volgende:
Blind mist een Rijkaard
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:29:45 #96
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34157321
Ik vind het jammer dat het vertrek van Boukhari niet zaterdag al bekend was. Nu hebben die klotelui die 'm uit hebben gefloten hun zin. En het overgrote deel van hen zal met hun IQ dan ook nog denken dat dat fluitconcert doorslaggevend was.

Kan je wachten op de volgende speler die uitgefloten wordt Galasek? Lindenbergh? Charisteas? Rosenberg? Babel? Heitinga? Heel fijne situatie zo...
pi_34157463
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:29 schreef twi het volgende:
Ik vind het jammer dat het vertrek van Boukhari niet zaterdag al bekend was. Nu hebben die klotelui die 'm uit hebben gefloten hun zin. En het overgrote deel van hen zal met hun IQ dan ook nog denken dat dat fluitconcert doorslaggevend was.

Kan je wachten op de volgende speler die uitgefloten wordt Galasek? Lindenbergh? Charisteas? Rosenberg? Babel? Heitinga? Heel fijne situatie zo...
Idd.

Misschien is het een idee om Boukhari uit te lenen aan NAC voor de rest van het seizoen, en om Jenner dan voor de rest van het seizoen te huren met een optie tot koop?
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:39:05 #98
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34157631
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:29 schreef twi het volgende:
Als zijn impopulariteit niet voor een belangrijke reden de oorzaak is van het niet verlengen van zijn contract zet je jezelf als Ajax weer te kakken.

Dat hij het niveau niet aan kan zal niet de reden zijn (aldus de technische staf dan) want anders zouden ze hem niet zo vaak laten spelen

zijn impopulariteit slaat overigens als kut op dirk wat mij betreft maar goed.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:40:47 #99
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34157677
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:34 schreef Radegast het volgende:

[..]

Idd.

Misschien is het een idee om Boukhari uit te lenen aan NAC voor de rest van het seizoen, en om Jenner dan voor de rest van het seizoen te huren met een optie tot koop?
Je denkt toch niet dat ze van lotje getikt zijn in Breda? Waarom een goeie speler verhuren terwijl je zelf in de problemen zit. Dat levert je toch niks op
pi_34157795
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:40 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat ze van lotje getikt zijn in Breda?
Eigenlijk wel.
quote:
Waarom een goeie speler verhuren terwijl je zelf in de problemen zit. Dat levert je toch niks op
Het kan ze geld opleveren komende zomer? Bovendien zou Boukhari zeker te weten een aanwinst zijn voor NAC.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')