quote:Op maandag 16 januari 2006 21:36 schreef Jajong het volgende:
Stoer.
Achja, verneuken is een gave.quote:
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:39 schreef cerror het volgende:
neuken is een gave.
Ach, zo sterk zou ik het niet uit willen drukken....quote:
Ver-neuken.quote:
Mag hoorrrr.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach, zo sterk zou ik het niet uit willen drukken....
Whehe net als voorspel-baar.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Ver-neuken.
Als je een wijf neukt in Japan terwijl je in Nederland zit heb je echt een gave.
Dank u.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:41 schreef mOBSCENE het volgende:
Goed werk mayo.
Op zich heeft het ook wel zijn charme zoquote:
Komt omdat is de TS benquote:Op maandag 16 januari 2006 21:44 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Op zich heeft het ook wel zijn charme zo
Drie keer radenquote:
Jaaaa. Slim heeee. Weer eens wat anderssss.quote:
Dat zal het zijnquote:
Wist ik welquote:
dat wel jaquote:Op maandag 16 januari 2006 21:47 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Jaaaa. Slim heeee. Weer eens wat anderssss..
Had ik mijn modrechten nu nog maar.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:41 schreef Misstique het volgende:
OP?
quote:
Wat doe je!!1quote:
Word dit de meest matige grap voortaan?quote:
Ja.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Word dit de meest matige grap voortaan?
Kut.quote:
Dempen die put, gelijk!quote:
Dat is het altijd al geweest.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Word dit de meest matige grap voortaan?
dquote:
JIJ! je stemde op CoBquote:Op maandag 16 januari 2006 22:22 schreef Bizznitch het volgende:
HOEREER!!!
En terecht.quote:
Eentje moar, maar die gaat zo een film kijken.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:24 schreef dazzled het volgende:
gegroet,,, nog meppelers aanwezig
wat een levendigheidquote:Op maandag 16 januari 2006 22:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Eentje moar, maar die gaat zo een film kijken.
Ik werd ook genoemdquote:Op maandag 16 januari 2006 22:25 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
joah! ik werd genoemt
!
en BeF is ook genoemd...
Hij zei dat hij kwam rond 4 uur. dus 10 voor 4 tot 5 uur blijf ik wel ff wachten (desnoods buiten).quote:Op maandag 16 januari 2006 22:27 schreef dazzled het volgende:
@ cerror
hoe wilde je dat woensdag gaan doen dan?
ik ga er niet van uit dat je de hele middag hier bij mij thuis gaat wachten totdat die lul komt
pardon?? boek?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Hij zei dat hij kwam rond 4 uur. dus 10 voor 4 tot 5 uur blijf ik wel ff wachten (desnoods buiten).
Ik neem wel een boek mee.
Om mezelf te vermaken.quote:
Lezen is puik. Mits bier.quote:
lijst?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:28 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik werd ook genoemd(en em stiekem ook op de lijst gezet
)
probeer je dan de txt van het afgepulkte etiket te lezen van je bierflesje?quote:
hollandia blikken zit geen etiket opquote:Op maandag 16 januari 2006 22:32 schreef dazzled het volgende:
[..]
probeer je dan de txt van het afgepulkte etiket te lezen van je bierflesje?
Valt er een prijs mee te winnen?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:32 schreef dazzled het volgende:
[..]
probeer je dan de txt van het afgepulkte etiket te lezen van je bierflesje?
Hodver.quote:
De lijst op de frontpage, gekozen nummers.quote:
Helemaal eens, en dan vooral bender.quote:
die prof is ook ultiemquote:Op maandag 16 januari 2006 22:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Helemaal eens, en dan vooral bender.
Lilahquote:Op maandag 16 januari 2006 22:47 schreef Janetje het volgende:
Dat wijf met dat paarse haar en dat ene oog..
??quote:Op maandag 16 januari 2006 22:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zulks een toepasselijke naam met zo'n haardracht
fry heeft wel wat weg van cerror,, of cerror van fryquote:Op maandag 16 januari 2006 23:13 schreef dazzled het volgende:
fry
Dat is toch Engels voor frituren?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:13 schreef dazzled het volgende:
fry
fry is een n00b en cerror is een sarcast eerste klasquote:Op maandag 16 januari 2006 23:13 schreef dazzled het volgende:
[..]
fry heeft wel wat weg van cerror,, of cerror van fry
*KWIJL* !!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:15 schreef Maikuuul het volgende:
Dalijk maar es ff een lekkere restorante pizza maken, salami uiteraard
bierquote:Op maandag 16 januari 2006 23:16 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
fry is een n00b en cerror is een sarcast eerste klas! cerror heeft een bril... fry niet.... waar is de overeenkomst?
Het verband tussen Bordeaux en rood snap je zeker ook niet?quote:
parkiet en geel?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Het verband tussen Bordeaux en rood snap je zeker ook niet?
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:22 schreef guitarist.nl het volgende:
oranje is ook een beetje een gele kleur![]()
Tja.. het is een beetje Freudiaans he..quote:Op maandag 16 januari 2006 23:24 schreef dazzled het volgende:
[..]
het is ook maar net wat je wilt lezen he
Nouja, ruim een uur danquote:Op maandag 16 januari 2006 22:29 schreef mOBSCENE het volgende:
Ik ga even een half uurtje fietsen. Tot later.
Het was gladquote:Op maandag 16 januari 2006 23:43 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
agh ja tis ook gewoon heel lekker weer om even te gaan fietsen![]()
Waarom ga je dan fietsen, kun je beter gaan fokken met een pilsje en een pizza zoals maikuuul doetquote:
Ha DL. Hoe was uw weekend?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:44 schreef DeLeider het volgende:
Mogguh
Oja had je je 1 cent winst al gezienquote:Op maandag 16 januari 2006 23:44 schreef DeLeider het volgende:
Mogguh
Ik was in Arnhem en moest naar Velp.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Waarom ga je dan fietsen, kun je beter gaan fokken met een pilsje en een pizza zoals maikuuul doet![]()
Weekend was werken, net terug van m'n bitch en dat was tofquote:
Ghehehehequote:Op maandag 16 januari 2006 23:47 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Oja had je je 1 cent winst al gezien?
Vriendin was hierquote:Op maandag 16 januari 2006 23:47 schreef DeLeider het volgende:
Weekend was werken, net terug van m'n bitch en dat was tofJij nog wat beleefd?
quote:16-01-2006 9467885 Hr M R van der Zalm GEERVLIET
Hr A M Esselbrugge MEPPEL
De Big Mac was lekker
Guitarist.nl 0,02
15-01-2006 9467885 Hr A M Esselbrugge MEPPEL
Hr M R van der Zalm GEERVLIET
Kijken of je opletDeLeider -0,01
Ik ga van het weekend weer langs, ze is dan jarig en we gaan stappen, tevens alsmede blijf ik daar slapen, dus misschien dat we het "Ik weet niet of al weer wat met je kan beginnen" eruit krijgen.quote:
Ik mot d'r nu ook missen tot zaterdag.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:52 schreef DeLeider het volgende:
Ik ga van het weekend weer langs, ze is dan jarig en we gaan stappen, tevens alsmede blijf ik daar slapen, dus misschien dat we het "Ik weet niet of al weer wat met je kan beginnen" eruit krijgen.
*meldtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:02 schreef mOBSCENE het volgende:
En ik wil meer mensen in BeF.
Heh je wil niet weten hoevaak ik tussen die twee plaatsen op en neer heb gefietst!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:47 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Ik was in Arnhem en moest naar Velp.
Mwoah deze week moet ik nog alle dagen werken, daarna 2 werken 2 vrij.... Bovendien ben ik met m'n rijbewijs begonnen dus dan kan ik dalijk helemaal doen en laten wat ik wilquote:Op maandag 16 januari 2006 23:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik mot d'r nu ook missen tot zaterdag.
Ik niet meer, morgen om half 7 werken zuigt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:11 schreef mOBSCENE het volgende:
Ik was alleen maar even aan't lurken ergens anders... ik ben er nog hoor.
iiieeeuww!! hij kijkt pr0n!!11!quote:
Ik ga nog wel door tot een uurtje of 5 vannachtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:12 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik niet meer, morgen om half 7 werken zuigt.
Ik niet, afgelopen nacht maar iets van 2 uur geslapen en morgen weer beetje op tijd op om weer te leren, woensdag weer tentamenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:13 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Ik ga nog wel door tot een uurtje of 5 vannacht
Ik weet niet, het topique dut alweer in.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:14 schreef DeLeider het volgende:
Zelden zulcks een kwaliteits topic gezien van ma_jojo trouwens!
Het is een goeie idd.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:14 schreef DeLeider het volgende:
Dat komt omdat het nu tijd is voor een midnight snack. Iedereen is zo weer terug.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:16 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik weet niet, het topique dut alweer in.![]()
Dan heb je de tonks minireeks zeker gemistquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:14 schreef DeLeider het volgende:
Wat is daar kwalitatief hoogwaardig aan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dan heb je de tonks minireeks zeker gemist
Tonksquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dan heb je de tonks minireeks zeker gemist
Verzin eens een leuk onderwerp dan lul ik er wel wat overquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:26 schreef mOBSCENE het volgende:
De kwaliteit is weer gedaald.
quote:
Als je het niet lekker vind, mag je het ook wel aan mij geven hoor.quote:
Niet lekker ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Als je het niet lekker vind, mag je het ook wel aan mij geven hoor.
Ook zal het waarschijnlijk Jupiler zijn...![]()
alsof het de moeite is om het hier te vermeldenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Niet lekker ?
Jupiler is de shit jeweet, naja getapt Brand bier vind ik beetje lekkerder. Maar ik verslikte me gek, alsof dat betekend dat ik het niet lekker vind
Waarom "a" voor je naam?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:42 schreef amayo het volgende:
En KIJK....er wordt weer leven ingeblazen.
fffffffffffffffff
Het is Mayo, niet amayo...quote:
Oh, dan hoef ik ook niet meer met afspraken te schuivenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:58 schreef rompompom het volgende:
Even afmelden voor de meet:
* rompompom meldt zich af
Zo, ook weer gehad.
Nee kloptquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Damn, jij weet van gekkigheid zeker niet meer waar je moet posten
Ah onze Piet Paulusma.quote:
Precies, dat je het maar even weet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:03 schreef amayo het volgende:
[..]
Haha en dat bepaal jij??? Moet niet gekker worden..
Nou moet het niet terror zijn ipv cerror![]()
Hey, misschien ben ik komend weekend of het weekend erna in Dokkum, weet je nogquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee kloptdus daarom kom ik even bij jullie kijken.....trouwens niks voor niks want ik moet jullie nou een beetje in de gaten houden....Dus kleine kindertjes, speelkwatier is voorbij
![]()
Momenteel ben ik daarvoor afgekeurt (zie ondertiteling)quote:
Dat ben ik nog steeds niet vergeten hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hey, misschien ben ik komend weekend of het weekend erna in Dokkum, weet je nog
Zag je door de wolken de zon niet meer schijnen??quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Momenteel ben ik daarvoor afgekeurt (zie ondertiteling)
En dat wel 12 dagen langquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zag je door de wolken de zon niet meer schijnen??
Zaterdag lukt me zelf waarschijnlijk niet.. Alhoewel, kwart over zeven moet net te doen zijn, maar het wordt wel krap...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat ben ik nog steeds niet vergeten hoorik zal kijken of het me lukt, hou me iig nog even op de hoogte
Ach ik zie het welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zaterdag lukt me zelf waarschijnlijk niet.. Alhoewel, kwart over zeven moet net te doen zijn, maar het wordt wel krap...
Nou, ik heb vandaag het zonnetje echt nog wel gezien hoor, misschien moet je vroeger op staan!quote:
1 januari tot 12 januari, daarna de zon flink gezienquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nou, ik heb vandaag het zonnetje echt nog wel gezien hoor, misschien moet je vroeger op staan!
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
1 januari tot 12 januari, daarna de zon flink gezienmaar ik blijf staken tot ik SNEEUW HEB!
Blijf dan nog maar heel lang stakenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
1 januari tot 12 januari, daarna de zon flink gezienmaar ik blijf staken tot ik SNEEUW HEB!
Ik heb iig alle hoop in FEBquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat wordt toch pas volgend jaar!!!
Mah FEB en MAART kan anders nog genoeg doenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Blijf dan nog maar heel lang staken
Klotesneeuw zit ik echt niet op te wachten.
Vind sneeuw wel erg mooi als ik er niet op de fiets doorheen hoef te zwoegen
Ja fijn, niet zeuren en verder gaanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:19 schreef mOBSCENE het volgende:
Ja godverdomme zit ik hier huiswerk te maken
WTF doe je dan hier postenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:19 schreef mOBSCENE het volgende:
Ja godverdomme zit ik hier huiswerk te maken
Heej sara.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:19 schreef sararaats het volgende:
hoi PrintScreen !!!
Ik wil het niet, ik wil het niet, ik wil het nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mah FEB en MAART kan anders nog genoeg doendus deze staking zal binnenkort worden beloont, en zo niet dan wacht ik gewoon tot eind dit jaar, wil toch een nieuwe pc hebben dus dan kan ik nieuwe weerstation eerst wel van de kaart gooien
ga het zelf halen, luilakquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:23 schreef Maikuuul het volgende:
Wie gaat voor mij een biertje halen ?
Dat doe ik dus welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik wil het niet, ik wil het niet, ik wil het niet![]()
Doe eens niet zo walgelijk positief denken over die sneeuw
Als je toch gaat lopen omdat niemand het voor je wil doen, neem er voor mij ook 1 mee dan:Pquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:23 schreef Maikuuul het volgende:
Wie gaat voor mij een biertje halen ?
ff pauzequote:
Zeg, ik heb een award gewonnen, dus ben officieel bekroond tot nerd.quote:
Niks mee te maken, alleen maar op je brommertje weg, weet je wel hoe onsportief dat isquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zeg, ik heb een award gewonnen, dus ben officieel bekroond tot nerd.
Ik mag daarom geen enkele minuut van het fok forum missendus sta op !
Nou ja, je kent het gezegde denk ik ook wel?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat doe ik dus weleven kaartjes bekijken
![]()
Nee ken em nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nou ja, je kent het gezegde denk ik ook wel?
Iedere gek zijn ......
Ff is nu voorbijquote:
Duidelijk dat jij de broek aan hebt thuisquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ff is nu voorbij
Hup aan het werk jij.
Winterkou is okayquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee ken em niet![]()
Hmmz veel spreiding maar toch aantal die voor lekker koud weer gaat
Net zoals ieder ander hierquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Duidelijk dat jij de broek aan hebt thuis![]()
Binnen nu en een half uur ga ik je voorbeeld volgenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:34 schreef SolidasRock het volgende:
mmmmm.... ga toch maar slapen, trusten luitjes![]()
Hmmz voor sneeuw weet ik niet, wel zie ik dat de temps volgende week wat naar beneden gaan, mja this nog zover wegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Winterkou is okaymaar die sneeuw
* PrintScreen laatst op haar plaat is gegaan door de sneeuw
Trustequote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:34 schreef SolidasRock het volgende:
mmmmm.... ga toch maar slapen, trusten luitjes![]()
Okequote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Binnen nu en een half uur ga ik je voorbeeld volgen
Trusten SR
Dude, waarom?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmz voor sneeuw weet ik niet, wel zie ik dat de temps volgende week wat naar beneden gaan, mja this nog zover weg![]()
Het meest ideaal is: Eerst 4 weken volop vorst: -5 overdag -10/15 in de nacht, dan elf stedentochtgevolgt door een enorme sneeuwstorm die dan tot 10 maart vol houd en daarna een einde maakt aan de winter
![]()
Zoals ik al zei, kou is okay, maar sneeuw een stuk minder.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmz voor sneeuw weet ik niet, wel zie ik dat de temps volgende week wat naar beneden gaan, mja this nog zover weg![]()
Het meest ideaal is: Eerst 4 weken volop vorst: -5 overdag -10/15 in de nacht, dan elf stedentochtgevolgt door een enorme sneeuwstorm die dan tot 10 maart vol houd en daarna een einde maakt aan de winter
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, kou is okay, maar sneeuw een stuk minder.
Elfstedentocht zou wel weer eens okay zijn, daar heb ik zelfs slapen in een slaapkamer met de verwarming aan voor over
Bij de warme kachelquote:
Yupquote:
Open haard hebben we ookquote:
Het is ook nooit goedquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Open haard hebben we ookis voor mij meestal net iets TE warm
Lijk ik toch op de doorsnee vrouwquote:
Je bent braafquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:55 schreef mOBSCENE het volgende:
Zo, 2 kantjes participatie- en reflectieverslag af van de afgelopen course.
Dankje mamquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je bent braaf![]()
* PrintScreen slapen gaat, morgen weer een lange dag voor de boeg![]()
Trusten voor zo en tot later
Mamquote:
Liefquote:
kan dat luie beest dat niet zelf?quote:
We wonen in een flatje en ze is nog geen jaar oud. En ze heeft laatst "buiten" ontdekt, dus loop ik nu af en toe een blokje met haar om.quote:
Je had mijn hond ook ff mee kunnen meenemenquote:
Ik denk niet dat dat goed samengaatquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je had mijn hond ook ff mee kunnen meenemen
Moet... slapen... gaan...![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:29 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
We wonen in een flatje en ze is nog geen jaar oud. En ze heeft laatst "buiten" ontdekt, dus loop ik nu af en toe een blokje met haar om.
Heel lief hoe ze dan heel brutaal wegrent en in bosjes kruipt maar wel om mij miauwt als ze me dan kwijt is
Niet van hoe ze miauwtquote:
So truequote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:30 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat goed samengaat
Kleine katjes zijn tof inderdaadquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:29 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
We wonen in een flatje en ze is nog geen jaar oud. En ze heeft laatst "buiten" ontdekt, dus loop ik nu af en toe een blokje met haar om.
Heel lief hoe ze dan heel brutaal wegrent en in bosjes kruipt maar wel om mij miauwt als ze me dan kwijt is
Maakt niet uitquote:
iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kleine katjes zijn tof inderdaad
Je hebt mijn afmelding voor de meet gezien?
Aaaaaaahquote:
hihiquote:
Ik wilde het net al posten maar je was me voor.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:49 schreef mOBSCENE het volgende:
"hihi" is voor nichten.
GMTA.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik wilde het net al posten maar je was me voor.
Neuh. Ik ga zo maffen, denk ikquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:56 schreef mOBSCENE het volgende:
Krijgen we deze nog vol voor het eind van de nacht?
Ik vind jouw username lekker klinkenquote:
Watjesquote:
Wat vind je van Intxaurraga dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik vind jouw username lekker klinken
Dat valt tegen hoorquote:
Ja idd, ik verveel me rot.quote:
Post eens wat nuttigs dan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:28 schreef Maikuuul het volgende:
Wehhe jeh je moet wat doen he om de nacht te vullen
Nouja het hoeft niet persé in dit topic, maar het valt me op dat maikuuul alleen maar loze reacties plaatst en nooit ergens inhoudelijk op reageertquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Jah oke, maar begin dan met een onderwerp
Zo is hij nou 1maal, het enige middel wat hier tegen helpt is: Negerenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:32 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Nouja het hoeft niet persé in dit topic, maar het valt me op dat maikuuul alleen maar loze reacties plaatst en nooit ergens inhoudelijk op reageert
Avoiding a problem doensn't solve it.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zo is hij nou 1maal, het enige middel wat hier tegen helpt is: Negeren
Dat is bij hem zeer ver weg te zoekenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:36 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Avoiding a problem doensn't solve it.
Ik probeer hem juist uit te lokken eens wél ergens inhoudelijk op in te gaan.
Jah dat is nou ook weer niet bijster interessantquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Idd helaas wel, ik kan er verder ook niks van maken.....en als hij over een onderwerp kan praten dan is het alleen maar over zijn brommer![]()
Nee, ik heb vakantie dus niks aan de handquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:47 schreef Pluto_Nium het volgende:
hey mensen, moeten jullie nog niet slapen ?
Ik ben een weekje vrij, dus nee hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:47 schreef Pluto_Nium het volgende:
hey mensen, moeten jullie nog niet slapen ?
Hoe maak je iemand slimmer?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dan wordt het tijd dat we hem eens in verandering gaan brengen
We moeten gewoon voor zorgen dat hij erop in gaatquote:
Ja dat is kut hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:49 schreef Pluto_Nium het volgende:
Fuck iedereen heeft nog vakantie en ik zit hier met m'n tentamens![]()
Nog plannen voor vandaag?quote:
je moet sowieso eerst iemand uitkiezen die een stuk dommer is dan lijkt het allemaal al wat beter, ik neem als voorbeeld een breezer uit m'n msn lijst die voor de bnn iq test een score van 93 hadquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:50 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
je moet sowieso eerst iemand uitkiezen die een stuk dommer is dan lijkt het allemaal al wat beter, ik neem als voorbeeld een breezer uit m'n msn lijst die voor de bnn iq test een score van 93 had!!!
Dat wou ze ook maar nadat ze 3x een verschillend hotmail adres had aangemaakt kwam ze er achter dat dat niet werktequote:
Ja duh, hotmail staat uitgeschakeltquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:51 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Dat wou ze ook maar nadat ze 3x een verschillend hotmail adres had aangemaakt kwam ze er achter dat dat niet werkte![]()
wach ik zoek ff een leuk topic van haar![]()
Hmmz, das wel een groot probleem zegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:53 schreef Pluto_Nium het volgende:
Mijn moeder is weg en ik kan geen brood smeren!!
Hoe ongeloofwaardig het er ook uitziet, het is écht waar.
Echt serieus ik meen het.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:55 schreef mOBSCENE het volgende:
En dat topic kan ik me wel herinnerren ja.
Echt serieus?
Zielig
Tijd voor veranding, lever haar maar bij mij in dan zal ik het haar eens goed afleren dat luiigheid!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:56 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Echt serieus ik meen het.
Dat kind is té dom en té lui voor woorden.
"mam ik heb honger"
-haal dan wat te eten
"kan jij dat niet even doen"
-ik ben even bezig
"maar ik heb echt honger kan je niet even iets maken"
-nee sorry
"*zusje roept om wat te halen
zo gaat het er ongeveer aan toe![]()
Ach we hebben dat kind al te veel gebashed, ik ga maar geen foto plaatsen, we hadden toen zo'n paint topic met foto van haar vriendje (nadruk op "je" 1 meter 60 was die gozer) en toen ze daar acher kwam was ze niet echt blijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmz, das wel een groot probleem zegfoto? als ze er goed uit ziet kom maar op, maar dan moet ze wel zelfstandig gaan worden
Heeft ze een vriend dan?? Zo ja, waarom doet hij er dan niks aanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:58 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ach we hebben dat kind al te veel gebashed, ik ga maar geen foto plaatsen, we hadden toen zo'n paint topic met foto van haar vriendje (nadruk op "je" 1 meter 60 was die gozer) en toen ze daar acher kwam was ze niet echt blij
en op zich is het ook wel zielig![]()
[Paint] Help SJ de terrorist te vangen !!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heeft ze een vriend dan?? Zo ja, waarom doet hij er dan niks aan
Gelukkig welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:03 schreef mOBSCENE het volgende:
Soort zoekt soort.
Dat zijn van die meiden die op hun 16e zwanger raken en hun dochtertje zo slecht opvoeden dat het cokehoertjes worden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:02 schreef Pluto_Nium het volgende:
Nouja vriend, ze hadden een half jaar samen iets, maar zagen elkaar ongeveer eens in de 3 weken. Toen ging het uit en dan noemt ze die gozer een kankerlijer dit sukkel dat. En opeens 2 uur later is het weer aan tussen die 2 en mja vaag enzo.
Dat kind is niet verliefd of iets, die wil gewoon een vriend hebben om íéts te hebben uberhaubt.
Zo zou ik nou nooit zijn, als ik een vriendin heb is dat mooi mee genomen zo niet dan houd het op, maar dan ga ik niet iemand gebruiken om toch even aan iedereen te laten weten dat ik een vriendin hebquote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:02 schreef Pluto_Nium het volgende:
Nouja vriend, ze hadden een half jaar samen iets, maar zagen elkaar ongeveer eens in de 3 weken. Toen ging het uit en dan noemt ze die gozer een kankerlijer dit sukkel dat. En opeens 2 uur later is het weer aan tussen die 2 en mja vaag enzo.
Dat kind is niet verliefd of iets, die wil gewoon een vriend hebben om íéts te hebben uberhaubt.
Zo is ieder normaal functionerend mens ook, maar dit slaat echt alles dit kind is echt zó dom dat kan je echt niet bevatten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zo zou ik nou nooit zijn, als ik een vriendin heb is dat mooi mee genomen zo niet dan houd het op, maar dan ga ik niet iemand gebruiken om toch even aan iedereen te laten weten dat ik een vriendin heb
Het zal je verbazen hoor, hoeveel mensen een relatie hebben om de relatie. Om bij de rest te horen, om tenminste íets te hebben, omdat ze anders alleen (bang) zijn, etc...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:07 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Zo is ieder normaal functionerend mens ook, maar dit slaat echt alles dit kind is echt zó dom dat kan je echt niet bevatten.
En het erge is dat ze zichzelf slim vind en vooral erg knap.
Dat kan ik zo niet beoordelen, ik ken der verder ook niet dus ja...maar als ik het zo hoor dan heeft ze wel hulp nodig, in de toekomst moet ze toch echt een keer wat.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:07 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Zo is ieder normaal functionerend mens ook, maar dit slaat echt alles dit kind is echt zó dom dat kan je echt niet bevatten.
En het erge is dat ze zichzelf slim vind en vooral erg knap.
Uiteindelijk heeft iedereen hulp nodig.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat kan ik zo niet beoordelen, ik ken der verder ook niet dus ja...maar als ik het zo hoor dan heeft ze wel hulp nodig, in de toekomst moet ze toch echt een keer wat.
Mah iedereen...ik kan me ander heel erg goed redden in mijn 1tje, maar een vriendin erbij zou top zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:11 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft iedereen hulp nodig.
Mwah ze ziet er niet eens zo erg uit als een domme breezersnol, valt mee.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:14 schreef Pluto_Nium het volgende:
[afbeelding]
Die mensen die een relatie hebben alleen maar om het "hebben" dat vind ik echt sneu![]()
Maarja zo zijn sommige mensen nou eenmaal en als ze zich daarmee gelukkig voelen
Dat kind moet gewoon zelfstandig worden, die ouders hadden bij die opvoeding niet te makkelijk moeten doen, blijkbaar is ze té erg verwend. Op de basisschool werkte mijn beide ouders ook gewoon en kon ik tussen de middag ook mijn eigen brood smeren enz.
Dit kind weer serieus niet eens hoe ze een tosti klaar maar moeten. Je weet wel zo'n apparaat waar alleen een stekker aan zit"ja want ik weet niet hoelang ze moeten enzo en dan weet ik neit wanneer ze klaar zijn en ze branden altijd aan"
![]()
Ze moet gewoon een keer alleen achter gelaten worden thuis voor een maand ofzo, misschien dat ze dan wat leert![]()
Wat vind jij nou van mensen die zelf niet eens een tosti kunnen maken en een vriendje nodig hebben om hun sociale status op te krikken?quote:
Oke dat is ze dus.. opzicht niet een gekke meid, erg zonde dat ze dit allemaal doetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:14 schreef Pluto_Nium het volgende:
Die mensen die een relatie hebben alleen maar om het "hebben" dat vind ik echt sneu![]()
Maarja zo zijn sommige mensen nou eenmaal en als ze zich daarmee gelukkig voelen
Dat kind moet gewoon zelfstandig worden, die ouders hadden bij die opvoeding niet te makkelijk moeten doen, blijkbaar is ze té erg verwend. Op de basisschool werkte mijn beide ouders ook gewoon en kon ik tussen de middag ook mijn eigen brood smeren enz.
Dit kind weer serieus niet eens hoe ze een tosti klaar maar moeten. Je weet wel zo'n apparaat waar alleen een stekker aan zit"ja want ik weet niet hoelang ze moeten enzo en dan weet ik neit wanneer ze klaar zijn en ze branden altijd aan"
![]()
Ze moet gewoon een keer alleen achter gelaten worden thuis voor een maand ofzo, misschien dat ze dan wat leert![]()
hmm zonder vrienden leven daar kan ik iets bij indenken dat zou ik ook echt klote vinden. Maar ik snap dan niet hoe je iemand als vriend(in) wil hebben alleen maar om een relatie te hebben terwijl je niet verliefd op elkaar bent, dan heb je meer aan een echt goeie vriend lijkt mij zo, maarja mensen verschillenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:19 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Mwah ze ziet er niet eens zo erg uit als een domme breezersnol, valt mee.
En dat sommige mensen een relatie 'nodig hebben', tja daar kan je niet altijd wat aan doen. Ik ken een heel intelligente meid die op de universiteit Psychologie studeert, maar gewoon niet schijnt te kunnen leven zónder vriendje. Ze heeft zelf ook niet echt door wat ze doet, maar blijkbaar heeft ze het gewoon nodig om zich aan iemand vast te klampen. En zo kan ik nog een boel mensen opnoemen hoor.
Die hoef je ook niet zonder pardon sneu te noemen... het is gewoon lastig voor ze en misschien ook wel zielig voor ze, maar dat maakt ze geen mindere mensen.
En dat ze zelf d'r tosti's niet kan maken is idd wel triest.
Je hebt ook echt niks anders te vertellen he, ga eens met dit onderwerp mee, post eens wat nuttigs, en wat betreft jou bericht: is het niet laat voor jou??quote:
Je blijft je best doen he, ik gok op een antwoord alsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:21 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Wat vind jij nou van mensen die zelf niet eens een tosti kunnen maken en een vriendje nodig hebben om hun sociale status op te krikken?
Nee, dat is ook niet een ideale relatie en dat zal ook niet lang stand houden, maar omdat ze niet inzien wát ze aan het doen zijn blijven ze het wel gewoon zo doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:22 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
hmm zonder vrienden leven daar kan ik iets bij indenken dat zou ik ook echt klote vinden. Maar ik snap dan niet hoe je iemand als vriend(in) wil hebben alleen maar om een relatie te hebben terwijl je niet verliefd op elkaar bent, dan heb je meer aan een echt goeie vriend lijkt mij zo, maarja mensen verschillen![]()
Ik ook, maar ik blijf doorzetten. Geduld is een schone zaak.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:23 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Je blijft je best doen he, ik gok op een antwoord als
bóh gek hendig gaar.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:24 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik blijf doorzetten. Geduld is een schone zaak.
Wat ik daar van vond ? Jeh in principe vind ik het wel oke. Maarja ik bedoel wtf moet die gast anders doen met ze leven ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:21 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Wat vind jij nou van mensen die zelf niet eens een tosti kunnen maken en een vriendje nodig hebben om hun sociale status op te krikken?
Nee idd het is ook gewoon een aardige meid, dat je niet zo slim bent daar kan je ook niks aan doen, maar dat er van alles op sociaal vlak ontbreekt en het onzelfstandige heeft denk ik vooral te maken dat haar ouders haar heel erg beschermd hebben opgevoed en verwend.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke dat is ze dus.. opzicht niet een gekke meid, erg zonde dat ze dit allemaal doetmaar haar vriend kan er ook wel wat aan gaan doen, maar ja, ik kan wel alles zeggen maar ja daar schiet ik ook niks mee op...dat laaste optie van jou, tja dit kun je beter niet op zo'n manier gaan oplossen, ik denk dat er dan alleen maar meer problemen gaan ontstaat qua geestelijk..een goeie hulp is altijd nog beter..
Je best doen om een antwoord van Maikuuul te krijgen is als het wachten op een positief respons van een groep ontkenningspatiënten die net een aids-test hebben gedaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:23 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Je blijft je best doen he, ik gok op een antwoord als
bóh gek hendig gaar.
Ik wist het, complete desinteresse als je al denkt dat het om een gozer gaatquote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat ik daar van vond ? Jeh in principe vind ik het wel oke. Maarja ik bedoel wtf moet die gast anders doen met ze leven ?
Heb je de post wel gelezen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat ik daar van vond ? Jeh in principe vind ik het wel oke. Maarja ik bedoel wtf moet die gast anders doen met ze leven ?
Dit komt op neer dat je dit dus helemaal niks kan verotten, hoe zou jij het nou vinden als je zo'n vriendin had...dat jij alles maar even moet doen: Brood smeren, tosti maken, eten koken etc.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
volgens mij kan ze water kokenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dit komt op neer dat je dit dus helemaal niks kan verotten, hoe zou jij het nou vinden als je zo'n vriendin had...dat jij alles maar even moet doen: Brood smeren, tosti maken, eten koken etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |